Πήγα στο plaisio στα Χανιά για να φτιάξω το κινητό iPhone 13 στο οποίο μαύρισε η οθόνη στα καλα καθούμενα…
Speedex Αξιολογήσεις πελατών
Πληροφορίες για Speedex:
H SPEEDEX μέλος του Ομίλου Εταιρειών Σφακιανάκη, ενός εκ των σημαντικότερων και πλέον αξιόπιστων Ομίλων της χώρας μας με σταθερά ανοδική πορεία στην ελληνική αγορά και με πολυετή εμπειρία, είναι μια από τις μεγαλύτερες εταιρείες του κλάδου των Ταχυμεταφορών, καλύπτοντας καθημερινά τις ανάγκες της ελληνικής και διεθνούς αγοράς με αξιοπιστία και συνέπεια.
Μετάβαση στον ιστοτόπο
Απαράδεκτη ξεφτιλισμενη εταιρία. Και το ένα αστέρι πολύ τους είναι. Το πακέτο μου έχει καθυστερήσει και χαθεί εδώ και έναν μήνα χωρίς καμία ενημέρωση. Έχω στείλει πάνω από 5 email και δεν έχω λάβει καμία απάντηση. Παίρνω κάθε μέρα τηλέφωνο και δεν μου το σηκώνουν ποτέ. Αν ήξερα ότι θα μου έφερνε το πακέτο μου η speedex δεν θα έμπαινα καν στον κόπο να το αγοράσω.
”πολυ κακη !!! και το ενα αστερι δεν θα επρεπε !! δεν απαντουν στα τηλεφωνα!! μεγαλη ταλεπωρια για την παραλαβη δεματοσ!! παντελη αδιαφορια
”Περιμενω μια παραγγελία η οποία βρίσκεται στις κεντρικές αποθήκες απ τις 16/1 κ σήμερα που γράφω το μήνυμα είναι 26/1. Έχουν περάσει δέκα μέρες κ δεν έχει αλλάξει η κατάσταση. Πληρώνουμε έξτρα χρήματα για να έρθει εγκαίρως η παραγγελία κ όχι μετά από ένα μήνα. Η εξυπηρέτηση σας είναι τραγική σε όλα τα καταστήματα. Προηγούμενη παραγγελία που για κακή μου τύχη έτυχε να τη στείλουν μέσω της εταιρίας σας αναγκάστηκα να πάω η ίδια να την παραλάβω από το κατάστημα του Πειραιά στην Πέτρου Ράλλη κ να περιμένω μαζί με άλλους ταλαίπωρους 35 λεπτά κ στο τέλος να μ ενημερώσουν ότι δεν έβρισκαν το δέμα γιατί είχαν σκίσει το voucher!!!! Αν δεν μπορειτε να εξυπηρετησετε τον κόσμο κλείστε την εταιρία σας! Είστε τραγικοί! Σε τηλέφωνα δεν απαντάει κανένας- σε μειλ το ίδιο μας αγνοούν … για ποια εξυπηρέτηση μιλάμε ;;;!!!!!
”Απαράδεκτοι.μια μέρα από Θεσσαλονίκη Αθήνα και μια βδομάδα στις αποθήκες Αθήνα.
”3 παραγγελιες, μια εσωτερικου 2 εξωτερικου.
”Η του εσωτερικου σε μια τεραστια αποσταση απο Περιστερι μεχρι Κυψελη δεν ηρθε ποτε, δεν υπηρχε καν στο συστημα τους 12 μερες απο την ημερα που το παραλαβανε απο το καταστημα. Εγινε επιστροφη χρηματων. Το καταστημα αν τα εχει βρει τα πραγματα του αγνοω…
Οι 2 του εξωτερικου, απο 20 Νοεμβριου ηρθαν Αθηνα 2 Δεκεμβριου, και τελος. Η μια εδειχνε οτι πηγαινοερχοταν απο το κεντρο στο καταστημα και τουμπαλιν, η αλλη δεν υπηρχε καν. Καταφερα και ειχα επιστροφη χρηματων για την μια, και 2 μηνες μετα καταφερα και για την δευτερη. Και ω του θαυματος, ξαφνικα η καταπληκτικη αυτη εταιρεια που σχολιαζουμε εδω βρηκε και τις 2 παραγγελιες, και αφου μου στειλανε 2 μηνυματα στο κινητο, ενα 5 παρα και ενα 5μιση το απογευμα οτι μεχρι τις 5 θα ερθει το δεμα μου, ηρθε την επομενη μερα, και το ενα και το αλλο, απο το ιδιο καταστημα αλλα με αλλο διανομεα……..
