Plaisio Αξιολογήσεις πελατών

Βαθμολογία 1.4 από 377 κριτικές

Στοιχεία εταιρίας

Πληροφορίες για Plaisio:

Μπες Plaisio.gr και βρες tablet, laptop, υπολογιστές, τηλεοράσεις, κινητά, φωτογραφικές, αναλώσιμα, έπιπλα γραφείου, Άμεση παράδοση - Δωρεάν αντικαταβολή.

Μετάβαση στον ιστοτόπο
Βαθμολογήστε την επιχείρηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

377 κριτικές για “Plaisio

  1. Σωτήρης Σ.

    Συγχαρητήρια στην Τεχνική ομάδα του Πλαίσιου Γλυφάδας κι ιδιαίτερα στην κυρία Εβίτα Β. Πήγα με τον εκτυπωτή μου HP με πρόβλημα έγχρωμης εκτύπωσης και μου το έλυσε επί τόπου με υποδειγματική εξυπηρέτηση! Πραγματικά ευχάριστη έκπληξη!

  2. Ο Μεταφορέας της Πάτρας του Πλαισίου δεν ανταποκρίνεται και είναι ψεύτης. Περίμενα πάνω από 7 ώρες στην Πάτρα μετά από ταξίδι για να παραλάβω αρχικά στις 12 μετα στις 13.00 μετα σε λίγο και στην συνέχεια ποτέ! Το Πλαίσιο της Αθήνας ενιψε της χείρας του ως Πόντιος Πιλάτος. Δεν μπόρεσε να κάνει τίποτε. Ουδέποτε έλαβα μήνυμα ότι δεν θα γίνει η μεταφορά! Τα υπόλοιπα στα δικαστήρια

  3. Σπυρίδων Σ.

    Μου ήρθε σκισμένη θήκη για το MacBook με αξία μόλις 13€. Αν σας λείπουν 13€ και δεν μπορείτε να πετάξετε τα ελαττωματικα σας και τα στέλνετε σε πελάτες τι να σας πω ρε παιδιά καλύτερα να το κλείσετε. Ούτε θα ασχοληθώ να το γυρίσω πίσω μόλις τους έδωσα 13€ δώρο.

  4. ΕΥΔΟΚΙΑ Δ.

    Απατεώνες. δύο αγορές μέσα σε τρεις μήνες και τα προϊόντα το ένα ελαττωματικό το άλλο δεν λειτουργεί καθόλου. κάθε υπάλληλος λέει και ένα διαφορετικό παραμύθι. η μόνη επιλογή είναι η καταγγελία στον Συνήγορο του Πολίτη και δυσφήμηση. Μακριά μέχρι να κλείσουν το μαγαζάκι τους.

  5. Edouard Panagiotopoulos P.

    Δυστυχώς, στο μόνο που ανταποκρίνεται το ΠΛΑΙΣΙΟ είναι οι CASH online συναλλαγές!! Λυπάμαι αφάνταστα τους υπαλλήλους που πληρώνονται 600 ευρώ το μήνα για να καλύπτουν τους απατεώνες εργοδότες τους!! ΠΟΤΕ ΞΑΝΑ!!! ΠΟΤΕ ΞΑΝΑ τοις μετρητοίς σε κανέναν Π@$$$Η!!! ΑΝΤΙΚΑΤΑΒΟΛΗ ΜΟΝΟ!!!! Προκαλώ την “εταιρία” αυτή αν θίγονται από την κριτική να μου κάνουν μήνυση!! Κατάντημα!! να παρακαλάς αυτούς που σε έκλεψαν!!

  6. ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟΙ!! Παρήγγειλα ένα ψυγείο κρασιών στις 18 Ιουλίου και με άμεση απάντηση ότι ολοκληρώθηκε ο πρώτος έλεγχος και η εκτιμώμενη ημερομηνία παράδοσης είναι 28/7/2025. Εννοείται ότι ποτέ δεν παρέλαβα και όταν επικοινώνησα. Όταν επικοινώνησα στις 31/7/2025!!! η απάντησή τους ήταν ότι το συγκεκριμένο προιον θα είναι διαθέσιμο μετά τις 15 Αυγούστου. ΠΟΤΕ δεν υπήρχε ενημέρωση από την πλευρά τους για την καθυστέρηση. Την ίδια μέρα εννοείται μετά από το email μου επικοινώνησε μαζί μου ο κύριος Παναγιωτόπουλος, μου έδωσε τις παρακάτω πληροφορίες: Θα παραλάβουμε στις 11 Αυγούστου Κατόπιν εντολής από τις αποθήκες μας και αποδέσμευσης του προϊόντος θα προχωρήσουμε στην αποστολή την ίδια μέρα ή την επόμενη 12 Αυγούστου. Ο εκτιμώμενος χρόνος παράδοσης στη Λέρο είναι 16 ή 17/8/2025. Εννοείται ότι δεν παρέλαβα ΠΟΤΕ!!!

