Public Αξιολογήσεις πελατών

Βαθμολογία 1.29 από 455 κριτικές

Στοιχεία εταιρίας

Πληροφορίες για Public:

Το Public.gr είναι ο #1 προορισμός για προϊόντα τεχνολογίας και ψυχαγωγίας με χιλιάδες προϊόντα για κάθε μέλος της οικογένειας.

Μετάβαση στον ιστοτόπο
Βαθμολογήστε την επιχείρηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

455 κριτικές για “Public

  1. Aimy P.

    Απαράδεκτη συμπεριφορά της τηλεφωνήτριας στην εξυπηρέτηση πελατών. Ζήτησα ακύρωση της παραγγελίας μου και δεν ήταν σε θέση να εξηγήσει τη διαδικασία επιστροφής χρημάτων. Επιπλέον, στο τέλος δε δίστασε να γίνει ειρωνική και να κοροϊδέψει τον τρόπο που εκφράστηκα. Έτσι κάνετε δουλείες παιδιά; Συγχαρητήρια! Πραγματικά πρέπει να μιζεριάζει με τη δουλειά της το κορίτσι αυτό.

  2. Ilianna G.

    Η Χειρότερη Εμπειρία Από Κατάστημα

    Έχω περάσει την πιο απογοητευτική εμπειρία με τα Public και πραγματικά δεν μπορώ να τα συστήσω σε κανέναν. Είχα παραγγείλει προϊόντα μέσω του site τους και δημιουργήθηκε σοβαρό θέμα με τη διαδικασία. Έκαναν κράτηση των χρημάτων μου χωρίς να παραδώσουν τα προϊόντα και δεν απαντούσαν σε κανένα από τα email μου. Αντιμετώπισα τεράστιες καθυστερήσεις και όταν επικοινώνησα με την εξυπηρέτηση πελατών.

    Επιπλέον, η εμπειρία με την κάρτα Klarna ήταν καταστροφική. Αν το ποσό σας δεσμευτεί, δεν θα σας ενημερώσουν για το πότε θα επιστραφούν τα χρήματα και θα αναγκαστείτε να περιμένετε, ενώ το μόνο που θα ακούτε είναι “υπομονή”. Δεν θα βγάλετε άκρη ποτέ.

    Μετά από αυτή την εμπειρία, έχω αποφασίσει να μην αγοράσω ξανά από τα Public. ΑΠΟΦΥΓΕΤΕ ΤΑ PUBLIC!!!

  3. George Manousakis M.

    Έχω πάρει πολλά πράγματα το τελευταίο που περιμένω ήτανε να το πάρω ετοιμοπαράδοτο το οποίο το είχαν στις 19/12 και πήρα τηλέφωνο και μου είπαν ότι δεν υπάρχει αυτό είναι απαράδεκτο δεν έχω κάνει ποτέ κριτική και δεν έχω γράψει ποτέ κάτι αρνητικό για κάποιους το θέμα είναι ότι εγώ το ήθελα 19 του μηνός και τώρα εμένα γκασμένος να περιμένω

  4. Απαράδεκτοι κατάστημα Ρόδος Μαρίνα πήγα να αλλαξω τζαμακι στο κινητό μου και έφυγα με γρατζουνιές στην οθόνη του κινητού ο τύπος στο σέρβις άσχετος δεν μπορούσε να βγάλει την παλιά μεμβράνη με αποτέλεσμα να κάνει το κινητό όλο γρατζουνιές μετά από πολύ ώρα μου λέει αυτό είναι παρτω του λέω τι έκανες εδώ και μου λέει έτσι ήταν όταν μου το έφερες ψέμα ο διευθυντής του καταστήματος απαράδεκτος λες και πήγα σε διπλανό κατάστημα δεν είναι δουλειά μου μου λέει βρες τα με αυτόν που σου άλλαξε την μεμβράνη ξεφτίλες……

  5. Chris F.

    Απόλυτα ευχαριστημένος από την εμπειρία αγοράς, παρέλαβα 2 μέρες νωρίτερα με πολύ καλή υποστήριξη στο τηλέφωνο.

  6. Δημήτρης Ζ.

    Public σε συνεργασία με τη courier easy mail. Συνεργασία απατεώνων. Χάσαμε τα λεφτά μας.

