Praktiker Αξιολογήσεις πελατών

Βαθμολογία 1.22 από 137 κριτικές

Στοιχεία εταιρίας

Πληροφορίες για Praktiker:

Η Praktiker Hellas είναι το Νo. 1 Ελληνικό Δίκτυο DIY & Home Improvement στην Ελλάδα, με 17 καταστήματα, ένα δυναμικό e-shop και το πρώτο b2b Center αποκλειστικά για τους Έλληνες επαγγελματίες. Ξεκινώντας την πορεία της το 1991, η Praktiker Hellas αποτελεί σήμερα ένα one-stop-shop για όλες τις ανάγκες του σπιτιού και του κήπου, προσφέροντας σε όλους μας μοναδικές εμπειρίες αγορών, για κάθε μικρή ή μεγάλη μας αλλαγή.

Μετάβαση στον ιστοτόπο
Βαθμολογήστε την επιχείρηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

137 κριτικές για “Praktiker

  1. Μακης Π.

    Πριν παραγγειλω διαβασα τα αρνητικα σχολια που ειναι υπεραριθμα στο διαδικτυο, αλλα λεω δεν μπορει ολοι οι παραξενοι θα αναρτουν σχολια. Τετοια μεγαλη επιχειρηση δεν μπορει να ειναι σε τετοια χαλια.Εκανα παραγγελια , παραδοση λεει απο 7 εως 10 ημερες. Εχει περασει ενας μηνας και δεν εχω παραλαβει ακομα. Στην 18 ημερα καθυστερησης πηρα τηλεφωνο και μου ειπαν ειναι προγραμματισμενο σε δυο ημερες να παραλαβω. Δεν ηρθε ακομα στις 30 ημερες. Αυτο που μου κανει περιεργο ειναι οτι παρολο τις ατελειωτες αρνητικες κριτικες , δεν παιρνει χαμπαρι κανενας , δεν υπαρχει καποιος διευθυντης που να πει , βρε παιδι μου τι συμβαινει ας φτιαξουμε λιγο την εταιρια …..μπααααα τιποτα. Για να εχεις την υγεια σου , μην παραγγελνεις ποτε απο αυτη Αισχος!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Τελικα χωρις δικη τους ενημερωση οπως αναγραφεται στους ορους , οτι πρεπει να γινεται, πηρα τηλ ακυρωσα παραγγελια διοτι ενω υπηρχαν ολα τα προιοντα τωρα δεν υπαρχουν , θα επιστρεψουν τα χρηματα μεσα σε δεκα ημερες , ΠΑΡΑΓΓΕΙΛΤΕ ΠΑΡΑΓΓΕΙΛΤΕ ΚΥΡΙΟΙ, στα 500 ευρω 1000 παραγγελιες να κρατουν τα χρηματα μας 500Χ1000= 500.000 ευρω, για 50 ημερες στην τσεπη τους, ΤΕΛΕΙΕΣ ΔΟΥΛΕΙΕΣ !!!!

  2. Τελικά συνεργάσθηκαν και επέστρεψαν τα χρήματα για το ελαττωματικό προϊόν

  3. Νίκος Φ.

    12/12/24 παρέλαβα καναπέ χωρίς τα μπράτσα του.Σε επικοινωνία για την ελλιπή παράδοση προϊόντος μου λένε θα μπεις σε σειρά προτεραιότητας για να δούμε το θέμα. 27/12/24 σήμερα δεν έχω ακόμη καμιά ενημέρωση. Απαράδεκτοι εταιρεία και χωρίς υπεύθυνα στελέχη που να πιάνουν το πρόβλημα και δείχνουν λύση άμεσα. 0 ΜΑΚΡΙΑ.

  4. Λιτσα Φ.

    Απαράδεκτοι αγόρασα ένα κρεβάτι interium whisper το Οκτώβριο του 2023 κ τον Ιούνιο του 2024 μου έσπασε το πλαϊνό ξύλο .Ενώ με ενημέρωσαν ότι επικοινώνησαν με την εταιρεία κ τους έστειλε το ανταλλακτικό τον Σεπτέμβριο,το εχουν χάσει σε κάποια αποθήκη τους. Με αποτέλεσμα να είμαι από Ιούνιο χωρίς κρεβάτι..Τα τηλέφωνα κ τα email άπειρα χωρίς κανένα αποτέλεσμα. Το μόνο θετικό της υπόθεσης ότι παραδέχτηκαν ότι ήταν θέμα κατασκευής κ ήταν μέσα στην εγγύηση.

  5. Νίκος Φ.

