Vodafone Αξιολογήσεις πελατών

Βαθμολογία 1.2 από 342 κριτικές

Στοιχεία εταιρίας

Πληροφορίες για Vodafone:

Ανακάλυψε ολοκληρωμένες λύσεις τηλεόρασης, Internet, σταθερής και κινητής στο vodafone.gr.

Μετάβαση στον ιστοτόπο
Βαθμολογήστε την επιχείρηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

342 κριτικές για “Vodafone

  1. Anastasia M.

    ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟΙ ΑΠΑΤΕΩΝΕΣ ΚΛΕΦΤΕΣ!!!! Ανεβάζουν ποσό διαφορετικό από αυτό που συμφωνείς εξαρχής και σου κάνουν και φραγή χωρίς ενημέρωση εάν δε πληρώσεις ποσό μέγιστο απατεώνες

  2. Themis Amirides A.

    Μακάρι να μπορούσα να βάλω μηδέν αστέρια. Η πιο απαράδεκτη εταιρεία. Προσπαθώ να βάλω οπτική ίνα από το Μάρτιο και έχουμε πιάσει Νοέμβρη. Έκανα αίτηση σε άλλη εταιρεία και ξαφνικά εδώ και τρείς εβδομάδες η θύρα μου έχει πρόβλημα, οπότε δεν μπορώ να πάω στην άλλη εταιρία και ούτε το διορθώνει η Vodafone. Εν τω μεταξύ χρεωνομαι χωρίς να έχω ανανεώσει το συμβόλαιο (επειδή θέλω να φυγω) και ένας Θεός ξέρει πόσο θα ζητήσουν.

  3. Lilian B.

    Αίσχος μου χρεώσανε στην κάρτα 115 ευρώ χωρίς καμία ειδοποίηση, ενώ με είχαν βεβαιώσει ότι δεν θα χρεωθώ εφόσον δεν δική μου ευθύνη που δεν υπάρχουν γραμμές στη περιοχή που μετακόμισα.

  4. Κωνσταντίνα Τ.

    Έληξε το συμβόλαιο μου , για να γίνει η διακοπή της γραμμής κατέθεσα αίτηση στις 13/11/2025 και ύστερα απο αμέτρητα τηλεφωνηματα χωρίς ανταπόκριση πήγα σε ένα κατάστημα τους για να ξανά υποβάλλω το αίτημα μου! Τελικά έγινε η διακοπή 05/11/2025 και αφού ειχε εκδοθεί λογαριασμός φουσκωμένος ο οποίος μου είπαν οτι θα διορθωθεί το οποίο και δεν έχω δει ακομα να γίνεται . Μέσα σε αυτά τα δύο χρόνια με χρεωναν για ταχύτητα 100αρα την οποία δεν είχα ποτέ και κάθε μήνα έμπαινε στο σπίτι μου τεχνικός ο οποίος μου ανέφερε σε κάποια επίσκεψη οτι η γραμμή είναι για τα σκουπίδια και αφού τους ενημέρωσα μου έκαναν έκπτωση στο πάγιο μου 1.00€ δηλαδή η κοροϊδία και η κλεψιά στο μεγαλείο της!! Ζήτησα να διακοπεί το συμβόλαιο μου αφού δεν ανταποκρίνονται σε αυτά που είχαμε συμφωνήσει και δεν το δέχτηκαν.

  5. θανασης π.

    απαραδεκτοι απλα, δεχτηκα προταση για καρτοσυμβολαιο επειδη ειχε εκπτωση, και ενω ειπα οτι θελω να ενεργοποιηθει απο τον επομενο μηνα, η ενεργοποιηση εγινε αμεσα. αποτελεσμα να χασω το πακετο που εβαλα προχτες με καρτα

  6. Μαργαρίτα Β.

