Speedex Αξιολογήσεις πελατών

Βαθμολογία 1.13 από 530 κριτικές

Στοιχεία εταιρίας

Πληροφορίες για Speedex:

H SPEEDEX μέλος του Ομίλου Εταιρειών Σφακιανάκη, ενός εκ των σημαντικότερων και πλέον αξιόπιστων Ομίλων της χώρας μας με σταθερά ανοδική πορεία στην ελληνική αγορά και με πολυετή εμπειρία, είναι μια από τις μεγαλύτερες εταιρείες του κλάδου των Ταχυμεταφορών, καλύπτοντας καθημερινά τις ανάγκες της ελληνικής και διεθνούς αγοράς με αξιοπιστία και συνέπεια.

Μετάβαση στον ιστοτόπο
Βαθμολογήστε την επιχείρηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

530 κριτικές για “Speedex

  1. Ant P.

    Τραγικοί αντιεπαγγελματιες που δυσφημίζουν βάναυσα τον κλάδο.

  2. Georgios Katsoulis K.

    Speedex Κερατεας αυτό τα πράγμα που έχουν στο τηλεφωνικό κέντρο είναι αγενής αμόρφωτος αυτός δεν θα έπρεπε να τον απασχολεί καμία εταιρεία 100 τής 100 δυσφήμιση για όπου δουλεύει
    Πρέπει να μεγάλωσε με πολύ καλή ανατροφή ντροπή σου αγενέστατο ον και ντροπή στην εταιρεία που ανέχεται τέτοιες συμπεριφορές από υπαλλήλους της ρε στο ταμείο ανεργίας

  3. Σα Κ.

    Πολύ κακή επικοινωνία. Πολύ κακή εξυπηρέτηση

  4. ΜΑΡΙΑ Κ.

    Μακριά!
    4 ώρες στήσιμο τη μία μέρα και άλλες 4 την επόμενη!
    Χωρίς μια συγγνώμη!
    Μόνο “υφακι”!!!

  5. Δεσποινα Κ.

    Απαράδεχτη η SPEEDEX στην Κω!!!
    Την τελευταία φορά πήγα να κάνω πληρωμή με κάρτα πέρασα τον κωδικό μου καθώς το ποσό πληρωμής ήταν 50€> και αμέσως μετά διαπιστώνω ότι πάνω στον πάγκο οπου τοποθετείται το POS από την υπάλληλο για να ολοκληρωθεί η πληρωμή , υπαρχει δίπλα μια κάμερα που καταγράφει τους κρυφούς κωδικούς της κάρτας που βάζει ο κάθε πελάτης για να ολοκληρωθεί η πληρωμή.
    Δλδ το pin της κάρτας μου καταγράφηκε στην κάμερα!
    Και όταν το διαπίστωσα και το ανέφερα στην υπάλληλο μου απάντησε ότι δεν ήξερε ποιος την έβαλε εκεί την κάμερα!!!!!😡😡😡😡
    Απαιτώ να γίνει διαγραφεί άμεσα
    Απαράδεκτο!!!!Ντροπή!!!😤😡😡😡

  6. ΓΙΩΡΓΟΣ Π.

    ΤΡΑΓΙΚΟΙ…
    8 ημέρες για να πάει από Αθήνα Χαλκίδα και άλλες 7 μέρες για Β. Εύβοια.
    Είναι για γέλια.

  7. ΔΗΜΗΤΡΗΣ Μ.

    Καλησπέρα σας,
    Όταν αποστέλλεται μήνυμα ότι θα παραδώσετε το προϊόν και σας καλούν για επιβεβαίωση, εκ των οποίων αποδέχεστε την παράδοση εντός της ημέρας, καλό θα ήταν να το παραδίδεται και να μην βάζεται τον καθένα να περιμένει σπίτι. Έπειτα στέλνεται μήνυμα να πάμε να το παραλάβουμε εμείς, πόσο αντί επαγγελματίες είστε και το λιγότερο απαράδεκτοι.

  8. ΘΑΝΟΣ Ε.

    Απαράδεκτο service με track & trace εφαρμογή που δίνει κωδ.πληροφορία για το status του δέματος μόνο στους ίδιους(για τον πελάτη είναι παντελώς ανακριβής).Η επικοινωνία μαζί τους για διόρθωση της κατάστασης – με αντίκτυπο στην εικόνα τους ήταν μία απογοήτευση: “ύφος”(από πού προκύπτει;;;;) και αδιαφορία….δεν έχουν καταλάβει ότι το service διαφοροποιεί του καλούς από τους ανεπαρκείς….θα το καταλάβουν “εν τη πράξει”.

