απαράδεκτη εξυπηρέτηση. ούτε αμέα σεν σεβονται
Plaisio Αξιολογήσεις πελατών
Πληροφορίες για Plaisio:
Μπες Plaisio.gr και βρες tablet, laptop, υπολογιστές, τηλεοράσεις, κινητά, φωτογραφικές, αναλώσιμα, έπιπλα γραφείου, Άμεση παράδοση - Δωρεάν αντικαταβολή.
Μετάβαση στον ιστοτόπο
Πραγματικά απαράδεκτη εξυπηρέτηση, οριακά κοροιδία. Υποτιθέμενη δωρεάν εγκατάσταση κλιματιστικού που έπρεπε να είχε γινει εδώ και μια εβδομάδα, μπαινουμε στην δευτερη εβδομαδα αναμονής ενω παρόλα αυτα εχουμε την εσωτερικη και εξωτερική μοναδα να λειτουργει σαν διακοσμιτικό λογω της έλλειψης επαγγελματισμου της εταιρείας Πλάίσιο. Ντροπη και ξανά Ντροπη! Δεν πρόκειται να ξανα κάνω την οποιαδήποτε αγορά απο την συγκεκριμένη αλυσίδα ποτέ ξανα και ο λόγος που γραφω αυτήν την αξιολόγηση είναι για να αποφευχθεί ίδιο συμβάν. Τίποτε αλλο πέραν απο ντροπή και αίσχος ! ! !
”Το τμήμα της τεχνικής υποστήριξης απαράδεκτο. Τους κάλεσα πριν 4 ήμερες τους έστειλα email και δεν απάντησαν ποτέ. Έχω καλέσει 5 φορές και σήμερα ξανακαλεσα για να πάρω απάντηση στο σχετικό ερώτημα μου .Black list
”Απαραδεκτη εξυπηρετηση, ασυνεπεια, αλλα ελεγε ο ενας αλλα ελεγε ο αλλος!!! απογοητευση το πλαισιο!!!!
”Επιεικώς απαράδεκτοι! Στις 31/5/35 αγοράσαμε κλιματιστικό 24αρι αξίας 1210€ με δωρεάν την εγκατάσταση. Οταν μας πήρε ο τεχνικός μας είπε ότι δωρεάν εγκατάσταση εινσι μόνο σε ….. γυψοσανίδα!! Λες κ έχουν δει πολλούς εξωτερικούς τοίχους από γυψοσανίδα!!
”Ακόμα απαράδεκτο το τμήμα εξυπηρέτησης πελατών που ήταν εριστικό όταν τους έλεγα , ότι όταν μου το πούλησαν δεν μου είπαν «δωρεάν εγκατάσταση υπό προϋποθέσεις»
Ακόμη πιο απαράδεκτο κ άκυρο το κατάστημα Χανίων που εινσι ότι να ναι από τους πωλητές τους ταμειες κ τον υπεύθυνο που δεν μπήκε στον κόπο με τόσο κράξιμο να πάρει ένα τυπικό τηλέφωνο! Και μάλιστα όταν πέρασα για να τον δω αυτοπροσώπως δεν εμφανίστηκε!!
Δυστυχώς δεν έχει 0 για να βάλουμε!!
Οπότε μακρυά , ούτε απέξω να περνάτε κ μη πιστεύετε τις προσφορές που αναγράφουν ή υπόσχονται
Απογοητευτική εμπειρία με καρέκλα γραφείου και εξυπηρέτηση στο Πλαίσιο
Πριν λίγους μήνες αγόρασα καρέκλα γραφείου από το Πλαίσιο. Δυστυχώς, μέσα σε μόλις τέσσερις μήνες, εμφανίστηκε σοβαρό πρόβλημα: ένα σύρμα προεξείχε εσωτερικά από την πλάτη της καρέκλας (χωρίς να είναι ορατό), με αποτέλεσμα να τραυματιστεί το παιδί μου στο αριστερό του μπράτσο.