    12/12 παρέλαβα καναπέ χωρίς τα μπράτσα του. Μέχρι σήμερα 19/12/24 δεν έχω καμία ενημέρωση σχετικά με το πρόβλημα. Στο τηλέφωνο που τούς πέρνω μου λένε θα μπω σε σειρά προτεραιότητας… Απαράδεκτη εταιρεία.

  6. Θανάσης Κ.

    Έκανα παραγγελία κάποια πράγματα από το eshop παρέλαβα και ένα προϊόν ήταν χτυπημένο και δεν παρέδωσαν και όλο το προϊόν έλειπε ένα πακέτο μετά από Πόλα τηλέφωνα και πολύ κοροϊδία στο τηλέφωνο απαντούν μόνο στο τηλέφωνο σε mail δεν μου έχουν απαντήσει γιατί τα γραπτά μένουν καταλήξαμε εφόσον δεν υπάρχει το ίδιο προϊόν και κάποιο άλλο δεν με καλύπτει να έρθουν να παραλάβουν και να μου επιστρέψουν τα χρήματα Η παράδοση έγινε 25 Οκτωβρίου ή απάντηση για αντικατάσταση ή επιστροφή χρημάτων 14 Νοεμβρίου και η προσπάθεια για να έρθουν να πάρουν το προϊόν να το πάνε στην αποθήκη ώστε να παραλάβω τα χρήματα μού μέχρι σήμερα 6 Δεκεμβρίου δεν έχει αποδώσει καρπούς και η ταλαιπωρία συνεχίζει.

  7. Sofia K.

    Το λιγότερο ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟΙ. Έχουν χωρίσει την παραγγελία μου σε 3 ξεχωριστές. Την 1η την στείλανε σε ΛΑΘΟΣ πόλη, επειδή τάχα μπερδεύτηκε ο υπάλληλος ενώ ήταν ξεκάθαρη η πόλη, η τοποθεσία και ο νόμος. Μάλιστα, πέραν του ότι την στείλανε αλλού, την στείλανε και ελλιπή (ένα προϊόν αντί για 2) . Την 2η και 3η τις αναμένω παρότι έχει περάσει κατά πολύ ο εκτιμώμενος χρόνος. Δείχνουν και είναι αδιάφοροι. ΥΓ ούτε ένα αστέρι δεν αξίζει η <>σας. Οι υπάλληλοι και μάλλον και εσείς οι αρμόδιοι δεν ξέρετε ούτε με ποιες μεταφορικές συνεργάζεστε… καθώς η μεταφορική που μου είπατε να πάρω τηλέφωνο για να ενημερωθώ( για την κατάσταση της παραγγελίας που πήγε σε λάθος πόλη) απάντησε ότι πλέον ΔΕΝ συνεργάζεται μαζί σας. Η ανευθυνότητα σε όλο της το μεγαλείο..!

  8. ΜΑΡΙΑ Α.

    Δεν είστε ούτε για ένα αστέρι,αν υπήρχε επιλογή μείον αυτό σας αντιπροσωπεύει.. ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟΙ!! Ανίδεοι υπάλληλοι στο τηλεφωνικό κέντρο,ο ένας σε στέλνει στον άλλον και άκρη καμία!Αν δεν μπορείτε να εξυπηρετήσετε στις ηλεκτρονικές παραγγελίες ΚΛΕΙΣΤΕ το ρεεε!Τι κοροϊδεύετε έτσι τον κόσμο..δεν σέβεστε καν τα χρήματα που θέλει να σας δώσει!Και για να γίνω πιο συγκεκριμένη έχω κάνει ηλεκτρονικά παραγγελία από τις 19/11 και η κατάσταση της ήταν μέχρι και προχθές ( που φυσικά την ακύρωσα)σε αρχικό στάδιο “νέα”.Ο εκτιμώμενος χρόνος παράδοσης αναγράφεται σε 4-7 ημέρες.Στις 3/12 δήθεν ο λόγος καθυστέρησης ήταν ότι δεν υπήρχαν 2προιοντα στην αποθήκη τους(για κάτι που δεν με ενημέρωσαν)ενώ μέχρι και σήμερα φαίνονται διαθέσιμα προς αποστολή στο site.Επρεπε να περιμένω να έρθουν μετά τις 12/12.Ρε ουστ!

  9. Έχω κάνει μια παραγγελία εδώ και περίπου ένα μηνα και δεν έχει παραδοθεί ακόμα. Προσπαθώ να επικοινωνήσω μαζί σας και με έχετε στην αναμονή πάνω από 15 λεπτά . Ούτε να ακυρώσω την παραγγελία δεν μπορώ … . Απαράδεκτοι .

