Praktiker Αξιολογήσεις πελατών

Βαθμολογία 1.2 από 145 κριτικές

Στοιχεία εταιρίας

Πληροφορίες για Praktiker:

Η Praktiker Hellas είναι το Νo. 1 Ελληνικό Δίκτυο DIY & Home Improvement στην Ελλάδα, με 17 καταστήματα, ένα δυναμικό e-shop και το πρώτο b2b Center αποκλειστικά για τους Έλληνες επαγγελματίες. Ξεκινώντας την πορεία της το 1991, η Praktiker Hellas αποτελεί σήμερα ένα one-stop-shop για όλες τις ανάγκες του σπιτιού και του κήπου, προσφέροντας σε όλους μας μοναδικές εμπειρίες αγορών, για κάθε μικρή ή μεγάλη μας αλλαγή.

Μετάβαση στον ιστοτόπο
Βαθμολογήστε την επιχείρηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

145 κριτικές για “Praktiker

  1. Χριστίνα Γ.

    Είχα παραγγείλει έναν γωνιακό καναπέ και τον παρέλαβα μετά από 1 μήνα. Πέρα από την καθυστέρηση ο καναπές ήρθε σπασμένος στα μπροστινά πόδια και έλειπε ένα κομμάτι του μαζί με το μαξιλάρι.. ποτέ ξανά!!!

  2. Ioanna P.

    Αν υπήρχε -1000 θα τους το έβαζα σαν βαθμολογία!
    Άθλια εταιρεία
    Κάναμε παραγγελία 21/5 και ακόμα 30/8 δεν έχουμε παραλάβει
    Στα τηλέφωνα δεν απαντάνε και όταν απαντήσουν σε στέλνουν απο τον Άννα στο Καιάφα .
    Πότε ξανά ….

  3. Χριστίνα Γ.

    Κάναμε μια παραγγελία ενός εξωτερικού καθιστικού και ενός πτυσσόμενου κρεβατιού μέσω του site του praktiker χρεωθηκαμε από λάθος της εταιρείας 45€ μεταφορικά τα οποία δώσαμε τον iban για να τα επιστρέψουν. Θα έχουμε κάνει χωρίς υπερβολές 10 τηλέφωνα μέχρι τέλος Αυγούστου ακόμα δεν έχουμε δει την κατάθεση . Μέχρι που μας είπαν ότι τα χρήματα τα έβαλαν ακόμα περιμένουμε.

  4. Πετρος Κ.

    Σε αυτήν την εταιρεία η έννοια της “απατεωνιας” περνάει σε άλλα επίπεδα…Παραγγελία air condition 5 Ιουλίου, έχουμε 29/8 κ ακόμα δεν έχει περαστεί το air condition το οποίο ήρθε με καθυστέρηση 1+ μήνα…πληρωμένη απεγκατασραση κ εγκατάσταση. Το call center τα στην κυριολεξία δεν ξέρει τι του γίνεται, ο μεταφορέας που έφερε το air condition έβριζε από το praktiker μέχρι εμάς, ο ψυκτικος δεν έρχεται κ μας έκλεισε λέει ραντεβού για μετά το Πάσχα του 2025 !!!! Λεφτά δεν επιστρέφουν…όποιος θέλει να του κλέψουν τα λεφτά να πάει να παραγγείλει ηλεκτρονικά…ΑΠΑΤΕΩΝΕΣ

  5. Απόστολος Τ.

    Τραγικοί!!! Έκανα μία παραγγελία τηλεφωνικά Δευτέρα 19/8 με υποτιθέμενη παράδοση τη Παρασκευή.. Σάββατο τους πήρα τηλέφωνο 3 φορές και αφού με σύνδεσαν με 3 διαφορετικά αρμόδια τμήματα γιατί όλα τα προηγούμενα ήταν αναρμόδια, μου είπαν ότι δεν έχει φύγει καν από την αποθήκη…. Δυστυχώς δε διάβασα για κριτικές και προπλήρωσα, ευτυχώς όμως αν δε μου βρουν λύση υπάρχουν τρόποι να κινηθώ για να βρω το δίκιο μου…. Μακρυά, ούτε έξω από κατάστημα να περνάτε!!!

