Ξεφτιλισμενοι είστε.. Απαράδεκτοι Έχω πρόβλημα σύνδεσης και συμβολαίου και έχουν γίνει 100+ τηλέφωνα και κανένας δεν μπορεί να με εξυπηρετήσει.…
Speedex Αξιολογήσεις πελατών
Πληροφορίες για Speedex:
H SPEEDEX μέλος του Ομίλου Εταιρειών Σφακιανάκη, ενός εκ των σημαντικότερων και πλέον αξιόπιστων Ομίλων της χώρας μας με σταθερά ανοδική πορεία στην ελληνική αγορά και με πολυετή εμπειρία, είναι μια από τις μεγαλύτερες εταιρείες του κλάδου των Ταχυμεταφορών, καλύπτοντας καθημερινά τις ανάγκες της ελληνικής και διεθνούς αγοράς με αξιοπιστία και συνέπεια.
Μετάβαση στον ιστοτόπο
an mπορουσα να βαλω – 5 αστερια θα το εκανα ευχαριστωσ!!!!!!!!
α π α ρ α δ ε κ τ ο ι.
κλειστε τοοοοοοοοο
”υγ: κριμα για τουσ υπαλληλουν που δεν φατινε σε τιποτα.
Εντελώς τραγικοί .στέλνεις εμαιλ δεν απαντανε ποτέ ..παίρνεις τηλ μιλάει συνέχεια κ εκεί που επιτέλους χτυπαει το σηκώνουν κ το κλείνουν.. αν δεν μπορείτε να διαχειριστείτε μια εταιρία τι το κρατάτε?? Οι άλλες μεταφορικές σαφώς καλύτερες
”Από τις χειρότερες εταιρείες ψάχνεις στο τηλέφωνο και δεν το σηκώνει κανένας υπάρχει κόσμος που δουλεύει και πληρώνεται εκεί!! Αργούν 100 χρόνια να παραδώσουνε και όταν πας από κει είναι το κατάστημα μες στη βρώμα ούτε σφουγγαρίζουν ούτε σκουπίζουν…. Τραγική εταιρεία
”Απαράδεκτη εξυπηρέτηση , άφαντοι στο τηλεφωνικό κέντρο προσπαθώ δέκα μέρες να επικοινωνήσω και ακόμα δεν έχω καταφέρει , η παράδοση δεν γίνεται καν πρέπει ο ίδιος να πας στο κατάστημα και αν σου την βρουν κιόλας την παραγγελία τυχερός θα είσαι . Πραγματικά η χειροτερη μεταφορική που υπάρχει ! Δυστυχως δεν μπορουσα να επιλέξω εγω με ποια μεταφορική θα μου έρθει η παραγγελία μου αλλιως σίγουρα δεν θα επέλεγα την speedex. Το κατάστημα του Αγίου Δημητρίου αττικής απαράδεκτο όπως και τα κεντρικά της εταιρείας . Το μόνο κατάστημα που υπάρχει εξυπηρέτηση είναι του Αμαρουσιου . Γενικά άθλια μεταφορική που ταλαιπωρεί κόσμο τελείως αναποτελεσματικοί !!
”ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟΙ!!! το δέμα μου είναι Ελλάδα απο μέσα Δεκεμβρίου και έχεις κολλήσει εδώ και τρεις εβδομάδες στην αποθήκη της Θεσσαλονίκης και περιμένω να το φέρουν Σίνδο για να το παραλάβω προσπαθώ να επικοινωνήσω με τα κεντρικά αλλά μάταια!! Δεν σηκώνουν κανέναν τηλέφωνο και ούτε μπορώ να πάω να το πάρω απο Θεσσαλονίκη γιατί μου λένε οτι δεν γίνεται και οτι πρέπει να έρθει Σίνδο πρώτα και μετά να το παραλάβω από εκεί ας το κλείσουν καλύτερα τζάμπα ταλαιπωρείται ο κόσμος αν είναι δυνατόν αν δεν μπορούν να κάνουν την δουλειά τους ας μην την κάνουν καθόλου!!!!
”Δε θα πω κατι προτοτυπο απλα απαραδεκτοι…κλασσικα απο 5 δεκεμβριου παραγγελια απο shein κ ακομη δεν εχει ερθει…Πηγαινοντας στα κεντρικα του στη Σενεκα μου ειπαν απλα πως ακομη βρισκονται στις παλετες για να πανε στο περιστερι,ποτε θα πανε αγνωστο…Κ την πληρωνουν οι απλοι υπαλληλοι…Ντροπη σας..
