Αγόρασα την τηλεόραση LG OLED55BX6LB (B1) με ενσωματωμένο σύστημα ήχου 40 W 2.2 ch. Χάλασε εντός της εγγύησης των 5…
Plaisio Αξιολογήσεις πελατών
Πληροφορίες για Plaisio:
Μπες Plaisio.gr και βρες tablet, laptop, υπολογιστές, τηλεοράσεις, κινητά, φωτογραφικές, αναλώσιμα, έπιπλα γραφείου, Άμεση παράδοση - Δωρεάν αντικαταβολή.
Μετάβαση στον ιστοτόπο
Η παραγγελία έγινε, απο επιχείρηση που ειχε αναγκη το προιον το συντομότερο δυνατόν, 12/08/24 και μετά από συνεχή τηλεφωνήματα έφτασε η 29η Αυγουστου 24 και ακόμη έψαχναν που είναι το δέμα. Η πρόβλεψη παραλαβή το αργότερο 20/08/24)
”Δεν υπάρχουν σχόλια.
Τα “συγχαρητήρια” μου στον κατάστημα του Συντάγματος που δεν γνωρίζουν τη διαφορά μεταξύ καλωδίου ADSL και ETHERNET.
”Άθλια υποστήριξη μόλις μου είπαν ότι θα χρειαστούν 15 ημέρες για την αλλαγή μητρικής κάρτας στο λαπτοπ που έρχεται από το εξωτερικό. Μιλάμε σαν κάτι μαστοράντζς μηχανικούς αυτοκινήτων που σου έλεγαν κουραφέξαλα για να σου ανεβάσουν την τιμή.
”Μετά την ανακαίνιση που έγινε στο κατάστημα της Ευκαρπίας, υπάρχει μεγάλη καθυστέρηση στο ταμείο.
”Επίσης, δεν διακρινονται ολοι οι εργαζόμενοι για τη διάθεση και την προθυμία. Ίσως μια εσωτερική αξιολόγηση να βοηθούσε.
Απαραδεκτη εταιρεία! Έστειλαν λάθος παραγγελία.Οκ ανθρώπινο και κατανοητό. Σε κλήση που κρατησε 32 λεπτά και αφού με παρέπεμψαν σε 4 διαφορετικά “αρμόδια” τμήματα ακόμη αναζητούμε τη σωστή παραγγελία.
”Απαραδεκτοι!αγορασα πριν 3 μερες i phone pro 15 και απ τη στιγμη που το ανοιξα το τηλεφωνο εκαιγε και οταν πηγα απο εκει μου ειπαν οτι θα παει για επισκευη!αντι να γινει αμεση αντικατασταση!επισκευη σε προιον που μολις αγορασα!μην παρετε τιποτα απο εκει
”Αγόρασα 1 κουζίνα 500 ευρώ pitssos 1 ούτε 1 μήνα δεν είναι και ξεκολλάνε τα Μπούτον
”Σήμερα επισκέφτηκα το κατάστημα της Κηφισιας για να αγοράσω την γραφικη ύλη των παιδιών μου. Αφού πρώτα τσέκαρα την διαθεσιμότητα κάποιων προϊόντων πήγα για να τα αγοράσω. Με μεγάλη απογοήτευση αντιμετώπισα μια απαράδεκτη κατάσταση/ συμπεριφορά. Το προϊόν που ήταν σε διαθεσιμότητα στο site της εταιρείας για το συγκεκριμένο κατάστημα δεν υπήρχε …. Απρόθυμη να εξυπηρετήσει «η υπευθυνη ταμείων»… κατά τ´άλλα ο βομβαρδισμός των διαφημίσεων παίζει προφανώς πολυ μεγάλο ρόλο για την εταιρεία…για να αυξήσουν τις πωλήσεις τους , αυτό τους ενδιαφέρει και όχι η καλύτερη εξυπηρέτηση των πελατών !!!
”σαν καλη παλεια πελατισα εκανα τηλεφωνικη παραγγελια για κλιματιστικο αξιασ 562 e. που συνοδευοταν απο δωροεπιταγη 99,80e. η οποια ομως συνοδευοταν απο ημερομηνια ληξεως περιπου 20 ημερων, πραγμα για το οποιο δεν με ενημερωσε η υπαλληλος!11
”οταν επεστρεψα και θελησα να κανω την επομενη αγορα η επιταγη ειχε ληξει……
και βεβαια η αρμοδια υπηρεσια μου ανακοινωσε πως δεν μπορει να κανει τιποτε.
σοβαρη εταιρια !1!!