  6. ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ Δ.

    μακριαααα ηρθαμε απο καλαματα για παραλαβη ενοσ καναπε συγκεκριμενη ημερομηνια που μασ ειπαν και δεν ηρθε ποτε. οταν επικοινωνησα μασ γραψανε στα αρ…… τουσ το ενα αστερι ειναι πολυ δεν υπαρχει μειον ντροπη

  7. ΣΤΑΥΡΟΥΛΑ Ε.

    ΜΗΝ ΤΟ ΣΚΕΦΤΗΤΕ ΚΑΝ! Αν ΔΕΝ είναι ΕΤΟΙΜΟΠΑΡΑΔΟΤΟ ΜΑΚΡΥΑ! Έκανα μία παραγγελία από τις 10/07 με εκτιμώμενη παράδοση κατά τον υπάλληλο μία βδομάδα κατά την απόδειξη 30/7. Πέραν των δεκάδων τηλεφωνημάτων στο Τμήμα Εξυπηρέτησης και τις 3 φορές δια ζώσης στο κατάστημα (με την παραγγελία προπληρωμένη) και με την ίδια απάντηση από βδομάδα θα είναι έτοιμη για παράδοση, με καλούν στις 14/08 να μου πουν ότι δεν υπάρχει η μπανιέρα όπως την είχαν στο κατάστημα αλλά αλλάζει το εσωτερικό της μέσα, όταν τους ρώτησα πως αν δεχτώ την διαφορά (που ΔΕΝ ήταν της προτίμησής μου) πόσο θα καθυστερήσει μου λένε το ΤΡΑΓΙΚΟ εμείς πριν 4 μέρες δώσαμε την παραγγελία, δηλαδή 10/8, τουτέστιν ΕΝΑ ΜΗΝΑ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΠΛΗΡΩΜΗ ΣΤΟ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑ. ΜΑΣ ΚΟΡΟΙΔΕΥΟΥΝ ΜΕΣΑ ΣΤΑ ΜΟΥΤΡΑ ΜΑΣ. ΑΠΑΡΑΔΕΧΤΟΙ! ΜΗΝ ΚΑΝΕΤΕ ΤΟ ΛΑΘΟΣ! ΜΑΚΡΥΑ!!!

  8. ΓΕΩΡΓΙΑ Λ.

    Η χειρότερη ever!!! Κάνω αγορά κλιματιστικού 3/7/24 δίνω τα στοιχεία μου πληρώνω,(τα στοιχεία μου όλα λάθος!! Αντί για Καλαμάτα με έχουν περάσει πως βρίσκομαι στο Βόλο)παίρνω τηλ τους λέω για το λάθος που έχει γίνει μου λένε θα το διορθώσουν και δεν το διορθώνουν ποτέ !Με αποτέλεσμα να έχει πάει 3/8/24 και ακόμα εγκατάσταση δεν έχει γίνει ,τηλέφωνα όλο αυτό το διάστημα εγώ να ρωταω τι θα γίνει ποτε θα κάνουμε την εγκατάσταση η κοροϊδία όλη μες τα μούτρα μου.. εν τέλη έρχονται για εγκατάσταση στις 6/8, τοποθετούν το αιρκοντίσιον το βάζουν να δουλέψει κι αυτό δεν δουλεύει ποτέ,ήταν χαλασμένο ..μιλάμε για αντικατάσταση κι αφού έχω τραβήξει την ταλαιπωρία 1 μήνα και,μου λένε δεν έχουμε το ίδιο θα σας δώσουμε ένα αλλο αν θέλετε (άλλης εταιρείας και καμιά σχέση με το δικό μου)

  9. ΕΛΕΝΗ Π.

