Είστε επιεικώς απαράδεκτοι μην ταλαιπωρείται τον κόσμο κλείστε το το μαγαζάκι απορώ πως κάποιες εταιρείες συνεργάζονται μαζί σας!!!
Plaisio Αξιολογήσεις πελατών
Πληροφορίες για Plaisio:
Μπες Plaisio.gr και βρες tablet, laptop, υπολογιστές, τηλεοράσεις, κινητά, φωτογραφικές, αναλώσιμα, έπιπλα γραφείου, Άμεση παράδοση - Δωρεάν αντικαταβολή.
Μετάβαση στον ιστοτόπο
Πολλη κακή εξυπηρετηση στην παράδοση κατοίκων.ειρωνικο κάθετο και μη εξυπηρετησιμο προσωπικό στις ώρες παράδοσης.αλλα σου λένε και άλλα κανουν
”ΠΛΑΙΣΙΟ προσοχή προσοχή προσοχή στην επέκταση εγγύησης ΠΡΟΣΟΧΗ σας κοροϊδεύουν
Το ένα αστέρι το βάζω γιατί δυστυχώς δεν έχει μείον… Τα σχολεία αφορούν την “πολιτική” που έχει το Πλαίσιο και αφορά την εγγύηση- επέκταση που δίνει για τα tablet και τα κινητά στο σπάσιμο οθόνης η την υγρασια για ένα χρόνο.
Σε καμία περίπτωση δεν αφορά το προσωπικό των καταστημάτων, που λόγω του επαγγέλματος μου (ελεύθερος επαγγελματίας ηλεκτρονικός) έχω συνεργαστεί με τα περισσότερα καταστήματα στα νότια προάστια και ήταν άψογη.
Λοιπόν έχουμε και λέμε οι τύποι είναι απίστευτοι μην πιστεύετε σε καμία περίπτωση αυτά που λένε για τις εγγυήσεις (ότι και να πάθει θα στο φτιάξουμε πάρτο πέτα το στον τοίχο βούτηξε το στο νερό μη στεναχωριέσαι για τίποτα εμείς είμαστε δίπλα) όταν έρθει αυτή η στιγμή σε ΔΕΝ ΙΣΧΎΕΙ ΤΙΠΟΤΑ. Αρχίζουν τη θεωρία ότι δεν είναι μόνο η οθόνη είναι και το πλαίσιο γύρω-γύρω έχει πάρει και λίγο υγρασία οπότε η εγγύηση καλύπτει το ένα από τα δύο πρέπει να πληρώσεις τα μισά εσύ τα μισά εμείς και ένα τηλέφωνο που το έχεις πάρει 300 ευρώ σου λένε ότι για να επισκευαστεί θα στοιχίσει 500 ευρώ.
Μία κοροϊδία σε όλο της το μεγαλείο όταν ζήτησα και μίλησα με την αντιπροσωπεία της Samsung που έστειλαν το τηλέφωνο στην δικη μου περίπτωση την smartec στο Χαϊδάρι μου είπαν ότι όταν αλλάξει οθόνη αλλάζει όλο μαζί και το πλαίσιο Δεν ξέρω γιατί σας είπαν αυτό και φέρτε μας το τηλέφωνο σαν ιδιώτης να σας κάνουμε εσάς εκτίμηση για το τι έχει το τηλέφωνό σας.
Όταν ζήτησα ότι δεν επιθυμώ την επισκευή και να μου φέρουν το τηλέφωνό μου πίσω μου είπαν στο ΠΛΑΙΣΙΟ ότι δεν θα είναι στην κατάσταση που το παρέδωσα (δηλαδή με ραγισμένη οθόνη ) αλλά δεν θα λειτουργεί καθόλου. Αυτό ούτε αναγράφεται στο χαρτί παραλαβής που έχουν και σου δίνουν κατά την παράδοση και το μόνο που σου λένε είναι να κάνεις backup τα αρχεία γιατί μπορεί να χαθούν.