Ξεκίνησε τότε μια απίστευτα ταλαιπωρημένη διαδικασία για να εξηγήσω τι έχει συμβεί – παρόλο που όλα περιγράφονταν ξεκάθαρα στην αναφορά ζημιάς που συμπλήρωσε ο υπάλληλος του τεχνικού τμήματος. Κάποια στιγμή, ενημερώθηκα ότι η καρέκλα είναι “έτοιμη”, καθώς είχαν γίνει ρυθμίσεις στο μπράτσο (!), ενώ το πρόβλημα ήταν σαφώς στην πλάτη.
Όταν τους το επισήμανα, η απάντηση ήταν ότι “δεν διαπιστώνεται ζημιά” και ότι αν θέλω αλλαγή πλάτης, θα χρεωθώ 30€. Μόνο μετά από επιμονή και την ευγενική παρέμβαση του service στην Ευκαρπία, διαπιστώθηκε τελικά το πρόβλημα – και αντικαταστάθηκε η πλάτη χωρίς χρέωση.
Τραυματισμός παιδιού, λάθος διάγνωση από τεχνικούς, και προσπάθεια χρέωσης για βλάβη σε εγγύηση. Έμεινα με την εντύπωση ότι αντί για εξυπηρέτηση, έπρεπε να αποδείξω… το αυτονόητο.
Λίγο πριν προχωρήσω σε αγορά νέας καρέκλας, από σοβαρό κατάστημα αυτή τη φορά, αισθάνομαι την ανάγκη να καταγράψω την εμπειρία μου, ώστε να προστατευθούν και άλλοι καταναλωτές από αντίστοιχες ταλαιπωρίες.
”Αγόρασα απορροφητήρα. Ήρθε η εταιρεία με την οποία συνεργάζεται το “Πλαίσιο” για τοποθέτηση και διαπίστωσαν ότι ήταν ελαττωματικος. Ενώ έπρεπε να κάνουν οι ίδιοι διαδικασίες και ενημέρωση του plaisio ,τα παράτησαν όπως ήταν και έφυγαν λέγοντας μου ότι να πάρω τηλ. να βρω άκρη! Το Πλαίσιο δεν ήξερε κι αυτό και μου έλεγαν αλλά αντ’αλλων. Δύσκολα να αγοράσω ξανά κάτι άλλο από Πλαίσιο. Εννοείται ότι έχω πληρώσει για υπηρεσία σύνδεσης,αποσύνδεσης παλιάς συσκευής και ανακύκλωση. Πέραν αυτών 9,90€ για την μεταφορά στο σπίτι μου. Τουλάχιστον να γίνονταν όλα σωστά,για το οποία πλήρωσα οκ. Περιμένω να δω την εξέλιξη.
”παραγγελια που εκανα 09/05/2025 ημερα παρασκευη: μου δινει δικαιωμα για παραδοση την επομενη μερα 10/05/2025 πρωινη ωρα. το επιλεγω. λαμβανω μηνυμα πωσ σε μιση ωρα θα εχω παραλαβει…λεω μπραβο στα παιδια!! και ξαφνικα βλεπω μηνυμα για αδυναμια παραδοσησ λογω απουσιασ μου απο τον χωρο!!! εν το μεταξυ ο χωροσ ειναι η εργασια μου και προκειται για μανδρα ανακυκλωσησ οικοδομικων υλικων που ειναι και πελατεσ στο πλαισιο με τουλαχιστον μια παραγγελια το μηνα!! σε επικοινωνια μαζι τουσ αρνηθηκαν να πουν στον οδηγο να γυρισει αφου ειμαι στο χωρο απο τισ 06:45 το πρωι και χαλαστηκαν οταν ακυρωσα εν τελει την παραγγελια!!! ειστε απλα απαραδεκτοι που κοροϊδευετε τον κοσμο
”Ουδέποτε πέρασαν να παραλάβουν συσκευή για ανακύκλωση… δεν πήραν κάν τηλέφωνο… παρά μόνο έστειλαν μήνυμα ότι περάσαμε και δεν σας βρήκαμε ενώ περίμενα μια ώρα μες στον ήλιο και μες στο μεσημέρι μιας και οι παραδόσεις και οι παραλαβές τους γίνονται ως επί το πλείστον 14.00 έως 17.00…απλα ξεφτιλες… μακριά από αυτούς
”Βάλτε άτομα να ξέρουν να διαχειρίζονται πληρωμές ειδικά στο κατάστημα της δάφνης !!!