    Μη χειρότερα. Από πού να το πιάσω, απ’τις αποσυνδέσεις κάθε μισή ώρα,, από τον τεχνικό που παρακαλάς να έρθει και δεν έρχεται? Πρόσφατα έκανα αίτηση για τεχνικό, επειδή είχα πτώση σήματος κάθε 20 λεπτά περίπου. Κανονίζω με τα χίλια επίσκεψη. Τελειώνω τη συζήτηση, φτιάχνει το ίντερνετ. Δε ξανάπεσε . Έρχεται κανονικά τεχνικός που μου λέει δεν υπάρχει βλάβη. Οκ. Φεύγει, και εννοείται μετά από κάποια ώρα, αφού προφανώς δήλωσε ότι δεν υπάρχει βλάβη άρχισε το παρατράγουδο πάλι. Αποκλείεται να είναι όλα θέμα περιοχής και ΚΑΦΑΟ. Και ήμαρτον με τη γραφικότητα “έχετε δοκιμάσει να συνδέσετε έτσι-γιουβέτσι το ρούτερ”. Λέμε οκ θα βάλουμε οπτική. Πείτε μου εσείς γιατί έρχονται τεχνικοί και φεύγουν, λέγοντας ότι ναι υπάρχει θέμα αλλά χωρίς να το φτιάχνουν(όποτε το θυμούνται δηλαδή αφού στήνουν κιόλας).

  7. Panagiota T.

    Απαράδεκτοι! Έχει χαλάσει εδώ και δέκα μέρες καλώδιο που βρίσκεται εκτός κτιρίου και θέλουν να στείλουν τεχνικό να ελέγξει το ρούτερ για να βάλει σχόλιο ότι το πρόβλημα είναι εκτός πολυκατοικίας. Κατανοώ ότι είναι μια διαδικασία που πρέπει να γίνει αλλά εφόσον τους λέμε που είναι το πρόβλημα μπορούνε να στείλουν και τον αρμόδιο τεχνικό μαζι ή να επισπεύσουν την διαδικασία.Καλούμε τρεις ένοικοι τόσες μέρες και απλώς μας δουλεύουν. Θα καλέσει ο υπεύθυνος της υπόθεσης σας, έχει προχωρήσει η διαδικασία και κάποιος τεχνικός θα έρθει… Τίποτα! 10 μέρες κοροϊδία! Cosmote και πάλι cosmote.

  8. Δήμητρα Ρ.

    Ζητήσαμε να μπει οπτική ίνα τον Αύγουστο. Τον Οκτώβριο που ήρθε ο τεχνικός να βάλει την οπτική ίνα, μας είπε ότι έχει δηλωθεί λαθος όροφος. Μετά από επαναλημενες κλήσεις μας μας ενημερώνουν ότι πρέπει να αρχίσουν όλη τη διαδικασία από την αρχή χωρίς να μας ξεκαθαρίζουν πότε θα ολοκληρωθούν οι εργασίες γιατί ακολουθούν μια συγκεκριμένη διαδικασία (την οποία ορίζουν αυτοί) και δεν φαίνεται να μπορεί να επιταχυνθεί. Από το κατάστημα να μας στέλνουν στην τηλεφωνική εξυπηρέτηση και από την τηλεφωνική εξυπηρέτηση στο κατάστημα. Έχουμε ζητήσει διακοπή συμβολαίου εδώ 10 μέρες, η οποία για να γίνει πρέπει να με καλέσουν από άλλο τμήμα το οποίο έπρεπε να με έχει καλέσει εδώ και 5 μέρες. Η χειρότερη εξυπηρέτηση!

  9. Προσπαθώ 10 λεπτά να μπω στο site της εταιρείας για να τους γράψω ότι το σήμα στο ίντερνετ είναι άθλιο και τσάμπα πληρώνω το καρτοκινητο. Το ωραίο είναι ότι τους πήρα τηλέφωνο να το επισημάνω και μου είπαν ότι θα επιληφθεί συγκεκριμένος υπάλληλος και ότι θα μου απαντήσει σε δύο μέρες. Για πολλά γέλια. Τέτοιους παραμυθάδες ούτε στα κινούμενα σχέδια. Για τα πανηγύρια εταιρεία.

  10. Μαργαρίτα Γ.