βεβαιως δεν αναφερομαι στο να βρω κανεναν στο τηλεφωνο, σε mail, σε chat, σε οτιδηποτε…..Ουτε καν…
Απορω πως υπαρχουν αυτες οι εταιρειες…..Απορω
Απλά τραγικοί.
”Πρέπει να βάλετε αρνητικά αστέρια. Σίγουρα η Speedex θα έπαιρνε βραβείο.
Φάκελος στάλθηκε 5/1/24 και είχε φτάσει στο κατάστημα Ν Ιωνίας 9/1/24. Λόγω του ότι περιείχε έγραφα εισαγωγής του 2023 υποχρεωθήκαμε 25/1/24 να το παραλάβουμε από το κατάστημα. Δεν πιστεύω ότι υπάρχει χειρότερη εξυπηρέτηση από καμία άλλη εταιρία
Σας παραθέτω τα email μου προς τη speedex:
Είναι δεύτερη φορά μέσα σε 24 ώρες που επικοινωνώ μαζί σας μεσω e-mail καθώς δυστυχώς κανένας από την εταιρεία σας δεν έχει επικοινωνήσει μαζί μου είτε μέσω e-mail είτε μέσω τηλεφώνου. Στις 13/12/2023 έκανα μία παραγγελία μέσω shein.Για κακή μου τύχη επέλεξε να μου αποστείλει την παραγγελία μου μεσω της εταιρείας σας. Έχουμε 23/1/2024 δεν έχω λάβει καμία παραγγελία, στο site σας τελευταία ενημέρωση είναι 9/1/24 ,δεν έχω την παραμικρή ιδέα πού βρίσκεται το δέμα μου, δεν βρίσκω κανέναν στο τηλεφωνικό σας κέντρο, προσπάθησα να στείλω μήνυμα μέσω της πλατφόρμας του site σας, έστειλα μου είπανε να αφήσω το κινητό μου τηλέφωνο και όσο πιο άμεσα γίνεται κάποιος θα επικοινωνήσει μαζί μου ,δεν επικοινώνησε κανένας ΠΟΤΕ,έγραφε ότι εναλλακτικά μπορώ είτε να στείλω mail είτε να πάρω τηλέφωνο στο νούμερο 2103407377 ,πραγματι σας έστειλε ένα email εχθές από το οποίο ζήτησα να ενημερωθώ δεν μου απαντήσατε,προσπάθησα να πάρω και τηλέφωνο σε αυτό το νούμερο δεν απάντησε ποτέ κανένας, προσπαθούσα να πάρω τηλεφωνοκαι στη speedex Αλιμου που εντάσσεται η περιοχή μου εχθές που επίσης δεν απαντούσε κανένας.Σήμερα το πρωί ξεκινάω ξανά ολη την αυτή την ίδια διαδικασία από τις 9:00 το πρωί μήπως και έχω περισσότερη τύχη γιατί εχθές την έκανα απόγευμα.Δυστυχώς έχει φτάσει 10:30 έχω εκνευριστεί περισσότερο από όσο μπορούσα να φανταστώ, δεν έχω καταφέρει εδώ και μιάμιση ώρα να βγάλω άκρη για τίποτα. Το πρωί 9:05 κάλεσα στο τηλέφωνο 2103407377 και μία τηλεφωνήτρια μου είπε ότι έχει φύγει το δέμα μου από τα κεντρικά και θα πάρουνε τηλέφωνο μου είπε εσωτερικά και θα στείλουν e-mail στο κατάστημα του Αλίμου για να με ενημερώσουν από κει πότε μπορώ να παραλάβω το δέμα μου.Λέω έστω ας πάω εγώ να το πάρω, ναι μου λέει η κοπέλα μην ανησυχείτε τώρα στέλνω εγώ στο κατάστημα του Αλίμου να δω τι έχει γίνει και θα σας ειδοποιήσουν από κει.Μπήκα μέσα στο google στη speedex Αλίμου να αφήσω μία χειριστη κριτική και βλέπω από άλλες χείριστες κριτικές που υπάρχουν από κάτω ότι το κατάστημα Αλίμου έχει κλείσει εδώ και περίπου ένα μήνα, ότι γίνεται ένα χάος με τα δέματα γιατί έχει συγχωνευτεί με τον Αγιου Δημητρίου και άλλα δέματα είναι εδώ αλλά δεματα είναι εκεί ,ότι ο κόσμος δεν παραλαμβάνει και όλα αυτά σας τονίζω ότι τα μαθαίνω από άλλους ατυχείς ατυχέστατους πελάτες σας .