7 μήνες αναμονή για οπτική ίνα!!!. Μόλις δούλεψε η γραμμή υπάρχει πρόβλημα ενεργοποίησης!!!Αν δεν το φτιάξουν σε 3 ημέρες ακυρώνω…
Public Αξιολογήσεις πελατών
Πληροφορίες για Public:
Το Public.gr είναι ο #1 προορισμός για προϊόντα τεχνολογίας και ψυχαγωγίας με χιλιάδες προϊόντα για κάθε μέλος της οικογένειας.
Μετάβαση στον ιστοτόπο
Απαράδεκτοι στους χρόνους τους στις ηλεκτρονικές παραγγελίες. Διαθέσιμο προϊόν και κάνει πάνω από εβδομάδα να αποσταλεί. Κάθε φορά που παραγγέλνω το μετανιώνω.
”Απαράδεκτη ποιότητα προϊόντων..να πω ότι αγόρασα σκουπα ρομποτ που παρουσίασε πρόβλημα από την πρώτη εβδομάδα και αφου ταλαιπωρηθηκα δύο μήνες στα πήγαινε έλα, στο τέλος ζητούσαν και 70 ευρώ, ενώ βέβαια ήταν στην εγγύηση; Λογω “κακού χειρισμού “; Τωρα τι σχέση έχει ο χειρισμός με την βάση που δεν λειτουργούσε, ασχολιαστο. Δεν τους πέρασε βέβαια..να πω ότι πήρα ακουστικά που και αυτά δεν λειτουργουσαν; Η το κορυφαίο σήμερα με τα μελάνια εκτυπωτή που ήταν άδεια;!!! Πραγματικά ντρέπομαι να πάω να τους κάνω θέμα! Θα νομίζουν κι από πάνω ότι είμαι καμιά τρελή που το έχει κάνει σύστημα ! Και δεν φτάνουν όλα αυτα εψαχναν και την σακούλα σήμερα γιατί ο συναγερμός τους χτυπάει στο άσχετο στην έξοδο..Πραγματικά δεν έχω λόγια..χειρότερο κατάστημα δεν υπάρχει στον πλανήτη. Ούτε απ’ έξω ξανά .
”Παρήγγειλα ένα μηχάνημα το οποίο έκανε 189 ευρώ συν τα μεταφορικά περίπου 210 ευρώ σύνολο. Με ειδοποίησαν ότι έχει γίνει λάθος στην τιμή ενώ το είχα πληρώσει και θα μου επιστρέψουν τα χρήματα. Απαράδεκτοι. Έχει γίνει επίσημη καταγγελία στην προστασία καταναλωτή.
”Αγόρασα ηλεκτρικο μπρικι 23 Αυγούστου 2024 και 26Σεπτεμβριου χάλασε στο τηλέφωνο μου είπαν να το πάω σε κοντινό public να το αφήσω να δουν τι έχει και να το κοιτάξουν έχει εγγύηση 2 χρόνια αν δεν φτιάχνεται αυτή η διαδρομή πήγαινε έλα θα μου στοιχήσει περισσότερο από το μπρικι που στοίχισε 25 ευρώ δεν στέλνουν courier με δικά τους έξοδα να το πάρουν και να μου στείλουν άλλον είναι απαράδεκτη σαν εταιρία θα αγοράσω άλλο από άλλη εταιρεία και φθηνότερο έχουμε πάρει πράγματα από το public αλλά όχι αλλα
”Απλά απαράδεκτοι, από θέμα εξυπηρέτησης παράδοσης προϊόντων κ customer service, τουλάχιστον ήταν εξυπηρετικοί στο κατάστρωμα Πάτρας.Μη σας κουράσω με το πρόβλημα που είχα, μόνη συμβουλής μη ψωνίζετε δεν αξίζουν τα χρήματα σας
”Το σύστημα στην Κέρκυρα από την Δευτέρα 23/9/2024 δεν δουλεύει μέχρι σήμερα 25 ημέρα Τετάρτη. Δεν μπορούμε να παραλάβουμε ούτε να αγοράσουμε. Και θα συνεχιστεί. Έχουν απολυσει όλο το προσωπικό και αυτο που υπαρχει ή δεν ξέρει τι του γίνεται ή ειναι μονο για ταμείο. Μεγάλη καθυστέρηση σε βιβλία που ένα μικρό βιβλιοπωλείο θα στο φέρει σε 24 ώρες. Κλείστε το να πάει στα κομμάτια. Έπρεπε αφού έχετε πρόβλημα με το σύστημα να μας τα φέρετε με κουριερ. Και το ένα αστερακι πολύ σας είναι
”Απαράδεκτη εξυπηρέτηση από υπάλληλο…βαριόταν να ψάξει με τίτλο βιβλίο αγγλικών για να το παραγγείλω και επαναλάμβανε ότι ο δάσκαλος οφείλει να μου δώσει τον κωδικό του βιβλίου για μη γνει λαθος…Ηρθε και μια υπευθυνη υποτίθεται και ελεγε τα ιδια… Σορυ που σας ενοχλησαμε κιολας παιδια…Μακριά!!!