”Καταρχάς πήγα να πληρώσω 2 δόσεις και η κοπέλα ήταν άσχετη έβγαζε ημερομηνίες που είτε καν υπήρχε για πληρωμή της έλεγα 8/5//25 και αυτή έλεγε 8/6/25 τελείως άσχετη
Πήρα ένα ποντίκι ηλεκτρονικά ήρθε προβληματικό , αρνήθηκαν να μου το αλλάξουν , μου λένε εν τέλη να πάει αντιπροσωπεία, περίμενα 20 μέρες , εν τέλη η αντιπροσωπεία με έβγαλε σωστό , με παίρνουν μεγάλη τρίτη και μου λένε αν θέλω να γίνει επιστροφή χρημάτων ή αλλαγή προϊόντος με ίδια λεφτά τους λέω επιστροφή χρημάτων και άν έχουν τον θεό τους μου το κλείνουν στα μούτρα . Ακόμα μετά από δύο βδομαδες περιμένω να μου πουν τον τρόπο που θα μου στείλουν τα λεφτά , τους παίρνω τηλέφωνο και το κέντρο τηλεπικοινωνιών δεν το σηκώνει καν είμαι στην αναμονή για 10 ολόκληρα λεπτά . Απαράδεκτο πρέπει να κλείσει οπως άνοιξε , είναι κλέφτες και απατεώνες, θα κινηθώ νομικά ή παρανομία εκεί μέσα πάει σύννεφο!!!!
”Δεν εχω δει χειρότερη εταιρία,,πήρα λαπτοπ ,ήταν χαλασμένη η usb και δεν μου έδωσαν καινούριο, το έστειλαν για επισκευή, και οταν ήρθε μετα απο 2 βδομάδες ήταν χαλασμένα τα ηχεία, οι βίδες δεν ήταν σωστά βιδωμενες,,άθλιοι
”Έχουν πληρωθεί εδώ και ένα μήνα για παραγγελία δεν έχω λάβει παραγγελία κορόιδεψαν σε τηλεφωνική επικοινωνία τη κόρη μου ότι παρέδωσαν τη παραγγελία σε μένα και σε μένα δεν ήξεραν τι να πουν με άφησαν στην αναμονή αρκετές φορές με μηδέν αποτέλεσμα θα κινηθώ νομικά διότι καθυστερούν το χρηματικό ποσό αναίτια
”Απαραδεκτη εταιρια. Εχω ακυρωσει ηλεκτρονικη παραγγελια εδω και 1 μηνα, γιατι μετα απο 15 μερες δεν ειχαν παραδοσει τα προιοντα απο Θεσσαλονικη σε Χαλκιδικη(!), και ακομα δεν εχουν επιστρεψει τα χρηματα. Εχω καλεσει 4 φορες και καθε φορα η απαντησει ειναι οτι θα ενημερωσουν το λογιστηριο. Μακρια!!
”Απαραδεκτη συμπεριφορά τηλεφωνικού κέντρου τεχνικού τμήματος . Έχω δώσει κινητο στο κατάστημα, δεν άνοιγε και μου το επιστρέφουν στρεβλωμένο και με κόστος επισκευής 150€ και είναι μέσα στην εγγύηση ……. Απαραδεκτη για να μην πω τίποτα άλλο
”-10ατερια κλείστε το
Με μια λέξη απατεώνες.
”Τόσο ψέμα, τόση εξαπάτηση, σε κοροϊδεύουν μπροστά στα μάτια σου λες και είσαι μικρό παιδί.
Ανήθικοι ΑΠΑΤΕΩΝΕΣ.
Ο διευθυντής ένα κομμάτι κρέας τέρμα αδιάφορος για τα πάντα, οι πωλητές, το τεχνικό τμήμα μια φλωραντζα ο Γρηγορης, ΤΕΛΕΙΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΜΕΝΟΙ στο ψέμα και την εξαπάτηση του πελάτη.