  7. Αγόρασα υπολογιστή πριν λίγους μήνες και σταμάτησε να λειτουργεί.το πήγα στο service του πλαισίου Πειραιά και μετά από 15 μέρες μου είπαν είναι έτοιμος.το παρέλαβα και μόλις το συνδεσα ούτε καν άναβε.το πήγα ξανά στο service το ξαναεστειλαν και μετά από 15 μέρες μου είπαν ότι έγινε αντικατάσταση μνήμης κ είναι έτοιμος .το πήγα σπίτι και το άνοιξα κ ήταν άλλος υπολογιστής.ο δικός μου υπολογιστής βρίσκεται σε άλλον .το αποτέλεσμα να μην μπορώ να δουλέψω στην επιχείρηση μου όλο τον Ιούλιο και όλο τον Αύγουστο.δεν ξέρω τι γίνεται.καμια υπευθυνότητα και καμιά εξυπηρέτηση.
    Μακριά από το πλαίσιο…!

  8. Ελένη Κ.

    Απαράδεκτοι!!!! Με κάλεσαν 20’ πριν την προγραμματισμένη παραλαβή συσκευής που είχα παραγγείλει και προπληρώσει , για να μου πουν πως κατά λάθος πουλήθηκε!!!!

  9. Ευστάθιος Μ.

    Έκανα παραγγελία στις 9/7. Η παραγγελία ήρθε μετά απο μερικές μέρες, αλλά έλειπαν κάποια πράγματα, ενώ είχαν τιμολογηθεί και πληρωθεί. Σε τηλεφωνική επικοινωνία, μου είπαν πως θα κόψουν πιστωτικό τιμολόγιο.. Στις 5/8, ενώ δεν είχε κοπεί κανένα πιστωτικό, σε τηλεφωνική επικοινωνία μου είπαν πως θα μεταφέρουν το αίτημα και θα κοπεί πιστωτικό τιμολόγιο.. Μέχρι και σήμερα, 19/8 δεν έχουν στείλει κανένα πιστωτικό τιμολόγιο ακόμα.. Ερασιτέχνες σε όλα τα επίπεδα. Εννοείται πως δεν θα ξανά συνεργαστούμε μαζί τους και αυτό που έκαναν θα το μεταφέρω και σε όσους γνωρίζω που συνεργάζονται με αυτούς, για να τους αποφύγουν.

  10. Pavlos Sklavounos S.

    Για μια ακόμη φορά όσον αφορά την τηλεφωνική συνομιλία, παραγγελία και εξυπηρέτηση πελατών, όπως και στην παράδοση ΑΨΟΓΟΙ. Η δε παρακολούθηση της παράδοσης μέσω GPS σε αληθινό χρόνο, πραγματικά πολύ μπροστά από όσα έχουμε μάθει.
    Η ευγένεια του προσωπικού στο τηλέφωνο και το συνεργείο παράδοσης, με έχουν αφήσει κατευχαριστημενο.

  11. Αδαμάντιος Τ.

    Στις 18/3/2025 παρήγγειλα μία μπαταρία. Το προϊόν ήταν “διαθέσιμο κατόπιν παραγγελίας”. Δυόμιση μήνες μετά, δεν είχα παραλάβει ακόμη τίποτε. Σε επικοινωνία μαζί τους, με ενημέρωσαν ότι κάνουν συνήθως τρίμηνο (!!!). Πέρασε το τρίμηνο, πέρασαν και μερικές εβδομάδες επιπλέον, καμία ενημέρωση. Σε νέα επικοινωνία, μου είπαν ότι δεν έχει έρθει ακόμη και ζήτησα να ακυρωθεί η παραγγελία και να μου επιστραφούν τα χρήματα. Ένα μήνα μετά, διαπιστώνω ότι δεν έγινε καμία επιστροφή χρημάτων. Επικοινωνώ ξανά μαζί τους και μου λένε ότι δεν έγινε επιστροφή αλλά ότι έχω πίστωση στην καρτέλα πελάτη. Τους απάντησα ότι ούτε ζήτησα κάτι τέτοιο, ούτε με ενημέρωσαν για κάτι τέτοιο. Καταχώρισαν το αίτημά μου για επιστροφή, η οποία θα γίνει “εντός 14 ημερών”. Ποτέ ξανά.

