απαράδεκτη εξυπηρέτηση. ούτε αμέα σεν σεβονται
Plaisio Αξιολογήσεις πελατών
Πληροφορίες για Plaisio:
Μπες Plaisio.gr και βρες tablet, laptop, υπολογιστές, τηλεοράσεις, κινητά, φωτογραφικές, αναλώσιμα, έπιπλα γραφείου, Άμεση παράδοση - Δωρεάν αντικαταβολή.
Μετάβαση στον ιστοτόπο
Συγχαρητήρια στην ομάδα για την άψογη τηλεφωνική εξυπηρέτηση , το τμήμα πωλήσεων μέχρι τον οδηγό ! Με όσους μίλησα ήταν ευγενέστατοι και πολύ εξυπηρετικοί ! Μπράβο σας! Έκανα μια on line παραγγελία και παρόλο που προέκυψε ένα θέμα με ένα προϊόν, εξυπηρετήθηκα άμεσα.
”3μερες ταλαιπωρουν μια ολοκληρη εταιρεια για 3 χαρτοταινιες που επρεπε να επιστρεψουν και να φερουν τις καινουριες.Ηρθε ο οδηγος χωρις πιστωτικο να παρει την επιστροφη και ολη αντιμερωπιση απαραδεκτη ο οποιος εφυγε χωρις να λυθει το θεμα.Και μια κυρια απο την εταιρεια με ειρωνια ειπε πως δεν κοβουν πιστωτικο για τις επιστροφες
”Ερασιτέχνες κ άσχετοι
”Τον Νοέμβριο αγόρασα τηλεόραση LG των 1000€ .Κατα την αγορά μου ενημερώθηκα ότι αν πλήρωσα με οποιαδήποτε κάρτα ΕΘΝΙΚΗΣ θα λάβω πίσω το ποσό των 200€ με την μορφή πόντων.Καθ ότι δεν διέθετα κάρτα εθνικής πλήρωσα με την κάρτα του πατέρα μου .Τα 200€ δεν μπήκαν ποτέ στην κάρτα του με την μορφή πόντων και όταν επικοινώνησα με το κατάστημα με ενημέρωσαν ότι έπρεπε να έχω κατεβάσει την εφαρμογή της εθνικής go for more,πράγμα για το όποιο δεν είχα ενημερωθεί εξ αρχής έτσι ώστε να κατεβάσω την εφαρμογή .Το χειρότερο απ όλα δε ηταν η εξυπηρέτηση στο τηλεφωνικό κέντρο ή κυρία η οποία μου συστήθηκε σαν υπεύθυνη είχε απίστευτα επιθετική συμπεριφορά παρ όλο που ήμουν ευγενική και ζητούσα να με εξυπηρετήσουν . Η συμπεριφορά ήταν εντελώς αντιεπαγγελματική ενώ έχασα 200€ για δική τους παράλειψη .
”Με τις εγγυήσεις πάντα θα σου βρουν ότι φταις εσύ.ενα ηλεκτρικό ποδήλατο το στέιλανε για επισκευη.Η ζημιά που λένε ότι φταιω και θα πληρώσω φτιάχτηκε.η πλακέτα είπαν ότι είχε οξυδωση,δεν με πείθουν.το ποδηλατο είναι πάντα μέσα σε ένα μαγαζί λεωφορείου,δεν το έχω πλύνει ποτε,δεν έχει πατήσει νερό ποτε,οξυδωση πλακέτας λένε αυτοί.μια μικρή ζημια που είχε τελικά στην εγγύηση,δεν την έφτιαξαν και ξανά στηλανε το ποδήλατο για επισκευή.11 μήνα είναι τώρα και ποδήλατο δεν έχω δει ακόμα. Και στο τέλος όλοι το παίζουν αδιάφοροι.. Απάτη..Δεν με ξαναβλεπουν ούτε ζωγραφιστό.