    απαραδεκτοι!
    η ιδια τακτικη μη εξυπηρετησησ με οσα διαβαζω και στισ αλλεσ κριτικεσ. περιμενω ακομα (10/8, σημερα), για παραγγελια απο 17/7 η οποια θα παραδινοταν υποτιθεται σε 5-7 ημερεσ. μετα απο 25 δεν μπορω ουτε να ενημερωθω για το χρονο παραδοσησ. τα ιδια που αναφερουν και οι υπολοιποι, τηλεφωνικα εξαντλητικη αναμονη, λενε θα καλεσουν εκεινοι, ποτε δεν καλουν, με προισταμενο δεν συνδεουν.
    και σε ολα αυτα να προσθεσω οτι ειναι περιοδοσ καλοκαιρινων αδειων με οτι αυτο συνεπαγεται απο την ασυνεπεια στην παραδοση, αναβολεσ, ακυρωσεισ κλπ. εξαιτιασ τησ αναμονησ
    ξαναλεω, επιεικωσ απαραδεκτοι!
    κανενα αστερι! θα κανω καταγγελια τωρα αμεσωσ στο συνηγορο του καταναλωτη μεσω gov. οποιοσ αλλοσ μπορει ασ κανει. γραψτε κριτικεσ οπου μπορειτε να γινει γνωστο να μην ψωνιζει κανεισ! μακρια!

  10. Olga M.

    Δυσκολεύομαι να πιστέψω ότι υπάρχει τέτοια συμπεριφορά σε eshop ΠΡΑΚΤΙΚΕΡ.
    Στις 08/7/24 παρήγγειλα έναν γωνιακο καναπέ, σύμφωνα με το site ήταν ΑΜΕΣΑ ΔΙΑΘΕΣΙΜΟ. Αφού η τηλεφωνήτρια με διαβεβαίωσε πως ισχύει η παράδοση μέχρι τέλος της εβδομάδας, δηλαδή μέχρι 12.07. Δεν εχω ενημερωθεί γραπτός ούτε νούμερο παραγγελίας, ούτε απαντήσεις στο εμαιλ στέλνουν. Πρέπει κάθε φορά να επικοινώνησω τηλεφωνικά 15-25 λεπτά αναμονήγια να ενημερωθώ επόμενα ψεματα.
    Ακόμα περιμένω την παράδοση που μου υποσχέθηκαν, ορκίστηκαν 3 φορές/ 3 διαφορετικές ημερομηνίες. Μεθαύριο θα κλείσω ένα μήνα μετά την αγορά προϊόντος που είναι ΑΜΕΣΑ ΔΙΑΘΕΣΙΜΟ. Εμείς οι καταναλωτές δεν είμαστε προστατευμένη από τετιοα παράνομη συμπεριφορά. Εγώ λέω να μαζeυτούμε μαζί και να κάνουμε Υποβολή Αναφοράς στο ΣΥΝΗΓΟΡΟ ΤΟΥ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΗ.

  11. Μαιρη Μ.

    Απαράδεκτοι ότι χειρότερο υπάρχει ,ένα μήνα περιμένω την παραγγελία μου.Η δικαιολογία τους ότι δεν εξυπηρετεί η μεταφορική στο νησί όπου είναι η μόνιμη κατοικία μου .Εχω καλέσει 100 φορές και έχω στείλει email η απάντηση ότι θα καλέσει κάποιος από το κατάστημα και θα δρομολογηθεί εκ νέου η παραγγελία …από τις 4/7 που έκανα την παραγγελία έφτασε ο Αύγουστος και ακόμη περιμένω …. δεν θα αγοράσω το οτιδήποτε από τους άθλιους ανίκανους και αλλά πολλά ΠΟΤΕ ΞΑΝΑ

  12. Μαρινα Μ.

    Ότι χειρότερο υπάρχει!!
    Απαράδεκτοι και ξεφτιλισμένοι!
    Όλοι τους ένας προς έναν..
    Μην παραγγελνετε!
    Μόνο αν παραγγείλετε θα καταλάβαινε γιατί ξεφτίλα μιλάμε

  13. Εύα Λ.

