Έχω απραγγείλει από τις 15/4/25 και με κοροιδεύουν εδώ και 6 μήνες μεγάλη απατεώνες
Plaisio Αξιολογήσεις πελατών
Πληροφορίες για Plaisio:
Μπες Plaisio.gr και βρες tablet, laptop, υπολογιστές, τηλεοράσεις, κινητά, φωτογραφικές, αναλώσιμα, έπιπλα γραφείου, Άμεση παράδοση - Δωρεάν αντικαταβολή.
Μετάβαση στον ιστοτόπο
Χτες το απόγευμα πήγα και ψώνισα σ’ ένα κατάστημα ΠΛΑΙΣΙΟ λίγα μικροπράγματα (χάρακα, διορθωτικό, στυλό κλπ) για το γραφείο. Για ποσό 5,11 ευρώ πήρα απόδειξη δύο φύλλα Α4. Δηλαδή καμία οικολογική συναίσθηση. Την ίδια εποχή που άλλες εταιρείες στέλνουν τις αποδείξεις μέσω e-mail το ΠΛΑΙΣΙΟ επιμένει σ’ αυτή την αντιπεριβαλλοντική συμπεριφορά. Κι αυτό συμβαίνει εδώ και τόσα χρόνια και κανείς δεν μιλάει, κανείς δεν αντιδράει…
”Λυπάμαι πολυ . Δυστυχώς απαράδεκτη η παράδοση προϊόντων . Πρώτο μήνυμα για παράδοση σε δυο μέρες δεν ήρθε ποτέ. Πήρα τηλέφωνο. Προγραμματίστηκε ξανά παράδοση σε δυο μέρες δεν ήρθαν ποτέ. Δεν ζήτησα γρήγορη παράδοση. Είναι καλύτερο να ενημερώσουν από πριν ότι η παράδοση θα καθυστερήσει παρα να περιμένω την παραγγελία κ να μην έρχεται ποτέ. Την τελευταία φορά μάλιστα έστειλαν μήνυμα ότι θα έρθουν σε μισή ώρα. Ακόμη περιμένω την παραγγελία μου
”Απαράδεκτη η τεχνική υποστήριξη!Συγκεκριμένα αγόρασα ένα ψυγείο και για να γίνει η αποσύνδεση του παλιού ταλαιπωρήθηκα πολύ μέχρι που κανόνισα να κάνω μόνη μου την αποσύνδεση .
”Απαραδεκτοι…. Άρνησή τους να ελεγξουν το συνεργείο Αντωνακακη πού συνεργάζονται στην τοποθετηση κλιματιστικων στο να κάνει σωστά την δουλειά. Τους αφήνουν να κάνουν ζημιές αυθαίρετα.
”Εργασιακός μεσαίωνας . Ο διανομέας δεν μπορούσε να περιμένει ούτε 5 λεπτά να πάω να παραλάβω γιατί λέει τον παρακολουθούν. Ήρθε μήνυμα ότι θα παραλάβω σε μισή ώρα και σε 5 λεπτά ελαβα τηλεφώνημα ότι είχε έρθει. Πρέπει κάποιος να κλειδαμπαρωθει όλη μέρα σπίτι για να παραλάβει όποια ώρα τους βολεύει λες και είναι άεργοι όλοι. Έκανα την ίδια μέρα δύο πληρωμές για δύο προϊόντα και έχουν χωρίσει τις παραγγελίες χωρίς να ξέρει κανείς αν θα έρθουν μαζί . Ο ένας οδηγός έχει το ένα χωρίς να έχει την παραμικρή ιδέα που είναι το άλλο. Χάος
”Με αφορμή δράση για 20% επιστροφή με κάρτες eurobank, αποφάσισα να παραγγείλω ένα πλυντήριο πιάτων online. Στο στάδιο της πληρωμής, το σύστημα κάπου μπλόκαρε και αποφάσισα να πληρώσω μέσω gPay, χρεώνοντας όμως χρεωστική κάρτα eurobank. Τελικά ενημερώθηκα πως δεν ισχύει η επιστροφή όταν η αγορά γίνεται online μέσω gPay, κάτι που δεν ήταν πουθενά εμφανές, με αποτέλεσμα να υποστώ τεράστια παραπλάνηση. Επίσης, η πλειοψηφία των προϊόντων τους είναι αρκετά ακριβότερα από την ευρύτερη αγορά. Ενώ λοιπόν είμαι αρκετά ευχαριστημένη εδώ και χρόνια με τις παραγγελίες που έχω κάνει, δύσκολα θα παραγγείλω κάτι ξανά από το plaisio, διότι τελικά δεν σέβονται όσο πρέπει τον καταναλωτή.