”Δεν αξίζει καν ούτε αστεράκι η αξιολόγηση . Αναξιόπιστοι , έκανα προπαραγγελια ένα παιχνίδι , και είχα εκτιμώμενη παράδοση από χθες 24/9 . Χωρίς καμία ενημέρωση μου ακύρωσαν την παραγγελία σήμερα (25/9) δήθεν συστημικού λάθους , και μου είπαν ότι θα πρέπει να ξανά κάνω παραγγελία . Προφανώς και δεν υπάρχει περίπτωση να ξανά πάρω οτιδήποτε από εκεί . Μετά από 1.5 μήνα ακύρωσαν προπαραγγελια χωρίς λόγο . Και τηλεφωνικος , εξήγησα ότι Έχω και μέιλ που είναι επιτυχές καταχωρημένη η παραγγελία ! Ενώ και χθες μιλησα μαζί τους (24/9) και με επιβεβαιωσαν ότι είναι καταχωρημένη η παραγγελία μου και ότι θα παραδοθεί σύντομα . Άθλιοι πραγματικά . Αναξιόπιστοι το λιγότερο !
”Αγορασα ενα βιβλιο λαθος.Επικοινωνησα τηλεφωνικως κ με e mail για την επιστροφη κ ποτε δεν πηρα απαντηση.Η εξυπηρετηση πελατων μονο εξυπηρετηση δεν ειναι.
”Δεν θα ξαναγοραζα ποτε κατι .
Απαραδεκτη εξυπηρετηση….Αγόρασα δυο προϊόντα τα οποιο ηταν Διαθέσιμα….11 του μηνα τα παράγγειλα κ τα πληρωσα
”κ ακομα δεν εχουν ερθει…η public λεει οτι τα έχει δώσει στη κουριερ κ δινει βαουτσερ κ η κουριερ δεν εχει παραλαβει…δίνεις το βαουτσερ κ δεν το αναγνωρίζουν…Μπάχαλο …Αποφύγετε αγορές ηλεκτρονικές μπορει να μη τις παραλάβετε ποτε κ άκρη δε θα βγάλετε….
Ούτε για ένα αστέρι δεν αξίζει!!!φυσικα και δεν θα ξανα προτιμήσω τα public και ιδιαίτερα δεν θα ξανα καλέσω την εξυπηρέτηση πελατών !!!δεν γράφω συχνά σχόλια…αλλά αυτό με την εξυπηρετήση πελατών που για καλύτερα πήρα και τελικά σε κακό μου βγήκε δεν μου έχει ξανασυμβεί ποτε!!!!!!αν και ευγενικός ο κύριος στην εξυπηρέτηση πελατών με παρότρυνε να πληρώσω ηλεκρονικά και ενώ ΤΟΝΙΣΑ ότι θέλω να παραλάβω σήμερα(20/09) από το κατάστημα και τον ρώτησα πολλές φορές αν θα παραλάβω γιατί ήταν για τα γενέθλια της κόρης μου και αφού με διαβεβαίωσε ότι θα παραλάβω δεν παρέλαβα τίποτα!!!!!εννοείτε έχω στείλει mail και καμία ενημέρωση !!!