”Όσοι έχετε παραγγείλει από shein ή από αποιαδηποτε άλλη εταιρία αρχίστε να στέλνετε μειλ και σ αυτούς για να σταματήσουν την συνεργασία τους με την speedex γιατί είναι απαράδεκτοι. Περιμένω το δέμα μου ένα μήνα και κάτι και βρίσκεται στην Αθήνα στο κέντρο διαλογής από 18/12. Περίμενα και τις δύο φορές π έχω καλέσει από 35 λεπτά για να εξυπηρετηθω και η μία υπάλληλος ήταν εθιστική και μου δώσε πληροφορεί ότι να ναι ενώ ο δεύτερος υπάλληλος που με εξυπηρέτησε ήταν τουλάχιστον ειλικρινεστατος για το δέμα μου λέγοντας μου ότι δεν θα το παραλάβω την εβδομάδα που θέλω.
”Άθλια εταιρεία… από 5/12 που έχει εισαχθεί στην Ελλάδα το πακέτο… ακόμα μπαινοβγαίνει στο hub Αθήνας ….
”Και το ένα αστεράκι το βάζω επειδή είναι υποχρεωτικό , πραγματικά απαράδεκτοι, έχω κάνει παραγγελία από shein από 23/11 έφτασε σε αυτούς 15/12 και από τότε ακόμα δεν μου έχουν παραδώσει ,έχω στείλει email έχω πάρει τηλέφωνα έστω να πάω να τα πάρω μόνη μου και δεν απαντάνε πουθενά .. μακρυά … Και να δω και αν θα παραλάβω πότε …
”Αυτη η “εταιρεία” είναι για τον πε***τα… Να πω ότι δεν έχει εξυπηρέτηση πελατών, δεν έχει υπάλληλους, έχει κάτι Μοσχαρια μέσα στα κ καλά καταστήματα της, τα οποία πιο πολύ με αποθήκες μοιάζουν πάρα με καταστήματα, κ έχουν κ θράσος να απαντάνε όταν πας από κοντά να ζητήσεις τα ρέστα. Βρωμιαρηδες..
”Η χειριστή εταιρεία courier που υπάρχει. Ασυνεπεστατοί και αγενέστατοι. Δεν σηκώνουν ποτέ τα τηλέφωνα, τα κλείνουν ή τα κατεβάζουν. Αν δεν μπορούν να ανταποκριθούν στις υποχρεώσεις τους, τότε να κλείσουν το μαγαζάκι. Υπεσθήσα τρομερή ταλαιπωρία και ακόμα περιμένω την παραγγελία. Ντροπή στον διανομέα, που με ψέματα και δικαιολογίες, δεν κάνει την δουλειά του
”Είναι ότι νανε !Έχω παραγγείλει από το shein και δεν υπάρχει καμία ενημέρωση!!Μακάρι να το αναλάβει κάποια άλλη μεταφορική!!!Να κλείσετε!!!!!
”Απαράδεκτοι, δεν σηκώνουν ποτέ το τηλέφωνο και είμαι κι εγώ μια από αυτούς που περιμένουν πακέτο από shein από 3 Δεκεμβρίου. Προφανώς έχει χαθεί.
”Απαράδεκτοι! Δεν σηκώνουν τα τηλέφωνα!! Το δέμα μου λέει έχει αναχωρήσει από τον σταθμό εδώ και 15 μέρες και είναι άφαντο! Ελπίζω να το κλείσουν να ηρεμήσουμε!
”Μεγάλη καθυστέρηση σε παράδοση παραγγελίας. Προσπάθησα να επικοινωνήσω τηλεφωνικά στο νούμερο που έχουν για την εξυπηρέτηση πελατών άλλα δεν το σηκώνει κανείς. Επίσης έστειλα e-mail για να μάθω για την εξέλιξη της παραγγελίας και δεν μου απαντήσανε ποτέ. Ακόμα περιμένω το δέμα.