”Απαράδεκτοι. Μεγάλη κοροϊδία οι υποτιθέμενες προσφορές. Προσπαθούσα να αγοράσω σε ημέρα προσφορών ένα φούρνο στα 1.000 ευρώ και για όλα τα μοντέλα μου έγραφε μη διαθέσιμο. Την επόμενη ημέρα που δεν ίσχυε η προσφορά τα μοντέλα εμφανιζόταν διαθέσιμα και μπορούσα να τα παραγγείλω. Ο προϊστάμενος τους δεν θέλησε να μου μιλήσει και κανείς δεν απάντησε στο mail που έστειλα. Απαίσια συμπεριφορά. Αν υπήρχε μηδέν αστέρι για βαθμολογία θα την έβαζα.
”Κατά την είσοδό μου στο κατάστημα της καλλιθέας είχα καταρχάς πολύ ευγενική υποδοχή από τον κύριο στην είσοδο μάλλον security ο οποίος με ρώτησε ευγενικά τι ήθελα και αμέσως με εξυπηρετήσε. Στο τμημα αναλωσιμων ομοιως ο πωλητης ευγενικά και πολύ γρήγορα με εξυπηρετησε και όλα ήταν εξαιρετικά ευχαριστώ πάρα πολύ θα προτιμήσω το κατάστημα της καλλιθέας για το ανθρώπινο δυναμικό που έχει.
”Απαράδεκτο after sales service
”Μετά από αγορά μου σε οικιακές συσκευές στο πλαίσιο με πρόγραμμα επιβράβευσης go for more ,με προέτρεψε υπάλληλος τους στο τμήμα τον πωλήσεων να κάνω την αγορά με Iris λέγοντας μου ότι οι πόντοι καταθέτονται κανονικά , μετέπειτα προχώρησα σε αγορά και οι πόντοι δεν κατατέθηκαν ποτέ 160 ευρώ σε πόντους,σε ομιλία μαζί τους πάλι λέγοντας μου ψέματα ότι μην ανησυχείτε θα κατατεθούν,μίλησα με 3 υπαλλήλους ακόμα περίμενε στο περίμενε πέρασε ένας μήνας κοροϊδίας,στο τέλος μου είπαν από το λογιστήριο ότι δεν καλύπτονται πόντοι μέσο Ίρις πάρτε 30 ευρώ δώρο κουπόνι για αγορές… Αυτοι είναι οι άνθρωποι του πλαισίου,μια κοροϊδία,φυσικά και δεν δέχτηκα το 30 ευρώ κουπόνι και γράφω το αρνητικο σχόλιο εδώ ,δεν θα ξανά εμπιστευτώ ποτέ αγορά από πλαίσιο,μην εμπιστεύεστε τι σας λένε από το τηλέφωνο
”παραγγελία και αποστολή στο χώρο δουλεύουν καλά (σε μένα τουλάχιστον)…. βοήθα μόνο να μη χρειαστείς εξυπηρέτηση πελατών…. οι περισσότεροι αγενείς, δεν παίρνεις ποτέ απάντηση σε αυτό που ρωτάς είτε μέσω mail είτε τηλεφωνικά… δόσεις με πιστωτική είναι με τόκο (ακόμα και οι 2 δόσεις (!)) …. ήμουν πάνω απο30 χρόνια πελάτης…. τώρα ΜΑΚΡΙΑ
”ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΗ με χρέωσαν μια ηλεκτρική συσκευή που δεν αγόρασα κρίμα Που δεν το καταλαβα κατευθείαν μόνο όταν έφτασα σπίτι… πήγα την άλλη μέρα κατευθείαν κ με είπαν ότι θα το κοιτάξουν κ θα με πάρουν τηλέφωνο βέβαια κ δεν με πήρα ποτέ τους…
”Όταν λέτε Άτοκες δόσεις χωρίς κάρτα θα πρέπει να ενημερώνετε τον πελάτη και να το γράφετε στην διαφήμιση σας ότι έχει έξοδα για την τράπεζα.