”Απαράδεκτος ο χρόνος παράδοσης . Αφού καθυστέρησαν την παραγγελια απο το e shop μετά άλλη καθυστέρηση απο το box μία εβδομάδα για για να παραλάβουμε πράγματα απο το ίδιο το public ακόμη περιμενω……
”Έχουν επιλέξει να συνεργάζονται με την χειρότερη εταιρεία ταχυμεταφορων. Μακριά από το e shop μεγάλη ταλαιπωρία
”απαραδεκτοι, αντιεπαγγελματιες, το προσωπικό δεν ξερει τι του γίνεται και υπευθυνος δεν υπάρχει πουθενα! για μια παραγγελία ταλαιπωμαι από τις 9/9 χωρίς καμία ενημέρωση! το δε αστειο? μιλάμε για βιβλία που το συνεικιακό βιβλιοπωλείο τα φέρνει την επόμενη μέρα!!! χαχχαχαχαχ αστειοι
”Πριν από λίγες ημέρες επισκέφθηκα το Public επί της Λεωφόρου Συγγρού για μια αγορά. Όπως πάντα το προσωπικό είναι εξυπηρετικό, ωστόσο είμαι υποχρεωμένος να αναφερθώ ιδιαίτερα στην έξοχη, απόλυτα επαγγελματική, πολύ “προωθητική” για την εταιρεία του, και ταυτόχρονη φιλική συμπεριφορά του κου Μάριου (τμήμα TV & αξεσουάρ) , ο οποίος δείχνει τον απαιτούμενο σεβασμό και επενδύει όσο χρόνο χρειάζεται για να πληροφορήσει με ακρίβεια τον πελάτη σχετικά με την κάλυψη της ανάγκης του. Και πάλι μπράβο στον κο Μάριο για την συμπεριφορά του !!
”Απαράδεκτη πολιτική και αντιμετώπιση της εταιρείας!!
”Παρήγγειλα μια καφετέρια Nespresso η οποία θα είχε δώρο aeroccino. Δυστυχώς όταν παρέλαβα είδα μόνο την καφετιέρα. Κ όταν τους πήρα να δούμε μήπως έχει γίνει κάποιο λάθος μου είπαν ότι έπρεπε να μιλήσω με την Nespresso ώστε να μου στείλει αυτή δωρεάν το aeroccino. Φυσικά αυτό δεν αναγράφεται πουθενά,εν γνώσει της εταιρείας. Ταλαιπωρία χωρίς λόγο! Περιμένεις τόσες μέρες για ένα προϊόν και σου έρχεται μισό! Δεν θα αγόραζα το οτιδήποτε,ξανά,απ’ την συγκεκριμένη αλυσίδα
Πρώτα άργησε η παραγγελία ενώ έγραφε ότι είχε δύο μέρες παράδοση ήρθε μετά από επτά ημέρες και έστειλαν αλλά πράγματα από αυτά που παραγγείλαμε.
”Απαράδεκτη συμπεριφορά εκ μέρους τους,έχω κάνει μια παραγγελία 15 ημέρες και δεν μου την έστελναν γιατί δεν υπήρχε διαθέσιμο ένα προϊόν Δεν με ενημέρωσε πότε κάνεις και ύστερα από ώρες συνομιλιών μου ήρθε τμηματικά ένα μέρος της παραγγελίας μου .
”Κατάστημα Public Χαλκίδας: Δεν ΔΕΧΤΗΚΑΝ ΑΛΑΓΗ προϊόντος επειδή ΔΕΝ ΤΟ ΕΙΧΑΝ πλέον το παλιό, το οποίο επέστρεψα σε κλειστή συσκευασία, ισχυρίστηκαν πως είχε μπει σε promo, ενώ απλώς ΔΕΝ το έχουν. Με έβαλαν να πληρώσω το νέο, μου είπαν πως τους επιτέθηκα επειδή διεκδίκησα το αυτονόητο και περίμενα μία ώρα για να ΜΗΝ εξυπηρετηθώ. Ούτε απ’ έξω πλέον…. Ενημέρωσα την τηλεφωνική εξυπηρέτηση για το όλο ζήτημα.
”Δεν μου παραδόθηκε ποτέ η ηλεκτρονική παραγγελία μου κ όταν πήγα σε κατάστημα δεν ήξεραν να μου πούνε αν έφυγε ποτέ;αν επέστρεψε;;;αν γενικά υπάρχει κάπου.
”Πολύ αντί επαγγελματική συμπεριφορά.
”Αρχικά δεν με ενημέρωσαν ότι το προϊόν που επέλεξα υπήρχε διαθέσιμο σε άλλο κοντινό κατάστημα τους και μου πρότειναν να περιμένω 2 μέρες για να το παραλάβω.
