Αν μπορούσα να βάλω μηδέν θα το άξιζαν και με το παραπάνω. Στείλανε κατεστραμμενο δέμα και προφανώς και προϊόν, αλλά μ έχουν εδώ κ σχεδόν τρεις εβδομάδες στο περίμενε για το *αν* θα μου κάνουν επιστροφή χρημάτων. Σοβαρά το σκέφτονται κιόλας?!
Η εξυπηρέτηση πελατών μετά από πολλές μέρες απάντησε ότι μεταβίβασε σε αλλους(?) το αίτημα μου κι ο, τι αυτοί οι “κάποιοι άλλοι”, που δεν ορίσθηκε το ποιοι είναι, “ΘΑ μ ενημερώσουν” . Όσο είδατε εσείς απάντηση κ λύση στο πρόβλημα άλλο τόσο είδα κι εγώ! Αν η εξυπηρέτηση πελατών δεν ασχολείται με θέματα που αφορούν τους πελάτες τότε τι δουλειά κάνει, απορώ. Προφανώς και δεν απαντούν σε τηλέφωνα και σε emails για καθαρές απαντήσεις.
Ντρέπεται κι η ντροπή.
Αν μπορούσα να βάλω μηδέν θα το άξιζαν και με το παραπάνω. Στείλανε κατεστραμμενο δέμα και προφανώς και προϊόν, αλλά μ έχουν εδώ κ σχεδόν τρεις εβδομάδες στο περίμενε για το *αν* θα μου κάνουν επιστροφή χρημάτων. Σοβαρά το σκέφτονται κιόλας?!
”Η εξυπηρέτηση πελατών μετά από πολλές μέρες απάντησε ότι μεταβίβασε σε αλλους(?) το αίτημα μου κι ο, τι αυτοί οι “κάποιοι άλλοι”, που δεν ορίσθηκε το ποιοι είναι, “ΘΑ μ ενημερώσουν” . Όσο είδατε εσείς απάντηση κ λύση στο πρόβλημα άλλο τόσο είδα κι εγώ! Αν η εξυπηρέτηση πελατών δεν ασχολείται με θέματα που αφορούν τους πελάτες τότε τι δουλειά κάνει, απορώ. Προφανώς και δεν απαντούν σε τηλέφωνα και σε emails για καθαρές απαντήσεις.
Ντρέπεται κι η ντροπή.