Speedex Αξιολογήσεις πελατών

Βαθμολογία 1.1 από 545 κριτικές

Στοιχεία εταιρίας

Πληροφορίες για Speedex:

H SPEEDEX μέλος του Ομίλου Εταιρειών Σφακιανάκη, ενός εκ των σημαντικότερων και πλέον αξιόπιστων Ομίλων της χώρας μας με σταθερά ανοδική πορεία στην ελληνική αγορά και με πολυετή εμπειρία, είναι μια από τις μεγαλύτερες εταιρείες του κλάδου των Ταχυμεταφορών, καλύπτοντας καθημερινά τις ανάγκες της ελληνικής και διεθνούς αγοράς με αξιοπιστία και συνέπεια.

Μετάβαση στον ιστοτόπο
Βαθμολογήστε την επιχείρηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

545 κριτικές για “Speedex

  1. Αργυριος Π.

    Η χειρότερη. Δέμα από Αθήνα για Χίο 10 ημέρες τώρα και δεν έχει παραδοθεί. Η εύρεση αποστολής στο site σταμάτησε να αναγνωρίζει το αριθμό αποστολής. Με πάνε από μέρα σε μέρα. Το τηλέφωνο το έχουν μόνιμα σε αθόρυβη λειτ για να μην ακούν τα παράπονα των άτυχων που τους επέλεξαν.
    Ποτέ ξανά. Είναι ντροπή η επιχείρηση.

  2. Παναγιώτης Μ.

    Παραγγελία 22-7-2024, 26-7-2024 βγήκε δελτιο αποστολής – απόδειξη και πιθανο την ιδια ημερα να παραδόθηκε στην Speedex … την οποία παραγγελία παρελαβα σήμερα 16-8-2024….

  3. Αισχοοοοοος! Τα έχουν κάνει να μην πω πως και κρύβονται κιόλας. Ντροπή σας! Κλείστε το το μαγαζί! Τόσος κόσμος τι σας φταίει?

  4. ΒΑΣΙΛΕΙΑ Π.

    ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟΙ!!!
    Το ένα αστέρι είναι πάρα πολύ για μια εταιρεία ταχυ (ας γελάσουμε) μεταφορών, που μετά από 2 εβδομάδες και 2 επικά στησήματα (κλείσιμο μέσα από το πρωί μέχρι τις 5 το απόγευμα χωρίς ποτέ να εμφανιστούν), απαιτεί να παραλάβω από τον χώρο τους διότι δεν πρόλαβα έγκαιρα να στηθώ να περιμένω και τρίτη φορά (τί, χρειάζεται και να δουλεύω εκτός από το να περιμένω την speedex???)
    Never again!!!

  5. Ευαγγελος Μ.

    Σαβουρα…..
    Απο 2/8/2024
    Τους ψαχνω,αντι να με ψαχνουν βεβαια

  6. Elena S.

    Κρίμα που δεν έχω την δυνατότητα να μην βάλω ούτε ένα αστέρι! Λυπάμαι το αστέρι που έβαλα! Σήμερα έχουμε 8 Αυγούστου 2024 και η Speedex Παλλήνης παρακρατεί πέντε δικά μου δέματα, το πρώτο έχει έρθει από 3 Ιουλίου 2024, το δεύτερο 5 Ιουλίου 2024 κλπ κλπ. Παρά την καταγγελία μου στην ΕΕΤΤ, η οποία τους έχει κοινοποιηθεί, με αγνοούν πλήρως και θέτουν την υγεία μου σε κίνδυνο μην παραδίδοντας απαραίτητα για την υγεία μου σκευάσματα. Αυτή είναι η Speedex! Τα τελευταία χρόνια δεν παραγγέλνω από καταστήματα που δεν χρησιμοποιούν BoxNow ή Skroutz last mile. Αλλά αυτά ήρθαν από εξωτερικό και η Speedex είναι η συνεργαζόμενη εταιρία, δεν ήταν επιλογή μου φυσικά! Θα έλεγα όποιος έχει πρόβλημα να υποβάλλει καταγγελία στην ΕΕΤΤ, ίσως έτσι πληρώσουν συνέπειες.

  7. Maria M.

    Παραγγελία ΤΕΜU από την 01/07/2024. Φαίνεται να ήρθε Κύπρο 01/08/2024 και από τότε καμία ενέργεια. Καμία απάντηση στα τηλέφωνα. Σκέτη ταλεπωρία.

