Αν μπορούσα να μη βάλω και καθόλου αστέρι. Οι τυποι είναι απατεώνες! Εχω παραγγείλει στις 1/8 έχω προπληρώσει και ακόμα…
Nova Αξιολογήσεις πελατών
Πληροφορίες για Nova:
Χρειάζεσαι ψηφιακή τηλεόραση, fiber Internet & τηλεφωνία όλα σε ένα; Επίλεξε το δικό σου πρόγραμμα EON μόνο με 30€ το μήνα. Τώρα τα έχεις όλα από τη Nova!
Μετάβαση στον ιστοτόπο
Πλήρωσα ένα ληξιπροθεσμο λογαριασμό την ημέρα που είχα όριο τελευταία μέρα προθεσμίας και αυτοί που έκοψαν το σταθερό,τι να πω….τα σχόλια δικά σασ…..το θεωρώ άκομψη κίνηση και λανθασμένη …..
”Λίαν επιεικώς 1 αστέρι γιατί δεν έχει επιλογή για κανένα.
”Την Τετάρτη 22/10 και ώρα 13.45, επικοινώνησε μαζί μου η Nova, προκειμένου να παραλάβω ένα υβριδικό ρούτερ, διότι το τηλέφωνο της μητέρας μου από της 6/10 δεν λειτουργεί λόγω βλάβης και δεν γνωρίζουν και πότε θα αποκατασταθεί από την Cosmote.
Μπαίνω στο υποκατάστημα Κορίνθου στις 14.05, με σταματάνε οι 2 κοπέλες και μου λένε “Κλείσαμε”.Εξηγώ ότι με πήραν από την Nova διότι δεν έχει τηλέφωνο η μητέρα μου κτλ, ήρθα να παραλάβω απλά ένα ρούτερ. 3 λεπτά; 5 λεπτά να κάναμε; Και μου απαντάνε και πάλι “Λυπάμαι κλείσαμε”.Συγνώμη λέω “στο site η εταιρία γράφει ότι κλείνετε τις Τετάρτες στις 15.00 κι είναι 14.05 ακόμα, μου απαντάνε και πάλι “Λυπάμαι κλείσαμε”. Ποτέ ξανά Nova, ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟΙ! Αλλαγή όλα τα συμβόλαια μου, χίλιες φορές Cosmote.
Απογοήτευση σκέτη, ανεκπαίδευτο προσωπικό στην εξυπηρέτηση (αν είσαι τυχερός/η και τους βρεις). Έχω αρκετά να αρνητικά να πω αλλά δεν θα σπαταλήσω άλλο χρόνο για ερασιτέχνες. Το μετάνιωσα που έφυγα από τον προηγούμενο πάροχο. Εννοείται πως με την πρώτη λήξη συμβολαίου έχω φύγει.
”Εστειλα μηνυμα στις 9/10/2025 για να επικοινωνησει η εταιρεια τηλεφωνικα μαζι μου συμπληρωνοντας το πεδιο των ωρων που επιθυμω, επικοινωνια 18.00 μμ-21.00 μμ.
”Στις 10/10/2025 ελαβα ενα τηλεφωνημα περιπου στις 20.35 μμ και ζητησα να με παρουν σε 10 λεπτα. Δεν με πηραν,Την επομενη ημερα (11/10/2025) με καλεσαν στις 09.30 πμ! Ενημερωσα οτι εχω ζητησει επικοινωνια ΜΟΝΟ το απογευμα απο 18.00 μμ και μετα, μεχρι εκεινη την ωρα δεν θελω να με ενοχλουν για προσωπικους λογους. Ζητησε συγνωμη η υπαλληλος και την Δευτερα 13/10/2025, με καλεσαν 3 φορες πρωϊνες ωρες! Στις 10.00 πμ, στις 11.00 πμ και στις 11.20 πμ! Στις 17/10/2025 ΠΑΛΙ ΜΕ ΚΑΛΕΣΑΝ 9.30 ΠΡΩΪ!
ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟΙ!
Τωρα προσπαθω να βρω τον τροπο να ακυρωσω το αιτημα κλησης, δεν θα κανω ποτε συμβολαιο με αυτην την εταιρεια.
