Σας παρακαλώ ακυρώστε την παραγγελία 1011901104 (ανακύκλωση συσκευών) με έχετε κοροϊδέψει 3 φορά σας έχω στείλει μηνύμα στο viber και…
Plaisio Αξιολογήσεις πελατών
Πληροφορίες για Plaisio:
Μπες Plaisio.gr και βρες tablet, laptop, υπολογιστές, τηλεοράσεις, κινητά, φωτογραφικές, αναλώσιμα, έπιπλα γραφείου, Άμεση παράδοση - Δωρεάν αντικαταβολή.
Μετάβαση στον ιστοτόπο
Plaisio;;;; μακριά!!! Ότι χειρότερο έχω συναντήσει. Έγινε παραγγελία ενός φούρνου μικροκυμάτων στις 27/12/23 με παράδοση στις 2/1/24. Σήμερα 15/1 ακόμα μας κοροϊδεύουν. Έχουμε πάρει άπειρα τηλέφωνα. Όλοι οι εκπρόσωποί τους, με τους οποίους μιλήσαμε, ήταν ευγενέστατοι. Όμως δεν μπόρεσαν να μας βρουν λύση. Φυσικά ζητήσαμε ακύρωση της παραγγελίας.. να δούμε τώρα πότε θα γίνει η επιστροφή των χρημάτων.. δεν πρόκειται να ξαναπάρουμε τίποτα από ‘κει.
”PLAISIO PRO :
”ΓΙΑ ΤΑ ΣΚ*** ΚΥΡΙΟΛΕΚΤΙΚΑ!
aν ξέρετε κάποιον εναλλακτικό τρόπο/κατάστημα/ ο,τιδήποτε στον κόσμο για να μην ξαναπαραγγείλω πότε από αυτό το άθλιο site που απορώ με το μονοπώλιο τους.
Η σελίδα έχει ξεκάθαρο πρόβλημα δεν δέχεται στοιχεία πελάτη ούτε με προσευχή στον Δία και μετά η εξυπηρέτηση είναι εντελώς τραγική, σε βγάζουν τρελό ενώ κάθε φορά μου λένε και μία καινούρια μ******.
Μία μέρα ολόκληρη (για αυτόν τον μήνα) να ασχολούμαι με το αίσχος τους για να αγοράσω 5 απαραίτητα για το γραφείο.
Απαράδεκτη εταιρεία. Παραγγελία από 21/12 με παράδοση στις 27/12.
”6/1/2024 και ακόμα δεν έχει ξεκινήσει από τις αποθήκες τους. Καμιά ενημέρωση από την εταιρεία σε email ή τηλέφωνο.
Είστε ότι χειρότερο υπάρχει στην Ελλάδα σε θέμα εξυπηρέτησης τεχνικών γνώσεων για μία απλή ρύθμιση τηλεόρασης.το κόστος χρέωσης… απαράδεκτο..!!!
”Είναι οτι χειρότερο. Πραγματικά η τεχνική υποστήριξη είναι μηδενική και σε ειρωνεύονται κιόλας. Εχω πληρώσει extra εγγύηση για εξυπηρέτηση εντός 24ώρου και τελικά μια εβδομάδα μετά έμαθα οτι εννοούν ως εξυπηρέτηση την ενημέρωση του courier εντός 24 ωρών….
”Απαράδεκτοι στην παράδοση προϊόντων απαράδεκτοι και στην εξυπηρέτηση πελατών… επικοινωνία μηδέν… και το ένα αστέρι πολύ τους είναι
”Απαράδεκτη η εταιρεία. Ευγενικοι οι περισσότεροι που μίλησα. Μεγάλη κοροϊδία εκ μέρους της εταιρείας. Παρήγγειλα ένα smart watch που έκαναν δήθεν 2 φορές προσπάθεια παράδοσης, στην μια δεν με βρήκαν σπίτι και επειδή τους έδωσα άλλη διεύθυνση είπαν ότι δεν παραδόθηκε γιατι δεν βρίσκουν το στίγμα. Αφού κανονιζουμε τηλεφωνικά άλλο ραντεβού και δεν πραγματοποιείται ποτε η παράδοση και μετά από πολλά τηλέφωνα συνειδητοποιούν ότι δεν έγινε ποτέ η παραγγελία γιατι ήταν σε έλλειψη το προιον παρόλο που υπήρξε χρέωση κανονική. Και αφού αντικατέστησαν το προϊόν με ένα πιο ακριβό και μια ελάχιστη έκπτωση θέλανε να πληρωθούν όλο το ποσό χωρίς να γίνει συμψηφισμός με την ήδη υπάρχουσα χρέωση. 10 μέρες τους πήρε για να μου πουν ότι δεν έγινε ποτέ η παραγγελία. Ότι και να πω είναι λίγο. Δεν θα ξαναπαραγγειλω πότε από αυτό το μπαχαλο
”Πραγματοποίησα αγορά σε φυσικό κατάστημα τέλος Οκτώβρη, με την προσφορά επιστροφής 20% της αξίας της αγοράς μου, εντός 1 μηνός, έχοντας κάρτα της Eurobank.