Όταν ξαναπήγα άλλη υπάλληλος μου το πρότεινε αμέσως.
Αγοράζοντας το προιόν 180 ευρώ, ανακάλυψα στο site τους να το πωλούν 124 ευρώ.
Πήγα ξανά την επόμενη μέρα στο κατάστημα, μου έκαναν επιστροφή της διαφοράς χρημάτων στην κάρτα με το οποίο το πλήρωσα, αλλά μετά από δέκα μέρες η επιστροφή των χρημάτων δεν είχε φανεί στον λογαριασμό μου.
Σε νέα επικοινωνία μαζί τους άρχισαν να μου λένε για πιστωτικό υπόλοιπο για να το χρησιμοποιήσω σε άλλη αγορά προιόντος , ενώ μου είχαν δώσει πιστωτική απόδειξη στην κάρτα της τράπεζας.
Ξανά αναμονή για να δουν τι μπορούν να κάνουν για την επιστροφή των χρημάτων μου
Η χειρότερη εξυπηρέτηση πελατών σε επίπεδο τηλεφωνικού κέντρου !!
”Δεν φταίνε νομίζω οι εργαζόμενοι γιατί μπορεί να έχουν συγκεκριμένες οδηγίες !! Είναι σα να μιλάς σε τοίχο !!! Προσπαθώ μια εβδομάδα να βρω τα αντικείμενα που έχω αγοράσει και δεν απαντάνε ούτε σε μέιλ αλλά και τηλεφωνικά το μόνο που λένε «έχουμε δώσει το αιτημά σας «»
Ντροπή !!
Από εδώ και πέρα μόνο σε καταστήματα της γειτονιάς μας που έχουμε έναν άνθρωπο απέναντι μας να μας εξυπηρετεί και να απευθυνόμαστε !!!
#public# PUBLIC
Πολύ κακή εξυπηρέτηση .Πήγα το κινητό γι επισκευή I phone 11 στο κατάστημα Ιωαννίνων .Μετά από 2 εβδομάδες μου στέλνουν μήνυμα ότι έχει επισκευαστεί και να πάω να το παραλάβω . Έχω πάει τρεις φορές και μου λένε ότι έχει αλλάξει το προσωπικό και δε γνωρίζουν την διαδικασία , Ότο προσπαθούν να επικοινωνήσουν με τα κεντρικά και δε τους απαντούν .. η ταλαιπωρία συνεχίζεται να δούμε ποτε θα ενημερωθούν για να το παρουμε
”Είμαι πολλά χρόνια πελάτισσα στα public.Αρχες Αυγούστου ταξιδεύω με πλοίο και η κόρη μου δεν είχε μαζί της τα ακουστικά της με noice concelator, το παιδί έχει μεγάλη ευαισθησία με τους δυνατούς θορύβους.Επικοινωνω με public για να παραγγείλω σε περίπτωση που δεν υπάρχουν διαθέσιμα στο κατάστημα της Μυτιλήνης.Μια νεαρή ευγενέστατη μου λέει ότι υπάρχει ένα μόλις ζευγαρι με αυτά τα χαρακτηριστικά στο συγκεκριμένο κατάστημα, τα δεσμευω.Δευτερη ημέρα στο νησί πήγα να τα πάρω και μου λένε ότι δεν υπάρχουν διαθέσιμα εκεί, και ότι μάλλον δεν κατάλαβα και θα έρθουν .Πήρα μηνύματα με πιθανή ημερομηνία παραλαβής, να μη μακρυγορω δεν ήρθανε ποτέ!Πήρα τηλέφωνο και ακύρωσα την παραγγελία αφενός γιατί είχαν περάσει 14 ημέρες και έφευγα, δίνανε προτεραιότητα!!!
”Από τις χειρότερες εταιρείες. Μην προχωρήσετε σε επέκταση εγγύησης καθώς δεν καλύπτει σχεδόν τίποτα. Έχω δώσει για επιδιόρθωση συσκευή στο irepair Γλυφάδας και προσπαθώ να επικοινωνήσω έσω και 7 ημέρες για την πορεία της επισκευής και δεν απαντάει ΚΑΝΕΙΣ στα τηλέφωνα.
”