Απαράδεκτη εταιρεία, απαράδεκτοι υπάλληλοι. Ήθελα να βάλω nova tv, πέρα ότι μετά από 20 μέρες από την σύμβαση είναι άφαντοι, για να ακυρώσω την σύμβαση θέλουν να τους πληρώσω τέλη υπαναχώρησης του αιτήματος.
”Εάν υπήρχε 0 αστέρια θα έβαζα -0 έκανα σύνδεση δικτύου πριν ένα περίπου μήνα έκαναν κ οι γονείς μου αντίστοιχα μένουμε στην ίδια πολυκατοικία κλείσαμε ραντεβού να έρθει τεχνικός για εγκατάσταση το ένα ραντεβού για 14/10 των γονιών μου το δεύτερο για 15/10 σε δίκη μου σταθερή γραμμή ηρθε ο τεχνικός για την σύνδεση στις 14/10 κ έκανε σύνδεση που αφορούσε την δική μου σταθερή γραμμή ενώ έπρεπε να κάνει των γονιών μου.εχω κάνει 3 κλήσεις για την επίλυση έχω στείλει παράπονο έχω ζητήσει να μιλήσω με προϊστάμενο κ καμία ανταπόκριση.αυτη τη στιγμή είναι συνδεδεμένο ένα τηλέφωνο που αφορά το δικό μου αφμ σε αφμ άλλου ατόμου.συν ότι δν έχει γίνει αιτημα να μου αποσταλούν οι καταγεγραμμένες επικοινωνιες που έχω ζητήσει.Ο τεχνικός φυσικά άφαντος.Ολο αυτό θα πάρει μεγάλη διάσταση
”χρόνια πελάτης σταθερής κ ίντερνετ 24αρας γραμμής πριν ένα χρόνο αναβαθμίσαμε την υπηρεσία κ προσθέσαμε κ δορυφορική tv eon σε ερώτηση για το ίντερνετ μου είπαν ότι δε θα έχω πρόβλημα απλά η ταχύτητα θα κυμαίνεται 6-10 το οποίο με καλύπτει και δεν είχα θέμα . μετά από 9 μήνες το ίντερνετ έκανε συνέχεια αποσυνδέσεις και όταν δούλευε η ταχύτητα ήταν τέτοια που ούτε μια απλή σελίδα στο Google δεν άνοιγε . μίλησα με το τεχνικό τμήμα και μου είπαν ότι οι γραμμές του χαλκού είναι το πρόβλημα κ πρέπει να αναβαθμίσω σε fiber με έξτρα κόστος (κάτι που δε με ενημέρωσαν όταν κάναμε το συμβόλαιο κ στην ουσία δε μου παρέχουν τις υπηρεσίες που πληρώνω) προσπαθώ πάνω από 15;μέρες να έρθω σε επικοινωνία με το τμήμα προσφορων αλλά με γράφουν κανονικά . πράγματικα ότι και να πω είναι λιγο
”Απαράδεκτη δεν βρίσκω άκρη για αλλαγή συμβολαίου εδώ και ένα μηνα
”Τραγικοί, απαραδεκτοί δεν ξερω τι να πω πραγαμτικα 3 μηνες και ακομα δεν εχουμε ιντερντ στο σπιτι καθε μερα μπαινουμε σε προτεραιοητητα εδω και 3 μηνες
”21 μέρες ανεκδιήγητης ταλαιπωρίας, σπατάλης χρόνου, και καθημερινού εμπαιγμού από την εξυπηρέτηση πελατών και του τεχνικού τμήματος, που έχουν άριστη εκπαίδευση στο να μην ακούν, να μην απαντούν, και μόνο να αποκρούουν τα αιτήματα προς όφελος της εταιρείας. 