Όταν δηλώνω ένα συγκεκριμένο locker σημαίνει πως θέλω να το παραλάβω εκεί και μόνο εκεί, οτιδήποτε άλλο είναι αυθαιρεσία. Στα…
Plaisio Αξιολογήσεις πελατών
Πληροφορίες για Plaisio:
Μπες Plaisio.gr και βρες tablet, laptop, υπολογιστές, τηλεοράσεις, κινητά, φωτογραφικές, αναλώσιμα, έπιπλα γραφείου, Άμεση παράδοση - Δωρεάν αντικαταβολή.
Μετάβαση στον ιστοτόπο
Αν είχε 0 θά τό έβαζα ποτέ ξανά και κυριολεκτω πότε ξανά, μακριά.
”και φυσικά μην περιμένετε ότι θα έρθουν να πάρουν την παλιά συσκευή για ανακύκλωση θα σας κλείνουν ραντεβού και δεν θα έρχονται αυτά μέχρι να βαρεθητε να σας κοροϊδεύουν. ΜΑΚΡΙΆ
Μην πάρετε ποτέ κλιματιστικό ή καποια άλλη ακριβή συσκευή που να θέλει τεχνική υποστήριξη, γιατί την πατήσατε. Η τυπικότητα και η σπιρτάδα σταματούν απο τη στιγμή που εχει γίνει η πώληση. Δυστυχώς το πλαισιο που υπήρχε παλιά λειτουργει με τελείως διαφορετικές πρακτικές….οπότε θα συνιστούσα να είστε πολύ προσεκτικοί.
”Το ένα αστεράκι γιατί παραγγείλαμε πλυντήριο πιάτων Παρασκευή και το παραλάβαμε τοις μετρητοίς την επόμενη Τετάρτη. ΟΜΩΣ:Για την εγκατάσταση που κάναμε παραγγελία Σάββατο, την προπληρώσαμε, μας είπαν ότι θα μας καλέσουν από τον εγκαταστάτη εντός 2 εργασ ημερών, έκανα πάνω από 10 τηλεφωνήματα στο ΠΛΑΙΣΙΟ, τελικά μετά από το 7ο μας έδωσαν απ’ευθείας το τηλέφωνο του εγκαταστάτη που δεν είχε ιδέα ότι υφίσταται παραγγελία, πλέον ημέρα Παρασκευή(!!!) με το όνομα μου για εγκατάσταση, το δε ΠΛΑΙΣΙΟ διατείνεται ότι την έχει αποστείλει…. Η περιγραφή και από μόνη της είναι υπεραρκετή για να βγάλετε τα συμπεράσματα σας…. Παραδομένο πλυντήριο από 10ημέρου κάθεται και με κοιτάζει εάν είμαι όμορφη!!!!!! Η παροχή υπηρεσιών είναι εξίσου σημαντική όπως και η παράδοση των αγαθών…. ΑΙΣΧΟΣ ΠΛΑΙΣΙΟ!!!!!!!
”Η Κριτική που θα κάνω είναι για το πλαίσιο. Είναι καλοί μέχρι να πουλήσουν το προϊόν. Για την παράδοση και την παραλαβή ανακύκλωσης συσκευών είναι αγενέστατοι. Σου κλείνουν ραντεβού ώρες που θέλουν εκείνοι. Δεν τους αφορά αν σε εξυπηρετεί ή όχι. Πρέπει να περιμένεις ένα δίωρο και στο τέλος δεν έρχονται κιόλας.
”Αθλια εξυπηρετηση . Παραγγειλα ηλεκτρονικά ενα iphone 16 ενω στο σαιτ έφραφε οτι υπηρχε διαθεσιμο κανονικα και για αποστολη σε ολοκληρη την Ελλαδα και ενω έκανα την παραγγελία μου κανονικα και αφου περιμενα 2 εβδομαδεσ να ερθει χωρις αποτέλεσμα τοτε αποφασισα να παω απο κοντα να δω τι έχει συμβει και δεν εχουν επικονωνησει. Τότε μου είπαν οτι δεν υπάρχει διαθεσιμο το συγκεκριμενο για αποστολές(βρισκομαι μακρια απο Αθηνα) μονο αν θελω να το παραλάβω απο το συγκεκριμενο καταστημα του Ψυχικου. Δεν υπήρξε ουτε μια ενημερωση απο μερους τους ,ουτε ενα μειλ, ουτε απαντουσαν σε κλήσεις γι αυτο και αναγκαστηκα να μεταβω στην Αθηνα. Είχαν ηδη δεσμευτει ολα τα χρηματα απο το λογαριασμο μου χωρισ καν να μου πουν οτι δεν υπαρχει ακομα και καθυστερησει να ερθει.
