Με αφορμή δράση για 20% επιστροφή με κάρτες eurobank, αποφάσισα να παραγγείλω ένα πλυντήριο πιάτων online. Στο στάδιο της πληρωμής, το σύστημα κάπου μπλόκαρε και αποφάσισα να πληρώσω μέσω gPay, χρεώνοντας όμως χρεωστική κάρτα eurobank. Τελικά ενημερώθηκα πως δεν ισχύει η επιστροφή όταν η αγορά γίνεται online μέσω gPay, κάτι που δεν ήταν πουθενά εμφανές, με αποτέλεσμα να υποστώ τεράστια παραπλάνηση. Επίσης, η πλειοψηφία των προϊόντων τους είναι αρκετά ακριβότερα από την ευρύτερη αγορά. Ενώ λοιπόν είμαι αρκετά ευχαριστημένη εδώ και χρόνια με τις παραγγελίες που έχω κάνει, δύσκολα θα παραγγείλω κάτι ξανά από το plaisio, διότι τελικά δεν σέβονται όσο πρέπει τον καταναλωτή.
Με αφορμή δράση για 20% επιστροφή με κάρτες eurobank, αποφάσισα να παραγγείλω ένα πλυντήριο πιάτων online. Στο στάδιο της πληρωμής, το σύστημα κάπου μπλόκαρε και αποφάσισα να πληρώσω μέσω gPay, χρεώνοντας όμως χρεωστική κάρτα eurobank. Τελικά ενημερώθηκα πως δεν ισχύει η επιστροφή όταν η αγορά γίνεται online μέσω gPay, κάτι που δεν ήταν πουθενά εμφανές, με αποτέλεσμα να υποστώ τεράστια παραπλάνηση. Επίσης, η πλειοψηφία των προϊόντων τους είναι αρκετά ακριβότερα από την ευρύτερη αγορά. Ενώ λοιπόν είμαι αρκετά ευχαριστημένη εδώ και χρόνια με τις παραγγελίες που έχω κάνει, δύσκολα θα παραγγείλω κάτι ξανά από το plaisio, διότι τελικά δεν σέβονται όσο πρέπει τον καταναλωτή.
”