21 μέρες χωρίς την παροχή της συμφωνηθείσας υπηρεσίας και δεν είναι η πρώτη φορά μέσα σε ελάχιστους μήνες από την αρχή της σύνδεσης. Δεν υπάρχει email επικοινωνίας οπότε σε κατευθύνουν σε φόρμα παραπόνων, από όπου λαμβάνεις την τυποποιημένη απάντηση ότι θα σου απαντήσουν γραπτώς, πράγμα που δεν συμβαίνει ΠΟΤΕ. Την επόμενη μέρα σε καλούν και αν τολμήσεις να χάσεις την κλήση σού στέλνουν τυποποιημένο μήνυμα ότι δεν σε βρήκαν διαθέσιμο και για το αίτημά σου απαιτείται τηλεφωνική επικοινωνία, οπότε το αίτημά σου πέφτει στα σκουπίδια και πρέπει να το κάνεις πάλι από την αρχή. Ακόμα κι όταν επιτευχθεί η απαιτούμενη τηλεφωνική επικοινωνία το αίτημα ΠΟΤΕ δεν απαντάται γραπτώς όπως υπόσχονται. Όταν αναφερθεί τεχνικό πρόβλημα και διαπιστωθεί ότι δεν λύνεται από μακριά επικοινωνεί μαζί σου μία συνεργαζόμενη τεχνική εταιρεία για να οριστεί το ραντεβού με τον τεχνικό. Εάν δεν συμφωνήσεις με το ραντεβού που όρισαν – και δεν είναι διαπραγματεύσιμο – τότε ενημερώνουν τη Nova ότι το ραντεβού ορίστηκε και εσύ δεν ήσουν εκεί, ή ότι το ραντεβού έγινε και η βλάβη επιδιορθώθηκε. Μετά λαμβάνεις ένα sms από τη Nova ότι το αίτημά σου ολοκληρώθηκε, οπότε αναγκάζεσαι να κάνεις τη διαδικασία πάλι από την αρχή. Εάν τυχόν χάσεις τις κλήσεις τους και προσπαθήσεις να καλέσεις πίσω δεν απαντούν ποτέ. Αυτές τις τεχνικές χρησιμοποιεί η Nova για καθυστέρηση της αντιμετώπισης του προβλήματος, που στη συγκεκριμένη περίπτωση δεν είναι επιλύσιμο και σύμφωνα με την αναφορά του τεχνικού πάντα θα υπάρχει πρόβλημα στη γραμμή. Στα αναρίθμητα αιτήματά μου προς τη Nova να πάρει θέση πάνω στο πρόβλημα έτσι ώστε να εξεταστούν οι εναλλακτικές η Nova δεν απάντησε ΠΟΤΕ, ενώ τηλεφωνικά και στο πόδι μού έλεγαν ότι δεν βλέπουν κάποιο πρόβλημα. Για να καθυστερήσουν κι άλλο την αντιμετώπιση της κατάστασης με καλούσαν ακόμα και στο σταθερό – ναι, αυτό που είχε τη βλάβη – έτσι ώστε να μου απευθύνουν το τυποποιημένο μήνυμα ότι δεν ανταποκρίθηκα. Όταν το τεχνικό γραφείο αποφάσισε να συνεννοηθεί με πολιτισμένους όρους – και όχι εκβιαστικά – και να ορίσουμε από κοινού ένα πραγματικό ραντεβού, ο τεχνικός επανέλαβε την θέση του ότι η γραμμή είναι τέτοια που πάντα θα έχει πρόβλημα, πράγμα που και πάλι η Nova αρνείται (!!!) για να αποποιηθεί την ευθύνη της σύμβασης στη συγκεκριμένη παροχή, καθώς πριν την υπογραφή είχε γίνει έλεγχος και παρότι είδαν το πρόβλημα δεν αρνήθηκαν τη σύμβαση, ούτε με ενημέρωσαν για τα προβλήματα που θα αντιμετώπιζα. Τα δεκάδες αιτήματά μου προς τη Nova να εντοπίσει την αιτία του προβλήματος ή να λάβει θέση ως προς την μη επιλύσιμη κατάσταση έτσι ώστε να βρεθούν οι πιθανές εναλλακτικές και να συζητηθούν σε πολιτισμένο επίπεδο έχουν πάντα ως απάντηση τον εμπαιγμό των υπαλλήλων και πέφτουν στο κενό. Τα sms ότι “το πρόβλημα