”Η επιχείρηση με την χειρότερη εξυπηρέτηση πελατών. Νομίζουν ότι δεν έχουμε άλλα πράγματα να κάνουμε στη ζωή μας και μας στήνουν χωρίς λόγο. Και δεν κάνουν ούτε τηλέφωνο . Ούτε τουαλέτα δεν μπορούμε να πάμε όταν τους περιμένουμε , γιατί θα φύγουν .
”Πήρα ένα τηλέφωνο 80 ευρώ απο το κατάστημα στη Λάρισα για την μητέρα μου (85 χρόνων) και δεν μπορούσε να το ανοίξει. Ένα nokia με μεγάλα κουμπιά και καπάκι, αλλά δεν άνοιγε εύκολα το καπάκι, την έκτη μέρα (επιστροφές μέχρι 7 μέρες λέει το πλαίσιο) το πήγα πίσω για να πάρω κάποιο ποιο εύχρηστο και μου λέει ο υπεύθυνος ότι έχει χρησιμοποιηθεί και δεν γίνεται αλλαγή. Εντάξει ένα τηλ. πήρα, αλήθεια, αλλά ήτανε στην αρχική συσκευασία χωρίς κανένα πρόβλημα. Εγώ από το πλαίσιο δεν πρόκειται να περάσω ούτε από έξω. Προχτές πήρα καινούργια τηλεόραση και ψυγείο και φυσικά ΟΧΙ από πλαίσιο. Μακριά από αυτούς. Για μένα τελειώσανε.
”Παρέλαβα μια τηλεόραση η οποία εξωτερικά στην κούτα είχε ένα ελάχιστο βαθούλωμα και τελικά ήταν ραγισμένη. Έπειτα από επικοινωνία εβδομάδων το ΠΛΑΙΣΙΟ και η μεταφορική δεν έπαιρναν την ευθύνη και επειδή υπέγραψα την φόρτωτκη χωρίς επιφύλαξη ( που να γνώριζα ) δεν έχει βρεθεί και μάλλον δεν πρόκειται να αποζημιωθώ. Απαράδεκτο
”Αγόρασα τη ρομποτική σκούπα xiaomi 5 η οποία σκουπίζει και σφουγγαρίζει. Η σκούπα όμως δεν σφουγγάριζε. Επικοινωνήσαμε με το plaisio και μας είπαν να την πάμε για έλεγχο. Αυτά μέσα στις 14 ημέρες που προβλέπει την αντικατάσταση του προϊόντος αν έχει πρόβλημα. Σε δεύτερη επικοινωνία μας είπανε ότι δεν ακολουθήσαμε σωστά τα βήματα από την εφαρμογή που κατεβάσαμε και ότι η σκούπα σφουγγαρίζει κανονικά. Όταν παραλάβαμε τη σκούπα και τη βάλαμε σε λειτουργία όχι μόνο εξακολουθούσε να μη σφουγγαρίζει αλλά έκανε και έναν δυνατό θόρυβο σαν να ρετάρει που δεν το έκανε πριν. Δηλαδή την πήραμε σε χειρότερη κατάσταση. Τραγικό!! Και πλέον αναγκαστήκαμε να πάμε στην αντιπροσωπεία της xiaomi στο Ρέντυ πολύ μακριά από τον τόπο διαμονής μας να την ελέγξουν και ένας θεός ξέρει τι θα μας πουν…
”άθλια εξυπηρέτηση στην ανακύκλωση συσκευών
”Το φορτηγό δεν έβρισκε το σπίτι Δεν με ειδοποίησαν με αποτέλεσμα να περιμένω όλη την ημέρα χάνοντας την δουλειά μου. Δεν με πήρε τηλέφωνο ο φορτηγατζής που δεν το έβρισκε για να του εξηγήσω πως να έρθει
Ούτε η εταιρία δεν με ειδοποίησε
Και τώρα ξοδεύω το υπόλοιπο της ημέρας μου σε αναμονές τηλεφώνων για να βρω έναν υπεύθυνο να συνεννοηθώ Ούτε συγνώμη ούτε καν αναγνώριση του σφάλματός τους ώστε να σπεύσουν να το διορθώσουν το συντομότερο
Θα μπω στο επόμενο δρομολόγιο λέει στην περιοχή μου Την άλλη εβδομάδα δηλαδή
Κρίμα για το πλαίσιο που δεν φροντίζει να έχει καλούς συνεργάτες στις μεταφορές Και στην τηλεφωνική εξυπ πελατών επίσης δεν δείχνουν καμία ευαισθησία στα σφάλματά τους κατά των πελατών που δίνουν έναν σκασμό λεφτά στις αγορές τους
Έχω να πω τα καλύτερα για αυτήν την εταιρεία, για την εξυπηρέτηση,για το πρόγραμμα δόσεων,για την μεγάλη ποικιλία προϊόντων.
