Ζαφ Κ.


Review on Plaisio

  1. Ζαφ Κ.

    Απογοητευτική εμπειρία με καρέκλα γραφείου και εξυπηρέτηση στο Πλαίσιο

    Πριν λίγους μήνες αγόρασα καρέκλα γραφείου από το Πλαίσιο. Δυστυχώς, μέσα σε μόλις τέσσερις μήνες, εμφανίστηκε σοβαρό πρόβλημα: ένα σύρμα προεξείχε εσωτερικά από την πλάτη της καρέκλας (χωρίς να είναι ορατό), με αποτέλεσμα να τραυματιστεί το παιδί μου στο αριστερό του μπράτσο.

    Ξεκίνησε τότε μια απίστευτα ταλαιπωρημένη διαδικασία για να εξηγήσω τι έχει συμβεί – παρόλο που όλα περιγράφονταν ξεκάθαρα στην αναφορά ζημιάς που συμπλήρωσε ο υπάλληλος του τεχνικού τμήματος. Κάποια στιγμή, ενημερώθηκα ότι η καρέκλα είναι “έτοιμη”, καθώς είχαν γίνει ρυθμίσεις στο μπράτσο (!), ενώ το πρόβλημα ήταν σαφώς στην πλάτη.

    Όταν τους το επισήμανα, η απάντηση ήταν ότι “δεν διαπιστώνεται ζημιά” και ότι αν θέλω αλλαγή πλάτης, θα χρεωθώ 30€. Μόνο μετά από επιμονή και την ευγενική παρέμβαση του service στην Ευκαρπία, διαπιστώθηκε τελικά το πρόβλημα – και αντικαταστάθηκε η πλάτη χωρίς χρέωση.

    Τραυματισμός παιδιού, λάθος διάγνωση από τεχνικούς, και προσπάθεια χρέωσης για βλάβη σε εγγύηση. Έμεινα με την εντύπωση ότι αντί για εξυπηρέτηση, έπρεπε να αποδείξω… το αυτονόητο.

    Λίγο πριν προχωρήσω σε αγορά νέας καρέκλας, από σοβαρό κατάστημα αυτή τη φορά, αισθάνομαι την ανάγκη να καταγράψω την εμπειρία μου, ώστε να προστατευθούν και άλλοι καταναλωτές από αντίστοιχες ταλαιπωρίες.

Επικοινωνία