απαράδεκτη εξυπηρέτηση. ούτε αμέα σεν σεβονται
Plaisio Αξιολογήσεις πελατών
Πληροφορίες για Plaisio:
Μπες Plaisio.gr και βρες tablet, laptop, υπολογιστές, τηλεοράσεις, κινητά, φωτογραφικές, αναλώσιμα, έπιπλα γραφείου, Άμεση παράδοση - Δωρεάν αντικαταβολή.
Μετάβαση στον ιστοτόπο
Η χειρότερη εταιρεία με τους χειρότερους υπαλλήλους μακράν. Έκανα μια παραγγελία την προηγούμενη εβδομάδα αφού τους έγραψα στις παρατηρήσεις ότι θέλω συγκεκριμένη ώρα παράδοσης αποφάσισαν να μου το στείλουν ώρα που δεν βρισκόμουν στον χώρο. Δεν δεχόταν να κλείσουμε ραντεβού με συγκεκριμένη ώρα, δεν δεχόταν να περάσω να πάρω την παραγγελία από το κατάστημα και γενικά δεν δεχόταν τίποτα. Αφού ζήτησα ακύρωση παραγγελίας και επιστροφή χρημάτων μου λένε οκ θα γίνει άμεσα σε 5’ και τελικά σε επόμενο τηλεφώνημα μου λένε το άμεσα σημαίνει 14 μέρες. Δεν ξέρουν να μιλάνε ούτε την ελληνική γλώσσα, αφού δεν γνωρίζουν την έννοια του άμεσα. Η χειρότερη εμπειρία εταιρείας που θα μπορούσα να έχω. Και δώστε κάτι παραπάνω μπας κ πάρετε κανέναν υπάλληλο της προκοπής που να μπορεί να συνεννοηθεί.
”Πήραμε με τον άντρα μου δύο κινητα, iPhone 16, μας έφαγαν να κάνουμε
”Ασφάλεια και θα μας έκαναν και μια καλύτερη τιμή λόγω του ότι ήταν 2 τα κινητά, γύρω στα
120;130 ; Κάπου εκεί , και ότι μας καλύπτει το πλαίσιο για τον επόμενο χρόνο ό,τι συμβεί στο κινητό ότι το φτιάχνουν, είτε σπάσιμο οθόνης, είτε σπάσει από πίσω οτιδήποτε. Περιττό να σας πω ότι έσπασε η πλάτη του κινητού στους 5 μήνες και μας είπαν ότι δεν το καλύπτουν. (Ενώ μας είχαν πει ότι μόνο τις καμερες δεν μπορούν να καλύψουν άμα σπάσουν) Κοιτάνε μόνο να πάρουν λεφτά για δήθεν ασφάλεια , αλλά μόνο τα λεφτά σου τρώνε και δεν καλύπτουν
Θα κινηθώ νομικά.
Ανοργάνωτη,μη έγκαιρη αποστολή παραγγελιών ,άνευ αιτίας
”Αγόρασα πρόσφατα ένα ασύρματο πληκτρολόγιο Turbo-x Office Basic+ από το κατάστημά σας. Δυστυχώς, κατά το άνοιγμα της συσκευασίας διαπίστωσα ότι έλειπαν τόσο οι οδηγίες χρήσης όσο και το Bluetooth stick, το οποίο είναι απαραίτητο για τη λειτουργία του προϊόντος.
Όταν απευθύνθηκα στο κατάστημα για αντικατάσταση ή επίλυση του προβλήματος, η απάντηση που έλαβα ήταν αρνητική. Μου δήλωσαν ότι τα παραπάνω στοιχεία θα έπρεπε να περιλαμβάνονται και ότι δεν μπορούν να κάνουν κάτι, αμφισβητώντας ουσιαστικά την ειλικρίνειά μου.
