Vodafone Αξιολογήσεις πελατών

Βαθμολογία 1.2 από 294 κριτικές

Στοιχεία εταιρίας

Πληροφορίες για Vodafone:

Ανακάλυψε ολοκληρωμένες λύσεις τηλεόρασης, Internet, σταθερής και κινητής στο vodafone.gr.

Μετάβαση στον ιστοτόπο
Βαθμολογήστε την επιχείρηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

294 κριτικές για “Vodafone

  1. Artemis P.

    Οτι χειρότερο …. Το τελευταίο καιρό δεν έχω σήμα πουθενά . Για να μη σχολιάσω το ίντερνετ στο σπίτι που είναι Vodafone και αυτό και μονίμως έχουμε πρόβλημα στη σύνδεση … μακριά

  2. Σεραφινα Ζ.

    Μετά από 2μιση χρόνια που δεν είχα κανένα πρόβλημα να πω την αλήθεια,ήρθε η ώρα που έπρεπε να μετακομίσω.Σε τηλεφωνική επικοινωνία και ενώ ζήτησα ηλεκτρονικά να κάνουμε την διαδικασία μετακόμισης λόγο τριών παιδιών και μάλιστα το ένα μωρό,μου ξεκαθάρισαν ότι μπορώ σε κατάστημα.Καταφερνω και πάω με όλα τα δικαιολογητικά σε κατάστημα με ένα μωρό αγκαλιά και δυο μικρά πίσω μου,τελειώνουμε και μου λένε είναι όλα οκ οποτε περιμένετε 10-15 εργάσιμες ημέρες να έρθει τεχνικός στην νεα διεύθυνση να κάνει σύνδεση.Οι μέρες περνούσαν άφαντοι όλοι τους Να προσπαθώ μέσω μποτ και τηλεφώνου μα βγάλω άκρη και εν τέλη μου ανακοινώνουν ότι η αίτηση μου ΑΚΥΡΩΘΗΚΕ(ενώ ηταν οκ ολα τα δικαιολογητικα).Να ρωτάω ο λόγος και απάντηση να μην παίρνω.Με τα πολλά ένα χρόνο τώρα μου στέλνουν λογαριασμούς χωρίς να έχω ΝΕΤ

  3. Rigers Kaja K.

    Είναι ότι χειρότερο.Μακρια!!!δεν θα εξυπηρετειθειται ποτε

  4. ΕΜ Σ.

    Οργή και αγανάκτηση για ακόμη μία φορά από την άκρως απαράδεκτη ενέργεια της vodafone να κλείσει το μοναδικό εναπομείναν κατάστημα εξυπηρέτησης πελατών στην πόλη των Σερρών για “λίγες μέρες” και να μας στέλνει στην (άκουσον άκουσον) Νιγρίτα ή στην Δράμα!!! με ανακοίνωση που έχει θυροκολληθεί στην εξώπορτα του εν λόγω καταστήματος.Κατακαλόκαιρο με απίστευτες παρατεταμένες υψηλές θερμοκρασίες δικαιολογείται τέτοια άκρως προσβλητική συμπεριφορά;Αίσχος και μόνο αίσχος!!!

  5. Eleni P.

    Η απάτη προσωποποιημένη ! Προσοχή ! Στο τμήμα εξυπηρέτησης πελατών δίνουν λάθος IBAN για πληρωμή συσκευής κινητού , δίνουν το IBAN πληρωμής λογαριασμού , με αποτέλεσμα ενώ έχεις πληρώσει για τη συσκευή να φαίνεται ότι δεν πλήρωσες την συσκευή αλλά ότι έχεις προπληρώσει λογαριασμούς που δεν έχουν εκδοθεί καν !

  6. Δεν έχω λόγια! Απαράδεκτοι!!!!!
    Είμαι τόσα χρόνια, από την Panafon ακόμη, δεν υπολογίζετε τίποτα !
    Και χειριστή συμπεριφορά όσον αφορά τα τηλεφωνήματα για αναβάθμιση σταθερού. Ποια αναβάθμιση δηλαδή, για γέλια 😡

  7. Παναγιώτης Τ.