  7. Αγόρασα ένα πλυντηριο το οποίο ήταν εκθεσιακό …έκαναν 10 μέρες να μου το φέρουν και ήταν και προβληματικο ….τους παίρνω τηλέφωνο και δεν έρχεται κανενας παρόλο που έχω βάλει την εγγύηση 5 ετών έδωσα δηλαδή παραπάνω 70 ευρώ…..χαλια αααααααα

  8. Περίμενα 1 μήνα για να παραδοθεί το προϊόν
    Φυσικά ακύρωσα την παραγγελία

  9. Λυδια Ν.

    Αγόρασα ψυγείο και την υπηρεσία της αλλαγής φοράς πόρτας. Ένα μήνα μετά καλώ τα Public ότι η καταψηξη έχει φουλ πάγο και χρειάζεται εοιδιορθωση ή αντικατάσταση. Μου λένε την διαδικασία για να στείλουν τεχνικό και έρχεται το φτιάχνει και με χρεώνει 50 ευρώ γιατί προκλήθηκε αοο λάθος του Public οταν αλλαξε την φορά της πορτας. Τα Public δεν μπορουν λεει να μου επιστρψουν αυτα τα λεφτα γιατι δεν πληρωσα αυτο το ποσο σε αυτους αλλα στην whirlpool. Με λιγα λογια ψυγειο ενος μηνα πληρωνο με ολες τισ εγγυησεισ απο το καταστημα και τον κατασκευαστη, και δεν λειτουργουσε σωστα και ταλαιπωρηθηκα και εκαναν λαθος τοποθετηση και παλι εγω ο καταναλωτης πληρωσα τον τεχνικο για το δικο τους λαθος. ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΚΟΙΝΟΠΟΙΗΣΤΕ ΟΛΟΙ ΠΑΝΤΟΥ ΓΙΑ ΝΑ ΑΡΧΙΣΟΥΝ ΝΑ ΜΑΣ ΣΕΒΟΝΤΑΙ ΚΑΙ ΝΑ ΜΗΝ ΝΟΜΙΖΟΥΝ ΟΤΙ ΤΠΤ ΔΕΝ ΘΑ ΓΙΝΕΙ!!

  10. ΖΑΧΑΡΙΑΣ Χ.

    Έκανα preorder το iPhone 16 pro max πριν ενάμιση μήνα, μου δώσανε τιμή trade in για το προηγούμενο τηλέφωνο λέγοντας μου ότι αυτή η τιμή είναι δεσμευτική εφόσον κάνω την παραγγελία και δεν αλλάζει και όταν ήρθε το νέο κινητό η τιμή για το παλαιό ήταν 70 ευρώ μικρότερη.
    Ο ορισμός της αφερεγγυότητας 😡😡😡

  11. ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ Π.

    Αγόρασα ένα εβδομαδιαίο ημερολόγιο Legami. Παραγγέλοντας ρώτησα την υπάλληλο τί χρώμα είναι οι σελίδες γιατί θέλω λευκές – δεν μπορώ τις κιτρινωπές. Είπε είναι λευκές, δεν μπορώ να το δω σε φυσική μορφή και αν δεν με ικανοποιεί το χρώμα των σελίδων όταν παραλάβω μπορώ να το επιστρέψω αρκεί να μην το έχω γράψει – δεν πειράζει αν το έχω ανοίξει. Της επισήμανα ότι για να το δω θα πρέπει να κόψω την ζελατίνα που τυχόν έχει απέξω και είπε δεν πειράζει – μπορώ να επιστρέψω. Όταν όμως παρέλαβα 14-12-2024 με αντικαταβολή, το άνοιξα οι σελίδες ήταν κιτρινωπές και μου είπαν ότι δεν μπορώ να το επιστρέψω γιατί έκοψα την ζελατίνα!!! Το “κερασάκι” είναι ότι το ημερολόγιο είναι τουρκικής κατασκευής!!! Δηλαδή έδωσα λεφτά για να χρηματοδοτήσουν οι τούρκοι εξοπλισμούς εναντίον μας!! ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑ.

  12. ΙΩΑΝΝΗΣ Δ.