”απλα δεν υπαρχει καλο service
”η εκτιμιση του χωρου και η εγκατασταση κλιματιστικου ειναι τραγικη
Απαράδεκτη συμπεριφορά από τα άτομα στην τηλεφωνική εξυπηρέτηση.Δεν μου παρέδωσαν την παραγγελία την μέρα που έπρεπε,
”με την δικαιολογία της ελλειπής διεύθυνσης και η λύση που βρήκαν ήταν απλώς να μετακινήσουν μετά από 2 μέρες την παραγγελία
Μακριά από το πλαίσιο θα απογοητευτείτε μεγάλοι επαγγελματίες απατεωνες διαλέξτε κάπου αλλου
”Ταχύτητα παράδοσης εξαιρετική,πολυ καλέςτιμές,ευκολίες πληρωμής
”Η χειρότερη εταιρεία η χειρότερη αντιμετώπιση
”Θα καταγράψω τις επόμενες μέρες όλο το σκηνικό που συμβαίνει αυτή την στιγμή
Μεγάλη απάτη για κάτι που δεν έχει μεγάλη αξία
Μιλούν σαν να είμαι εγώ στην εταιρεία που συνεργάζονται και κάνουν υποτίθεται επισκευή την μηχανή nespresso
Δεν υπολόγισαν πως θα επικοινωνήσω κι εγώ με την εταιρεία και με έκπληξη και σοκ διαπίστωσα πως επικοινωνούν οι ίδιοι με την nespresso λέγοντας πως είμαι εγώ,,,δίνοντας άλλο τηλ επικοινωνίας σταθερό και πως το κιν είναι χαλασμένο ώστε να μην επικοινωνήσει η nespresso μαζί μου
Λέγοντας πως έχω παραλάβει προσωρινή αντικατάσταση κάτι που δεν συνέβη ποτέ,,,λέγοντας πολλά ψέμματα και σε μένα,,μια απάτη περίεργη και χωρίς κανένα λόγο
Απαράδεκτοι και επικίνδυνοι,,,,ποιοι ποιος μέσα από την εταιρεία δεν το ξέρω
Πίστευα ότι έχω να κάνω με μια εταιρεία με επαγγελματισμό, αλλά τελικά μόνο για να πουλάει τα προϊόντα είναι επαγγελματίες, να αναλαμβάνουν τις ευθύνες τους για χτυπημένα ή προβληματικά προϊόντα ούτε για πλάκα… Αν κάνεις το λάθος και δεν δεις το χτύπημα ή τη ζημιά εκείνη τη στιγμή που στο παραδίδουν και βάλεις υπογραφή τελείωσε.. Δεν βρίσκεις το δίκιο σου με τίποτα.
”Απαράδεκτο σέρβις.
”αγόρασα προϊόν που έβγαλε ελλατωμα από την πρώτη χρήση του.
Αρνήθηκαν ότι υπήρχε βλάβη κ επιπλεον με χρέωσαν 20 ευρώ για τον έλεγχο του χωρίς να με εχουμ ενημερώσει για αυτό.
Πραγματικά απαραδεκτοι!
Αρνούνται αντικατάσταση ελαττωματικού προϊόντος, εντός 3 ημερών από την αγορά επικαλούνται, εσωτερικούς κανονισμούς, δεν συμμορφώνονται με την νομοθεσία προστασίας καταναλωτών.
”Αρνούνται να αντικαταστήσουν προϊόν ελαττωματικό απ’ την πρώτη μέρα αγοράς και κακής ποιότητας. Το προϊόν έχει εγγύηση 2 ετών. Τη μια μέρα με ενημερώνουν ότι θα το παίρνουν πίσω κ έχω δίκιο και την άλλη ότι δεν μπορούν να το αντικαταστήσουν γιατί το έχω ένα χρόνο! Κάθε ένας μου λέει αλλά κ δεν μου δίνουν καποιον αρμόδιο να μιλήσω …θα προχωρήσω σε καταγγελία καταναλωτή.
”Πραγματικά έχουμε ζήσει την απόλυτη ταλαιπωρία με το Πλαίσιο. Κάναμε 3 παραγγελίες στις 25/12/2024 και ακόμα, 5/2/2025 δεν έχουμε βγάλει άκρη. Είχαμε κάνει τις πληρωμές μέσω της Eurobank, καθώς εκείνη την περίοδο, έδινε επιστροφή του ύψους 10% (χρηματικό ποσό το οποίο εμφανιζόταν στην κάρτα). Καθώς αυτό το ποσό δεν φάνηκε ποτέ στην κάρτα επικοινωνήσαμε με την εταιρεία περίπου 20 φορές για να φτάσουμε τελικά στο σημείο να μας πουν πως, ενώ μας έχουν παραδόσει τα πράγματα των παραγγελιών, δεν έχουν φανεί ΑΚΟΜΑ οι πληρωμές στο σύστημά τους!
”Ειλικρινά απαράδεκτο.
Εδώ και πέντε μέρες έχω κάνει ηλεκτρονική παραγγελιά και ενώ έχει γίνει ήδη η χρέωση στην κάρτα μου δε βρίσκουν πουθενά την παραγγελία μου.Υστερα από δέκα τηλέφωνα καταλήξαμε να κάνω εκ νέου παραγγελία.
”Φυσικά από την πλευρά τους τίποτα ως ένδειξη συγγνώμης.
Ντροπή για τέτοιου μεγέθους κατάστημα.Αντι ήδη να έχω παραλάβει το στεγνωτήριο σύμφωνα με τις ημερομηνιεσ παράδοσης ακόμη περιμένω τα χρήματα μου πίσω.