    Ξεφτιλισμενοι είστε..
    Απαράδεκτοι
    Έχω πρόβλημα σύνδεσης και συμβολαίου και έχουν γίνει 100+ τηλέφωνα και κανένας δεν μπορεί να με εξυπηρετήσει.
    Απορώ πραγματικά

  8. Χριστίνα Χ.

    Αυτό που κάνει η Vodafone στα καρτοκινητα της που έχει μειώσει τις μέρες του πακέτου σε 25 αντί για 30 είναι αισχρό,και αλλάζει κάθε τρείς και λίγο της χρεώσεις της χωρίς να σε ενημερώνει.για μένα είναι λόγος να φύγω απ’την εταιρεία αυτή κάτι που θα κάνω σύντομα.και χρεώνει και την εξυπηρέτηση πελατών,και ούτε τους βρίσκεις όποτε θες.

  9. Konstantinos D.

    Η χειρότερη εξυπηρέτηση πελατών που έχω συναντήσει. Και να μην έφτανε αυτό, το application της είναι λίγο για τα μπάζα. Τις περισσότερες φορές δεν δουλεύει. Γενικά χάλια.

  10. Απαράδεκτοι περνω τηλέφωνο για εξηπυρέτηση και περιμένω στην αναμονή πάνω απο 20 λεπτά !! Μπράβο καθημερινή και δεν μπορείτε να παρεχετε μιά εξυπηρέτηση !!

  11. Άννα Ηλιαδη Η.

    Απαράδεκτοι! Είμαι σε αναμονή για εγκατάσταση σταθερής 4 μήνες ! Κανένας σεβασμός ως προς τους ηλικιωμένους και επίσης καμία εξυπηρέτηση πελατών διαθέσιμη άμεσα.

  12. Michaela Pakides P.

    Βάζουν ότι θέλουν, εξαφάνισουν τα λεφτά που υπάρχουν μέσα, χωρίς ενημέρωση, για μένα είναι κλεψιά

  13. Φωτεινή Μ.

    Η χειρότερη εταιρία μακριά !! Ανεβάζουν το ποσό μόνοι τους

  14. Φωτεινή Ν.

    Μακριά!!! Ανεβάζουν από μόνοι τους το ποσό χρέωσης χωρίς να σε ενημερώσουν. Να είστε ιδιαίτερα προσεκτικοί αν την έχετε επιλέξει.

  15. ΓΕΩΡΓΙΟΣ Ρ.

    ΜΑΚΡΙΆ Έχω 2 μήνες Vodafone και η σύνδεση στο 4g είναι κάτω από το 1 mbs συνεχώς. Η τεχνική υπηρεσία λέει ότι το μέγιστο που προσφέρουν είναι 5 mbs και ότι το δίκτυο είναι φορτωμένο ενώ στο χάρτη στην ιστοσελίδα τους έχουν μέσω όρο 30 mbs ΑΠΑΤΕΏΝΕΣ φυσικά στην Ελλάδα ζούμε Μακριά μην την πατήσετε με κάποιο συμβόλαιο

  16. ανικανοι να προσφερουν αυτα για τα οποια σε χρεωνουν

  17. Σοφια Γ.

    Ο εξυπηρέτηση
    Στο διαλο ο Toby κ το ανύπαρκτο customer service!!!!
    Κόβεται το ίντερνετ κ το τηλ για ωρεςΧΩΡΙΣ ΛΟΓΟ!
    μας λέτε θα πάρουμε ρεζέρβα κ καλά για δώρο λόγο τεχνικού θέματος κ δεν την παιρνουμε

  18. Χάρης κ.

