Πήγα στο plaisio στα Χανιά για να φτιάξω το κινητό iPhone 13 στο οποίο μαύρισε η οθόνη στα καλα καθούμενα δίχως να το χτυπήσω ή οτιδήποτε άλλο. Ο λόγος που πήγα εκεί ήταν επειδή είχα την εγγύηση. Τα παιδιά για το service δεν μου δίνανε καμία σημασία ενώ τους μίλησα και δεν μου απαντούσαν καν δίχως να μου μιλάνε με έκαναν να νιώσω πολύ άσχημα.Στη συνέχεια τους απευθύνομαι και λέω παιδιά θα με βοηθήσετε ή να φύγω και τότε με το ζόρι προσφέρθηκε ένας να μου μιλήσει.Ηταν όλοι απαξιωτικοι απέναντι μου και δεν ήταν διατεθημένοι να μου λύσουν οποιαδήποτε απορία.Μου είπε ο ένα κύριος ότι πρέπει να διαγράψω το iCloud και του εξηγούσα δε ξέρω πως να το κάνω και δε μου απαντούσε καν.Πηγα λοιπόν την επόμενη μέρα χωρίς να χω κάνει τίποτα, δέχτηκε να στείλει το κινητό για σερβις μετά από χίλια ζόρια
Πήγα στο plaisio στα Χανιά για να φτιάξω το κινητό iPhone 13 στο οποίο μαύρισε η οθόνη στα καλα καθούμενα δίχως να το χτυπήσω ή οτιδήποτε άλλο. Ο λόγος που πήγα εκεί ήταν επειδή είχα την εγγύηση. Τα παιδιά για το service δεν μου δίνανε καμία σημασία ενώ τους μίλησα και δεν μου απαντούσαν καν δίχως να μου μιλάνε με έκαναν να νιώσω πολύ άσχημα.Στη συνέχεια τους απευθύνομαι και λέω παιδιά θα με βοηθήσετε ή να φύγω και τότε με το ζόρι προσφέρθηκε ένας να μου μιλήσει.Ηταν όλοι απαξιωτικοι απέναντι μου και δεν ήταν διατεθημένοι να μου λύσουν οποιαδήποτε απορία.Μου είπε ο ένα κύριος ότι πρέπει να διαγράψω το iCloud και του εξηγούσα δε ξέρω πως να το κάνω και δε μου απαντούσε καν.Πηγα λοιπόν την επόμενη μέρα χωρίς να χω κάνει τίποτα, δέχτηκε να στείλει το κινητό για σερβις μετά από χίλια ζόρια
”