”Ένα μπράβο σε όλους σας!
ΑΘΛΙΑ ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗ!!! ΑΘΛΙΑ! ΑΘΛΙΑ!
”Παραγγελία ηλεκτρονικά, πληρωμένα προϊόντα με χρόνο παράδοσης 24/11/2025, 10 μέρες μετά δεν έχουμε λάβει τίποτα.
Η τηλεφωνική εξυπηρέτηση αθλιότατη, το μόνο που λένε είναι ” θα σας ενημερώσουμε”, χωρίς ποτέ να υπάρχει ενημέρωση.
Ακόμα δεν ξέρουμε σε ποια μεταφορική εταιρεία είναι τα προϊόντα μας, αν έχουν δοθεί σε μεταφορική εταιρεία τελικά ή μας δουλεύουν.
Η ημερομηνία που μας εξυπηρέτησε η εταιρεία, δεν υπάρχει στην πραγματικότητα, γιατί ΔΕΝ μα εξυπηρέτησαν, μόνο τους πληρώσαμε!
Αθλια εξυπηρετηση κ.στο eshop.Παραγγελνεις κ το παραλαμβανεις εντος 3 ημερων απο το καταστημα χωρις να μεσολαβει ΣΚ
”Υστερα απο αναμονη 15 λεπτων στο τηλ σου λεει η αγενεστατη υπαλληλος οτι δεν.μπορει να στο.κρατησει αλλη μια μερα !!!! Οι ανθρωποι δουλευουν τις καθημερινες ξερετε…Ανοητοι ερασιτεχνες
Χρόνια πελάτισσα,θα το σκεφτώ σοβαρά αν ουτε χαρτι!Μετα απο αγορά πλυντηρίου ρουχων,θέλησα να το επιστρέψω διοτι είδα οτι ο κάδος ήταν πολυ μικρός.Το προϊόν παρέμενε στο σαλόνι μου που το άφησε ο μεταφορέας αφού άνοιξε την συσκευασία για να μου το δείξει υποχρεωτικά όπως είπε.Για αυτο το λόγο μου αφαίρεσαν 50 ευρω ,επειδη έβγαλε ο υπάλληλος τους τη ζελατίνα και με υποχρεωσαν να βρω μεταφορική να το στείλω στην ΜΑΓΟΥΛΑ, αλλα 60 ευρω εκεί,διοτι η εταιρεία δεν αναλαμβάνει παραλαβή ακόμα κι αν την χρεωθεί ο πελάτης,μόνο αν αγοράσεις αλλο προϊόν.Επιπλεον η υπεύθυνη επιστροφών με ειρωνευτηκε κ μου μιλησε απαξιωτικά οταν αντέδρασα στην επιβολή οικονομικού τιμήματος κ μάλιστα υψηλού επειδη δεν εχει την συσκευασία που οι ίδιοι αφαίρεσαν κ πέταξαν!ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟΙ
”Ελληνοαμερικανίδα
”Πολύ άσχημη η εμπειρία μου με την εταιρεία Πλαίσιο.
Επιπόλαιες συμπεριφορές, πλήρης άγνοια στον τομέα
ανάληψης ευθύνης (κρύβονται σαν τα ποντίκια προκειμένου
να αποφύγουν την αντιμετώπιση του δυσαρεστημένου πελάτη),
δεν ασχολούνται καθόλου με την επιμόρφωση/ ενημέρωση του
εξ’ ορισμού χαμηλού IQ προσωπικού τους….
Η ανευθυνότητα τους έγινε η αιτία για να δαπανήσω περίπου 200
ευρώ, πλέον της συνολικής δαπάνης μου για την αγορά πλυντηρίου
πιάτων (540 ευρώ), για την κατασκευή νέου, παραπλήσιας εμφάνισης,
εντοιχισμού, καθώς με είχαν ενημερώσει /καθησυχάσει ότι ο υπάρχων θα ταίριαζε στο νέο πλυντήριο.
Φανταστείτε ότι αυτό το γνώριζε ο τεχνικός/υδραυλικός
(άλλης εταιρείας), που συνέδεσε το νέο πλυντήριο….
Το resume είναι ότι διαταράχτηκε η αισθητική της κουζίνας μου.☺️
Ντροπη σας ! Δυο διαδραστικοι πινακες απο Generali και Alpha bank και δυο προτζεκτορες απο Κωζατ Αβεε και Σελεκτικα σχολες προς το Δημοτικο σχολειο Ανδραβιδας και το τεχνικι τμημα εξαπατησε και ταλαιπορησε με ιχνις ντροπης τους τεχνικους που περιμεναν τηλεφωνο για βοηθεια ….
”Θα προβουμε σε δημοσια διαμαρτυρια για να ενημερωθουν οι πελατες σας !!!