Καμμία εξυπηρέτηση, οδηγοί που δεν ενημερώνονται για την σωστή διεύθυνση της παράδοσης των εμπορευμάτων
”Παρήγγειλα ένα smartwatch, το έστειλαν μετά από 2 ημέρες κι χωρίς να με ρωτήσει ο οδηγός που βρίσκομαι συνέχισε την πορεία του σε άλλον πελάτη. Υπόψιν ήμουνα σε απόσταση 5 λεπτών. Όταν ενημέρωσα την εταιρεία είμαι για παράδοση σε 2 μέρες
Φυσικά την ακύρωσα. Εμείς φταίμε που τους συντηρούν.
Μόνο ντροπή κ αίσχος!οι άνθρωποι δεν παίζονται. 2 παραγγελίες κινητών.στην 1η έψαχνα τον οδηγό στα τηλ ενώ μου είχε σταλεί μήνυμα οτι θα παραλαβω(δεν ήρθε ποτέ με τη δικαιολογία ότι ήταν στενός ο δρόμος και δεν χώραγε το φορτηγό)παρ όλα αυτά δεν είχε καν την καλοσύνη να με πάρει τηλ να με ενημερώσει.και πήγα εγώ με το μηχανάκι στο σημείο π είχε παρκάρει το μικρό τελικά βανάκι για να πάρω το πακέτο μ. 2 μήνες μετά (σήμερα που γράφω)λάθος διεύθυνση στο πακέτο. Άδεια εγώ στο σπίτι για να παραλάβω. Προφανώς δεν έχω παραλάβει ακόμα τίποτα και δεν ξέρω αν θα βρεθεί λύση !!ήμουν πελάτισσα χρόνια.δν νομίζω να ξανά ψωνίσω ούτε μολύβι από εκεί ξανά.
”Παιδιά , απογοήτευση ! Πήγα 2 φορές την τηλεόραση turbo x για επισκευή , μιας κ έκανε συνεχείς επανεκκινήσεις μόνη της . Και τις δύο φορές μας είπαν ότι η τηλεόραση δεν έχει κάτι και μας την επέστρεψαν πίσω χωρίς να τη φτιάξουν . Φυσικά το πρόβλημα συνεχίζεται, μας είπαν να κοιτάξουμε τα καλώδια του σπιτιού , την κεραία , το κοντρόλ , έφερα 2 ηλεκτρολόγους , άνθρωπο για την κεραία , αλλάξαμε κοντρόλ , τίποτα απ όλα αυτά δεν έφταιγε . Εχω πάει την τηλεόραση στο σπίτι της μαμάς μου , στο σπίτι της κολλητής μου , δεν παίζει πουθενά , όχι μόνο στο σπίτι μου . Και αρνούνται ότι έχει κάτι , τεχνικοί τηλεόρασης δικής τους μάρκας (turbo x ) .
”Τα παιδιά στο service Καλλιθέας είναι πολύ ευγενικά , να το πω αυτό . Αλλά ρε παιδιά , εντάξει , να φτιάξουμε κ καμία τηλεόραση…
ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟΙ ΕΝΤΕΛΩΣ.Στελνουν μυνημα οτι απο τις 9:30 με 11:30 θα ειναι στο σπιτι για να παραδωσουν την παραγγελια,μετα στελνουν αλλο μυνημα οτι σε μιση ωρα ερθουν,δεν ερχονται και μετα στελνουν αλλο μυνημα οτι θα ερθουν σε δυομιση ωρες και ερχονται μετα απο 3 ωρες.