κριμα….αλοιως την θυμομουνα
ουτε απ εξω δεν ξαναπερναω
Από 21/6 είμαι πιστωτικός 12,90€ και ακόμα να επιστραφούν τα χρήματα στη τράπεζα…. ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟΙ… από μέρα σε μέρα με πάνε. Θα κάνω καταγγελία στο συνήγορο του καταναλωτή
”Ακόμα τρέχω, μακριάαααααα.
”Στέλνουν μήνυμα να πάω να παραλάβω, πάω και μου είπαν πως δεν είχαν το προϊόν που είχα παραγγείλει και εννοείται είχα προπληρωμένο.
Ξανά πάω.
Τα είδα όλα”, 45 λεπτά αναμονής γιατί δεν μπορούσαν να κόψουν μία απόδειξη. Ναι καλά διαβάστε, 45 λεπτά τα οποία απασχολήθηκαν 3!!! υπάλληλοι.
Γιατί δεν το κλείνετε το ρημάδι που είναι στην Πέτρου Ράλλη;
Μακριαααααααα
Απαράδεκτοι μεταφορείς που ενώ από τις 8.00 μέχρι και τώρα είμαστε 10 άτομα συνεργεία κλπ που δουλεύουμε στο κατάστημα που φτιάχνεται με τον αριθμό της οδου πάνω στο κούτελο του καταστηματος ΔΕΝ ΜΑΣ ΒΡΗΚΑΝ…….🤣🤣🤣🤣
”Πολύ καλή εταιρεία κάκιστοι μεταφορείς
Αγόρασα μια σκούπα στικ η οποία είχε δωροεπιταγή 50 ευρώ.Να τονίσω με την αγορά της συγκεκριμένης σκούπας δωροεπιταγή 50 ευρώ. Έρχεται η σκούπα πουθενά η δωροεπιταγή. Τηλεφωνώ μου λένε σε μια βδομαδα θα εμφανιστεί στο mail σας. Περνάει η βδομαδα παίρνω τηλέφωνο και τι μου λένε ότι η δωροεπιταγή ήταν με αγορές άνω των 199 ευρώ….Να σημειώσω ότι η αρχική τιμή της σκούπας ήταν 200 ευρώ και είχε έκπτωση Της λέω ότι η δωροεπιταγή ήταν δώρο με την συγκεκριμένη αγορά σκούπας και αυτό που μου απάντησαν ήταν ότι δεν το πρόσεξα καλά.Αλλα έπρεπε να το είχα κάνει σκριν και να το έστελνα . Που κοροϊδεύουν κιολας……
”Απαράδεκτη “εταιρία”! Δεν παρέδωσαν την παραγγελία μου στη συμφωνημένη ημερομηνία, και φυσικά την ακύρωσα, έχουν περάσει 16 ημέρες από την ακύρωση της και συνολικά 24 ημέρες από την παραγγελία της και ακόμη δεν έχουν μου επιστρέψει τα χρήματα.
ΜΑΚΡΙΑΑΑΑΑΑΑ…
”Υπάρχει μείον ένα??Η χειρότερη εταιρία σε όλα!!Μακριά!
”Απαράδεκτη εταιρία!
”Λεει ότι κάνει εγγύηση και όταν έρχεται η στιγμή είναι όλο ΨΕΜΑ.
Ποτε ξανά αγορά από εκει(που χαλάνε κιόλας γρήγορα)
Η δε συμπεριφορά τους από το τηλέφωνο, μόνο που δεν με έβρισαν επειδή ρώτησα για την εγγύηση…
Εδώ και μια βδομάδα περιμένουμε τηλέφωνο από τεχνικό να έρθει να δει τι βλάβη
”Δε φτάνει που δε μας έχει καλεσει,σε τηλέφωνικη μας επικοινωνία προς τη γραμμή εξυπηρέτησης πελατων
,μας είπαν πως ήδη έχουν ζητήσει αντικατάσταση πλακέτας!
Καλώντας πίσω ,ο επόμενος υπάλληλος δε γνώριζε τίποτα τέτοιο
Απαράδεκτη συμπεριφορα
απαραδεκτοι μακρυα οσο αφορα εγκατασταση aircondition ουτε και να σασ πληρωσουνε για εγκατασταση ακομη περιμενουμε αποκατασταση σε βλαβη που προξενησαν κατα την εγκατασταση και εχουμε χορτασει συγνωμεσ
”Δεν ανταποκρίνονται δύο μέρες τώρα στο να καλέσουν πίσω. Όλα αυτά, φυσικά, αφού είχε γίνει η παραγγελία και πηραν τα χρηματα. Ενώ σε έχουν στην αναμονή ,λένε ότι θα καλέσουν στο κινητό και δεν παίρνουν ποτε .Σύγχυση στις ώρες παράδοσης με συνεργαζόμενη εταιρεία για τοποθέτηση του κλιματιστικού. Ο υπάλληλος στο τηλέφωνο της συνεργαζόμενης εταιρείας που κανονίζει το ραντεβού για την τοποθέτηση επιθετικός και αγενεστατος. Ισχυρίστηκε ότι πήρε εκατό φορές και δεν απαντούσα ,πράγμα που δεν αληθεύει και είπε πως ήταν έτοιμος να ακυρώσει την παράδοση.