Αν επιμένετε να πάτε σε αυτό το μπουρδελο, καλή σας τύχη εύχομαι και γερό στομάχι.
Απαραδεκτη η εξυπηρέτηση του PLAISIO και των συνεργατών που συστήνει. Αγόρασα ηλεκτρονικά μια ηλ.σκούπα και έναν απορροφητήρα . Μετά από συμβουλή υπαλλήλου του PLAISIO, πλήρωσα για την αποσύνδεση του παλιού και την σύνδεση του καινούργιου απορροφητήρα. Σήμερα 8 ημέρες μετά, ήρθαν δυο τεχνικοί ανίδεοι και άσχετοι, από συνεργαζόμενο καταστημα τοποθετήσεων . Ξεκρέμασαν τον παλιό κόβοντας σύριζα με τον τοίχο το μπουρί , αλλά δεν κατάφεραν να τοποθετήσουν τον καινούργιο. Άφησα μηνύματα να επικοινωνήσει ο πωλητής που με εξυπηρέτησε η κάποιος υπεύθυνος, αλλά σχόλασαν χωρίς να δώσουν σημασία. Αυτή την στιγμή, δεν έχω ούτε τον παλιό μου απορροφητήρα ενώ έχω πληρώσει τοποθέτηση. ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΗ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ, ΑΣΧΕΤΟΙ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΕΣ..Λυπάμαι που τόσα χρόνια ήμουν πελάτισσα. Μακρια, εγώ βρήκα τον μπελά μου
”Συγχαρητήριο στην υπάλληλο κ Αλίκη στο πλαισιο Αγ Παρασκευής Εξυπηρετική ευγενική με πολλές γνώσεις
”δυστυχωσ παρολο που ειμαι συστηματικοσ πελατησ αποφασισα να μην ξαναπατησω τα ποδια μου στο πλαισιο. πηγα με τον μικρο να αγορασουμε ενα πατινι, παιδικα πατινια ειχαν εξανληθει και ειχε μινει μονο ενα (δοκιμαστικο) χωρισ κανενα παζαρι καθωσ ηταν χρησιμοποιημενο και φαινοταν και απο την πατουρα που ηταν λερωμενη το αγορασα σαν καινουριο και μαλιστα μου πουλησαν και εγγυηση ενοσ χρονου, χωρισ καν να μου αναφερουν οτι δεν καλυβεται η μπαταρια, τι ακριβωσ καλυβουν δεν καταλαβα, οπωσ επισησ γιατι δεν το αναφεραν καν και οταν το εστειλα για να δουν τι εχει η απαντηση ηταν δεν καλυβεται η εγγυηση. ζητησα να μου το στειλουν πισω και μετα απο ενα μηνα επρεπε εγω να παρω τηλ για να μου που οτι εχει παει στο καταστημα να παω να το παρω, καμια ειδοποιηση. συγνωμη αλλα αυτο δεν ειναι επαγγελματισμοσ
”ΑΝ ΜΠΟΡΟΥΣΑ ΘΑ ΕΒΑΖΑ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΑΣΤΕΡΙΑ!
”Άψογη εξυπηρέτηση ακόμα και αν το λάθος ήταν δικό μου και όχι δικό τους!
Αφορά ένα ψυγείο το οποίο παραγγέλθηκε με λάθος διαστάσεις!
Παρόλα αυτά μου το αλλάξανε με ένα άλλο που διάλεξα!
Πολλά συγχαρητήρια και ένα μεγάλο ευχαριστώ στον οδηγό του δρομολογίου της Χαλκιδικής τον Θεμιστοκλη!
Υπερέβαλε εαυτό και έκανε πράγματα που δεν ήταν υποχρεομενος να κάνει!
Θεμιστοκλη συνέχισε έτσι και απέδειξε ότι υπάρχουν ακόμα άνθρωποι!
Σε ευχαριστώ πολύ είσαι η αιτία που θα συνεχίζω να αγοράζω πλέον από το πλαίσιο ότι χρειάζομαι!
Απαράδεκτη η παράδοση του προϊόντος που δεν έγινε στο κατάστημα την ημερομηνία που μας όρισε ο υπάλληλος λόγω μη σωστής παραγγελίας από τις αποθήκες. Ανευθυνότητα των ανωτέρω που δεν εκπαιδεύουν σωστά τους νεαρούς υπαλλήλους.