Μιλώντας πάλι με την smartec στο Χαϊδάρι μου είπα ότι είναι απαράδεκτοι στο ΠΛΑΙΣΙΟ… τους το έχουν πει χίλιες φορές αλλά δεν τους νοιάζει και εκθέτουν αυτούς για να καλύψουν την βλακεια τους
Το τρελό της υπόθεσης είναι ότι το τηλέφωνο επισκευάστηκε με 75 ευρώ μόνο με αντικατάσταση οθόνης και χωρίς κανένα πρόβλημα
Έλεος κοροϊδία κοροϊδία κοροϊδία μακριά μην πιστεύετε τίποτα…
Ήδη μέχρι τώρα από εμένα έχουν χάσει για αγορές από πελάτες μου πάνω από 6.000 ευρώ…
Ας με πάρουν τηλέφωνο να τους πω μία-μία τις ακυρωμένες παραγγελίες
Επίσης υπάρχουν όλες οι συνομιλίες με το τεχνικό τμήμα οι οποίοι όταν τους έλεγα Πώς γίνεται αυτό??γιατί έγινε αυτό??γιατί έτσι?? γιατί αλλιώς?? δεν ήξερα τι να μου πουν παρά μόνο ότι αυτή είναι η “ΠΟΛΙΤΙΚΉ “ΤΟΥ ΠΛΑΙΣΊΟΥ
ΚΟΡΟΪΔΊΑ
ΚΟΡΟΪΔΊΑ
ΚΟΡΟΪΔΊΑ
”ο,τι χειροτερο ειλικρινα εχω δει σε επιχειρηση.αλλη ωρα ειπαμε για παραδοση και αλλη ωρα εφεραν το προιον , ενω ελειπα. τουσ καλεσα για να ξανακανονισουμε ωρα παραδοσησ εκ νεου και η μια ασχετη με συνεδεε με την αλλη. εξι ατομα μου μιλησαν και κανεισ δεν ηταν ο αρμοδιοσ για να κανονισουμε την ωρα. κρατηστε τη , τη σκουπα σασ που παρηγγειλα και βαλτε την καπου περιοπτα να την καμαρωνετε. αχρηστοι. δεν κρατανε ετσι επιχειρησεισ. κατι ηξερα τοσα χρονια που πηγαινα αλλου για τισ αγορεσ. μειον 10 αστερια ειστε , οχι ενα.
”Αγορα 1 φεφ 2023 ψυγειου kg49nxier με επιπεδο θορυβου 40db. Siemens… Ειχα ψυγειο δεκαεξι ετων και ειπα να το αντικαταστησω… Το αποτελεσμα ηταν να μην μπορω να καθησω στο σαλονι ιδιαιτερα βραδινεσ ωρεσ.. Πρεπει να εχω το volium τηα τηλεορααησ στο 9 για να μην το ακουω… Δυο φορεσ μου εστειλαν τεχνικο τησ siemens η εταιρεια παλισιο.. Ο τεχνικοσ το βρηκε φυσιολογιο το θορυβο.. Και μαλιστα τη δευτερη φορα μου ειπε οτι ο θορυβοσ προερχεται απο το μοτερ που ειναι inverter.. Και του απαντησα εγω δε ειμαι ψυκτικοσ αλλα το πλαισιο γραφει πανω στο ψυγειο σε ενα ταμπελακι οτι το μοτερ ειναι συμβατικο….. Αντε βγαλε ακρη…. Θα περιμενα απο μια σιβαρη εταιρεια σαν το πλαισιο να το αντικαταστησει απευθειασ…
”Αν υπήρχε και κάτω από ένα αστέρι θα το επέλεγα. Δεν ξέρουν τι τους γίνετε με τα ωράρια τους και παραπλανούν τον κόσμο με τις δήθεν δωρεάν παροχές τους στο πρόγραμμα Ανακυκλώνω Αλλάζω συσκευή.