”Παρήγγειλα κλιματιστικό. Αρχικά ενώ είχαν πει ότι θα το στείλουν μια ημερομηνία τελικά περασαν αρκετές ημέρες για να το παραλαβω. Επιπλέον το παρήγγειλα με δωρεάν εγκατάσταση και τελικά μου είπαν ότι δεν έχουν συνεργάτη στην περιοχή μου. Και συν τις άλλοις πηρα τηλέφωνο και ήταν αγενέστατος ο υπαλληλος λέγοντας μου ότι αν δεν το θέλω να το γυρίσω πίσω.
”Απαράδεκτοι. Δεν υπάρχει περίπτωση να ξανα παραγγείλω.
Επιεικώς απαράδεκτοι! Αγόρασα ψυγείο με την προϋπόθεση να αποσυνδέσουν και να παραλάβουν για ανακύκλωση το προηγούμενο ψυγείο μου, επί πληρωμή φυσικά. Έφεραν το καινούριο το παράτησαν μέσα στη μέση και τους κυνηγάω για να τηρήσουν αυτά για τα οποία πληρώνονται να κάνουν (αποσύνδεση και παραλαβή του παλιού για ανακύκλωση) και απάντηση δεν παίρνω. H απάντησή τους είναι κάτι περί διαδικασίας που πρέπει να γίνει για μια δουλειά που έπρεπε να είχαν κάνει στον άπλετο χρόνο μιας εβδομάδας που είχαν μέχρι να παραδώσουν το καινούριο ψυγείο. Τα έκαναν σαν τα μούτρα τους και πουλάνε και πνεύμα στο κατάστημα κι εγώ δεν ήμουνα, δεν ήξερα. Απαράδεκτοι! Η εξυπηρέτηση πελατών σε κάνει μπαλάκι στο κατάστημα και το κατάστημα σε κάνει μπαλάκι στην εξυπηρέτηση πελατών και άκρη δε βγάζεις.
”Απαράδεκτη πολιτική της εταιρείας
”Μακρυά.
Αγοράσαμε πλυντήριο ρούχων και ενώ παραδόθηκε χτυπημένο από τον Μάιο του 2025 ακόμη ταλαιπωρουμαστε με την αδιαφορία της επιχείρησης
Παρόλο που καταφύγαμε στην ΚΕ.Π.ΚΑ. και ζητάμε την αντικατάσταση της συσκευής
Η εταιρεία αδιαφορεί.
Αφού μας ταλαιπώρησε στέλνοντας τεχνικό της lg ο οποίος είπε ότι το χτύπημα έγινε κατά τη μεταφορά .
Ακόμη περιμένουμε την αντικατάσταση κοντευουμε σε λίγο 2 μήνες.
Κάναμε αγορά στις 09/07/2025, τηλεόρασης, κουζίνας, A/C, ηχείου κτλ. από το πλαίσιο.
Αγοράσαμε και τις premium εγγυήσεις τους πλαισίου για άμεση αντικατάσταση σε περίπτωση φθοράς και βλάβης του προϊόντος. Για όλα τα προϊόντα εκτός του ηχείου.
Μας ήρθε χτυπημένη η κουζίνα και ακόμα δεν έχει γίνει καμία αντικατάσταση από κανέναν.
Εντελώς απαράδεκτη εξυπηρέτηση του πλαισίου. Μας κοροϊδεύουν ότι θα κάνει αντικάτασταση η Whirlpool, ενώ από την whirlpool μας πήραν να έρθουν για επισκευή.
Επίσης, εντελώς απαράδεκτη η premium εγγύηση του πλαισίου. Είναι μες στην κοροϊδία! Δεν κάνουν καμία αντικατάσταση και όπως μας ενημέρωσαν κατά την αγορά των προϊόντων.
”Σε ταλαιπωρούν τόσο πολύ για να μην ασχοληθείς.
Τσάμπα την αγοράσαμε.
Μην αγοράζετε τις εγγυήσεις του πλαισίου. Είναι απατεώνες.