    Εδώ και μια εβδομάδα προσπαθώ να παραγγείλω έναν ανεμιστήρα Wellio

    Έχω αναμείνει στο τηλέφωνο ώρες ολόκληρες.
    Έβαλα την παραγγελία και με διαβεβαίωσε η υπάλληλος ότι θα λάβω άμεσα ειδοποίηση και επιβεβαίωση με SMS ή στο Viber για την παραγγελία. Δεν έλαβα τίποτε ποτέ!!
    Στην πρώτη επικοινωνία μου είπε ότι μπορώ να παραλάβω από το κατάστημα της Παλλήνης.
    Όταν ξαναπήρα γιατί δεν είχα καμία ενημέρωση μου είπε άλλη υπάλληλός ότι η παραγγελία είναι καταχωρημένη για παράδοση στο χώρο μου για τις 2 Αυγούστου και θα λάμβανα άμεσα ειδοποίηση…Μόνοι τους αποφασίζουν, δεν ενημερώνουν και αν λάβω ανεμιστήρα θα εκπλαγώ!
    Δεν έλαβα τίποτα ποτέ!!!!
    Η χειρότερη εξυπηρέτηση πελατών e-shop που έχω συναντήσει και έχω συνεργαστεί με πολλά! Απλά ασύλληπτη ανευθυνότητα και αναποτελεσματικότητα!

  14. Θωμάς Μ.

    Η πιο τραγική εξυπηρέτηση όλων, χωρίς αρχή μέση και τελος σε ολους τους τομείς,ακόμα έρχονται εδώ κι ένα μήνα.. Από την αρχή δεν είχαν γράψει στα χαρτιά τους για ανακύκλωση και για να το καταλάβουν ενώ την είχαν ήδη παραλάβει την συσκευή περάσαμε ώρες στα τηλέφωνα.. οι τεχνικοί ακόμα έρχονται και ήδη με ραντεβού που δεν ήρθαν ποτέ και στην τηλεφωνική επικοινωνία η Μαρία ……. δεν έδινε καν το όνομα της εταιρείας που συνεργάζονται.. Υ.Γ ακόμα έρχονται

  15. Η ξεφτίλα της ξεφτιλας Ω ξεφτίλα..παρήγγειλα και πλήρωσα μια συρταριερα τον Απρίλιο έχουμε Ιούλιο και δεν έχω εξυπηρετηθεί ακόμη..μου ήρθε λειψή χωρίς κάποια κομμάτια και βίδες..μετά από πολύ δύσκολη και κακη επικοινωνία άκρη δεν μπόρεσα να βρω και φυσικά ούτε λόγος για επιστροφή χρηματων..μακρυά..ποιο αναξιόπιστη εταιρεία δεν υπάρχει. . ξεφτίλα σε όλο της το μεγαλείο..

  16. Asimina Nikolaou N.

    Δεν θα σας πω καραγκιόζηδες γιατί αυτός έχει ήθος είστε λίαν επιεικως απαράδεκτοι!!! κοροϊδεύετε τους πελάτες σας γιατί την έχετε δει μονοπώλιο?! υπάρχει μεγάλος ανταγωνισμός εκεί έξω!! απαράδεκτη συμπεριφορά τηλ κέντρου που ως ένα βαθμό τους καταλαβαίνω με τα ψίχουλα που αμείβονται.Για ένα ρημάδι air condition ρε γελοίοι ένα μήνα κοροϊδία…γελοίοι από εβδομάδα σε εβδομάδα ότι θα γίνει παράδοση!!!λες και θα μας χαρίσετε τα προϊόντα σας θα τα πληρώσουμε η τα έχουν ήδη πληρώσει.Οπως καταλαβαίνετε θα ήθελα πολύ να ανοίξω το στόμα μου και μας στολίσω αναλόγως και όπως σας αξίζει..θα αρκεστω μόνο στο ότι είστε γίδια που τα προσβάλλω κιολας

  17. ΛΑΜΠΡΟΣ Κ.