”Πήγα να βρω μεμβράνη για την οθόνη του z4 flip ( όχι την εξωτερικη) και μου λένε δεν υπάρχει. τους δείχνω το z6 flip και τους λέω ότι έχουν ακριβώς τις ίδιες διαστάσεις σε οθόνη (προφανως μιλώντας για την εσωτερική) . αφού ο υπάλληλος διαπίστωσε ότι όντως έχουν τις ίδιες οθόνες (6,7in), μου είπε ότι έχουν και είπε σε άλλο υπάλληλο να την αλλάξει. είδα ότι έβαζε 2 μεμβράνες αλλά θεώρησα ότι θα είναι νέα μέθοδος για να μην κάνει τσάκιση στην μέση. γυρνώντας διαπίστωσα ότι μου είχαν βάλει στην εσωτερική οθόνη 2 μεμβράνες τις εξωτερικής οθόνης. όταν πήγα και τους το είπα, άρχισαν τα κινέζικα τύπου ναι αλλά νόμισα ότι ξέρατε κλπ για να καταλήξουν στο δυστυχώς. δεν είναι τόσο τα χρήματα όσο η απροθυμία τους να δεχθούν το λάθος. Αν δεν ξερετε κλειστε το. Αυτά στο plasio Ιωαννίνων.
”Τέλος Αυγούστου του 2024 αγόρασα τηλεόραση. Μόλις την ενεργοποίησα αντιλήφθηκα ότι η οθόνη δεν λειτουργούσε κανονικά. Από τον Αύγουστο μέχρι σήμερα, μετά από πολλά τηλεφωνήματα και ηλεκτρονικά μηνύματα, η εταιρεία αρνείται να αναλάβει την ευθύνη της για αντικατάσταση της προβληματικής τηλεόρασης.
”Αγόρασα ένα smart watch Xiaomi active s 1 πριν από ενάμιση χρόνο 250 ευρώ ενώ στα ιντερνετικά μαγαζιά είχε 120,το παραβλέπω…. Πάω χτες να πάρω ένα λουράκι από κατάστημα τους και μου λένε ότι είναι παλιό το μοντέλο και δεν έχουμε.
”Είχα και άλλες φορές πρόβλημα με την after sale υποστήριξη, αλλά αυτό παραπαει
Οι τηλεοράσεις Turbo X είναι σκουπίδια. Αγόρασα 3 για ένα ξενοδοχείο. Μετά από 11 μήνες χάλασε η πρώτη και μερικούς μήνες αργότερα χάλασε η δεύτερη. Η τεχνική εξυπηρέτηση είναι απαράδεκτη.
”Σού στέλνουν ένα λογισμικό που πρέπει να το βάλεις σε ένα στικάκι και μετά στη τηλεόραση. Αυτό τη μία φορά δε δούλεψε. Σου λένε να παραδόσεις την τηλεόραση σε courier αλλά αυτό μπορείς να το κάνεις μόνο την επόμενη μέρα. Αν την πάς 2 μέρες μετά οι courier δεν τη δέχονται και πρέπει να ξαναπάρεις τηλέφωνο το Πλαίσιο. Συμπέρασμα : μακριά από το Πλαίσιο και τα σκουπίδια του.
Αγόρασα από το ΠΛΑΙΣΙΟ τέσσερα κλιματιστικά και πλήρωσα και την εγκατάσταση. Η παράδοση έγινε άμεσα χωρίς προβλήματα και είμαι ικανοποιημένος από την αγορά. Όμως η προπληρωμή της εγκατάστασης ήταν λάθος μου. Το συνεργείο που ήρθε ζήτησε επιπλέον χρεώσεις που ήταν πλέον δύσκολο να αρνηθώ αφού είχα ήδη πληρώσει ένα σημαντικό ποσόν. Είναι προτιμότερο να αγοράζει κανείς κλιματιστικά χωρίς εγκατάσταση και να ζητά προσφορές από ανεξάρτητα συνεργεία πριν την τοποθέτηση.
”