”Απαράδεκτοι απατεώνες είναι σου παίρνουν τα λεφτά για να σου παραδώσουν το δέμα το οποιο δεν στο φέρνουν με τη δικαιολογία ότι δεν έχουν αυτοκίνητο χρειάστηκε να πάω 120 χιλιόμετρα για να παραλάβω το δέμα μου γιατί βρίσκομαι σε επαρχία ενώ είχα πληρώσει για να μου το φέρουν στο σπίτι μου τσακώθηκα επανειλημμένως μαζί τους δεν βρήκα τελικά το παρέλαβα από το κατάστημά τους όταν το άνοιξα ήταν σπασμένο και έλειπαν – πράγματα από μέσα αυτή η εταιρεία πρέπει να κλείσει
”Η shein έκανε συνεργασία με αυτή την άχρηστη εταιρία απ όταν έγινε αυτό τα δέματα είναι άφαντα. Πραγματικά είστε εντελώς άχρηστοι. Φάτε ωραιότατες καταγγελίες τωρα
”Ούτε μισό αστέρι δεν τους αξίζει. Περιμένω παραλαβή από 27/11. Πώς θα προστατευθεί ο καταναλωτής;
”Αυτοί οι άχρηστοι και ανίκανοι πρέπει να κλείσουν! Δεν σηκώνουν το τηλέφωνο. Έπρεπε να πάω να παραλάβω μόνος μου δέματα που ήταν στο κατάστημα 3 εβδομάδες ήδη. Έκανα δηλαδή την δουλειά που πληρώθηκαν για να κάνουν αυτοί! Έξω από το κατάστημα ήταν παρκαρισμένα και άπραγα ένα vanάκι και ένα μηχανάκι για διανομές. Μέσα, ο ένας υπάλληλος (μάλλον αποθηκάριος) περιφερόταν και η άλλη στο γκισέ όταν παραπονέθηκα για την αργοπορία είπε ως “δικαιολογία” το: “είναι πολλά τα πακέτα, υπάρχουν άλλα πακέτα πιο πολύ καιρό στο κατάστημα”, με αδιάφορο και καθόλου απολογητικό ύφος, επιβεβαιώνοντας έτσι το σύνηθες χαμηλό επίπεδο υπηρεσιών της εταιρείας. Δεν υπήρχε νόημα να τσακωθώ μαζί της, τα έχει ακούσει πολλάκις (όσο ήμουν εκεί πέρασαν κι άλλοι που της τα ‘παν, κι αυτή ατάραχη). Είναι ηλίου φαεινότερο ότι είναι πολιτική της εταιρείας να εισπράττει χρήματα για υπηρεσίες που τελικά δεν προσφέρει, αδιαφορώντας για τα παράπονα των πελατών και κριτικές 1* εδώ στο google κι αλλού (διαβάζω επίσης για πολλά χαμένα πακέτα, και το μυαλό μου πάει σε άλλες θεωρίες). Εμείς ως πελάτες ας κάνουμε καταγγελίες όπου μπορούμε, επίσης προς τα μαγαζιά από τα οποία παραλαμβάνουν τα πακέτα μας για να σταματήσουν την συνεργασία μαζί τους!
”απαραδεκτοι,εχω παραγγειλει απο το σειν απο τις 1 δεκεμβριου 2023 και δεν εχει ερθει ακομα η παραγγελια μου, πραγματικα τραγικοι , οριακα θα ερθω μεχρι τα κεντρικα και θα γινει χαμοςςς , μην συνεργαζεστε γενικα με το σειν η με καποια αλλη εταιρεια γιατι ειστε αχρηστοιιιι
”Απαράδεκτοι. Δεν παραδίδουν τα δέματα που έχουμε προπληρώσει εδώ και 1 μήνα. Και φυσικά σιγά μην σηκώσουν τα τηλέφωνα. Απορώ και πως υπάρχουν!!!!
”Και το 1 αστέρι είναι πολύ! Απαραδεκτο αυτό που συμβαίνει με όλη τη σημασία της λέξης! Εχω παραγγείλει από αρχές Δεκεμβρίου 2 πακέτα από το shein και καμιά ενημέρωση! Και το χειρότερο δεν σηκώνουν τα τηλέφωνα ποτέ! Κριμα που ανέθεσε το shein τις παραγγελίες του στη speedex, μεγάλη δυσφήμιση για την εφαρμογή!! Με την προηγούμενη ταχυδρομική έρχονταν πάντα στην ώρα τους τα πακέτα. Κριμα, αυτό έχω μόνο να πω…
”Απαράδεκτοι καμία ενημέρωση που βρίσκονται τα δέματα κανείς δεν σηκώνει τηλέφωνο από τα κεντρικά μέχρι το τελευταίο κατάστημα.κανεις δεν απαντάει στα email πώς υπάρχει αυτή η εταιρεία ακόμη ούτε οι ίδιοι δε το πιστεύουν
”Κλείστε τη. Είστε τραγικοι. Αφού δεν μπορείτε να εξυπηρετησετε ΜΗΝ αναλαμβάνετε!! Πήρατε και το shein που δεν είχαμε ποτέ πρόβλημα με την ACS και ακόμα έρχονται από αρχές Δεκέμβρη.
”Απαράδεκτοι, από 27/11/2023 παραγγελία, πάνω από μήνα η καθυστέρηση πακέτου. Στα τηλέφωνα δεν τους βρίσκεις, ούτε email, καμία ενημέρωση στο tracking number. Μ’ αρέσει που αναλάβατε και τα πακέτα του SHEIN. Κλείστε το το μαγαζάκι να μην μπερδεύετε και τον κόσμο. Ζημιά κάνετε που υπάρχετε. Να μετονομαστείτε σε Slowest παρακαλώ.
”