    ΕΠΙΕΙΚΩΣ ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟΙ……Παραγγελία απο 25/11/24 , με υπόσχεση παράδοσης έως 11/12/24….και σήμερα 13/12/24 και άγνωστο ακόμα το πότε θα παραδώσουν ……( την πάτησα δυστυχώς ).Οσες φορές επικοινώνησα δεν ξέρουν τίποτα συγκεκριμένο και κάνουν δήθεν αίτημα στην μεταφορική που συνεργάζονται ….το αποτέλεσμα ενα μεγάλο ΜΗΔΕΝΙΚΟ εις το πηλίκο…..Παιδιά μακριά !!!!Απάτη σε όλο το μεγαλείο….δήθεν δίνουν κουπόνι 30 € για ανακύκλωση συσκευής και μετά αφού σου πάρουν την συσκευή μαθαίνεις οτι για να ισχύει το κουπόνι των 30€ θα πρέπει να αγοράσεις προϊοντα των 60 € ….!!!το οποίο δεν σου το λέει κανείς μέχρι να κάνεις την παραγγελία …!!!Οι μάγοι της απάτης και της κοροϊδίας ………ξανά απο αυτούς τίποτα και να μου το χαρίζουν ..Ντροπή τους !!!Μακάρι να υπήρχε αρνητική βαθμολογία ..!

  13. Σοφία Μ.

    Από τις 19/11/24 που αγόρασα μετρητά πλυντήριο ρούχων midea, ως σήμερα 12/11/24, είμαι ΧΩΡΊΣ πλυντήριο
    Στην δοκιμαστική πλύση 25/11, έβγαλε νερά από την πόρτα, τους ειδοποίησα κ από τότε έχω μπλέξει σε ένα Γολγοθά χωρίς προηγούμενο
    Το τελευταίο που είπαν είναι ότι ΘΑ με ειδοποιήσουν πότε θα έρθει η μεταφορική να πάρει το προβληματικό κ θα περιμένω ξανά να φέρουν το καινούριο κ με την ελπίδα ότι δεν θα βγάλει κάτι άλλο 😡😡😡😡 ΑΠΛΆ ΤΡΑΓΙΚΟΙ😡😡😡

  14. Αλεξανδρος Κ.

    Διαβάζω τις άπειρες κριτικές και αναρωτιέμαι;;;Υπάρχει διεύθυνση, διευθυντής marketing ; Οι ιδιοκτήτες τι κάνουν;;; Το υπουργείο εμπορίου;;; Πως επιτρέπει να λειτουργεί έτσι αυτή η επιχείρηση;;;;
    Κοροϊδεύουν,λένε ψέμματα κ ψεύτικες υποσχέσεις και και και….
    Χθες το απόγευμα 9/12/2024 μια κοπέλα ,μπροστά μου πήγε στο ταμείο να πληρώσει κ να παραλαβή μια μικρή συσκευή και δίνει 61,00 € κ ο υπάλληλος της είπε ότι είναι πιο ακριβή κατά 7 € κ πηγαίνοντας στο ράφι επιστρέφει κ δικαιολογεί λέγοντας ότι λυπάται αλλά δεν έχουν αλλάξει το ταμπελάκι….Ειπα να επέμβω κ να πω στην κοπέλα ότι δικαιούται να το πάρει στην χαμηλή τιμή που αναγράφεται στο ταμπελάκι αλλά κακώς δεν το έκανα…
    Τι διεύθυνση επιχείρησης είναι τούτη;;;;
    Το υπουργείο να επέμβει .

  15. Αγόρασα ένα κινητό τηλέφωνο είχε πρόβλημα απ’ την πρώτη μέρα …το πήγανε για σέρβις μου αλλάξανε την κεντρική πλακέτα ..και όταν το πείρα ξανά τα ίδια έκανε όταν το ανέφερα για δεύτερη Δώρα και είπα δεν θέλω να το αποστείλετε για σέρβις αλλά θέλω να μου αλλάξετε συσκευή μου είπανε ότι θα πρέπει να το ξαναδεί το σέρβις και να φτιάξουν το πρόβλημα του … λέω δεν θέλω να το φτιάξω θέλω να μου το αλλάξετε είναι καινούριο δεν είναι παλιό για αν το φτιάχνετε και μου είπανε ότι και καλά η μάρκα που πειρατές δεν είναι καλή ….το αποτέλεσμα να τσακωθω μαζί τους … Και άθλια συμπεριφορά…

  16. ΑΡΙΑΔΝΗ Ζ.