  12. Marios Π.

    4 Αυγούστου 2025 κάλεσε το πλαίσιο ζήτησα να μιλήσω με κάποια συνάδελφο τους που είχαν εξυπηρετηθεί πριν από λίγους μήνες είχα μείνει ευχαριστημένος με είχανε τηλέφωνο 10 λεπτά στην αναμονή για να βρούνε την παραγγελία μου και πόσο την βρήκανε και μου το επιβεβαιώσανε απλά μου κλείσανε το τηλέφωνο ξανακάλεσαν έκανα παράπονο και η κυρία μου απάντησε ότι εσείς κλείσε το τηλέφωνο κύριε όχι εμείς αρκετά εριστική και επιθετική στην επικοινωνία που είχαμε ζητήσει να μιλήσω με την προϊσταμένη της Διάφορα και απλά τερμάτισα εγώ την επικοινωνία περάσαμε τουλάχιστον 1 h δεν επικοινώνησε κανένας μαζί μου ξανακάλεσαν το σήκωσε πάλι ίδια κυρία και μου είπε οτι όταν βρει χρόνο υπεύθυνη της να με καλέσει 4 h τώρα και δε με έχει καλέσει κανένας να φάνε το πλαίσιο να χαίρεστε τους συνεργάτες σας

  13. Μην πατήσετε το πόδι σας στο Πλαίσιο Ιωαννίνων!!!
    Δεν ξέρουν τη δουλειά τους με αποτέλεσμα να παραπλανούν τον κόσμο. Ζητάς κάτι και σου φέρνουν το αντίθετο από αυτό που ζήτησες, και στο τέλος “μας συγχωρείτε, κάναμε λάθος”.
    Μακριά!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  14. Πήρα μια τηλεόραση 70 ιντσών από το κατάστημα του αεροδρομίου 15-7-2025..παρέλαβα στις 19-7-2025..η τηλεόραση χάλασε στις 24-7-2025..επικοινωνία με το πλαίσιο,ότι θα έρθουν να την πάρουν από Δευτέρα,Τρίτη…ούτε καν,βρισκόμαστε σε συνεχή τηλέφωνα και μας δουλεύουν συνεχώς…Έκανα την αγορά με την εξτρα εγγυηση
    Ζήτησα άμεση αντικατάσταση ή πιστωτικό με επιστροφή χρημάτων μου…..έχω μείνει χωρίς τηλεόραση και κάθε μέρα σήμερα ,χτες αυριο…περιμενω τηλ για την συνέχιση του γεγονότος..το θέμα θα τραβήξει …βαθμολογία -1.. έχω την άδεια μου και κλείστηκα μέσα να τους περιμένω.. ΑΠΑΡΆΔΕΚΤΟΙ

  15. Nikos P.

    Πήγα στο plaisio στα Χανιά για να φτιάξω το κινητό iPhone 13 στο οποίο μαύρισε η οθόνη στα καλα καθούμενα δίχως να το χτυπήσω ή οτιδήποτε άλλο. Ο λόγος που πήγα εκεί ήταν επειδή είχα την εγγύηση. Τα παιδιά για το service δεν μου δίνανε καμία σημασία ενώ τους μίλησα και δεν μου απαντούσαν καν δίχως να μου μιλάνε με έκαναν να νιώσω πολύ άσχημα.Στη συνέχεια τους απευθύνομαι και λέω παιδιά θα με βοηθήσετε ή να φύγω και τότε με το ζόρι προσφέρθηκε ένας να μου μιλήσει.Ηταν όλοι απαξιωτικοι απέναντι μου και δεν ήταν διατεθημένοι να μου λύσουν οποιαδήποτε απορία.Μου είπε ο ένα κύριος ότι πρέπει να διαγράψω το iCloud και του εξηγούσα δε ξέρω πως να το κάνω και δε μου απαντούσε καν.Πηγα λοιπόν την επόμενη μέρα χωρίς να χω κάνει τίποτα, δέχτηκε να στείλει το κινητό για σερβις μετά από χίλια ζόρια

  16. Όταν αγοράσεις ένα προϊόν αξίας σου δίνουν επιταγή 50 ευρώ για επόμενη αγορά δεν σου λένε πώς έχει διάρκεια 3 μήνες όμως!