Δεν υπάρχει καμία ενημέρωση από την εταιρεία είναι πληροφορία την οποία παίρνω από άλλες κριτικές. Είναι δυνατόν υπάλληλος της εταιρείας να μην γνωρίζει ότι εδώ και ένα μήνα έχει κλείσει ένα κατάστημα και να μου λεει ότι θα ενημερώσει το κατάστημα Αλίμου και θα με πάρουν από κει ??Και να παίρνω και εγώ τηλέφωνο και να καλει κανονικα και να μην το σηκώνει κανείς???Και στο google μέσα να φαίνεται ότι το κατάστημα λειτουργεί κανονικά και να δείχνει ότι είναι ανοιχτό ??Μετά ξεκίνησα να παίρνω και στου Αγίου Δημητρίου το κατάστημα τηλέφωνο επίσης, δεν μου απάντησε ποτέ κανείς .Και υπάρχει και ένα αγενέστατο μήνυμα (δεν ξέρω ποιος σκέφτηκε να βάλει αυτό το μήνυμα στο ηχογραφημένο voicemail σας)το οποίο λέει αυτή τη στιγμή δεν μπορεί κανείς σας μιλήσει αντίο!!! είναι δυνατόν??? Και ξαναπαίρνω τηλέφωνο και μετά μ
ακούγεται ηχογραφημένο μήνυμα : ένας υπάλληλος θα σας εξυπηρετήσει αμέσως και κλείνει η γραμμή πέφτει γραμμή μόνη της .Δηλαδή τις μισές φορές μου λέει δεν υπάρχει κανείς αντίο και τις άλλες μισές μου λέει θα σας εξυπηρετήσει κάποιος αμέσως και πέφτει η γραμμή.Ειλικρινά δεν ξέρω τι να πω. Εχω κουραστεί ,έχω εκνευριστεί και έχω απογοητευτεί τόσο πολύ. ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΗ εταιρεία ΑΠΑΡΆΔΕΚΤΗ ενημέρωση ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΗ εξυπηρέτηση. Μαλλον πιο σωστά η ενημέρωση και η εξυπηρετήση είναι απλα ΑΝΥΠΑΡΚΤΕΣ.
Ντροπή. _
Τα emails στάλθηκαν μου στη διευθυνση [email protected] τα οποία για δυο 24ωρα εχουν παραμεινει αναπάντητα όπως και ολες μου οι κλήσεις σε οποιοδήποτε τηλέφωνο της εταιρείας καθως επισης και το chat (speedie) στο site, ακομα κι αυτο με εμπαίζει λεγοντας μου εδω και 3 μερες πως αν δωσω το κινητο μου καποιος θα επικοινωνησει αμεσα μαζι μου.Γελουν και οι πέτρες.
”Σήμερα επισκέφτηκα και το κατάστημα speedex στον Αγ.Δημητριο Αττικης με μηδέν αποτέλεσμα προς οποιαδήποτε πληροφορία ή κατεύθυνση.Ηταν σαν να πήγα στη speedex και να ζήτησα 2 κιλά πορτοκάλια. Δεν έχουν τη παραμικρή ιδέα, δε τους φαίνεται τοποτα περίεργο, δεν εχουν καμια απάντηση απλα καθονται και σε κοιτανε να είσαι ενα βήμα πριν το εγκεφαλικό! Α! Συγγνώμη και να λενε επαναλαμβανομενα μια και μονο ατακα: “Εχει κολλησει στις αποθηκες !!!”
Έστειλα email και στη shein οτι δεν θέλω ποτε ξανα να έρθει δικη μου παραγγελία με τη speedex. Ουτε σ αυτους δεν απαντανε, προσφερθηκαν να μου κανουν επιστροφή χρηματων επειδη δεν εχουν καμια ενημερωση απ την εταιρεία! Δεν εχω αλλους χαρακτηρισμους πραγματικά, ουτε μπου@@@λο δε θελω να το πω γιατι θα προσβάλω τα μπου@@@λα!
Δηλώστε ανίκανοι και Κλείστε!
Απαράδεκτη εταιρεία!!! Έχει κολλήσει το πακέτο μου, πάνω από μήνα στο hub Αθήνας. Τηλεφωνική
”επικοινωνία δεν κατάφερα να έχω… Δεν παραγγέλνω ξανά από εταιρίες που συνεργάζονται με speedex!!! Μόνο εταιρεία κουριερ δεν μπορεί να λέγεται!!!