”οτι χειρότερο από εξυπηρέτηση.παραγγελία τηλεόρασης στις 11/09/2025 ενημερώνουν το αργότερο παράδοση δευτέρα 15/09/2025 έχει φτάσει παρασκευή 19/09/2025 και πουθενά η τηλεόραση.μετά από επικοινωνία με αυτούς,δικαιολογια καθυστέρησε λόγω φόρτου εργασίας της μεταφορικής.γραψτε στην ενημερωση παραδοσησ οποτε δεν εχει φορτο εργασιασ η μεταφορικη απο το να κοροιδευτεται τον κόσμο.(δεν με ξαναβλεπετε σαν πελατη)
”Εχτές 18/9/2025 πήγα να μου παραδώσουν ψυγείο τύπου ντουλάπα και ήατν μεταχειρισμένο!!! Είναι απαράδεκτοι!!!! Αφού κάλεσα και έκανα παράπονο κατευθείαν, ούτε καν μπηκαν στον κόπο να με καλέσουν την επόμενη ημέρα και περίμεναν μάλλον εγώ να τους καλέσω. Πεταμένος χρόνος και πεταμένα χρηματα. Αφού δεν το έχετε με τις λευκές συσκευές γιατί ασχολείστε και ξεφτυλίζεστε?? Μόλις με χάσατε (και εμένα και την εταιρεία μου) από πελάτη. Κρίμα που έμεινα πελάτης σας για πάνω από 20 χρόνια
”Είστε απαράδεκτοι! Από τις 28/8 με πήραν τηλέφωνο στις 15/9. Για να μου πούνε το κόστος της συσκευής. Όταν παρέδωσα την συσκευή μου είπαν σε 7 ημέρες εργάσιμες ότι θα είναι έτοιμη. Στις 12 μέρες με πήραν για να με ρωτήσουν εάν θέλω να το επισκευάσω. Και δεν σου λένε πότε θα είναι έτοιμη.
”Έκανα μια παραγγελία αξίας 2.000 € στην iStorm, αλλά ακύρωσα τελικά γιατί η τηλεφωνική εξυπηρέτηση ήταν απογοητευτική: μιλούσαν ψυχρά, χωρίς διάθεση να βοηθήσουν, δεν έδιναν ούτε καν μια εκτίμηση χρόνου παράδοσης, και γενικά η στάση τους ήταν σαν να ήθελαν απλώς να ξεμπερδέψουν με τον πελάτη.
Αντίθετα, στο Plesio έκανα την ίδια παραγγελία και η εμπειρία ήταν τελείως διαφορετική: ευγένεια, σαφείς απαντήσεις και πραγματική διάθεση εξυπηρέτησης. Και στο παρελθόν είχα μόνο θετικές εμπειρίες με το Plesio.
”Δυστηχως ενώ ειχα. Πολύ καλή εικόνα για το πλαισιο και ψωνιζα μόνο απο εκεί και έβαζα σε ολα τα προϊόντα την 5 εγγυηση τους τώρα που τους χρειαστηκα για ένα πλυντηριο με κοροϊδεύουν και με παίζουν μπαλακι με την αντιπροσωπεία της bosch
”Εχω κάνει ηλεκτρονική παραγγελία προϊόντος στις 16/8 έχουμε φτάσει ένα μήνα μετά, με 4 τηλεφωνήματα και 1 αναπάντητο email. Ολοι οι υπάλληλοι με διαβεβαιώνουν ότι θα επικοινωνήσουν για το πότε θα είναι διαθέσιμο το προϊόν την επόμενη μέρα και φυσικά δε μου τηλεφωνούν ποτέ να με ενημερώσουν. Το αποτέλεσμα ήταν ότι ακύρωσα την παραγγελία μου στο τέλος και δεν έκαναν και καμία προσπάθεια να μείνω ικανοποιημένη. Άθλια εξυπηρετηση πελατών. Α
”απαραδεκτο..15 μερεσ τηλεοραση παραγγελεια και ακομη δεν εχει φτασει. τα ριχνουν στην μεταφορικη .ντροπη τουσ
”Αγορά ψυγείου αξίας 850€. Η πρώτη προσπάθεια εννοείται με καθυστέρηση, ήρθε την επόμενη μέρα από την προβλεπόμενη. Χτυπήματα στις πόρτες, σε 2 σημεία. Δεν το παρέλαβα. Ήταν Πέμπτη, μου λένε θα έρθει στην Πάτρα την Δευτέρα το καινούριο. Τελικά αποφάσισαν να το στείλουν την Τετάρτη. Να τους ψάχνω όλη μέρα και τελικά να το φέρνουν χωρίς κάποια ενημέρωση στις 5.50 το απόγευμα που δεν ήταν κανένας σπίτι. Εννοείται προχωράω σε ακύρωση παραγγελίας και επιστροφή χρημάτων. Συγνώμη δεν έχει ζητήσει κανένας για την ταλαιπωρία και θεωρούν ότι 30€ επιταγές που έστελναν θα διορθωθεί το πρόβλημα. Το ωραίο, ζητούσαν απόψυξη πριν παραλάβουν το παλιό. Την πρώτη φορά ήμουν για 9 ώρες χωρίς ψυγείο, δεν ξαναέκανα το ίδιο λάθος. Ασέβεια σε όλους το μεγαλείο. Ούτε στυλό από εκεί
”Μετά από μια αγορά πλυντηρίου που συμφωνήθηκε να γίνει με δόσεις έγινε λάθος και μου τράβηξαν όλο το ποσό από την κάρτα.Επισης προσπάθησαν να μου χρεώσουν έξτρα εγγύηση ενω την είχα αρνηθεί.