”Παραγγελία 300€ στις 30.7 με ΠΙΘΑΝΗ παράδοση στις 6.8 στον Έβρο με έξοδα αποστολής 30€. Είμαστε στις 8.8 και ούτε το Plaisio δεν έχει ακόμη απάντηση από την μεταφορική (ΔΙΑΚΙΝΗΣΙΣ) που συνεργάζεται. Κατόπιν δικής μου όχλησης επί δύο μέρες στο Plaisio, διότι στη μεταφορική ” οι γραμμές είναι κατειλημμένες” όλες τις ώρες….μου έστειλαν δύο sms ότι ΘΑ μάθουν μέρα και ώρα παράδοσης. Ακόμη περιμένουμε. ΑΙΣΧΟΣ. ΜΑΚΡΙΆ από τους απαράδεκτους.
”Ένα αστέρι γιατί δέν έχει πιο κάτω. Τους πήρα τηλέφωνο πρίν πάω για να μην τρέχω τσάμπα στην Μεταμόρφωση για αγορά ανεμιστήρα και μου επιβεβαίωσαν ότι υπάρχει. Έκανα τόση διαδρομή για να πάω και να μου πουν οτι ο μισός ανεμιστήρας δεν υπάρχει. Απλά απαράδεκτοι. Συμπεριφορά μικρομάγαζου οπότε τέλος το πλαίσιο για μένα.
”Αποφύγετε αυτό το μαγαζί. Παραγγείλαμε αντικείμενο που δεν δούλευε. Αντί να γίνει αυτόματη επιστροφή χρημάτων, η πολιτική του μαγαζιού είναι να στείλουμε το αντικείμενο για επισκευή. Αν θέλετε λοιπόν να πληρώσετε για καινούργιο και να σας δεσμεύσουν να δεχτείτε επισκευασμένο τότε αγοραστε από το Πλαίσιο.
”Καλησπέρα Απαράδεκτη εξυπηρέτηση στο ΠΛΑΙΣΙΟ
”αγορασα μια καρεκλα πριν δυο μηνες με εγγυηση. φθηρθηκε η δερματινη της καρεκλας. εστειλα μυνημα με φωτογραφιες στην εξυπηρετηση πελατων του πλαισιου και μου ζητησαν ενω η εγγυηση ειναι ενεργη να παω εγω την καρεκλα να τη δουν. οταν τους απαντησα οτι αδυνατω γιατι δεν οδηγω μου ειπαν οτι με δικη μου χρεωση μπορουσαν να μου στειλουν κουριερ να την παρει κι αν την αντικαταστουσαν να ξαναχρεωθω τη μεταφορα και την συναρμολογηση και ρωτω ποια ειναι η εγγυηση; Επισης μου ειπαν οτι θα με παρει και καποιος υπευθυνος να με βοηθησει αλλα δεν με πηρε ποτε
Έκανα ηλεκτρονική παραγγελία μίας τσάντας και μου ήρθε 2 φορές λάθος ποιόν. Απλά απαράδεκτοι.
”Δυστυχώς δεν είναι το πλαίσιο που γνωρίζαμε πριν από πολλά χρόνια. Computers που 2 μήνες μετά την λήξη της εγγύησης βλάβη στην μητρική και πέταμα αφού δεν υπάρχουν ανταλλακτικά. Και σήμερα άκουσα το εξής καταπληκτικό. Οι τηλεοράσεις που αγοράσαμε για τον ξενοδοχείο μας δεν καλύπτουν στην εγγύηση το TV control διότι λέει είναι παρελκόμενο …. κι έχει εγγύηση 6 μήνες !!!! δηλαδή ένα εποχιακό ξενοδοχείο έχει ο μήνες εγγύηση. Ας έρθει κάποιος λοιπόν να λειτουργήσει την τηλεόραση χωρίς tv control !!!! Το ένα χαλάει μετά το άλλο. Πωλούν δε το ίδιο κοντρολ 20 ευρώ την στιγμή που στην αγορά στο νησί έχει 10 ευρώ!!!! Η εταιρία μου εδώ και χρόνια σταμάτησε τις προμήθειες από το ΠΛΑΙΣΙΟ απλά την πατάμε και σε κάποιες προσφορές που μας γίνονται. Απαράδεκτη τακτική εγγυήσεων.
”