”Έκανα ηλεκτρονική παραγγελία
ένα κλιματιστικό με απογευματινή παράδοση ΓΙΑΤΊ όπως λένε θέλουν να εξυπηρετούν τους πρωινά εργαζόμενους.Σε δεύτερο χρόνο θα γινόταν η απεγκατάσταση-εγκατάσταση αλλά μόνο πρωί μου είπαν από το κατάστημα αλλά τελικά και η απεγκατάσταση -εγκατάσταση γινόταν και απόγευμα.Στη συνέχεια θα ερχόταν να παραλάβουν την παλιά συσκευή για ανακύκλωση για την οποία μου είπαν πάλι ότι απόγευμα δεν λειτουργούν και θα μπορούσα μόνο Σάββατο πρωί. Αφού πέρασαν δυο εβδομάδες μου τηλεφώνησαν να ακυρώσουν την παραλαβή του Σαββάτου δίνοντάς μου ραντεβού απογευματινό λέγοντάς μου ότι πάντα έκαναν απογευματινές παραλαβές και κακώς με είχαν ενημερώσει ότι δεν έκαναν απογευματινές παραλαβές.
Για την δωρεάν Απεγκατάσταση – Εγκατάσταση Ανακύκλωση το συνεργείο που μου έστειλαν μου ζήτησε 135 ευρώ φυσικά χωρίς απόδειξη για να τοποθετήσει το ίδιου μεγέθους κλιματιστικό στην ίδια ακριβώς θέση που σημαίνει ότι δεν χρειάστηκε να τρυπήσουν πουθενά γιατί προϋπήρχαν !!και ο λόγος της χρέωσης ήταν ότι υπήρχαν 3,5 μέτρα επιπλέον για την τοποθέτηση της εξωτερικής μονάδας.
Έκανα παραγγελία ηλεκτρονικά για παραλαβή από το κατάστημα. Υπήρχε διαθέσιμο για παραλαβή από το κατάστημα. Υποχρεωτικά έπρεπε να το πληρώσω. Το πληρώνω. Μου έρχεται μήνυμα ότι η παραγγελία καταχωρήθηκε. Η κάρτα χρεώθηκε κανονικά. Μετά από μισή ώρα ήρθε μήνυμα ότι η παραγγελία ακυρώθηκε.Σε επικοινωνία που είχαμε με την εταιρεία μου είπαν ότι αν θέλω να πάω να το πάρω από άλλο κατάστημα και ότι τα χρήματα θα μου επιστραφούν σε 2 ημέρες. Σε ερώτηση γιατί δεν το φέρνουν στο κατάστημα που ζήτησα αφού υπάρχει διαθέσιμο σε άλλο,η απάντηση ήταν ότι δεν είναι στην πολιτική της εταιρείας….. Έχουν πρόβλημα με την εξυπηρέτηση πελατών.Τραγικοί!!!!! Εννοείται ότι δεν θα παραγγείλω ξανά.
”Αγόρασα ψυγείο από το πλαίσιο. Σαν μεταπωλητές είχαν καλή εξυπηρέτηση αλλά μόλις παρέλαβα το ψυγείο αντιμετώπισα ένα πρόβλημα. Προσπάθησα να επικοινωνήσω με την εξυπηρέτηση πελατών και εκεί άρχισε το γράψιμο του γραψίματος. Πλήρης αδιαφορία. Μη σου τύχει να έχεις κάποιο πρόβλημα, δεν βρίσκεις άκρη…
”Οτι χειρότερο υπάρχει σε εξυπηρέτηση πελατών!! Κάναμε προπαραγγελια ενα παιχνίδι και χωρίς να ενημερώσουν ουτε τηλεφωνικώς ούτε με κάποιο email αποδεσμευσαν το ποσο. Οταν καλεσαμε να μάθουμε ποτε θα γίνει η παράδοση τοτε μας ενημέρωσαν για την αποδέσμευση και η υπεύθυνη μας διαβεβαίωσε οτι θα στείλει την παραγγελία τελικά με αντικαταβολή. Οκ το δεχτήκαμε. Δεν ήρθε ποτε. Ξανακαλεσαμε και μας ειπανε οτι ακυρώθηκε. Ξανακαλεσαμε και ξαναδιαβεβαιωσανε οτι θα σταλεί. Να μην τα πολυλογώ, υπάλληλοι και υπεύθυνοι δεν ξέρουν τι τους γίνεται, καλύτερα να το κλείσουν.