  10. Alexandros A.

    Καλή σας μέρα. Αγόρασα δομικά υλικά & πλακάκια συν. ποσού 500 €, τα φόρτωσα σε καροτσάκια και κατάλαβα ότι είναι πολλά για να τα πάρω με το αμάξι μου από Παλλήνη μέχρι Περιστέρι. Μου πρότειναν να μου τα φέρουν εκείνοι με 48 € ακόμα για μεταφορικά και συμφώνησα. Μου είπαν ότι την επόμενη μέρα θα με πάρουν στο τηλέφωνο να συνεννοηθούμε για ημέρα και ώρα παραλαβής. Έχουν περάσει 5 μέρες και ΑΚΟΜΑ δεν έχω μιλήσει με κάποιον για το θέμα μου. Έχω πάρει πόσα τηλέφωνα και με παραπέμπουν στην εξυπηρέτηση πελατών σε ότι να ζητήσω και να πω, και αφού μιλήσω με κάποιον και πω πάλι για ακόμα μια φορά το πρόβλημα μου, η απάντηση είναι πάντα η ίδια… Οκ θα σας καλέσουν στο τηλέφωνό σας, και αμέσως μου το κλείνουν. Και πάλι περιμένω και περιμένω και περιμένω χωρίς αποτέλεσμα, μέχρι να πάρω πάλι εγώ τηλ.

  11. Martina Hafiychuk H.

    Με ειχαν στην αναμονή 30 λεπτα … πηρα στο καταστημα εξήγησα πως θέλω να κλείσω ραντεβού για συναρμολόγηση ντουλάπας που αγόρασα απο το πρακτικερ και ενω μιλούσα στη κοπελα με συνέδεσε στην γραμμη εξυπηρέτησης πελατων ΕΝΩ ΜΙΛΟΥΣΑ!

  12. ΑΡΙΣΤΕΙΔΗΣ Κ.

    Πραγματικά ότι χειροτερο για να μπορεσεις να κανεις ηλεκτρονικη παραγγελία. Αν μπορουσα θα εβαζα 0 αστερια.

  13. Ότι χειρότερο υπάρχει μακάρι να έβλεπα τα σχόλια νωρίτερα. Ουτε email επιβεβαίωσης δεν στέλνουν ούτε σου επιστρέφουν τα χρήματα για υτα υποτιθέμενα διαθέσιμα προϊόντα. Θα κάνω καταγγελία στο συνήγορο του καταναλωτή και ότι γίνει. Αισχος αλητες! Παραγγελια 78544851

  14. Νικη Κ.

    Αγόρασα αφυγραντηρα ακριβό σχετικά 200 ευρώ. Χάλασε σε μερικές μέρες. Τον πήρα στο σέρβις. Περίμενα σχεδόν δύο μήνες. Τελικά τον παρέλαβα. Μόλις τον αναψα: έχει ακόμη την ίδια βλάβη!!!

  15. Είναι απαράδεκτοι εδω και 4 μήνες περιμένω να μου επιστρεψουν τα χρήματα μου για δικό τους λάθος και ακόμα δεν εχω καταφέρει να βγακω ακρη.Επισης μην κανατε ηλεκτρονικες παραγγελειες γτ επισης καθυστερουν παρα πλ γενικα μακρια !

  16. Η χειρότερη εταιρεία που έχω δει ποτέ. ΜΑΚΡΙΑ ΑΠΟ ΤΗ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ!!!!!!!!!!!! Είχα παραγγείλει κάποια προϊόντα (τα οποία είναι πολύ ωραία)! Τα προϊόντα του είναι πολύ ωραία, αυτό όμως δε σημαίνει ότι είναι και καλής ποιότητας. Ένα κομοδίνο που πήρα, μόλις το έφτιαξα έσπασε ένα κομμάτι και δεν κολλάει με τίποτα ακόμη και με ισχυρή κόλλα. Τελοσπάντων δε στέκομαι σε αυτό. Αυτό που θα ήθελα να εκφράσω είναι ότι ενώ στην αρχή μου είχαν αναφέρει ότι θα έρθουν σε μια εβδομάδα σε συγκεκριμένη μέρα και ότι θα λάβω μήνυμα για την ώρα, περίμενα από την προηγούμενη μέρα μήνυμά τους κάτι που δεν ήρθε ποτέ. Όταν τους πήρα τηλέφωνο μου απάντησαν ότι από τη στιγμή που δεν έλαβα μήνυμα, δε θα λάβω τα προϊόντα τη συγκεκριμένη μέρα λόγω τάχα μου έλλειψη όλων των προϊόντων.

