ΚΥΡΙΑΚΗ Μ.


Review on Plaisio

  1. ΚΥΡΙΑΚΗ Μ.

    Καλησπέρα Απαράδεκτη εξυπηρέτηση στο ΠΛΑΙΣΙΟ
    αγορασα μια καρεκλα πριν δυο μηνες με εγγυηση. φθηρθηκε η δερματινη της καρεκλας. εστειλα μυνημα με φωτογραφιες στην εξυπηρετηση πελατων του πλαισιου και μου ζητησαν ενω η εγγυηση ειναι ενεργη να παω εγω την καρεκλα να τη δουν. οταν τους απαντησα οτι αδυνατω γιατι δεν οδηγω μου ειπαν οτι με δικη μου χρεωση μπορουσαν να μου στειλουν κουριερ να την παρει κι αν την αντικαταστουσαν να ξαναχρεωθω τη μεταφορα και την συναρμολογηση και ρωτω ποια ειναι η εγγυηση; Επισης μου ειπαν οτι θα με παρει και καποιος υπευθυνος να με βοηθησει αλλα δεν με πηρε ποτε

Επικοινωνία