επιλύθηκε” – ενώ στην πράξη δεν είχε συμβεί τίποτα απολύτως – είχαν στόχο να φαίνεται στο σύστημα ότι δεν υπάρχει βλάβη για να μειωθούν οι μέρες της αποζημίωσης που οφείλει η Nova για την μη παροχή της υπηρεσίας. Η Nova με απειλεί με ρήτρες αποχώρησης καθώς δεν παραδέχεται ότι το πρόβλημα είναι μη επιλύσιμο, εκθέτοντας έτσι και τον ίδιο τους τον συνεργάτη. Η Nova αρνείται να με αποδεσμεύσει ατελώς και επιμένει να με κρατάει σε μία προβληματική κατάσταση, ενώ οι προσπάθειές μου για εύρεση εναλλακτικών καταλήγουν σε αδιέξοδο. Αν σκέφτεστε να επιλέξετε τη Nova, μην το κάνετε για κανένα λόγο, γιατί η καθημερινή ενασχόληση με τα καπρίτσια τους, η αντίστοιχη σπατάλη χρόνου, η άρνηση να επικοινωνήσουν με πολιτισμένους όρους, η μόνιμα προσβλητική στάση απέναντι στον πελάτη, ο εμπαιγμός και το μόνιμο αδιέξοδο, αυτή θα είναι η συνεργασία σας με τη Nova, και δεν το συνιστώ σε κανέναν.
”Όποιος θέλει να πετάξει τα λεφτά του να βάλει NOVA.
”Άθλιο internet, και εξυπηρέτηση
ΑπαρσδεκτοιΙΙ!!! Η χειροτερη εταιρεια. Δυστυχως ειναι πελατης τους για σραυερο,ιντερνετ και τηλεοραση. Απο αυτα εψω μονο τηλεοραση. Σταθερο δεν εχω σχεδον ολο τον χρονο και ιντερνετ ” δανεικο ” απο την κορη μου!τον λογαριασμο ομως τον στελνουν ανελλιπως και έχουν το θρασος να βαζουν φραγη εαν δεν τους πληρωσεις. Και επιπλεον χρεωνουν και την αρση φραγης. Ουτε για 1 αστερι δεν αξιζουν!!!
”Προσπαθώ να κάνω διακοπή συμβολαίου εδώ και δύο εβδομάδες και δεν υπάρχει εξυπηρέτηση.Παίρνω στο 13700 και τα παιδιά από την εξυπηρέτηση και μου λένε να πάρω το 13800.Χώρια το ότι με χρέωνε κάθε φορά που τηλεφωνόυσα κάθε φορά η κλήση κατέλειγε στο 13700 όπου εκεί τα παιδιά δεν μπορούν να σε εξυπηρετήσουν σχετικα΄με αυτά τα αιτήματα.Με καθοδήγησαν για το πως μπορώ να πάρω κλήση στο 13800 αλλά παρόλα αυτά η κλήση πάντα κατέλειγε στο 13700 χώρια τα αιτήματα διακοπής συμβολαίου που έχω στείλει και δεν έχω πάρει απάντηση.Απαράδεκτοι!!!
”Απλά τραγικη εταιρία ΜΑΚΡΙΑ ΑΠΟ ΤΗΝ Νova άχρηστοι, ανίκανοι αηδία πραγματικα.Ειχα πάρει τηλ για να πω για το αισχρό fiber που εχουμε,μόνο πάνω από το ρούτερ δουλεύει στα υπόλοιπα δωμάτια τίποτα κ ο ένας με έστελνε στον άλλο χωρίς να βγάλουμε καμία ακρη επίσης είναι γελοίο που σε χρεώνει 0,25€ το κάθε τηλεφώνημα χωρίς καν να σου δώσουν μια λύση για το πρόβλημα σου κ αυτό το 1 αστεράκι ούτε που το αξίζει.Ντροπη σας!!!!!
”Ενα αστέρι αναγκαστικά για ν γράψω. Τ χειρότερο fiber, κ απαράδεκτη εξυπηρέτηση σ όλα τ επίπεδα
”Αν μπορούσα δεν θα έβαζα καθόλου ούτε ένα αστέρι. Αγεναστατοι!