”Έχει περάσει 1 1/2 μήνας και όχι μόνο δεν έχει γίνει η επιστροφή, αλλά στα τηλέφωνα που κάνω μου απαντάνε θα το δούμε και θα σας καλέσουμε, κάτι που δεν έχει γίνει, μέχρι την απάντηση έπος που έλαβα, πως πρέπει να καλέσω εγώ την τράπεζα και να βρω τη λύση.
Σημείωση, δεν εργάζομαι για το Πλαίσιο.
Τα συμπεράσματα δικά σας!!!!
Ότι χειροτερο. Σε κοροϊδεύουν μες στα μούτρα σου! Και πρέπει να τους κυνηγήσεις για να βγάλεις άκρη!
”Αψογη και γρηγορη εξυπηρετηση απο Σηφη και Πετρο, Ναταλια και Νικο στο service !
”Ότι χειρότερο υπάρχει, αν μπορούσα θα έβαζα μηδέν
Μακριά
”Έκανα ηλεκτρονική παραγγελία και επι δύο μέρες με κοροϊδεύουν ότι ήρθαν και δε με βρίσκουν ενώ μου ζήτησαν να στείλω το στίγμα για να το δώσουν στο διανομέα.την επόμενη μέρα με παίρνει ο διανομέας τηλέφωνο να ζητήσει οδηγίες μου λέει ότι κατάλαβε που βρίσκεται και θα έρθει και δύο ώρες μετά δεν έχει εμφανιστεί κάνεις….ενώ την ώρα που με κάλεσε ταυτόχρονα ενημέρωσε το live tracking ότι δε με βρήκε… απαράδεκτοι… ειλικρινά λυπάμαι μέχρι τώρα δεν είχα κανένα θέμα και δε πίστευα τα σχόλια που διάβαζα αλλά τελικά έχουν δίκιο…
”Αυτή η κριτική είναι επειδή η εταιρεία Πλαίσιο έχει για συνεργάτες της μεταφορικές οι οποίες δεν έχουν καν το αίσθημα ευθύνης που τους αναλογεί δηλαδή την εταιρεία diakinisis,
”οτι χειρότερο σε διανομή δεμάτων. Παραγγελία που έγινε από το Πλαίσιο στις 25/11/2023 με παραλαβή από τη diakinisis 28/11/2023 και ημερομηνία παραλαβής έως 01/12/2023 στις 01/12 δεν ήξεραν που βρίσκεται το δέμα και που είναι, υποστήριζαν ότι το έχουν μεταφέρει στη συνεργαζόμενη εταιρεία μεταφορών για την περιοχή μας ( εννοείται πως τηλέφωνο δεν σήκωσαν ποτέ) μόνο απάντησαν σε email και το δέμα ακόμα το ψάχνουμε. Σήμερα η εταιρεία alea cargo στη Τρίπολη μας ενημέρωσε ότι χθες τελικά παρέλαβαν το δέμα από τη diakinisis και το καλύτερο ότι είναι καθοδον για Κυπαρισσία…..😂😂😂
Άντε να παραγγείλουμε ξανά να το έχουμε για το Πάσχα την καλύτερη!!!
Δεν πίστευα στα σχόλια ορισμένων όμως έπεσα έξω! Μας κοροϊδεύουν δυο εβδομάδες τώρα για μια παραγγελία που είχα κουπόνι έκπτωσης και ο ένας τα ρίχνει στον άλλον! Κρίμα γιατί πίστευα ότι ήταν αξιόπιστη εταιρεία
”Ποτέ δεν θα ξανααγοράσω από αυτό το κατάστημα ουτε μολύβι.Με παιδεύουν 20 ημέρες για την εγκατάσταση ενός κλιματιστικού.Επί 3 ημέρες τους τηλεφωνώ όλη την ημέρα και λένε ψέματα οτι έχουν αναθέσει την εγκατάσταση σε συγκεκριμένο ψυκτικό ενώ ο ψυκτικός τους διαψεύδει διότι δεν έχει λάβει την ανάθεση.
”2 μηνες με κοροιδευαν με την ημερομηνια παραλαβης της συσκευης μου και με πετουσαν απο τον ενα στον αλλο. Τελικα βρεθηκε ενας σωστος υπαλληλος ο κος Γιωργος που με εφερε σε επαφη με τον κο Φ. Δημητριο προισταμενο ο οποιος μου ελυσε αμεσως το προβλημα με αντικατασταση με αλλη καλυτερη συσκευη στην ιδια τιμη κ παραδοση την επομενη μερα!Ευχαριστω πολυ κε Δημητρη και ειστε ο μονος λογος που θα ξαναψωνιζα απο το Πλαισιο!