”Ότι χειρότερο στην εξυπηρέτηση πελατών, βρίσκομαι εδω και ένα μήνα ακόμη στη διαδικασία αντικατάστασης ενός χαλασμένου ψυγείου απ’την ημέρα αγοράς του.και το ενα αστέρι τους είναι πολύ
”χειριστη εξυπηρετιση! οσεσ φορεσ ειδικα εχω παραγγειλει κατι διαδικτυακα !
”Τραγικοί όσο αφορά και την εξυπηρέτηση πελατών. Αλλά σου λένε αλλά κάνουν. Έβαλα πρωινή παράδοση με διαβεβαίωσαν ότι θα έρθει πρωινές ώρες και έφτασε 2 το μεσημέρι !!
”Απατεώνες, μου έδωσαν τηλεόραση ραγισμένη εσωτερικά στην οθόνη και δεν την αλλάζουν!! 550 ευρώ χαμένα, άθλιοι
”ποδι στα αφεντικα του καταστηματοσ του ψυχικου, απαραδεκτοθ με το προσωπικο τουσ, ντροποι τουσ να μιλανε ετσι ξεγτιλισμενοι απλα. δεν σεβονται δεν εχουν τροπουσ τιποτα. να παρουν ποδι τετοια ατομα μονο ντροπη στο πλαισιο που κραταει τετοια ατομα χωρισ σεβασμο προσ τον υπολληλο
”Η SONY Hellas ΑΠΕΡΡΙΨΕ την εγγύηση, το ΠΛΑΙΣΙΟ ΟΧΙ!!!!!
”Αγόρασα τον Φεβρουάριο του 2022 από το ΠΛΑΙΣΙΟ Καλαμαριάς Θεσσαλονίκης ένα από τα κορυφαία μοντέλα τηλεόρασης 8Κ της Sony (85″ KD85ZG9). Ήταν σε εξαιρετική προσφορά λόγω τελευταίου & εκθεσιακού κομματιού. Η αγορά συνοδεύτηκε με την προβλεπόμενη 2ετή εγγύηση της SONY και 5ετή επέκταση από το ΠΛΑΙΣΙΟ.
Αρχές Νοεμβρίου στην οθόνη της τηλεόρασης ξεκόλλησε το πάνελ με τη μορφή στενόμακρης “φούσκας” τουλάχιστον 20X5cm. Αμέσως έγινε αναφορά τόσο στη SONY όσο και στο ΠΛΑΙΣΙΟ. Το θέμα βάση εγγύησης το ανέλαβε η SONY.
ΕΝΑ ΜΗΝΑ με ταλαιπώρησαν με emails, φωτογραφίες, αυτοψία, τηλέφωνα και συζητήσεις, για να μου πούνε τελικά ότι το πρόβλημα προέκυψε λόγω χρήσης τόσο ως εκθεσιακό κομμάτι όσο και στο σαλόνι του σπιτιού μου. Εννέα μήνες μετά την αγορά????
Η SONY Hellas ΑΠΕΡΡΙΨΕ ΚΑΘΕ ΚΑΛΥΨΗ ΕΓΓΥΗΣΗΣ γιατί έκρινε ότι μια “φούσκα” που βγήκε στην οθόνη σε μια από τις ακριβότερες τηλεοράσεις της, ΔΕΝ ήταν πρόβλημα της συσκευής!!!!!
ΑΝΤΙΘΕΤΑ σε όλη τη διάρκεια της (SONY) ταλαιπωρίας, η υποστήριξη πελατών από το ΠΛΑΙΣΙΟ και ιδιαίτερα ο Διευθυντής του καταστήματος Καλαμαριάς, διαχειρίστηκαν το θέμα με ιδιαίτερο ενδιαφέρον. Στο τέλος στάθηκε ψηλότερα από την εταιρεία κολοσσό. Πήρε πίσω την τηλεόραση, πίστωσε στο ακέραιο το ποσό που πληρώθηκε και μου ζήτησαν κατ’ εξακολούθηση συγνώμη για το περιστατικό. Έκλεισα μια νέα τηλεόραση με παρόμοια χαρακτηριστικά και εν γνώση μου ότι δεν ήταν διαθέσιμη στο κατάστημα. Στο ταμείο είδα μια εξαιρετική τιμή χωρίς να το ζητήσω και με χαμόγελο να μου λένε ότι θα κάνουν το καλύτερο για την παραλαβή. Ήταν μεσημέρι 27 Δεκεμβρίου 2022.Το απόγευμα στις 28 Δεκεμβρίου η τηλεόραση ήταν στο σπίτι μου.