    Γράφω εξοργισμένη από το γεγονός ότι για να επιβιώσει η Vodafone στην αρένα του ανταγωνισμού πατάει επί πτωμάτων και προσβάλλει και την νοημοσύνη μας. Έκλεισα συμβόλαιο από τηλ για μηνιαία χρέωση 15 € (50 τις εκατό του πακέτου παροχών 30€ ) και έρχεται ο λογαριασμός 30€ . Λόγο αυτής της προσφοράς έφυγα από άλλη εταιρεία με τιμή 21€ .Το τι ταλαιπωρία τράβηξα να επικοινωνήσω δεν λέγεται. Αναγκάστηκα να κάνω αίτηση για διακοπή. Δεν πρόκειται να πληρώσω σεντ που δεν έχω συμφωνήσει . Έχει περάσει μια εβδ και δεν προχωράει η διαδικασία. Προφανώς να προχωρά ο νέος λογαριασμός. ΖΟΎΓΚΛΑ.

  11. Κατερίνα ..

    Έχασα τους κωδικούς για το Vodafone TV, πήρα την 24ωρη γραμμή επικοινωνίας (ΧΑΧΑΧΑ), ακολούθησα τις οδηγίες, οι κωδικοί δεν ήρθαν ποτέ, ο ψηφιακός βοηθός με πέταξε σε αναμονή για εκπρόσωπο που θα μου μιλούσε “περίπου σε 8 λεπτά” και πάμε για ολονυκτία! Προφανώς κολπάκι για να παίρνουμε τηλέφωνο και να χρεωνόμαστε! Δεν θα πάρω, σήμερα τουλάχιστον, να συνηθίζουμε χωρίς τηλεόραση και όταν τελειώσει επιτέλους το συμβόλαιο, δεν ανανεώνω. Και θυμήθηκα πέρυσι που έκανα το λάθος και άλλαξα εταιρεία, ότι ο αποκωδικοποιητής έκανε το γύρο της Αθήνα σε 80 μέρες, όμως χρεωνόμουν κανονικά. Επίσης, τότε το “στέλεχος” Ε.Χ. μου ότι θα έχω έκπτωση, επειδή έχω και το κινητό στη Vodafone, πράγμα που δεν έγινε και όταν ζητούσα τη συγκεκριμένη στο τηλέφωνο, όλο έλειπε ή ήταν απασχολημένη.

  12. Antreas S.

    Πολύ εξυπηρετική στο κατάστημα η κοπέλα που ονομάζεται Χριστίνα με βοήθησε αρκετά σε πράγματα που δν καταλάβαινα έμεινα αρκετά ικανοποιημένος!!

  13. ΖΑΧΑΡΙΑΣ Κ.

    Από τη Δευτέρα 13 Οκτωβρίου 2025, οι αριθμοί κινητών άλλων παρόχων δεν μπορούν να με καλέσουν. Όποιος προσπαθεί να επικοινωνήσει μαζί μου από Cosmote ή σταθερά (π.χ. Inalan), βλέπει ότι είτε το κινητό μου έχει φραγή εισερχομένων, είτε “μιλάει” ενώ δεν μιλάω, είτε χτυπάει μία φορά και κλείνει. Σήμερα είναι Πέμπτη 17/10/2025, και η Vodafone ΔΕΝ έχει δώσει λύση. Φυσικά, έχω προχωρήσει σε καταγγελία στον Συνήγορο του Καταναλωτή, γιατί πολύ απλά δεν παρέχουν ολοκληρωμένες υπηρεσίες. Εγώ προσωπικά θα αποχωρήσω από τη Vodafone και δεν πρόκειται να πληρώσω ούτε ένα ευρώ, ούτε τα “penalty” πρόωρης αποχώρησης, γιατί η σύμβαση έχει ήδη παραβιαστεί από τη δική τους πλευρά. Κάθε μέρα χωρίς τηλεφωνικό σήμα σημαίνει επαγγελματική ζημιά, χαμένες ευκαιρίες και απώλεια αξιοπιστίας.

