Χριστόφορος Γιανναδάκης Γ.


Review on Plaisio

  1. Η πιο άθλια εξυπηρέτηση. Έχω κάνει παραγγελία 06/10 την ημέρα προσφοράς στο eshop τους ένα ψυγείο το οποίο 30/11 και δε μου έχει έρθει ακόμα. Εχώ καλέσει 5-6 φορές την εξυπηρέτηση πελατών και μου λένε δεν υπάρχει σε απόθεμα. ΤΟ αποκορύφωμα ήταν σήμερα που εκτός ότι μου είπαν το κλασικό ότι δεν είναι διαθέσιμο με ενημέρωσαν πως έχουν δώσει εντολή για ακύρωση πληρωμής από τις 31/10 και τα χρήματά δεν έχουν πιστωθεί ακόμα στο λογαριασμό. Μετά από μια ώρα επικοινωνίας με 40 λεπτά αναμονής και με επικοινωνία με 10 διαφορετικά άτομα η απάντηση τους ήταν να μιλήσω με την τράπεζα μου. Δεν έχω λόγια για την συγκεκριμένη εταιρεία.

Επικοινωνία