  8. Επιεικώς απαράδεκτοι… καμία ειδοποίηση για τα δέματα ποτε ….. αγενής… πουλάνε τρέλα
    καμία εξυπηρέτηση!

  9. Χρυσανθη Χ.

    Η χειρότερη εταιρία courier με διαφορά. ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟΙ.
    Παραδωθηκε το πακετο στις 18/7/2024 και ακομα να φτασει στην Κυπρο.
    Η εξυπηρετηση πελατων τραγικη. Δεν απαντουν καν τα τηλεφωνα.

  10. Rania T.

    Η χειρότερη μεταφορική δεν σηκώνουν τηλ. Το δέμα δεν έρχεται ποτέ

  11. ΖΑΧΑΡΙΑΣ Κ.

    Είναι κατακριτέα και πλήρως αντιεπαγγελματική η στάση του υποκαταστήματος της Ρόδου. Ενώ -κατόπιν επικοινωνίας με τη ΔΕΗ- περιμέναμε την αποστολή του συμβολαίου της ΔΕΗ την Παρασκευή 2 Αυγούστου 09:00-12:00 (σε ραντεβού που επιλέξαμε με τον υπάλληλο της ΔΕΗ), δεν ήρθε ποτέ διανομέας της εν λόγω εταιρείας (SPEEDEX). Κατόπιν τηλεφωνικής επικοινωνίας με την SPEEDEX το μεσημέρι της Παρασκευής 2 Αυγούστου, με διαβεβαίωσαν ότι η αποστολή θα γινόταν τελικά τη Δευτέρα 5 Αυγούστου, πρωινές ώρες. Εννοείται ότι ΔΕΝ ΕΜΦΑΝΙΣΤΗΚΕ κανείς χθες και, το χειρότερο από όλα, από χθες το μεσημέρι μέχρι και τώρα προσπαθώ να επικοινωνήσω στο 2241601583 και το έχουν κατεβάσει. Από το πρωί… Απαράδεκτο και παντελώς απογοητευτικό! Δεν θα συνιστούσa ποτέ σε κάποιον να συνεργαστεί με την εν λόγω εταιρεία. Κρίμα…

  12. Θοδωρής Θ.

    Είστε η χειρότερη εταιρία courier με διαφορά..
    Πραγματικά δεν έχω λόγια να πω για το ποσο κακή εταιρία είστε…
    Κρίμα

  13. Μαρία Ν.

    παραγγελία από temu 1/7/24 για Κύπρο. τελευταία ενημέρωση που έχω είναι ότι έχει παραδοθεί στη speedex. η τελευταία ενημέρωση της speedex είναι στις 12/7 ότι είναι στην Αθήνα. έκτοτε δεν υπάρχει τίποτα, ούτε ενημέρωση, ούτε τηλέφωνα απαντάνε ούτε ημέιλ. Τελευταία φορά που παραγγέλνω κάτι που έχει ως τρόπο παράδοσης τη speedex

  14. Νίκος Π.

    Είναι ό,τι χειρότερο υπάρχει . Εκτός όλων των άλλων, είναι άκρως ερειστικοί και ειρωνικοί. Μου είπαν αν θέλω να βρω το δέμα που έχω ήδη πληρώσει, να πάω να το ψάξω στα κεντρικά στους Θρακομακεδόνες.

  15. ΛΑΜΠΡΟΣ Ο.

    Η χειρότερη εταιρία. Δύο μέρες προσπαθώ να επικοινωνήσω μαζί τους να μάθω αν έχει αντικαταβολή το δέμα μου και δεν τα έχω καταφέρει. Εννοείται δεν θα ξανα παραγγείλω με αυτή την εταιρεία. ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟΙ!

  16. Daniel P.

    Ένα μικρό δέμα είναι στις αποθήκες της Αθήνας 16 μέρες και τπτ. Δεν ξαναπαραγγέλνω από site που χρησιμοποιεί αυτή την εταιρεία…πραγματικά ότι χειρότερο μπορεί να σου κάτσει, και δεν είμαι μόνο εγώ. Συνάδελφος που είναι μαζί μου στη δουλειά του το κρατάνε 14 μέρες τώρα χωρίς καμιά ενέργεια…δεν καταλαβαίνω γιατί συνεργάζονται μαζί τους τα καταστήματα.

  17. Αθανασία Α.