Φυσικά ΔΕΝ ήταν SONY.
Είμαι χρόνια πελάτης στο ΠΛΑΙΣΙΟ. Σε μικρές και μεγάλες αγορές. Δεν χρειάστηκε ποτέ κάτι ιδιαίτερο. Τώρα προέκυψε και σε μεγάλη αγορά.
Η αξιοπιστία αποδείχθηκε στην πράξη.
Ευχαριστώ τον Διευθυντή του καταστήματος Καλαμαριάς Θεσσαλονίκης, τους συνεργάτες και γενικότερα το ΠΛΑΙΣΙΟ.
1.Παραγγελία ψυγείου 04/12/2023.
”2.Προγραμματισμένη παράδοση 07/01/2023.
3.Μήνυμα στις 8.03 ότι η παράδοση θα γίνει μέχρι 9.30
4.Μήνυμα στις 8.47 ότι η παράδοση θα γίνει σε 30 λεπτά δηλαδή στίς 9.17
5.Τηλέφωνο από μεταφορέα στις 9.08 γιατί δεν βρήκε να χτυπήσει το κουδούνι!!!!!!!!
6.Τηλέφωνο στον μεταφορέα στις 9.16, ο οποίος ισχυρίζεται ότι δεν με βρήκε πριν 7 λεπτά και μου λέει να μιλήσω με το πλαίσιο για αλλαγή μέρας παράδοσης! Σημείωση, ότι δεν έλειψα ούτε λεπτό από το σπίτι… (Αγενέστατος και μη εξυπηρετικός ο μεταφορέας της εταιρείας)
7.Το πλαίσιο αδυνατεί να τον κάνει να με εξυπηρετήσει.
ΥΓ. Ενημέρωσα ότι ήμουν άρρωστη 3 μέρες χωρίς ψυγείο και αδύναμη να μετακινηθώ σε άλλο σπίτι. (άσχετο)!
Συμπέρασμα: Διαλέγουμε τους συνεργάτες μας, γιατί αυτοί τελικά είναι η εικόνα της εταιρίας μας και όταν γίνονται αιτία να χαθούν συνεργασίες πολλών χρόνων με καλούς πελάτες σας, δεν είναι και το καλύτερο!
(Εννοείται ακύρωσα την παραγγελία)..
απαράδεκτοι απλά.. έκανα παραγγελία και επειδή δν ήμουν στο σπίτι την ωρα που ήρθε ο courier η παραγγελία ακυρώθηκε την ίδια μέρα και μου είπαν να κάνω άλλη παραγγελία..ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟΙ
”Βάσει του αριθμού αποστολής από την ΓΕΝΙΚΗ ΤΑΧΥΔΡΟΜΙΚΗ Α.Ε, η αποστολή 4616945535 έχει παραδοθεί στον παραλήπτη.
