Πολύ πολύ κακή εξυπηρέτηση, αν έχετε ένα προϊόν εντός εγγύησης, χρειάζονται μήνες για να σας τηλεφωνήσει το τμήμα σέρβις τους...…
Vodafone Αξιολογήσεις πελατών
Πληροφορίες για Vodafone:
Ανακάλυψε ολοκληρωμένες λύσεις τηλεόρασης, Internet, σταθερής και κινητής στο vodafone.gr.
Μετάβαση στον ιστοτόπο
Απαράδεκτη εξυπηρέτηση και κοροϊδία.μακρια από βονταφον,είναι η χειρότερη.αμα κανεται πρόγραμμα θα πληρώνεται πολύ παραπάνω για ανύπαρκτες χρεώσεις.
”Είχα καρτοπρογραμμα και αποφάσισα να το διακόψω και να γυρίσω σε κάρτα cu. Η εφαρμογή τους δεν δουλεύει σε εμένα και σαν πακέτα έδινε τις επεκτάσεις του καρτοπρογραμματος που είχα αν σου τελείωναν λεπτά ομιλίας ή gigabyte που είναι άθλιες σε σχέση με αυτά που σου δίνει το cu. Επίσης σου τρώει την κάρτα 2 ευρώ την ημέρα αν δεν ενεργοποιηθεί πακέτο σε αυτούς. Εμένα μου έτρωγε και καλά για ίντερνετ ενώ χρησιμοποιούσα ίντερνετ από την άλλη κάρτα που είχα. Δηλαδή σου αφαιρούν λεφτά από την κάρτα χωρίς να χρησιμοποιήσεις καμία υπηρεσία τους! Για να διορθωθεί το πρόβλημα της εφαρμογής και των πακέτων μου είπαν να πάρω στην εξυπηρέτηση πελατών. Πήρα δύο φορές παρόλο που και αυτή η υπηρεσία τους έχει χρέωση ενώ έπρεπε να είναι δωρεάν αφού δικά τους είναι τα προβλήματα και μου είπαν τη μια φορά οτι σε 10 λεπτά θα είχε διορθωθεί το πρόβλημα και τη δεύτερη φορά οτι θα διορθωνοταν σε μια εβδομάδα. Το πρόβλημα δεν διορθώθηκε ποτέ και έτσι απλά θα κάνω φορητότητα σε άλλη εταιρεία και θα χάσουν άλλον ένα πελάτη γιατί αυτό τους αξίζει!
”Απατεώνες, μηδενική υποστήριξη υπόσχονται ότι δεν θα σε χρεώσουν για δίκη τους υπαιτιότητα και τελικά σε χρεώνουν ενώ έχεις ακόμα βλάβη…και ενώ τακαιπωρεισαι ένα μήνα. . Ποτέ ξανα
”Πιο χάλια δεν γίνεται. Με χρέωσαν με πόσο τού καινούργιου συμβολαίου τό οποίο δεν έχει εγκατασταθεί η γραμμή fiber. Καισαριανή.. Νάξου 49 . Η εξυπηρέτηση πελατών σέ χρεώνει, σού τρώει τα λεφτά καί δεν απαντάνε ποτέ. Μακριά από απατεώνες. Πολύ δυσάρεστος,έχω αναγκτησει
”Μετά από δεν ξέρω και εγώ για πόσα τηλεφωνήματα με την υποστήριξη και ενώ νόμιζα ότι το θέμα είχε κλείσει, στο τέλος εμένα χρεώθηκα λόγω του λάθους τους. Μακριά από αυτούς τους απατεώνες.
”Ενοχλητικοί, καταπιεστικοί στα τηλεφωνήματα τους, δε σε αφήνουν αν θες να αρνηθείς. Δήθεν ευγενικοί και δήθεν για το συμφέρον του πελάτη
”Μακράν η χειρότερη εταιρεία ιντερνετ στην Ελλάδα
Μείνετε μακριά απο αυτους τους τραγικούς απατεωνίσκους
”Κοροιδια
”Εβαλα καρτα μετα απο μνμ για 8 γιγα…αλλα αλλα
Θα κλεισω και τα δυο νουμερα απλα
Καμία εξυπηρέτηση σχετικά με το θέμα μου.. αδιαφορία από τον εκπρόσωπο που επικοινώνησα…
”Χρόνια πολλά καλή χρονιά
”Μετά από έναν μήνα αναμονής για καινούργια σύνδεση σταθερής με ενημέρωσαν ότι το καφαο τους είναι σε απόσταση 4χλμ. Μετά από έναν μήνα αναμονής και 50 ευρώ αγορά δεδομένων στο κινητό μου για να μπορέσω να κάνω τη δουλειά μου. Κάθε φορά που μιλούσα με εκπροσώπο μου έλεγε άλλα. Είναι το λιγότερο απαράδεκτοι. Θα εκφραζόμουν διαφορετικά αλλά σέβομαι αυτούς που θα το διαβάσουν.