  9. Στελλα Α.

    Δεν ξέρω πως λέγεται ο κύριος,μάλλον καινούριος, μεγάλος σε ηλικία,με άσπρα μαλλιά, Ηρακλειο Κρητης….Απλά ΑΓΕΝΕΣΤΑΤΟΣ!!! Πληρώνω μεταφορικά και με αναγκάζει να πάω να το πάρω εγω,από κει που ηταν και μιλαει και ειρωνικάστην επικοινωνία μας…αυτή τη στιγμή δεν βαθμολογώ την εταιρία ,γιατί ήρθε στην ώρα της, αλλά δεν ήταν καθολου σωστός υπάλληλος ο συγκεκριμένος!!!!

  10. τα δυο αστερια τα δινω μονο για τον ανθρωπο που μεταφερει τα δεματα. απαισια και αγενεστατη συμπεριφορα απο την κυρια που καθεται στο τηλεφωνο. κανει ο,τι μπορει για να μη σε εξυπηρετησει. θα βαθμολογουσα με μειον 5.

  11. Dimitrios Fokaidis F.

    χάλια μαύρα πάντα κλειστε το

  12. Κωστας Σ.

    Απσρεκτη συμπεριφορά απέναντι στον πελάτη λες και ο πελάτης χρωστάει στη speedex ειδικά για συμπεριφορές υπαλλήλου που σηκώνει το τηλέφωνο στο λαύριο
    η χειρότερη εταιρεία σε εξυπηρέτηση και αντιμετώπιση απέναντι στο πελάτη
    μακριά δεν ξαναπάω ποτέ στη speedex

  13. Χρηστος Γ.

    Απαράδεκτη εταιρεία και αγενέστατοι
    Ούτε να το ξανά διανοηθώ να παραγγείλω από ηλεκτρονικό κατάστημα αφού και αυτοί είναι ανεύθυνοι από την στιγμή που γνωρίζουν για την ταχυδρομική εταιρεία ανέκδοτο! Όταν προσπάθησα και κατάφερα να έρθω σε εποικηνωνια μαζί τους απλά μου είπαν ότι το δέμα μου το παρέλαβαν εχθές Παρασκευή αλλά τα καταστήματα που θα εξυπηρετήσουν έκλεισαν και θα ανοίξουν πάλι την τρίτη!

  14. Eva N.

    Απαράδεκτη εταιρεία!!! Ποτε ξανα. Μηδενική εξυπηρέτηση, αγενέστατοι. Τι κούριερ και αηδιεσς κοροϊδεύουν τον κόσμο! Ειναι λόγος να μην παραγγείλω ξανά από ηλεκτρονικό μαγαζί αν συνεργάζεται με την εν λόγω εταιρεία. Κλείστε το!!!

  15. Αλεξάνδρα Π.

    έστειλα φόρμα να έρθουν για δέμα και απλά δεν ήρθανε ποτέ , ούτε επικοινωνία ούτε τίποτα , επίσης τα τηλέφωνα δεν σηκώνουν και αυτά ποτέ … απαράδεκτες υπηρεσίες, βασικά καθόλου υπηρεσίες !!!

  16. Ειρηνη Κ.

    η χειροτερη εταιρεια μου ειπαν οτι ηρθαν ενω δεν ηρθαν ποτε και το έχουν κανει πολλεσ φορεσ.

  17. Χαράλαμπος Σ.

    Δεν το κλείνετε καλύτερα το “μαγαζί”; Αφού δεν εξυπηρετείτε τον κόσμο και μας δουλεύετε αγρίως. Πηγαίνετε να δείτε πως δουλεύει μία σοβαρή εταιρία όπως η ACS!

  18. Η πλέον αναξιόπιστη courier εταιρία στην Ελλάδα!!!
    Ενα αστέρι μόνο και πολύ είναι γιατί δεν υπάρχει χαμηλότερη βαθμολογία!!!

  19. ΕΛΕΝΗ Κ.