    Παράγγειλα ένα τραπέζι με 4 καρέκλες στις 2 Ιουλ.24 .Η απάντηση ηταν ότι σε 7 με 10 ημέρες τα πράγματα θα είχαν σταλεί ενώ στο site φαινόταν ότι ήταν όλα ΔΙΑΘΕΣΙΜΑ . Στίς 16 και στις 17 τους απέστειλα email για να ρωτήσω για την εξέλιξη της παραγγελίας χωρίς φυσικά να μου απαντήσει κανείς. Τελικά η παραγγελία στάλθηκε στίς 18 Ιουλ. Το ηλεκτρονικό κατάστημα Πράκτικερ είναι από τα χειρότερα καταστήματα από πλευράς εξυπηρέτησης. Από κίνα να παραγγείλης σε μία εβδομάδα θα εχεις πάρει τα πραγματά σου.

  18. Επικοινώνησα με εξυπηρέτηση πελατών στις 4 το απόγευμα στις 18/7 μετά από μισή ώρα και που με συνέδεε ο ένας στον άλλον μου ζήτησαν το κινητό μου για να με πάρει ο πρώτος διαθέσιμος εκπρόσωπος που βέβαια δεν με πήρε ποτέ….τις 2 προηγούμενες μέρες είχα πραγματοποιήσει 2 αγορές από το κατάστημα Καλαμάτας…προσπαθούσα να μου δώσουν μια απλή πληροφορία…αλλά με τίποτε…και το ένα αστέρι είναι πολύ….

  19. Τραγικοί έως εκεί που δεν πάει … Ειδικά στην τηλεφωνική επικοινωνία σε ξεφορτώνονται στο δευτερόλεπτο με το να σε συνδέουν σε άσχετα τμήματα (αυτό έκανε επανειλημμένως το εσωτ. τηλ. 2 – παρακολούθηση παραγγελίας). Η εξοφλημένη παραγγελία μου ακόμη δεν μου παραδόθηκε (έχει παρέλθει η προθεσμία παράδοσης). ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑΤΙΚΑ: ΜΑΚΡΙΑ ΑΠΟ ΑΥΤΟ ΤΟ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑ. ΛΥΠΗΘΕΊΤΕ ΤΑ ΛΕΦΤΑ ΣΑΣ ΚΑΙ ΤΙΣ ΑΝΑΓΚΕΣ ΣΑΣ.

  20. Παρηγγειλα στις 18 Ιουνη ενα πλυντηριο και ενα μηνα μετα και ακομη….ερχεται!!!Οσακις επιχειρησα να επικοινωνησω, με παρεπεπταν στην εξυπηρετηση πελατων και ακομη ,περιμενω στο…ακουστικο!!!Μιλαμε για α@@@@@@ς!!!!

  21. ΝΙΚΟΣ Χ.

    απλα τραγικοι 16/5 εγινε παραγγελία απο το eshop αρ.παραγγελιασ 91184293 δυο ντουλαπεσ 185 με μεταφορικα
    στισ 17/5 ηρθε η παραγγελια
    18/5 ξεκιναμε να στηνουμε και βλεπουμε οτι η μια εχει σπασμενο ενα χερουλι πορτασ και λειπει ενασ συνδεσμοσ.
    φευγουμε παμε στο καταστημα του ελληνικου δεν βρηκαμε ακρη αν και προσπαθησαν να μα βοηθησουν.
    την δευτέρα 21/5/2024 επικοινωνουμε με την λεμε τωρα εξυπηρέτηση πελατών μασ ζητανε να στειλουμε email με την περιγραφη του προβληματοσ το κανουμε μασ λενε οτι θα μασ καλεσουν αλλα με χρι και σημερα δεν εχουμε δει το φωσ.καποια στιγμη μιλησαμε με μια κυρια που μασ ειπε οτι το εχει αναλαβει για να οροχωρησει και μασ ζητησε να στειλουμε και τον κωδικο των ελλατωματικων κομματιων στα τελη ιουνιου μασ ενημρωσε και η ιδια οτι θα μασ καλεσουν αλλα κομα και σημερα τιποτα
    πρεπει να εχουμε καλεσει πανω απο δεκα φορεσ αλλα μασ εχουν γραμμενουσ
    τα λεφτα τα πηραν ομωσ οθ αλητεσ
    στο τελοσ θα παμε δικαστικα το βλεπω το εργο τα κεφαλαια σασ πειραξαν καραγκιοζηδεσ η ημερομηνια εξυπξρετησησ θα ειναι τυχαια διοτι δεν μασ εχει εξυπηρετησει κανενασ