  17. ΚΥΡΑΝΝΑ Κ.

    Έχω αγοράσει 4 κλιματιστικά από το Plaisio. Το ένα έχει πρόβλημα και πρέπει να γίνει αντικατάσταση καθώς είναι εντός εγγύησης. Από τις 2 Ιουλίου (έχουν περάσει 22 ημέρες), ακόμα δεν έχει έρθει ο εξουσιοδοτημένος συνεργάτης τους για να το δει αρχικά, μετά να αποφασίσει αν θα αντικατασταθεί ή αν επιδιορθώνεται κ.ο.κ. Έχω επικοινωνήσει πάρα πολλές φορές με την Plaisio και η απάντηση είναι: θα ενημερώσουμε να σας καλέσουν…. Εν μέσω καύσωνα, δεν έχω κλιματιστικό και ούτε πρόκειται να βγει άκρη μ’ αυτούς. Θα αναγκαστώ να πληρώσω άλλο συνεργείο τελικά.

  18. Ευαγγελια Π.

    Η χειρότερη εταιρεία με τους χειρότερους υπαλλήλους μακράν. Έκανα μια παραγγελία την προηγούμενη εβδομάδα αφού τους έγραψα στις παρατηρήσεις ότι θέλω συγκεκριμένη ώρα παράδοσης αποφάσισαν να μου το στείλουν ώρα που δεν βρισκόμουν στον χώρο. Δεν δεχόταν να κλείσουμε ραντεβού με συγκεκριμένη ώρα, δεν δεχόταν να περάσω να πάρω την παραγγελία από το κατάστημα και γενικά δεν δεχόταν τίποτα. Αφού ζήτησα ακύρωση παραγγελίας και επιστροφή χρημάτων μου λένε οκ θα γίνει άμεσα σε 5’ και τελικά σε επόμενο τηλεφώνημα μου λένε το άμεσα σημαίνει 14 μέρες. Δεν ξέρουν να μιλάνε ούτε την ελληνική γλώσσα, αφού δεν γνωρίζουν την έννοια του άμεσα. Η χειρότερη εμπειρία εταιρείας που θα μπορούσα να έχω. Και δώστε κάτι παραπάνω μπας κ πάρετε κανέναν υπάλληλο της προκοπής που να μπορεί να συνεννοηθεί.

  19. Άννα Μ.

    Πήραμε με τον άντρα μου δύο κινητα, iPhone 16, μας έφαγαν να κάνουμε
    Ασφάλεια και θα μας έκαναν και μια καλύτερη τιμή λόγω του ότι ήταν 2 τα κινητά, γύρω στα
    120;130 ; Κάπου εκεί , και ότι μας καλύπτει το πλαίσιο για τον επόμενο χρόνο ό,τι συμβεί στο κινητό ότι το φτιάχνουν, είτε σπάσιμο οθόνης, είτε σπάσει από πίσω οτιδήποτε. Περιττό να σας πω ότι έσπασε η πλάτη του κινητού στους 5 μήνες και μας είπαν ότι δεν το καλύπτουν. (Ενώ μας είχαν πει ότι μόνο τις καμερες δεν μπορούν να καλύψουν άμα σπάσουν) Κοιτάνε μόνο να πάρουν λεφτά για δήθεν ασφάλεια , αλλά μόνο τα λεφτά σου τρώνε και δεν καλύπτουν
    Θα κινηθώ νομικά.

  20. Ευσταθία Σ.

    Ανοργάνωτη,μη έγκαιρη αποστολή παραγγελιών ,άνευ αιτίας

  21. Αγγελική Σ.

    Αγόρασα πρόσφατα ένα ασύρματο πληκτρολόγιο Turbo-x Office Basic+ από το κατάστημά σας. Δυστυχώς, κατά το άνοιγμα της συσκευασίας διαπίστωσα ότι έλειπαν τόσο οι οδηγίες χρήσης όσο και το Bluetooth stick, το οποίο είναι απαραίτητο για τη λειτουργία του προϊόντος.