2022-12-05 15:17:01 Καταχώρηση στοιχείων παράδοσης
Εφόσον επιθυμείτε επιστροφή χρημάτων θα πρέπει να επιστραφούν τα προϊόντα στην αρχική τους κατάσταση. ενώ συμπλήρωσα όλα τα απαραίτητα πεδία για την ώρα παράδοσης ήρθε το δέμα μετά τις τέσσερις αντί να έρθει μέχρι τις δύο μισή, την επόμενη μέρα ενώ περίμενα ως τις τέσσερις όταν τηλεφώνησα έμαθα πως δεν θα το φέρουν τελικά. 02/12 ακύρωσα την παραγγελία Παρ’ολο αυτά έστειλαν το δέμα,09/12 το παρέλαβε η γενική ταχυδρομική, τηλεφώνησα γιατί δεν επιστράφηκαν τα χρήματα δύο εβδομάδες μετά την πρώτη φορά επέμενε ο υπάλληλος πως έκαναν σωστά την ακύρωση και φταίει η τράπεζα όταν τον πίεσα είπε πως δεν μπορεί να το ελέγξει για αυτό πρέπει να καλέσω πρωί για να μιλήσω με το λογιστήριο. Τη δεύτερη μου είπε πως δεν χρειάζεται να μιλήσω με το λογιστήριο γιατί έχει γίνει η ακύρωση και σε λίγες μέρες θα επιστραφούν τα χρήματα και το βράδυ έλαβα αυτό το mail. Κακώς δεν υπάρχει αρνητική βαθμολογία.
”Παραγγειλα τηλεόραση,μου έστειλαν σπασμένη οθόνη και αντι να το αναγνωρίσουν και να μου στείλουν άλλη μου λένε θα σας κάνουμε έκπτωση 40% για να πάρετε άλλη..και μετά εξαφανίστηκαν και ούτε απαντάνε σε μεηλ και τηλέφωνα..απαράδεκτοι
”Απαράδεκτο after sale service. Αγόρασα απορροφητήρα. Πουθενά στις προδιαγραφές δεν έλεγε ότι η εξαέρωση ήταν στο πλάι. Ζήτησα αλλαγή. Μετά από 8 μέρες και 5 τηλεφωνήματα αποφάσισαν ότι δεν έχουν το μοντέλο που θέλω και μου πρότειναν άλλα πολύ πιο ακριβά. Ζήτησα επιστροφή και επιστροφή χρημάτων. Πήραν πίσω τον απορροφητηρα 10 μέρες μετά και 20 μέρες τώρα δεν μου επιστρέφουν τα χρήματα. Σήμερα θα στείλω εξώδικο . Απαράδεκτοι
”ΠΛΑΙΣΙΟ!!!!!! Απλά Απαράδεκτοι και ερασιτέχνες. Παράγγειλα ανεμιστήρα για το laptop, ποντίκι και συσκευή με πολλαπλές θύρες USB. Μου έστειλαν email ότι η παραγγελία μου θα έρθει Τρίτη πρωί (6/12/22). Το πρωί της Τρίτης ήρθαν 2 μνμ στο κιν μου που με ενημέρωναν ότι η παραγγελία μου θα έρθει 9:30 το πρωί. Πάει 9:30, πάει 10: 00, πάει 10 : 30. Πατάω και εγώ στο κιν μου, να δω την πορεία της αποστολής και βλέπω ακύρωση της παράδοσης. Από χθες το πρωί με ένα τηλ στο χέρι να ψάχνω να μιλήσω, γιατί και πως, δεν ήρθε η παραγγελία μου. Με παρέπεμπαν, από τον έναν στον άλλο στο γραφείο εξυπηρέτησης πελατών, ώσπου μίλησα με κάποια που είναι υπεύθυνη εκεί και μου είπε να την δρομολογήσει για σήμερα Τετάρτη (7/12/22). Εγώ αρνήθηκα και γενικώς θύμωσα γιατί δεν με ενημέρωσε κανένας, ότι δεν θα έρθει η παραγγελία μου, αν και τους τόνισα πολλάκις, ότι θα ήμουν στο γραφείο μου, μέχρι το βράδυ και θα μπορούσαν να μου την στείλουν. Τους είπα ότι θέλω ακύρωση και εκείνοι μου έστελναν email για παράδοση σήμερα. Το τραγελαφικό της υπόθεσης, είναι ότι με πήραν πριν από λίγο, για να μου ζητήσουν και πάλι