    Απαράδεκτη συμπεριφορά υπαλλήλου!!
    αρνήθηκε να με εξυπηρετήσει σε τυπικό πρόβλημα που είχε να κάνει με την κάρτα του parking με στέλνανε μπρος πίσω και κανείς δεν μπορούσε να μου βρει λύση με αποτέλεσμα πολύ ειρωνικά όταν ζήτησα το όνομα του μου φώναξε Κ***** με 2 κ…!!!!!
    ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟΣ!!
    Λυπάμαι που είναι τέτοια άτομα στην εξυπηρέτηση πελατών!!!
    35 χρόνια κάνω την ίδια δουλειά ο τύπος είναι αγενής!!!

  17. Ioannis I.

    Σκέτη απάτη.Παρσγγελια black Friday για να μου πουν το δεν βρήκαν την συσκευή!!!!

  18. Κατερινα Κ.

    Πήραμε τον Αύγουστο όλες τις ηλεκτρικές συσκευές του σπιτιού μας . Η υπάλληλος που μας εξυπηρέτησε έκανε λάθος στο πλυντήριο πιάτων και δεν ήταν εντοιχισμένο όπως ζητήσαμε . Όταν το αναφέραμε μας είπαν ότι δεν γίνεται αλλαγή και ότι θα μας έδιναν πιστωτικό για τα χρήματα μας . Το ποσό του πιστωτικού ήταν στα 480.00 ευρώ . Στις 9 Νοεμβριου που θελήσαμε να αγοράσουμε μια τηλεόραση μας συμψήφισαν το ποσό του πιστωτικού και μας είπαν ότι η παράδοση θα γίνει στις 16 Νοεμβρίου . Έχει φτάσει 2 Δεκεμβρίου και δεν έχουμε λάβει ακόμη την τηλεόραση . Το ποσό που δαπανήσαμε για να αγοράσουμε όλες τις ηλεκτρικές συσκευές είναι πάνω από 7.000 ευρώ . Απλά απαράδεκτοι . Ποτέ ξανά αγορές από τα public .

  19. ΓΙΑΝΝΗΣ Β.

    Επισκέφθηκα το κατάστημα του Ρέντη την black fiday, ενδιαφερόμασταν για δίπορτο ψυγείο, ρώτησε η γυναίκα μου μια υπάλληλο εάν ένα συγκεκριμένο ψυγείο είχε αυγοθήκες, γιατί στο εκθεσιακό κομμάτι δεν υπήρχαν μέσα όταν ανοίξαμε την πόρτα. Η υπάλληλος απάντησε αγενέστατα “τι ψάχνετε κυρία μου σε αυτήν την τιμή, αυγοθήκες?” ήταν όντως το πιο φθηνό τις κατηγορίας του, οπότε δεν μάθαμε.
    Πιστεύω ότι δεν υπάρχει κάποιος να επιβλέπει τους υπαλλήλους, όσες φορές έχω επισκεφθεί τα καταστήματα τους η εξυπηρέτηση είναι τόσο χάλια που πιστεύεις ότι πραγματικά δεν θέλουν να σου πουλήσουν τίποτα.

  20. Δημητρης Α.

    1/10 παρηγγειλα ένα iPhone 16 pro.
    Eδώσε προκαταβολή και ενημερώθηκα ηλεκτρονικά ότι θα το παραλάβω μεταξύ 7/11 και 30/11. Πήγα σήμερα 30/11 και δεν ήξεραν πότε θα έρθει!
    Τέρμα το Group Public για αγορές !
    Never again .
    Υπάρχουν κι αλλού πορτοκαλιές που κάνουν πορτοκάλια !
    (Και να σκεφθείτε όπως με πληροφορεί η λογίστρια μου ότι τα τελευταία χρόνια έχω κάνει αγορές EUR 20.000 +)
    Το ένα αστέρι το έβαλα για το εξυπηρετικό προσωπικό!

  21. Βαρβαρα Ο.