    Όταν απευθύνθηκα στο κατάστημα για αντικατάσταση ή επίλυση του προβλήματος, η απάντηση που έλαβα ήταν αρνητική. Μου δήλωσαν ότι τα παραπάνω στοιχεία θα έπρεπε να περιλαμβάνονται και ότι δεν μπορούν να κάνουν κάτι, αμφισβητώντας ουσιαστικά την ειλικρίνειά μου.

  22. Αλεξάνδρα Γ.

    Παρήγγειλα κλιματιστικό. Αρχικά ενώ είχαν πει ότι θα το στείλουν μια ημερομηνία τελικά περασαν αρκετές ημέρες για να το παραλαβω. Επιπλέον το παρήγγειλα με δωρεάν εγκατάσταση και τελικά μου είπαν ότι δεν έχουν συνεργάτη στην περιοχή μου. Και συν τις άλλοις πηρα τηλέφωνο και ήταν αγενέστατος ο υπαλληλος λέγοντας μου ότι αν δεν το θέλω να το γυρίσω πίσω.
    Απαράδεκτοι. Δεν υπάρχει περίπτωση να ξανα παραγγείλω.

  23. Peg P.

    Επιεικώς απαράδεκτοι! Αγόρασα ψυγείο με την προϋπόθεση να αποσυνδέσουν και να παραλάβουν για ανακύκλωση το προηγούμενο ψυγείο μου, επί πληρωμή φυσικά. Έφεραν το καινούριο το παράτησαν μέσα στη μέση και τους κυνηγάω για να τηρήσουν αυτά για τα οποία πληρώνονται να κάνουν (αποσύνδεση και παραλαβή του παλιού για ανακύκλωση) και απάντηση δεν παίρνω. H απάντησή τους είναι κάτι περί διαδικασίας που πρέπει να γίνει για μια δουλειά που έπρεπε να είχαν κάνει στον άπλετο χρόνο μιας εβδομάδας που είχαν μέχρι να παραδώσουν το καινούριο ψυγείο. Τα έκαναν σαν τα μούτρα τους και πουλάνε και πνεύμα στο κατάστημα κι εγώ δεν ήμουνα, δεν ήξερα. Απαράδεκτοι! Η εξυπηρέτηση πελατών σε κάνει μπαλάκι στο κατάστημα και το κατάστημα σε κάνει μπαλάκι στην εξυπηρέτηση πελατών και άκρη δε βγάζεις.

  24. Ελένη Κ.

    Απαράδεκτη πολιτική της εταιρείας
    Μακρυά.
    Αγοράσαμε πλυντήριο ρούχων και ενώ παραδόθηκε χτυπημένο από τον Μάιο του 2025 ακόμη ταλαιπωρουμαστε με την αδιαφορία της επιχείρησης
    Παρόλο που καταφύγαμε στην ΚΕ.Π.ΚΑ. και ζητάμε την αντικατάσταση της συσκευής
    Η εταιρεία αδιαφορεί.
    Αφού μας ταλαιπώρησε στέλνοντας τεχνικό της lg ο οποίος είπε ότι το χτύπημα έγινε κατά τη μεταφορά .
    Ακόμη περιμένουμε την αντικατάσταση κοντευουμε σε λίγο 2 μήνες.

  25. Nikolaos V.

    Κάναμε αγορά στις 09/07/2025, τηλεόρασης, κουζίνας, A/C, ηχείου κτλ. από το πλαίσιο.
    Αγοράσαμε και τις premium εγγυήσεις τους πλαισίου για άμεση αντικατάσταση σε περίπτωση φθοράς και βλάβης του προϊόντος. Για όλα τα προϊόντα εκτός του ηχείου.

    Μας ήρθε χτυπημένη η κουζίνα και ακόμα δεν έχει γίνει καμία αντικατάσταση από κανέναν.
    Εντελώς απαράδεκτη εξυπηρέτηση του πλαισίου. Μας κοροϊδεύουν ότι θα κάνει αντικάτασταση η Whirlpool, ενώ από την whirlpool μας πήραν να έρθουν για επισκευή.

    Επίσης, εντελώς απαράδεκτη η premium εγγύηση του πλαισίου. Είναι μες στην κοροϊδία! Δεν κάνουν καμία αντικατάσταση και όπως μας ενημέρωσαν κατά την αγορά των προϊόντων.
    Σε ταλαιπωρούν τόσο πολύ για να μην ασχοληθείς.
    Τσάμπα την αγοράσαμε.
    Μην αγοράζετε τις εγγυήσεις του πλαισίου. Είναι απατεώνες.