Έχω παραγγείλει από 31/12 ήρθε λοιπόν η παραγγελία μου στο Hub Αθηνων 11/1 . Από τότε καμία ενημέρωση σχετικά με την παραγγελία μου .. πήγα λοιπόν από τον Πειραιά στο Βοτανικό όπου και μ έβγαλε στο γοογκλ ότι εκεί είναι το hub Αθηνών μπας και το παραλάβω η ίδια . Μπαίνω μέσα και ήδη έβλεπα πελάτες να τσακώνονται με το προσωπικό καθως περιμέναν τα δέμα τους από αρχές Δεκεμβρίου και τίποτα ακόμα..και δεν έφτανε μόνο αυτό , έλεγαν ότι οι παραγγελίες που αναζητούσαν οπως και η δικια μου βρίσκονται στα κεντρικά Κηφισίας και ότι το hub Αθηνών ειναι εκεί και όχι στο Βοτανικό και αυτό είναι λάθος της γκουγκλ, καθώς τους είπα αν είναι έτσι να πάω και από εκεί αν χρειαστεί αρκει να παραλάβω το δεμα μου. Μ ειπαν οτι δεν γίνεται θα πρέπει να περιμένω να έρθει Πειραια και μετα αν θελω να παω να παραλάβω, τα ζωα μου αργα δλδ . Σήμερα λοιπόν είναι 26/1 και ακόμα περιμένω. Ότι να ναι πραγματικά! Δεν μου έχει ξανά συμβεί αυτό το πράγμα.
”Και μηδέν αν είχε θα το έβαζα!! Απαράδεκτοι!! Είναι τα δέματα στα χέρια τους για έναν μήνα και δεν τα στέλνουν. Φυσικά, δεν υπάρχει ουδεμία επικοινωνία, ούτε σε τηλέφωνο, ούτε σε mail. Μην ανοίγετε καινούρια καταστήματα καν, κλείστε τα όλα απ ευθείας να τελειώνουμε!
”Λυπάμαι, και αναφέρομαι σε όλους αυτούς που είχαν την ατυχία να συνεργαστούν με την SPEEDEX Πυλαίας, να δέμα σας θα το παραλάβετε πάρα πολύ καθυστερημένα !!!!!! Μην κάνετε τον κόπο να τους τηλεφωνήσετε. Ποτέ δεν θα σας απαντήσουν. Τελικά, αφού πάτε εσείς ο ίδιος επί τόπου πολλές φορές, ίσως μια μέρα το βρείτε στο πάτωμα της αποθήκης της εταιρείας (Στέλιου Καζαντζίδη 70, αριστερά, αμέσως μετά το PRAKTIKER) διότι κανένας δεν κάνει ποτέ τον κόπο να σας στείλει ένα e-mail επιβεβαιώνοντας την άφιξη του, πόσο μάλλον να το παραδόσουν οι ίδιοι στα χέρια σας. Να προσεύχεστε να μην έχει χαθεί. Λυπάμαι !!!!!!😡😡😡😡😡😡😡
”Απαράδεκτη εταιρεία. Ακριβώς ότι λένε και τα υπόλοιπα σχόλια. Δε δικαιολογείται η τόσο μεγάλη αργοπορία, όσες παραγγελίες και να δέχονται. Αν δεν μπορουν να τις διαχειριστουν ας μην τις δέχονται. Φοβόμαστε να κάνουμε ηλεκτρονικές αγορές πλέον, μην τυχόν και δε μας έρθει ποτέ το δέμα μας. Και το θέμα είναι ότι μιλάμε και για ακριβές παραγγελίες. Καλύτερα σταματήστε της λειτουργία σας, πάρα να ταλαιπωρείτε κόσμο τσάμπα..
”Πολύ καλή συμπεριφορά δεν απαντούν σε τηλ δεν σου δίνουν καθόλου πληροφορίες για τον χρόνο παραλαβής του δεματος
”Διστιχος δεν ειπαρχει οργάνωση .
”Μεγάλη ταλαιπωρία, δεν ειδοποιούν όταν έρχονται,
δεν απαντάνε στο τηλέφωνο
εφόσον αφήνεις το τηλέφωνο να σε καλέσουν πίσω, δεν το κάνουν.