  14. Αγγελος Λ.

    Από Nova πήγα Vodafone. Στην Nova δεν είχα καλό σήμα γενικά παντού & αναγκάστηκα να φύγω μετά από 10 χρόνια. Η εξυπηρέτηση πελατών όμως ηταν 5αστερια οπότε τους χρειάστηκα Ελλάδα & εξωτερικό. Το αντίθετο με την Vodafone. Εχω σήμα παντού αλλά η εξυπηρέτηση πελατών ειναι λειαν επιεικώς άχρηστη. Μια βδομάδα προσπαθώ να βγάλω άκρη & τιποτα αλλα χρεώνουν τα 0.32 € . Τους έχω καλέσει 10 φορές μέσα σε μια εβδομάδα που μπήκα Vodafone δίχως απάντηση στο ερώτημα. Δεν υπάρχει άνθρωπος να μου πουν για το Vodafone tv.

  15. George M.

    Είναι απαράδεκτοι με πήραν τηλέφωνο και αναβάθμισα την γραμμή μου από κατοστάρα σε διακοσάρα και έχω καταστραφεί δε λειτουργεί τίποτα έχω τουλάχιστον 30 αποσυγχρονισμούς στην εβδομάδα προσπαθώ να επικοινωνήσω μαζί τους και το μοναδικό που μου βγαίνει είναι αυτός ο Τόμπι που είναι για πέταμα θέλω να εξετάσω το ενδεχόμενο να διακόψω συνεργασία με υπαιτιότητα τους δεν ξέρω που να απευθυνθώ αν ξέρει κάποιος ενημερώστε με

  16. Konstantinos M.

    Ότι χειρότερο υπάρχει σε εταιρεία γενικά. Μου χρεώνουν κλήσεις 60 ευρώ χωρίς να έχω τηλέφωνο, με κλειστό ρούτερ και ρεύμα και μακρυά από το σπίτι για 3 μήνες. Οι άνθρωποι είναι απάτη σκέτη και για την εξυπηρέτηση να μην εκφραστώ καλύτερα. Για να βόσκουν γίδια και αυτό με πολύ μεγάλη επιφύλαξη. Αρχή τηλεπικοινωνιών και μόνο, κλείσιμο και ταμείο ανεργίας όλοι εκεί μέσα. Αρκετά με τους απατεώνες

  17. Ηλίας Δ.

    Η κατάσταση,επικοινωνία και εξυπηρέτηση είναι στο Ο!!! έκανα σύνδεση σταθερού και κινητού, στην εφαρμογή και σε μηνύματα έρχεται ο λογαριασμός του κινητού, του σταθερού πουθενά αντιθέτως μού στέλνουν λογαριασμό μηδενικό να τον πληρώσω πρίν την λήξη του!!! σε τηλέφωνο πού είχα πρίν 10 χρόνια , προσπαθώ αρκετό καιρό να τούς εξηγήσω και να βάλουν στην σειρά τα πράγματα κανένα αποτέλεσμα.

  18. Πλήρωσα λογαριασμό σε φραγή στις 11 το βράδυ,περίμενα να το συνδέσουν και αφού τους πήραν τηλέφωνο μου είπαν πως θα συνδεθεί αύριο λόγω ώρας…λόγω ώρας…ηλεκτρονική πληρωμή που μέχρι και TOBI έβλεπε και έλεγε τη ώρα και ημερομηνία την έκανα…αλλά λόγω ώρας…θα συνδεθεί αύριο…εταιρία επικοινωνίας…

  19. Dimitris K.

    Άθλια εξυπηρέτηση πελατών. Οι τεχνικοί τους δεν γνωρίζουν τη δουλειά τους. Δεν συστήνω την τοποθέτηση γραμμής Vodafone.

  20. Anastasia A.

    Πληρωνω για 50αρα… Σεπτέμβρη μήνα πλήρωσα τον λογαριασμό και από τότε μέχρι και σήμερα 3 Οκτωβρίου πιάνω μόνιμα 3mbps – 15mbps Download… Απαράδεκτη.

