Τον Νοέμβριο αγόρασα τηλεόραση LG των 1000€ .Κατα την αγορά μου ενημερώθηκα ότι αν πλήρωσα με οποιαδήποτε κάρτα ΕΘΝΙΚΗΣ θα λάβω πίσω το ποσό των 200€ με την μορφή πόντων.Καθ ότι δεν διέθετα κάρτα εθνικής πλήρωσα με την κάρτα του πατέρα μου .Τα 200€ δεν μπήκαν ποτέ στην κάρτα του με την μορφή πόντων και όταν επικοινώνησα με το κατάστημα με ενημέρωσαν ότι έπρεπε να έχω κατεβάσει την εφαρμογή της εθνικής go for more,πράγμα για το όποιο δεν είχα ενημερωθεί εξ αρχής έτσι ώστε να κατεβάσω την εφαρμογή .Το χειρότερο απ όλα δε ηταν η εξυπηρέτηση στο τηλεφωνικό κέντρο ή κυρία η οποία μου συστήθηκε σαν υπεύθυνη είχε απίστευτα επιθετική συμπεριφορά παρ όλο που ήμουν ευγενική και ζητούσα να με εξυπηρετήσουν . Η συμπεριφορά ήταν εντελώς αντιεπαγγελματική ενώ έχασα 200€ για δική τους παράλειψη .
Τον Νοέμβριο αγόρασα τηλεόραση LG των 1000€ .Κατα την αγορά μου ενημερώθηκα ότι αν πλήρωσα με οποιαδήποτε κάρτα ΕΘΝΙΚΗΣ θα λάβω πίσω το ποσό των 200€ με την μορφή πόντων.Καθ ότι δεν διέθετα κάρτα εθνικής πλήρωσα με την κάρτα του πατέρα μου .Τα 200€ δεν μπήκαν ποτέ στην κάρτα του με την μορφή πόντων και όταν επικοινώνησα με το κατάστημα με ενημέρωσαν ότι έπρεπε να έχω κατεβάσει την εφαρμογή της εθνικής go for more,πράγμα για το όποιο δεν είχα ενημερωθεί εξ αρχής έτσι ώστε να κατεβάσω την εφαρμογή .Το χειρότερο απ όλα δε ηταν η εξυπηρέτηση στο τηλεφωνικό κέντρο ή κυρία η οποία μου συστήθηκε σαν υπεύθυνη είχε απίστευτα επιθετική συμπεριφορά παρ όλο που ήμουν ευγενική και ζητούσα να με εξυπηρετήσουν . Η συμπεριφορά ήταν εντελώς αντιεπαγγελματική ενώ έχασα 200€ για δική τους παράλειψη .
”