”Σήμερα δύο ιανουαρίου επικοινώνησα με vodafone μίλησα με την κυρία ροξάνη και με μία ακόμα κοπέλα που δεν θυμάμαι το όνομά της ήταν άψογες εξυπηρετικότατες 1.000 ευχαριστώ χάρης αυτές αξίζει να είσαι στη vodafone να τις προάγετε σε προϊσταμένες είναι ηηηηη καλύτερες άμεση εξυπηρέτηση ευχαριστώ να ζήσουν 1.000 χρόνια .
”-3 ΑΣΤΕΡΑΚΙΑ πρέπει να βάλω αλλά δεν έχει.To ίντερνετ πιάνει όταν θέλει.Το σταθερό πεθαίνει και ανασταίνεται ξαφνικά,δεδομένα δεν πιάνει και φυσικά δεν μπορούν να με βρουν στα τηλέφωνα όλες τις ώρες τις ημέρας,γιατί δεν δουλεύουν.
”Στο my account δεν μπορώ να δω όλους τους λογαριασμούς μου.Και εκτός από όλα αυτά τα πλεονεκτήματα,δεν μπορώ και να επικοινωνήσω μαζί τους.Η ΧΕΙΡΟΤΕΡΗ ΕΤΑΙΡΙΑ.
Μου πούλησαν πακέτο για σταθερό και κινητό για περιοχή που δεν έχουν δίκτυο να την καλύψουν. Από την Τρίτη που έγινε η σύνδεση σημερα έστειλαν τεχνικό να επιβεβαιώσει ότι έχω κακό τηλεφωνικό σήμα (θόρυβο) και ανύπαρκτο ίντερνετ γιατί έρχεται από απόσταση 6χλμ…
Πάρα πολλά τηλέφωνα και μικρή προθυμία εξυπηρέτησης.
”Κανονικά μείον πέντε αστέρια! Έχω δηλώσει βλάβη σε τηλέφωνο και internet εδώ και τέσσερις εβδομάδες. Κάλεσα και ηλεκτρολόγο, για να ελέγξει μήπως υπάρχει πρόβλημα με την πρίζα. Με ενημέρωσε ότι υπάρχει βλάβη στην εξωτερική γραμμή (ΚΑΦΑΟ). Επικοινώνησα μαζί τους και τους ενημέρωσα σχετικά. Μετά από δύο εβδομάδες, αφού επικοινωνούσα μαζί τους σχεδόν καθημερινά, έστειλαν τεχνικό. Διαπίστωσε αυτό που μου είχε πει ο ηλεκτρολόγος και έφυγε. Την επόμενη εβδομάδα έστειλαν και δεύτερο τεχνικό. Διαπίστωσε και αυτός το ίδιο πράγμα και έφυγε. Το αποτέλεσμα μηδέν. Το πρόβλημα παραμένει, υπεύθυνος δεν υπάρχει κανείς, για να με ενημερώσει για το θέμα μου και δε γνωρίζω πότε θα λυθεί και αν. ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟΙ!!! Αδιάφοροι και αναποτελεσματικοί.
”Κανονικά ούτε ένα αστέρι.Απαραδεκτοι ,μίλησα στο τηλέφωνο για μια καινούρια σύνδεση και ενώ η κοπέλα ήταν εξυπηρετικοτατη και θα περίμενα τον courier να υπογράψω το συμβόλαιο, δεν με πήραν,και όταν εγώ τους κάλεσα εν τέλει μου ειπαν ορι πρέπει να προκαταβολή 415E ,δηλαδή τα 300Ε δώρο επιδότησης τι ήταν;;Και να πληρώνω κάθε μήνα μετά. Αν είναι δυνατόν απλά απαράδεκτοι
”Πολύ αγενέστατη η υπάλληλος. Περιοχή Σέρρες
”8/12/2023 συνεργάτης της Vodafone, inalan περασε οπτική
”ίνα, έσπασε την παροχή νερού του σπιτιού μου στο Βύρωνα και έφυγε.