    Δυστυχώς η εξυπηρέτηση της συγκεκριμένης μεταφορικης είναι τραγική. Άλλα συμφωνούμε μαζί τους και αλλα κάνουν. Τάχα έρχονται και δεν μας βρισκουν στο σπίτι. Αυτο σας καθιστα εντελως αντιεπαγγελματιες. Μένω σε ισόγειο και έχω άμεση οπτική επαφή με τον δρόμο, ο διανομέας δεν ήρθε απλά ποτέ. Δεν ανέχομαι το δούλεμα και εννοείται δεν σας ξαναπροτιμησω ΠΟΤΕ

  20. ΒΑΣΙΛΙΚΗ Μ.

    Μεγάλο πρόβλημα έχει το υποκατάστημα της Σινδου. Ενώ γίνεται τηλεφωνική συμφωνία να παραδοθεί η παραγγελία στο σπίτι, τελικά απώτερος σκοπός τους είναι να πάει ο πελάτης να πάρει την παραγγελία από το κατάστημα. Καλό θα ήταν αν δεν μπορούν οι διανομείς να φέρνουν τα δέματα στο σπίτι, όταν επικοινωνούμε τηλεφωνικά να μας λέτε ελάτε να το πάρετε, οχι να μας πηγαίνετε απο αναβολη σε αναβολη. Τα τηλέφωνα μας τα ξέρετε και ΟΦΕΙΛΕΤΕ να ενημερώνετε και οχι να ειστε τοσο ασυνεπεις. Δεν καταλαβαίνω γιατί πληρώνετε τους διανομείς από τη στιγμή που δεν κάνουν τη δουλειά τους σωστά. Δηλαδή πρέπει να σας κραξουμε για να γίνει η δουλειά μας; Έλεος καπου

  21. Χριστίνα Γ.

    Απαράδεκτη στην κερκυρα. Δέμα που το έχουν από την πρώτη του μήνα μου το εφεραν σημερα και εδώ και 3 μέρες δεν σηκώνει κανείς τηλεφωνο το αν δεν έχουν κόσμο είναι πρόβλημα τους εμείς πληρώνουμε. Τις έξτρα πάνες ποιος.θαου τις πληρώσει

  22. Αικατερίνη Κ.

    Απαράδεκτη η SBEEDEX Κατερίνης. Το ένα ψέμα πισω από το άλλο πρέπει να γίνει καταγγελία να τους κλείσουν. Μας ταλαιπωρούν αδίκως χάνουμε χρόνο, πελάτες χρήματα. Απαράδεκτη ανάξιοι και ότι άλλο και να προσθέστε εσείς θα είναι λίγο…

  23. Μαρία Τ.

    Είναι η τρίτη φορά που λαμβάνω μύνημα ότι δεν βρέθηκε ο παραλήπτης.. λαμβανω καθημερινά δέματα από όλες τις εταιρείες, αλλά η speedex δεν μπορεί να με βρει γιατί είναι κατάστημα ( ισόγειο) και ο κούριερ κατά τα λεγόμενα τους, αφού δεν βρίσκει πολυκατοικία σε αυτήν την διεύθυνση, φεύγει, δεν μπαίνει στα μαγαζιά να ρωτάει αν έχουμε παραγγείλει.

  24. X. K.

    Παραδίδουν μόνο πρωί και όχι Σάββατο. Δηλαδή ένας εργαζόμενος δεν μπορεί ποτέ να παραλάβει το δέμα του

  25. Κικη Κ.

    Μου χτυπησαν σημερα το πρωι το κουδουνι και ηταν απ τη speedex, δεν ειχα παραγγειλει κατι εγω αλλα καποιος απ την πολυκατοικια (ιδανικα δεν πρεπει να συμβαινει αυτο, δεν ειμαι σπιτι μου για να απανταω τα κουδουνια της speedex για ολη την πολυκατοικια)
    Μου ειπε οτι πρεπει να κατεβει απ τον δευτερο η γυναικα να το παραλαβει το δεμα της, η οποια γυναικα εχει κινητικα προβληματα και νευριασμενος μου ειπε οτι η πολιτικη της εταιρειας ειναι να το παραλαμβανουμε στο πεζοδρομιο και οχι σε οροφο. Καποιοι ανθρωποι αν μπορουσαν να κατεβουν να το παραλαβουν θα πηγαιναν και να το αγορασουν απ το μαγαζι.
    Τελικα εφυγε χωρις να της το παραδοσει και καλα οτι την πηρε τηλεφωνο και δεν απαντησε.
    Τραγικη εταιρεια μεταφορας με τραγικους υπαλληλους