  21. Αναστασία Π.

    Απαράδεκτη εξυπηρέτηση από το κατάστημα της Λ.Αλεξανδρας όπου αφήνουν υπερήλικα πελάτη να περιμένει σε ουρά χωρίς καμία προτεραιότητα και τελικά για να εξυπηρετηθεί πρέπει να πάει ξανά στο κατάστημα την επόμενη μέρα. Ντροπή τους, δεν ξέρουν να ξεχωρίσουν την ουσία από την τυπικότητα και τον σεβασμό σε υπερήλικες ανθρώπους

  22. Thomas K.

    Η χειρότερη εταιρεία τηλεπικοινωνιων μακράν. Είμαι πελάτης τους σταθερής και κινητής γραμμής. Μετακομίζω από Αθήνα στην επαρχία. Κάνω αίτηση μεταφοράς. Περιμένω 2 μήνες να με ενημερώσουν ότι δεν υπάρχει εισαγωγή καλωδίου στο νέο κτίριο κα με στέλνουν στον ΟΤΕ. Πηγαίνω στον ΟΤΕ και μολις τους είπα ότι είμαι πελάτης Vodafone, γελούσαν και έλεγαν σε 6-7 μήνες θα μπει το καλώδιο. Ενημερώνω τη Vodafone, μου λένε πως δεν μπορούν να κάνουν κάτι. Βάζω ωστόσο starlink γτ δεν είχα τίποτα. Μετά από 3 μήνες μου έρχεται πέναλτι πρόωρης διακοπής. Παίρνω στο κέντρο, εξηγώ την κατάσταση και μου λέει η κοπέλα σας καταλαβαίνω, δεν ευθυνεστε εσείς, θα το προωθήσω στον αρμόδιο με αίτημα αμφισβήτησης. Με παίρνει άλλη κοπέλα μετά 2 μέρες και μου λέει πως ούτε η Vodafone φταίει, άρα να πληρώσω! Μπάχαλο!!!

  23. John K.

    Απαράδεκτοι. Δεν μπορούσαν να αποκαταστήσουν βλάβη, με ανάγκασαν να μεταφέρω την γραμμή σε άλλον πάροχο μετά από μεγάλη ταλαιπωρία και τώρα μου στέλνουν διαταγή πληρωμής για ποσό που προέκυψε από πρόωρη λύση του συμβολαίου. Αν δεν πληρώσεις μπαίνεις στην λίστα του Τειρεσία. Να χαιρόμαστε το κράτος μας και τους νόμους του, πάνω από όλα η προστασία του πολίτη.

  24. Θυμα Α.

    Απαράδεκτοι. Κάνουν το παν να σε πιάσουν πελάτη, κ μετά σε γράφουν κανονικα.
    Σταθερό κ ιντερ δεν δουλεύουν ποτέ. Τσάμπα λεφτά.
    Ζητώ διακοπή γραμμής κ με γράφουν.
    Εγώ τηλ δεν ξανσπληρωνω. Κόψτε το.
    Κλέφτες.

  25. Απαράδεκτοι και στην υπηρεσία
    Και στην εξυπηρέτηση και στα προνόμια και στις τιμές σε όλα
    Μας κοροϊδεύουν στα μούτρα μας
    Έβαλα 300σαρα γραμμή ίντερνετ οπτική και μέσα σε 14 που είναι η υπαναχώρηση ήθελα να το κόψω λόγω προσωπικών λόγων που νομικά μέσω συμβόλαιου με καλύπτει
    Περιττό να πω ότι άρχισαν τις μπούρδες και πλήρωσα το φέσι Χωρίς να πω ότι γίνεσαι μπαλάκι 5 υπαλλήλων για μια δουλειά και δεν συνδέεται πότε έγκαιρα. Δεν είναι οι άλλες εταιρίες άγιες είναι πάλι ακριβές χωρίς λόγω και με λιγότερο σκατα προνόμια και υπηρεσίες αλλά τι να κάνεις. Ίντερνετ αναγκαίο κακό