”2 μηνες δεσμευμένο ποσό (άνω τι 2Κ), ανικανότητα εκδοσης τιμολογίου για το συγκεντριμένο κωδικό παράδοσης του προιοντός, ανικανότητα ενημέρωσης του αγοραστή για επιπλεον 1 μηνα καθυστέρησεις λόγο προμηθευτική , ανικανότητα επιστροφής χρημάτων ακόμα και 1,5 μηνα μενα απο αυτό. Ταλαιπωρία, απογοητευση χωρις υπολογιστή 3 μήνες μετα, ακομα δεσμευμένο ποσοό..
”Η πιο άθλια εξυπηρέτηση. Έχω κάνει παραγγελία 06/10 την ημέρα προσφοράς στο eshop τους ένα ψυγείο το οποίο 30/11 και δε μου έχει έρθει ακόμα. Εχώ καλέσει 5-6 φορές την εξυπηρέτηση πελατών και μου λένε δεν υπάρχει σε απόθεμα. ΤΟ αποκορύφωμα ήταν σήμερα που εκτός ότι μου είπαν το κλασικό ότι δεν είναι διαθέσιμο με ενημέρωσαν πως έχουν δώσει εντολή για ακύρωση πληρωμής από τις 31/10 και τα χρήματά δεν έχουν πιστωθεί ακόμα στο λογαριασμό. Μετά από μια ώρα επικοινωνίας με 40 λεπτά αναμονής και με επικοινωνία με 10 διαφορετικά άτομα η απάντηση τους ήταν να μιλήσω με την τράπεζα μου. Δεν έχω λόγια για την συγκεκριμένη εταιρεία.
”Ένα αστεράκι μόνο και μόνο να μπορω να σχολιάσω την εμπειρία μου με την συγκεκριμένη εταιρία…. Από λάθος υπαλλήλου για ώρα παράδοσης δεν κάνανε καν προσπάθεια να παραδόσουν το δέμα και πήγαν με το δικό τους πρόγραμμα, καμία ενημέρωση καμία προσπάθεια να διορθώσουν το λάθος τους σε προπληρωμένη παραγγελία απαράδεκτοι
”Απαράδεκτοι. Απαίσια εξυπηρέτηση. Και το ένα αστέρι πολύ είναι. Πήρα μια καφετιέρα και μια τοστιέρα και η τοστιέρα ήρθε με σπασμένη την πρίζα. Πήρα τηλέφωνο, έστειλα φωτογραφίες. Είπαν θα το αλλάξουν. Αντί να στείλουν την τοστιέρα έστειλαν την καφετιέρα. Ζητάω τα χρήματα μου πίσω και λένε οκ. Από τότε έχει περάσει ένας μήνας, παίρνω τηλέφωνο ξανά παίρνω, τίποτα. Δεν κάνουν τίποτα. Ανεύθυνοι. Απαράδεκτοι. ΑΧΡΗΣΤΟΙ!
”Παρήγγειλα 3 παιδικά παιχνίδια για δωράκια την Black Friday με 30% έκπτωση. Τα 2 ήρθαν σε άθλια κατάσταση & μάλιστα το 1 με σκισμένη συσκευασία. Μίλησα με το αντίστοιχο τμήμα, για την αντικατάστασή τους, μα είχαν εξαντληθεί. Οπότε είπα να διαλέξω κάτι άλλο με την αντίστοιχη έκπτωση φυσικά που πήρα & τα ελαττωματικά. Όμως όπως ενημερώθηκα από την υπάλληλο & μετά & την προϊσταμένη, δεν γίνεται αυτό γιατί τα παιχνίδια αντικατάστασης που διάλεξα, τα “αγοράζει η εταιρεία πιο ακριβά” & δεν έχει περιθώριο…
”Κοροϊδεύουν τον κόσμο!!