    Έκανα εχθές παραγγελία ένα tablet Lenovo και στο sight έγραφε ημερομηνία παράδοσης από 19/12 έως 9/1. Μόλις έκανα την πληρωμή οι ημερομηνίες που έδωσαν ήταν 9/1 έως 20/1. Πήρα αμέσως τηλ και η υπάλληλος δικαιολογηθηκε ότι υπάρχουν καθυστερήσεις από τους προμηθευτές. Μόνο που αυτό δεν το έγραφαν ΠΡΙΝ την πληρωμή όπου έριξαν το τυράκι με ψεύτικη ημερομηνία για να πουλήσουν. Εννοείται ακύρωσα την συναλλαγή αμέσως! Κουτοπονηρια με μεθόδους marketing τρίτης διαλογής! Ευτυχώς υπάρχουν κι αλλού πορτοκαλιές.

  22. Semina X.

    Έχω κάνει επιστροφή δέματος εξαιτίας δικό τους λάθος (στο site γράφει δέντρο 1.70 ενώ ήταν 1.20)
    Έχω ζητήσει επανηλειμμένα να με ενημερώσουν για την επιστροφή των χρημάτων και δεν υπάρχει καμία σωστή ενημερώσει. Συνεχώς απαντάνε πως θα καταχωρήσουν το πρόβλημα. Έπειτα από παρότρυνση της Public κάλεσα τη Vidaxl (καθώς είναι ο συνεργάτης που παρέχει το προϊόν στο σάιτ) στην επικοινωνία μας μου έλεγε πως τα Public με κοροϊδεύουν και δεν έχουν καμία σχέση με το λάθος που έκαναν.
    Έχουν περάσει 3 εβδομάδες και δεν έχω καμία απολύτως ΣΩΣΤΗ ενημέρωση. Το μόνο που κάνουν όταν καλώ στην εξυπηρέτηση πελατών είναι να καταχωρούν tickets. Απλά τραγικοί …

  23. Μαρί Χ.

    Παρήγγειλα ηλεκτρονικά μία σκούπα και λίγες ώρες μετά κατάλαβα ότι δεν είχαν μπει δόσεις στην πιστωτική. Πήγα απ’ το κατάστημα να το ξεκαθαρίσω κι από κει άρχισαν όλα. Ακύρωσαν την παραγγελία και την ξαναχρέωσαν με δόσεις. Μου είπαν ότι μέσα σε τρεις μέρες θα είχε μπει πίσω το ποσό της αρχικής χρέωσης. Εφτά εβδομάδες μετά και ακόμη τίποτα. Τουλάχιστον πέντε ή έξι φορές έχω τηλεφωνήσει και λέω ξανά και ξανά όλη την ιστορία. Όλο με διαβεβαιώνουν ότι το προωθούν. Να μην αναφέρω καν ότι το προϊόν ήρθε τρεις ημέρες καθυστερημένα τελικά. Όταν δεν γίνεται επιστροφή χρημάτων σε ακύρωση παραγγελίας, μιλάμε για κλoπή και απάτη πλέον

  24. Παρηγγειλα ένα πλυντήριο χωρίς να θέλω και σύνδεση …απλή παραλαβή ..μου ήρθε μήνυμα ότι την Δευτέρα 25/11 θα το παραλάβω από την μεταφορική svumm η οποία έχει απαράδεκτη επικοινωνία ανύπαρκτη μιλάς μόνο με το ρομπότ …έχει απαράδεκτες κριτικές έχει περάσει η τρίτη και είναι άφαντοι …δεν καταλαβαίνω τα puplic γιατί συνεργάζονται με τέτοιες εταιρείες αναξιόπιστες και δημιουργούν πελάτες αγανακτισμους !! Άλλες εταιρείες σου λένε συγκεκριμένη μέρα και ώρες που μπορούν να παραδώσουν ..να φανταστείτε ότι η puplic αν ήθελα και σύνδεση και αποσύνδεση θα μου κοστίσει 43€!!!!!! Ευτυχώς που με έκοψε και δεν το ζήτησα ….

  25. Βικυ Π.

    1 βιβλίο παρηγγειλα κ στέλνουν συνεχώς μηνύματα κονσέρβες για αλλαγή στην ημερομηνία παράδοσης. Η νέα παράδοση θα είναι 1 μήνα μετά τη παραγγελία. Πάμε για μαζική καταγγελία ….Απαραδεκτοι!