επαναδρομολόγηση για παράδοση αύριο 8/12/22. Εκεί τους είπα ότι θέλω ακύρωση της παραγγελίας!!! Οι άνθρωποι είναι απλά τραγικοί!!! Ας το διαβάσει αυτό, κάποιος από τα ανώτερα κλιμάκια της εταιρείας, μπας και τους βάλει σε κάποια τάξη. Η δε πωλήτρια που κλείσαμε την παραγγελία άφαντη, αν και την ζήτησα πολλές φορές στο τηλ. Μόνο μία φορά με κάλεσε προς το μεσημέρι και καλά, για να δει αν γίνεται να μου στείλει την παραγγελία χθες και αυτή ήταν που μου έστειλε το email, για να έρθει η παραγγελία μου σήμερα (7/12/22), ενώ στο τηλ της είχα πει ότι θέλω ακύρωση. Μετά εξαφανιζόλ!!! Υπάρχουν στην διάθεση μου ονόματα (δεν θα τα δημοσιεύσω για ευνόητους λόγους), η δε υπεύθυνη της εξυπηρέτησης πελατών είναι απρεπής, επιθετική και είρωνας. Πρέπει να μίλησα με τουλάχιστον 10 διαφορετικά άτομα (όταν ζητούσα να μιλήσω με την πωλήτρια που κάναμε την παραγγελία) και όλοι έκαναν τα παγώνια!!!! “Δεν ξέρουμε που είναι η κα ….., δεν εργάζεται σήμερα το πρωί, μιλάει η γραμμή της, κάνει διάλειμμα αυτή την στιγμή, δεν βρίσκεται στον χώρο κ. οκ. Ειλικρινά ντροπή και δεν υπάρχει τσίπα και φιλότιμο!!!!
”Μακαρι να μπορουσα να μην βαλω καθολου αστερια. Απαραδεκτοι. Αγορασα ενα πλυντήριο πιατων κ ειχα συνεννοηθεί την ημερα που θα μου το φέρουν ,να παρουν το παλιο για ανακύκλωση και πληρωσα κ επιπλεον 25€ για να μου συνδεσουν το καινουργιο. Ρωτησα αν θα γινει η συνδεση αμεσα κ αφού με βαλανε αναμονη για να συννενοηθουν ,μου ειπαν οτι αυτοι που θα μου το φερουν θα το συνδεσουν κιολας. Εννοειτε αυτο δεν εγινε κ εννοειτε οτι δεν πηραν κ το παλιο για ανακυκλωση. Κανεις δεν ειχε ενημερωσει κανεναν. Πηρα κ εκανα παραπονα ,οτι εγω ειχα παρει αδεια απο τη δουλεια μου για να τους περιμενω κ να ολοκληρωθει η εργασια μεσα στην ημερα,μου ειπαν οτι θα κανουν οτι καλυτερο μπορουν γιατι εγινε λαθος συννενοηση…το αποτελεσμα? Εκαναν οτι καλυτερο μπορουσαν ,αδιαφορησαν …ουτε τηλεφωνο να με ενημερωσουν δεν πηραν….το χειροτερο καταστημα πιυ υπαρχει κ αυτη ειναι η δευτερη φορά που εχω παραπονα.Σιγουρα θα ειναι κ η τελευταια γιατι δεν προκειτε να ξαναψωνισω απο το πλαίσιο…ποτέ.??
”Μηδέν αστέρια δε μπόρεσα να βάλω δυστυχώς.
”Απαράδεκτοι! Καλούσα καθημερινά επί 6 μέρες και σημείωναν τα στοιχεία μου για να με καλέσουν γιατί όλοι οι υπεύθυνοι για το συγκεκριμένο θέμα ήταν κατειλημμένοι. Όταν τελικά έκανα δημόσια κριτική με πήραν ακριβώς 20 λεπτά μετά την δημοσίευση της.
Άμεση εξυπηρέτηση και πολύ γρήγορη παράδοση. Στο κατάστημα Βουλιαγμένης
”πολύ ευγενικό προσωπικό και μεγάλη διαθεσιμότητα με πολύ καλές τιμές σε
περίοδο εκπτώσεων ή προσφορών.
Άριστη εξυπηρέτηση όσες φορές και εαν έχω ψωνίσει.Το προσωπικό είναι φιλικό και σωστά καταρτισμένο , ενώ το σέρβις ποτέ δεν έχει αργήσει πέρα απο τον εκτιμώμενο χρόνο.
”