”Έκανα παραγγελία, θα ερχόταν Παρασκευή με παίρνει ο οδηγός κ μου λέει ότι είναι απέξω , τελικά ήταν σε άλλη οδό άλλου,(έτσι τουλάχιστον ισχυρίστηκε) , κ μου είπε ότι δεν μπορεί να αλλάξει το δρομολόγιο κ θα την επιστρέψει για να ξανά δρομολογηθεί. Παίρνω στην εξυπηρέτηση κ μου λένε την σωστή οδό ότι έχω βάλει κ έχουν δώσει (κάτι έγινε με το στίγμα λένε)αλλά εγώ το προϊόν θα το παραλάβω από Δευτέρα γιατί θα πάει σε αποθήκη κ όχι στο κατάστημα (για πήγαινα εγώ να παραλάβω ) ή να ακυρώσω την παραγγελία κ να πάω να την πάρω από κατάστημα , να την ξανά πληρώσω κ να περιμένω πότε η τράπεζα θα μου βάλει τα χρήματα της ακύρωσης , δεν έχω λόγια να το περιγράψω όλο αυτό
”Απαράδεκτοι .. αγόρασα ένα πλυντήριο πιάτων 28/9/25 με κίνητρο τους πόντους της εθνικής μέχρι 15/2/25 που αντιστοιχούν στα 117€ με τα οποία φυσικά θα αγόραζα κάποια άλλη συσκευή .. πληρώθηκε η παραγγελία και την επόμενη ημέρα το πλυντήριο ήρθε στο σπίτι .. μου είπαν στο τηλέφωνο με την παράδοση θα πιστωθούν στο λογαριασμό μου οι πόντοι της εθνικής .. Περίμενα να μπουν οι πόντοι που μου αναλογούν για την αγορά του πλυντηρίου ώσπου πήρα τηλέφωνο στην εξυπηρέτηση πελατών και μου είπα ότι εξωφρενικό έχω ακούσει … Ότι οι πόντοι θα πιστωθούν στης 15 Μαρτίου!!!!! Μετά από 40 ημέρες!!!! .. Γιατί δεν το λέγανε αυτό πριν την αγορά???? .. παραπλάνηση λοιπόν με δόλο ώστε να μην προλάβεις ούτε τις εκπτώσεις .. ντροπή και μόνο ντροπή .. ήμουν πελάτης στο πλαίσιο χρόνια .. Από σήμερα όμως μακριααα
”Παραγγελία καταχωρημένη 23/12/2024 πληρωμένη με πλάνο δόσεων οι δόσεις τρέχουν κανονικά αλλά το προϊόν ακόμα άφαντο και καλά αναμένεται από τον προμηθευτή, έφτασα στο σημείο να μιλήσω με τον προμηθευτή επειδή πληρώνω για ένα προϊόν που δεν έχω και το προϊόν εκεί είναι διαθέσιμο, η απάντηση από την εξυπηρέτηση ήταν να σας ακυρώσουμε την παραγγελία 2 μήνα μετά αφού έχουν πληρωθεί 2 δόσεις και πάμε για 3η.
”2η περίπτωση, ανακύκλωση η service τηλεόρασης, αγόρασα τηλεόραση το Σεπτέμβριο και είχα συνεννόηση στην παράδοση να παραλάβουν για σέρβις την παλιά, δε την πήραν ποτέ και προφανώς πέρασε και ο ένας μήνας μετά την αγορά της καινούργιας ώστε να πάει για ανακύκλωση και να λάβω το κουπόνι που αναλογούσε, η εξυπηρέτηση του σέρβις κοροϊδεύουν ότι και καλά θα κλείσουν ραντεβού και δεν έρχονται.
Αριθμός παραγγελίας 0449745412. Απλά μακριά!!! Παρήγγειλα μια sony A7 (1800 ευρώ) για την βάπτιση της κόρης μου αφού με διαβεβαίωσε ο πωλητής ότι θα την είχα στα χέρια μου το πολύ σε δέκα μέρες που ήταν η βάπτιση. Αφού πλήρωσα άμεσα όλο το ποσό, δεν ήρθε εννοείται στην ώρω της. Οταν ακύρωσα την παραγγελία και ζήτησα τα χρήματά μου πίσω, μετά από πολλά τηλεφωνήματα κάθε φορά μου έλεγαν ότι πρέπει να γυρίσει η κάμερα πίσω που ούτε και οι ίδιοι δεν ήξεραν πού ήταν. Ευτυχώς και το ΙΝΚΑ Ρόδου και ο πρόεδρος τους ο κ. Ε Γεώργιος και επικοινώνησε μαζί τους και μετά από λίγες μέρες όπως με διαβεβαίωσε και ο ίδιος, μου γύρισαν όλο το ποσό πίσω μετά από δύο μήνες ταλαιπωρίας από την στιγμή αγοράς.
”Παιδιά μεγάλη προσοχή με τα προϊόντα, της Midea .
”Η εμπειρία μετά από αγορά πλυντηρίου στην Plaisio ήταν φρικτή!!!
Η εταιρία που έχει αναλάβει την επισκευή της Midea ,εάν είσαι μέσα στην εγγύηση και κάτι δεν πάει καλά στο πλυντήριο σου ,και απευθύνεστε σε αυτούς αναγκαστικά, πρώτον η επικοινωνία είναι δύσκολη, δεύτερον,εάν δεν βρούν κάποιο ελάττωμα σε χρεώνουν 40 ευρώ.
Δύο φορές μου ήρθε τεχνικός από την Indesit μια για το φούρνο ,μια για της εστία,και η εταιρία που εξυπηρετεί την Indesit,ούτε καν ανέφερε χρηματικό ποσό την στιγμή που είμαι εντός εγγύηση.
Προσοχή γενικός στα προϊόντα Midea.
Η Πλαίσιο δε πλένει τας χείρας τής!!!
Η εταιρία που εξυπηρετεί την Midea για πλυντήρια είναι η General Electric,και η υπάλληλος ,αγενεστατη, πολύ απότομη κανέναν σεβασμό προς το πελάτη