Δεν θα προτιμήσω ξανά την εταιρεία τους…
Έχω κάνει μια μαζική παραγγελία στις 13/11 στο κατάστημα της εθνικής αντιστάσεως… μας εξυπηρέτησε ο κυριος Παναγιώτης.. Μας ρωτήθηκε ποτέ μας βολεύει να παραλάβουμε στα Πυργαδίκια Χαλκιδικης.. η μεταφορά δηλώθηκαν για Δευτέρα 20/11.. τελικά έγινε παραλαβή του εμπορεύματος από την μεταφορική ΣΑΜΚΟ 20/11 κ χωρίς ενημέρωση προγραμματησαν την παραδοση μέρα που βόλευε τελικά εκείνους στις 22/11 .. Ήταν ανέφικτο να μεταφερθώ στην Χαλκιδική την συγκεκριμένη ημερομηνία.. έπειτα από τηλεφωνική επικοινωνία απευθείας με την μεταφορική μου είπαν πως θα το άλλαζαν για 23 ή 24/11 κ πως θα είχα ενημέρωση… δεν ακούστηκε ποτέ κανείς… Σάββατο 25/11 πήγα από το κατάστημα της εθνικής αντιστάσεως χωρίς να λυθεί το ζήτημα… μου είπαν πως είχα δίκιο κ πως η μεταφορικη ειχε βλαβη στο συστημα της. μου είπαν να επικοινωνήσω για ακόμα μια φορά με την μεταφορική… Δευτέρα 27/11 ΞΑΝΑ επικοινωνώ με την μεταφορική… Η οποία μου λέει ΠΑΛΙ πως.δ1ν βγήκε δρομολόγιο για Χαλκιδική.ΠΟΣΟ πιο ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟ μπορεί να γίνει όλο αυτό το συστημα σας… ολόκληρος κολοσσός κ συνεργάζεστε με ανθρώπους που δεν έχουν συνέπεια…. Κ δεν κάνετε κ κάτι για αυτό…. το μόνο που καταφέρνετε είναι να δυσφημιζεστε και να δημιουργείτε στους πελάτες σας ένα κλίμα αβεβαιότητας αδιαφοριας και αναξιόπιστα από πλευράς της πλαισιο… Δυστυχώς θα το σκεφτούμε Πολυ να ξανά συνεργαστούμε… Κ ΑΚΟΜΑ ΠΕΡΙΜΕΝΟΥΜΕ ΤΟ ΠΛΗΡΩΜΕΝΟ ΜΑΣ ΕΜΠΟΡΕΥΜΑ…
”Απαράδεκτοι! Μετανιώνω την ώρα και τη στιγμή που αγόρασα κλιματιστικό. 12/11 έγινε η αγορά και ακόμα περιμένω. Μου δώσανε 3 ημερομηνίες και δεν ήρθε ποτέ. Παρακαλαώ να μου πουν τι γίνεται και δεν ξέρουν. Η μεταφορική δεν σηκώνει ποτέ το τηλέφωνο. Πήρα 50 φορές!
”Το τμήμα πωλήσεων τα έχει όλα μπουρδουκλωμενα! Μακριά από αυτούς για να έχετε το κεφάλι σας ήσυχο. Καμία εμπιστοσύνη. Σου λένε ΜΟΝΟ ψέματα.
Η παραγγελία ( με αριθμό 4468745001) έγινε το Σάββατο 11/11/2023, με τη ρητή διευκρίνιση η παράδοση να γίνει την Τρίτη 14/11/23 με αντικαταβολή. Παρ΄ όλα αυτά μας ειδοποίησαν τη Δευτέρα, που αδυνατούσαμε, ότι θα μας παρέδιδαν την παραγγελία. Ενημερώσαμε ότι θα λείπαμε και μας είπαν ότι θα το παρέδιδαν την Τρίτη μεταξύ 9π.μ.- 17μ.μ. Τελικά ούτε την Τρίτη ούτε την Τετάρτη έδωσε ο μεταφορέας σημεία ζωής, παρ΄ ότι σε αλλεπάλληλες επικοινωνίες με την εξυπηρέτηση πελατών μας διαβεβαίωναν ότι από στιγμή σε στιγμή η παραγγελία θα παραδιδόταν. Τελικά ο μεταφορέας επικοινώνησε μαζί μας την Πέμπτη 16/11/23 το βράδυ, οπότε του είπαμε να μη φέρει την παραγγελία αφού είχαμε εξυπηρετηθεί από τον ΚΩΤΣΟΒΟΛΟ. Υπήρξατε απαράδεκτοι όχι μόνο για την καθυστέρηση αλλά και για την κοροϊδία.
”Έχεις γίνει μπέρδεμα με την παραγγελία μου και μου την ακύρωσε οι εξυπηρέτηση πελατών από το τηλέφωνο. Έβαλα Σάββατο αντικαταβολή θα ερχόταν την Δευτέρα, Δευτέρα δεν μπορώ να το παραλάβω το προϊόν και αποφάσισα με την εξυπηρέτηση να το πάρω από το κατάστημα αντί για αντικαταβολή αντί αυτού μου ακύρωσαν την παραγγελία και πήγα τζάμπα μεχρι τα πλαίσιο και στο κατάστημα τα παιδιά δεν μπόρεσαν να κάνουν τπτ αρα! Δεν ξανά περνώ από Πλαίσιο! Θα το πάρω από Public!
”Blacklisted