  17. ΧΡΙΣΤΙΝΑ Κ.

    Αν υπήρχαν αρνητικα αστερακια θα τα έβαζα. Περιμενω εδω και 20 μέρες ενα πλυντήριο, το οποιο δεν εχει ερθει παρόλο που κατα την ηλεκτρονικη παραγγελία υπηρχε διαθεσιμο. Μακάρι να είχα δει τις κριτικές νωρίτερα. Δεν εχουν στείλει ούτε καν μειλ επιβεβαιωσης ,παρα μονο μιλαω τηλεφωνικά. Ζήτησα ακύρωση της παραγγελίας αλλά μου είπαν ότι δε γίνεται επειδή φαινεται να εχω πληρωσει μεσω καρτας. Ζήτησα να μιλήσω με καποιον υπευθυνο, μου ειπαν δεν υπαρχει τηλεφωνο. Αρχίζω και αμφιβάλλω αν και σε τι κατασταση ποτέ θα παραλάβω το προϊόν. Δεν εχω συναντήσει χειροτερη εταιρια σε εξυπηρετηση.

  18. Πήραμε ελαττωματικά προϊόντα και ζήτησα αποζημίωση! Η αποζημίωση ήταν μόνο 10€ από τα 180€ που είχα χρεωθεί με ελαττωματικά προϊόντα!

  19. Ελένη Σ.

    Αν μπορούσα δεν θα επέλεγα κανένα αστέρι, απαράδεκτοι, αντιεπαγγελματιες,μηδαμινή γνώση έως ανύπαρκτη του προσωπικού στο τηλεφωνικό κέντρο.

  20. Zotavros C.

    Τραγωδία ποτέ ξανά ότι χειρότερο

  21. ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ Χ.

    Σήμερα εξυπηρετηθηκα στο κατάστημα της Ξάνθης από τον κύριο Ρ όπου η εξυπηρέτηση κ η συμπεριφορά του ήταν άψογη κ τον ευχαριστώ πολυ!!!!

  22. Τένια Π.

    ΤΟ ΧΕΙΡΟΤΕΡΟ ESHOP ΕVER!
    εκανα παραγγελία 15/09 ενα χαλί και 2 φωτιστικα. Σημερα 19/11 (2 μηνες μετα) εχουν ερθει μονο τα φωτιστικα μετά απο κυριολεκτικα ΑΠΕΙΡΑ τηλεφωνήματα. Οι υπαλληλοι στο τηλεφωνικό κεντρο αγενέστατοι, σε κανουν μπαλακι ο ενας στον αλλον, δεν έχουν ιδέα που βρίσκεται η παραγγελία και κάθε φορά σου λένε ότι θα σε καλέσουν αυτοί πίσω και δεν σε καλούν φυσικά ποτέ. Ειρωνεύονται και απαξιούν να απαντησουν σε οποιαδήποτε ερώτηση. Ό,τι χειροτερο εχω συναντησει σε eshop. Πραγματικα μακρια.

  23. Marialena S.

    Αν μπορούσε θα έπαιρνε και 0 αστέρια. Παραγγελία από 13/10 και σήμερα 7/11 ακόμα να έρθει. Για ένα γραφείο που το συναρμολογείς ο ίδιος. Το σύστημα εντοπισμού απαράδεκτο, η εξυπηρέτηση πελατών επίσης. Έχω πάρει 15 τηλέφωνα για να μου λέει ο ένας θα έρθει την παρασκευή και ο άλλος το Σάββατο και το γραφείο άφαντο. ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟΙ. Εννοείται δεν ξανά ψωνίζω. Τα λεφτά τα παίρνουν αμέσως όμως.

  24. ΑΓΟΡΑ ΚΡΕΒΑΤΙΟΥ 700 KAI euro παραλαβη 12μερες πιο πανω απο την αναφερθησα αναμονη προιον το οποιο το ξυλο ειχε πετσικαρι με αποτελεσμα σε καθε κινηση να φευγουν οι ταβλες του πατου του κρεβατιου ,υπαληλοι αδιαφοροι ΚΡΙΜΑ!!!!!!!!!!!!!!

  25. Δημήτρης Ν.

    Δεν υπάρχει πιο ακριβό στο είδος του. Φαρμακείο πρέπει να γίνει για να έχουν νόημα οι τιμές.Απαράδεκτο σε όλα.