Ωραία συμπεριφορά…Οι χειρότεροι. Επίσης όταν πήγα να μιλήσω με κάποιον εργάτη κάνεις δεν ήξερε τίποτα…
Κανονικά ούτε το ένα αστέρι δεν αξίζουν!!!Δεν είχα internet τους τελευταίους 2 μήνες! Τους είχα πάρει πάρα πολλά τηλέφωνα .. ο ένας έριχνε τις ευθύνες στον άλλο! Επι της ουσίας κανένας δε με εξυπηρετούσε!! Μου έλεγαν ότι πρέπει να έρθουν τεχνικοί του ΟΤΕ να κάνουν έλεγχο εξωτερικά.. υποτίθεται ότι κάποια στιγμή ήρθαν, αλλά πάλι δεν είχα internet. Τους καλούσα σχεδόν κάθε μέρα.. με κοροΐδευαν κανονικά. Υποτίθεται ότι είχαν έρθει 4 φορές τεχνικοί εξωτερικά για να φτιάξουν το τεχνικό πρόβλημα, αλλά πάλι τίποτα. Φυσικά μετά ερχόντουσαν και στο σπίτι τεχνικοί της vodafone να κάνουν έλεγχο κι εκεί. Εννοείται ότι συνέχιζα να μην έχω internet. Εν τέλει αποκαταστάθηκε η βλάβη μετά από 2 μήνες. Χθες συγκεκριμένα (4/12) ήρθε το internet και σήμερα (5/12) μας έστειλαν μήνυμα ότι έγινε φραγή στη σύνδεση, καθώς δεν είχαμε πληρώσει . Είναι δυνατόν να μην ντρέπονται!!?? Μα πραγματικά απαράδεκτοι!! Δεν είχαμε υπηρεσίες για 2 μήνες και μας ζήτησαν να πληρώσουμε! Τους ενημέρωσα φυσικά ότι δεν πρόκειται να πληρώσω και μου είπαν να πληρώσω κανονικά και ότι θα γίνει πίστωση σε επόμενο λογαριασμό! Δεν υπάρχει περίπρωση!!! Αν είχα την υπηρεσία φυσικά και θα είχα πληρώσει και θα ήμουν συνεπέστατη όπως κάνω άλλωστε τόσο καιρό, αλλά από τη στιγμή που δεν έχω υπηρεσίες δεν τους οφείλω τίποτα! Έχουν το θράσος κιόλας να κάνουν φραγή!! Με αυτή τη συμπεριφορά χάνουν μακροχρόνιους πελάτες!!! Επιεικώς απαράδεκτοι!!!!
”Απαράδεκτοι.
”Χωρίς internet από χθες ….
Σε συνεχείς κλήσεις η απάντηση είναι δεν ξέρουμε την πορεία της βλάβης θα μας ενημερώσουν απο το δίκτυο….
28 ώρες μετά η ιδια κατασταση … καμία ενημέρωση….
Και μιλάμε για κατάστημα που υπέστη ζημιά το Σάββατο και από ότι φαίνεται θα συνεχιστεί η ζημιά και τις επόμενες μέρες…..χωρίς να μας πει κανείς τίποτα. Συγχαρητήρια….
Σήμερα έβαλα προσφορα internet για 7 μέρες με 2.90 κ όταν τα πλήρωσα λέει ισχύει για 4 μέρες,εντω μεταξύ ο σύζυγος μου άλλαξε από σύνδεση σε καρτοκινητο,κ μας στείλανε ότι χρωστάμε 200 ευρώ ενώ είχαν πληρωθεί τα πάντα,έχω χάσει πάσα ιδέα,ώρα ν,αλλάξω εταιρεία??60 ευρώ τους δίνουμε κάθε μήνα έτσι προσέχουν τους πελάτες τους!!
”Προσοχή σε παίρνουν τηλέφωνο για αύξηση των Giga ως δώρο χωρίς αλλαγή τιμής και ξαφνικά σου χρεώνουν 20e την ‘διαφορά’ χωρίς καμία ενημέρωση.
”αναγκαστικα 1 αστερι γιατι δεν εχει μειων .απαραδεκτη εξυπηρετηση και τηλεφωνικοσ και δια ζωσεισ
”μαλλον ….. καθολου εξυπηρετηση
αγοραζω πακετο 11,80 ευρω και μου κραταει 18ευρω
αδυνατον να επικοινωνισω ….. προχειρη εως αντιεπαγγελματικη εξυπηρετηση
νο εξυπηρετηση
ζεro
Μακριά αν θέλετε να έχετε τηλέφωνο οι άνθρωποι είναι για τον π*****
”Οι χειρότεροι υπάλληλοι και η χειρότερη εξυπηρέτηση….απατεώνες και τρισαθλιοι ….ειδικά το κατάστημα της Λαμπράκη στην Θεσσαλονίκη….ειρωνες,ψεύτες ….έκανα ανανέωση συμβολαίου δύο μήνες πριν και ο Καραγκιόζης υπαλληλισκος έκανε λαθος και δεν ανανεωσε ποτέ το συμβόλαιο μου….πλήρωσα έξτρα για δύο μήνες δεν αναγνώρισαν το λάθος με ειρωνεύτηκαν κιόλας κι όταν με πήραν δύο φορές από το τμήμα της εξυπηρέτησης λες και κατάπιαν κασέτα λέγανε τα ίδια και φυσικά δεν μ άφηναν να μιλήσω και το θεϊκό στο τέλος με τα λίγα και τα πολλά μου είπαν ότι έφταιγα εγώ και δεν κατάλαβα καλά και δεν θυμάμαι καλά ότι έκανα ανανέωση …..γύφτοι περιμένω να λήξει το συμβόλαιο και θα φύγω τρέχοντας….
”