Η χειρότερη εταιρεία,δεν μπορείς να επικοινωνήσεις με κανένα τηλέφωνο ούτε σου απαντάνε στα email,απορώ γιατί τους επιλέγουν κάποιες εταιρείες για να μεταφέρουν τα δέματα μας.Εγω παντος δεν ξανά ψωνίσω από σάιτ που έχει επιλέξει την speedex!😡
”Κ αυτό το ένα πολύ σας είναι με χελονες να παραδίναται πιο γρήγορα τα έφταναν τα δέματα ακόμα περιμένω το δώρο του παιδιού για τα Χριστούγεννα. Απαράδεκτο
”Ένα δέμα μου έχει κολλήσει στο Hub Αθηνών από τις 13/1 και ένα άλλο από τις 22 Δεκεμβρίου ‘23!!!! Δεν απαντούν στα τηλέφωνα έχω αφήσει το κινητό μου στο chat bot για να με καλέσουν πίσω, δε με κάλεσαν ποτέ φυσικά!! Η χειρότερη εταιρεία όλων!!!
”απαραδεκτη εταιρεια, Δύο δέματά μου απο 04/01 και 09/01 βρίσκονται στο καταστημα Λάρισας και ακομη να με ειδοποιησουν , δε μιλαμε για τηλεφωνα εννοειται ότι δεν τα σηκωνουν ποτε , ειναι απαραδεκτοι, Δεν θα έπρεπε να πληρωνουν καποιο πρόστιμο (penalty) για αυτη τη καθυστέρηση? Πως γινεται να κανουν ότι θελουν? Στο κατω κατω αν δεν μπορούν να παραδόσουν τα δεματα στο κόσμο ας το κλεισουν, ¨Ελεος,
”Α Π Α Ρ Α Δ Ε Κ Τ Η
”Ο μόνος λόγος της ύπαρξης αυτής της εταρείας είναι για να εκνευρίζει τον κόσμο!
Για να απαντήσει σε τηλ ή mail ούτε λόγος βέβαια. Ένα μήνα καθυστέρηση της παραγγελίας μου. Και μου το έχει ξανά κάνει!
Απαράδεκτοι.. δεν φτάνει που έχουν καθυστερήσει την παράδοση του πακέτου μου ένα μήνα,δεν απαντάνε ούτε στα τηλέφωνα ούτε στα email
”Δεν υπάρχει χειρότερη μεταφορική! Δύο δέματά μου βρίσκονται στα κεντρικά της Αθήνας από 08/01 και 17/01 και έχουν κολλήσει εκεί! Δεν έχουν στείλει καμία ενημέρωση!!!! Και φυσικά δεν απαντάνε ούτε στα τηλέφωνα ούτε στα emails. Θα πρέπει να τους σαμποτάρουμε όλοι!!! Καταναλωτές και εταιρείες!!!!!
”16/01/2024 παρέλαβαν δέμα στην Αθήνα. Σήμερα 23/01/2024, το δέμα βρίσκεται στη θεσσαλονίκη ( στο κατάστημα της πυλαίας εδώ και δύο μέρες). Δεν βλέπω να προγραμματίζεται η παράδοση και η τηλεφωνική επικοινωνία μαζί τους είναι αδύνατη. Η εταιρεία δεν εντάσεται στις ταχύμεταφορές αλλά στις αργομεταφορές
”Η χειρότερη εταιρεία δεν έπρεπε να υπάρχει καν ούτε τηλέφωνο δεν σηκώνουν ΑΘΛΙΟΙ….
”Μπουφάν από Καβάλα προς Αθήνα 14 ημέρες και προχωράμε.
”Κολλημένο στο hub στην Εθνική Αθηνών Λαμίας.
Καμία απάντηση στα email καμία απάντηση στα τηλέφωνα.
Το κατάστημα παρά τις προσπάθειες δεν έχει καταφέρει να πάρει κάποιες πληροφορίες.
Απαράδεκτοι.
Προσπαθώ να επικοινωνήσω μαζί τους απο αρχές Ιανουαρίου.(Ημερόμηνια παραγγελίας 7/12/2023 με παράδοση σύμφωνα με τον πωλητή 13-16 εργάσιμες ημέρες. )
Προσπάθησα με άπειρα τηλέφωνα, έστειλα 2 e-mail και επίσης άφησα το τηλέφωνο μου στο chatbot για να με καλέσουνε πίσω κάτι που δεν έγινε ποτέ .
Οσές φορές καλούσα έπεφτε η γραμμή . Καποιες φορές το σηκώνανε και το κλείνανε πρίν προλάβω να μιλήσω.
Εκανα καταγγελία στο “ΣΥΝΗΓΟΡΟ ΤΟΥ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΗ”
”