  22. Συνεργάζεται με μία μεταφορική η οποία είναι άκρως αντιεπαγγελματική. 20/06/2024 αγόρασα κλιματιστικό και ακόμα δεν το έχω παραλάβει. Οι υπάλληλοι της μεταφορικής με ενημέρωναν ότι καταγράφουν στο σύστημα για άμεση παράδοση και όταν πήγα στο φυσικό κατάστημα της πράκτικερ μου είπαν ότι στο δικό τους σύστημα φαίνεται ότι παραδόθηκε. Μεγάλη κοροϊδία από τη μεταφορική. Λυπάμαι για τον αντιεπαγγελματισμό σας. Μόνο μία υπάλληλος προσπάθησε να βρει λύση αλλά ακόμα περιμένω. Λυπάμαι για τον αντιεπαγγελματισμό τόσο της μεταφορικής όσο και της praktiker.

  23. ΓΙΩΡΓΟΣ Μ.

    Από τις 08/06/24 έχω παραγγείλει σίτες με αρ. παραγγελίας ( 301S0Α0029256204 ) που φυσικά έχω προπληρώσει στο κατάστημα Ελληνικού λέγοντας μου ότι σε 10 εργάσιμες θα με πάρουν τηλέφωνο να περάσω από το κατάστημα να τις πάρω.
    Σήμερα 16/07/24 ακόμα περιμένω να με πάρουν τηλέφωνο. Εχω πάει 3 φορές στο κατάστημα και δεν έχουν κάτι να μου πουν ίσα ίσα που μου πουλάγανε ειρωνεία οι υπάλληλοι εκει.
    2 φορές έχω πάρει τηλέφωνο στα κεντρικά και μου λένε ότι και καλά θα ειδοποιήσουν το κατάστημα του Ελληνικού να με πάρει τηλέφωνο. Όλα ψέμματα!!
    Μακριά από το Praktiker σε παραγγελίες που δεν υπάρχουν στο κατάστημα.
    Μην διανοηθείτε να κάνετε παραγγελία γιατί σίγουρα δεν θα σας έρθουν τα πράγματα όταν σας πουν και θα βλασφημήσετε την ώρα και την στιγμή που το κάνατε!!!
    ΝΤΡΟΠΗ ΣΑΣ και νομίζετε ότι έχετε και σοβαρό κατάστημα.
    ΑΝΤΙΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΕΣ ΣΤΟ ΦΟΥΛ!!!

  24. Απαράδεκτοι …πέρυσι αγόρασα σε προσφορά κλιματιστικό και δεν ήρθε ποτέ την τρίτη φορά που ακύρωσαν την παραλαβή μου πρότειναν να πάρω κάποιο άλλο προϊόν γιατί δεν είχαν τελικά το προϊόν που είχα παραγγείλει …το ίδιο έπαθα και φέτος με αγορά ηλιακού σε προσφορά …δεν ήρθε ποτέ …απαράδεκτοι

  25. ΙΩΑΝΝΗΣ Δ.

    Αγόρασα ένα κουζινάκι & στις 45 μέρες χάλασε η μια εστία & ο φούρνος έριξε το ρελέ διαφυγής ρεύματος. Σήμερα που το πήγα στο κατάστημα Ηράκλειου , αφού είχα μιλήσει την προηγούμενη μέρα με τα κεντρικά της Αθήνας, δεν μπορείτε να φανταστείτε τι μου είπαν.Όταν λέει κόβεις τιμολόγιο για κάτι που δεν είναι για επαγγελματική χρήση”δεν έχει εγγύηση” μιλάμε για απατεώνες κανονικούς.Όταν ρώτησα γιατί οι πωλητές δεν το λένε στους πελάτες αυτό δεν πήρα καμία απάντηση.Στο τέλος το παρέλαβαν & το έστειλαν, μετά από έντονες διαμαρτυρίες μου για επισκευή με εγγύηση εκτός αν ο τεχνικός δει ότι πρέπει να χρεωθώ.Μακριά από αυτό το μαγαζί.