”Όταν προσπάθησα να επικοινωνήσω μαζί τους μου ζήτησαν να ξαναπληρωσω το πόσο με δόσεις και μετά να μου επιστρέψουν το ποσό της πρώτης παραγγελίας.
Επίσης οι κλήσεις δεν καταγράφονται οπότε δεν μπορείς να βρεις με τίποτα το δίκιο σου
Τέλος προσπάθησαν να με εξυπηρετήσουν δίνοντας μου μια δωροεπιταγη για την οποία ενώ ρώτησα αν χρειάζεται ελάχιστη παραγγελία ,μου είπαν όχι ,τελικά έπρεπε να κάνω αγορές με το διπλάσιο ποσό.
Όλα λάθος!!!!!!!
Ναι μεν αλλά… Φθηνά προϊόντα σε άθλια ποιότητα πήρα τηλεόραση τούρμπο που έβαλα και έξτρα εγγύηση 50€…χάλασε σε ένα μήνα κάναν δυόμισι μήνες να με ενημερώουν(Και αν δεν ξεπερνά εγώ ακόμα θα περίμενα) ότι δεν φτιάχνετε τα χρήματα μου είναι στην καρτέλα μου ΑΛΛΆ ΌΧΙ Η ΕΓΓΎΗΣΗ… Πέταξα τα λεφτά μου και εγγύησης να βάλετε τα λευτα σας χάνετε και τον χρόνο σας
”Ψυχική οδύνη πρέπει να ζητάς μετά την αγορά σε τέτοια καταστήματα.
Το Πλαίσιο δεν ενδιαφερεται για την καλη εξυπηρετηση των πελατών του, και τους υπερκοστολογεί με κρυφες χρεώσεις σε δήθεν δωρεάν υπηρεσίες ψάχνωντας να κανει αρπαχτές στις πλατες τους. Αγόρασα κλιματιστικό με δωρεάν παράδοση και τοποθέτηση. Αρχικά με χρέωσαν +8 ευρώ για την παράδοση γιατι ήταν 10χμ εκτός της πόλης. Για αγορά προιόντος 670 ευρω θα περίμενες τουλαχιστον να μην είναι ματζίρηδες και να το παραδίδουν δωρεάν παντου, σε όλη τη χωρα. Τελος παντων, το κατάπια. Με παίρνουν την επόμενη και μου λενε οτι επειδή ακριβώς είμαι 10χμ εκτός πόλης η ο ψυκτικός θα παρει και 25Ε εξτρα για να έρθει! Επίσης, επειδή ο τοιχος είναι προκατ και όχι τουβλο θα έχει εξτρα χρεώσεις, αδιευκρίνιστες, που απο αλλους διαβάζω ανέρχονται στα 50-80 ευρώ. Να βράσω την δωρεάν τοποθέτηση. Ακύρωσα την παραγγελία.
”Το πλαίσιο ΔΕΝ ΕΝΔΙΑΔΕΡΕΤΑΙ για τους πελάτες του και δέχεται να χρεώνονται δυσανάλογα από τους εξ/κους συνεργάτες. Aγοράσαμε 2 κλιματιστικά με δωρεάν τοποθέτηση. Η IQ Service συν/τες του Πλαισίου λόγω θερμοπρόσοψης δεν τοποθέτησαν νέα βάση αλλά βάζοντας 4 ράγες σε κάθε υφιστάμενη βάση ζήτησαν επιπλέον 62ευρώ (συνολικά 124€) γιατί ήταν εκτός από τις προβλεπόμενες εργασίες. Δηλαδή και δεν χρησιμοποίησαν νέα βάση και το υλικό που χρησιμοποίησαν ήταν μικρότερου κόστους από αυτό της νέας βάσης και έβγαλαν επιπλέον 124€. Το κόστος της ράγας στο εμπόριο δεν ξεπερνάει τα 5,33€ το μέτρο. Το πολύ να έβαλαν 6 μέτρα δηλαδή το πολύ 31,98€. Σε σχετικό παράπονο που κάναμε στο πλαίσιο για την υπερβολική χρέωση η απάντηση ήταν ότι υπογράψατε άρα δεν μπορούμε να κάνουμε τίποτα….!!! ΤΕΣΠΑ
”