Αυτοί οι άχρηστοι και ανίκανοι πρέπει να κλείσουν! Δεν σηκώνουν το τηλέφωνο. Έπρεπε να πάω να παραλάβω μόνος μου δέματα που ήταν στο κατάστημα 3 εβδομάδες ήδη. Έκανα δηλαδή την δουλειά που πληρώθηκαν για να κάνουν αυτοί! Έξω από το κατάστημα ήταν παρκαρισμένα και άπραγα ένα vanάκι και ένα μηχανάκι για διανομές. Μέσα, ο ένας υπάλληλος (μάλλον αποθηκάριος) περιφερόταν και η άλλη στο γκισέ όταν παραπονέθηκα για την αργοπορία είπε ως “δικαιολογία” το: “είναι πολλά τα πακέτα, υπάρχουν άλλα πακέτα πιο πολύ καιρό στο κατάστημα”, με αδιάφορο και καθόλου απολογητικό ύφος, επιβεβαιώνοντας έτσι το σύνηθες χαμηλό επίπεδο υπηρεσιών της εταιρείας. Δεν υπήρχε νόημα να τσακωθώ μαζί της, τα έχει ακούσει πολλάκις (όσο ήμουν εκεί πέρασαν κι άλλοι που της τα ‘παν, κι αυτή ατάραχη). Είναι ηλίου φαεινότερο ότι είναι πολιτική της εταιρείας να εισπράττει χρήματα για υπηρεσίες που τελικά δεν προσφέρει, αδιαφορώντας για τα παράπονα των πελατών και κριτικές 1* εδώ στο google κι αλλού (διαβάζω επίσης για πολλά χαμένα πακέτα, και το μυαλό μου πάει σε άλλες θεωρίες). Εμείς ως πελάτες ας κάνουμε καταγγελίες όπου μπορούμε, επίσης προς τα μαγαζιά από τα οποία παραλαμβάνουν τα πακέτα μας για να σταματήσουν την συνεργασία μαζί τους!
Αυτοί οι άχρηστοι και ανίκανοι πρέπει να κλείσουν! Δεν σηκώνουν το τηλέφωνο. Έπρεπε να πάω να παραλάβω μόνος μου δέματα που ήταν στο κατάστημα 3 εβδομάδες ήδη. Έκανα δηλαδή την δουλειά που πληρώθηκαν για να κάνουν αυτοί! Έξω από το κατάστημα ήταν παρκαρισμένα και άπραγα ένα vanάκι και ένα μηχανάκι για διανομές. Μέσα, ο ένας υπάλληλος (μάλλον αποθηκάριος) περιφερόταν και η άλλη στο γκισέ όταν παραπονέθηκα για την αργοπορία είπε ως “δικαιολογία” το: “είναι πολλά τα πακέτα, υπάρχουν άλλα πακέτα πιο πολύ καιρό στο κατάστημα”, με αδιάφορο και καθόλου απολογητικό ύφος, επιβεβαιώνοντας έτσι το σύνηθες χαμηλό επίπεδο υπηρεσιών της εταιρείας. Δεν υπήρχε νόημα να τσακωθώ μαζί της, τα έχει ακούσει πολλάκις (όσο ήμουν εκεί πέρασαν κι άλλοι που της τα ‘παν, κι αυτή ατάραχη). Είναι ηλίου φαεινότερο ότι είναι πολιτική της εταιρείας να εισπράττει χρήματα για υπηρεσίες που τελικά δεν προσφέρει, αδιαφορώντας για τα παράπονα των πελατών και κριτικές 1* εδώ στο google κι αλλού (διαβάζω επίσης για πολλά χαμένα πακέτα, και το μυαλό μου πάει σε άλλες θεωρίες). Εμείς ως πελάτες ας κάνουμε καταγγελίες όπου μπορούμε, επίσης προς τα μαγαζιά από τα οποία παραλαμβάνουν τα πακέτα μας για να σταματήσουν την συνεργασία μαζί τους!
”