    όλες οι τηλεφωνικές είναι νταβατζήδες αλλα αυτοί το έχουν τερματίσει. Η ΧΕΙΡΌΤΕΡΗ ΕΤΑΙΡΕΊΑ ΣΤΗΝ ΕΛΛΆΔΑ, όχι μόνο απο τηλεφωνικές, γενικά, αυτο λέει πολλά. θέλω 2 μερες να γράφω για το πόσο μπου@@@λο είναι. τελευταίο κατόρθωμα τους να παίρνεις 1 μήνα στο σταθερό αποσυνδέσεων κ μετα το αυτοματοποιημενο μήνυμα που σε ενημερώνει οτι παίρνεις ΕΝΤΟΣ ωραρίου, κλείνει μόνο του.. Στα τηλεφωνικά κέντρα που εχω δουλέψει λέγαμε να μην γίνουμε βονταφον.. ο,τι χειρότερο εύχομαι στην διοίκηση κ ιδιοκτησία της.

  19. ΦΑΝΗ Τ.

    Με κάλεσαν από το +302130021361 κ είπαν ότι είναι από Vodafone που σίγουρα ισχύει γιατί ξέρουν τα στοιχεία μου κ τις χρεώσεις μου για να μου προτείνουν από κάρτα να το κάνω καρτοπρογραμμα λέει για να πληρώνω λιγότερα μιας κ από Ιούλιο θα αυξηθούν οι κάρτες στα 15€. Της είπα ότι δεν ενδιαφέρομαι κ επέμενε με ύφος κ επιθετικότητα να ρωτάει γιατί θέλω να πληρώνω περισσότερα κ όταν της ξαναειπα ότι δεν ενδιαφέρομαι μου είπε με θράσος Ε πληρώστε τι να σας πω κ μου το έκλεισε…. Φοβερή εξυπηρέτηση τι να πω… Κ μετά αναρωτιούνται γιατί δε θέλουμε να δεσμεομαστε μαζί τους!!!!!

  20. Ζωή Φ.

    Απατεώνες ! Μακριά
    Χρεώνουν υπηρεσίες και μάλιστα εκτός Συμβολαίου ενώ τους λες πολύ πριν τη λήξη του ότι διακόπτεις τη συνεργασία !

  21. Γιωργος Λ.

    Δεν έχει καθόλου σήμα !!!

  22. Γιάννης Π.

    Για ένα αίτημα, επιστροφής ποσού 13 ευρώ, χρειάστηκαν ένα μήνα για να απαντήσουν. Εντέλει απάντησαν αρνητικά, ενώ η εκπρόσωπος είχε αρχικά πει ότι το θέμα θα επιλυθεί. Άθλιοι…

  23. Sylvia Cela C.

    Είναι απαράδεκτοι….περνούν τηλέφωνο μεσιμεριατηκα και αντί να συζητήσουν για το θέμα που σε περνούν φωνάζουν και είναι πολύ απότομοι όλοι τους. Άσε που αν χρωστάς έναν μήνα σου λένε 2 και 3 μήνες. Μακριάαααα

  24. Βαγγέλης Π.

    Μακρυαααααααα..μεγάλη απάτη μηδέν υπηρεσιες

  25. Ειρήνη Σ.

    Για να φύγω από μια εταιρεία του ομίλου τους με βάλανε να υπογράψω συμβόλαιο με μεγαλύτερες χρεώσεις δίχως εκπτώσεις υποτίθεται μεταβατικά και τώρα μου ζητάνε τα λεφτά!!!! Απατεώνες!! Και η μία και η άλλη εταιρία !!!Με βάλανε και ρήτρα συμβολαίου και επιδότηση ότι πήρα !!! Και στείλανε τους λογαριασμούς 300 ευρώ για το κινητό μόνο!! Για να σε κλέψουν!!! Άσε που δεν ξέρουν τι τους γίνεται για ενα μισή μήνα δεν μου κάναν προσφορά !!! Για να παραμένω στο συμβόλαιο και να με χρεώνουν παραπάνω χρήματα!!! Υπήρχε μια ασυνεννοησία με τα τμήματα τους καθότι τα αιτήματα μου ήταν καταχωρημένα και δεν έπερνε κάνεις για να μου κάνει πρόσφορα! Φυσικά δεν θα πληρώσω παραπάνω εγώ και ας με πάνε όπου θέλουνε!!! Με απατεώνιες και καθυστερήσεις προκειμένου να πάρουν παραπάνω χρήματα !!! Επειδή εσείς φταίτε