    Αν μπορούσα να βάλω μηδέν θα το άξιζαν και με το παραπάνω. Στείλανε κατεστραμμενο δέμα και προφανώς και προϊόν, αλλά μ έχουν εδώ κ σχεδόν τρεις εβδομάδες στο περίμενε για το *αν* θα μου κάνουν επιστροφή χρημάτων. Σοβαρά το σκέφτονται κιόλας?!
    Η εξυπηρέτηση πελατών μετά από πολλές μέρες απάντησε ότι μεταβίβασε σε αλλους(?) το αίτημα μου κι ο, τι αυτοί οι “κάποιοι άλλοι”, που δεν ορίσθηκε το ποιοι είναι, “ΘΑ μ ενημερώσουν” . Όσο είδατε εσείς απάντηση κ λύση στο πρόβλημα άλλο τόσο είδα κι εγώ! Αν η εξυπηρέτηση πελατών δεν ασχολείται με θέματα που αφορούν τους πελάτες τότε τι δουλειά κάνει, απορώ. Προφανώς και δεν απαντούν σε τηλέφωνα και σε emails για καθαρές απαντήσεις.
    Ντρέπεται κι η ντροπή.

  18. Νικος Σ.

    κατι τετοιοι τυποι αξιζουν λουκετο και ακομα χειροτερα δεν αξιζουν να βρισκονται σε αυτο τον πλανητη

  19. Ε. Τ.

    Το δέμα μου έχει φτάσει στο Ρέντη από 13/07/2024 και μέχρι σήμερα παραμένει εκεί παρότι έχω επικοινωνήσει τηλεφωνικά και πριν δύο ημέρες και είπαν θα το στείλουν άμεσα ούτε φωνή ούτε ακρόαση. Ξαναπαίρνω τηλέφωνο και δεν απαντούν. Είναι μακράν η χειρότερη εταιρεία ταχυμεταφορών στην Ελλάδα.

  20. Ότι χειρότερο έχω μπλέξει κακώς λειτουργεί κλείστε την

  21. στο τηλέφωνο ο διανομεασ……σε 5 λεπτα!!!!!!!!(και τουαλετα να ημουνα παλι δεν προλαβαινα) ειμαι στο σπιτι για παραδοση , τον λεω σε ενα τεταρτο γιατι ειμαι εκτοσ(ουτε μνμ πιο μπροστα για ενημέρωση, ουτε email, ουτε τιποτε……)φτανω σε 12 λεπτα με μηχανακι που ημουνα στο σπίτι και περιμενω 35 λεπτα, τον καλω 4 φορεσ δεν απανταει και βλεπω στο viber μήνυμα, 3 λεπτα αφου με καλεσε πωσ λυπουμαστε που δεν σασ βρηκαμε, να οριστει εκ νεου ραντεβού…….για κοιταξτε να διορθωθητε λιγο.

  22. Δήμητρα Χ.

    Απαράδεκτη! Το δέμα έφτασε από Αμερική μέσω Ρουμανίας και Θεσσαλονίκης μέσα σε 7 μέρες και βρίσκεται στις αποθήκες των Αθηνών 17 μέρες !!!! Η Παλλήνη το ίδιο αργόσχολη θα κάνει άλλες πόσες να το φέρει Ραφήνα….

  23. Αποστόλης Ν.

    Δέμα από Αθήνα για Ρόδο 7 ημέρες και ακόμα δεν τό παρέλαβα!!!! Έλεος καί τό χειρότερο η υπάλληλος δεν είχε μία απάντηση νά μου δώσει δεν ξέρω μου είπε 😡

  24. ΑΝΝΑ Μ.

    Δυστυχώς η χειρότερη εταιρία courier. Αργησαν να μου φερουν παραγγελία 1,5 μήνα. Δεν μπορούσα να επικοινωήσω μαζί τους, τελικά επικοινώησα με το κατάστημα που ειχα κάνει την αγορά και μου εστειλαν με έκπτωση (λόγω της καθηστέρησης) το ίδιο προιόν με άλλη εταιρία, και φυσικά διέκοψαν την συνεργασία. Δυστυχώς αυτό τώρα που ξανασυμβαίνει με κάποια άλλη αγορά μου και δεν ξέρω τι να κάνω, εχουν καθηστερίσει 20 μερες

  25. ΖΩΉ Σ.

    Ούτε χρήματα για ρέστα στον πελάτη, ούτε pos, ούτε καν ειδοποίηση ότι έρχεται το δέμα μας, να ξέρουμε να έχουμε το αντίτιμο…… πρόχειρη εξυπηρέτηση και απαράδεκτη μαζί…..