”Απαράδεκτοι!!! Νά μένει κάποιος στον Πειραιά καί νά έχει κακό σήμα στο κινητό καί στο internet. Στην Ελλάδα τού 2025 ζούμε όχι στο 1997!!!
”Μένω στο Ρίο, Πάτρα και το ίντερνετ κόβεται συνέχεια. Σήμερα στο τηλέφωνο δεν ήταν καθόλου εξυπηρετικός αυτός που υποτίθεται θα μας βοηθούσε. Μας έχουν αφήσει χωρίς καθόλου ίντερνετ τις τελευταιες 2 μέρες. Θα αλλάξω εταιρεία.
”Είμαι φοιτήτρια περιμένω πάνω από 2 εβδομάδες για να μου κάνουν μια απλή σύνδεση με ρουτερ ο τεχνικός πολύ ευγενικός έχει έρθει δύο φορές αλλά δεν εχουν συννεοηση με την νόβα και τις δύο φορές που ήρθε δεν μπορούσε να το συνδέσει επειδή μου είχαν δώσει λάθος ρουτερ απαράδεκτοι πραγματικά . Εχω πολλές υποχρεώσεις για το πανεπιστήμιο και σε ένα σπίτι που δεν πιάνει σήμα περιμένω τόσες μέρες το ίντερνετ καθόλου συνεπείς στην ώρα τους
”Εκανα αιτηση φορητοτητας του κινητου απο αλλο παροχο εδω και ενα μηνα. Με πηρε τηλεφωνο ενας εκπροσωπος μια εβδομαδα μετα, μου ειπε οτι θα στειλει το συμβολαιο για υπογραφη, και να προσαρτησω και τα υπολοιπα δικαιολογητικα, ωστε να προχωρησουν στην μεταφορα. Απο τοτε τζιφος. Ουτε φωνη ουτε ακροαση.
”Οταν μιλαω στο τσατ με καποιον ολο μου λενε οτι υπαρχει εκκρεμοτητα, αλλα δεν μπορουν να με ενημερωσουν ποια ειναι. Ή ρωτανε αν εχω υπογραψει το συμβολαιο (γιατι τοτε εχουν εως τρεις μερες συμφωνα με την ΕΕΤΤ), και οταν τους λεω οτι το περιμενω στο ημειλ ακομα με πετανε μπαλακι.
Απαραδεκτοι…….
Το ίντερνετ εκεί που ήταν λίγο ικανοποιητικό ,τώρα σέρνεται.Και η καραμέλα πως εδώ που είμαι κι έχω ίντερνετ ας πάψει . Το μόνο σίγουρο είναι πως θα διακόψω και ίντερνετ και νοβα τηλεόραση που μόνο εκεί θα δεις τα πιο αποτυχημένα έργα. Σε βρόγχο για 50 άρα γραμμή έχω 7 με 8 ταχύτητα μετά βίας. Στο μόνο που ήταν τυπικοί ήταν να μου κόψουν Κυριακάτικα το ίντερνετ επειδή δε πρόλαβα να πληρώσω τη μηνιαία συνδρομή ,λες και τους χρωστάμε δύο και τρεις μήνες.Τραγικη εταιρία
”η εταιρεία δεν παρέχει καν σταθερή 50 γραμμή επίσης η ιστοσελίδα με δυσκολία άνοιξε με αυτό το άθλιο internet
”η εξθπηρετηση πελατων ειναι οτι χειροτερο υπαρχει! κανεις δεν ειναι εκπαιδευμενος και κανεις δε ξερει τι του γινεται. Προσπαθω να κανω μεταβιβαση γραμμης στην κορη μου εδω και 2 μηνες και καθε φορα μου δινουν αλλες πληροφοριες. Δεν υπαρχει κανενας συντονισμος. Τραγικοι μεχρι αηδειας! Σε ολα τα τσατ κατι αλλο μου λενε και πλεον με πετανε εξω χωρις καν να προσπαθησουν να εξηπηρετησουν επειδη τους ειπα θελω ακυρωση συμβολαιου!
”Απαραδεκτη, αχρηστη. Η χειροτερη εταιρια. Μην πλησιαζετε!!!!!
”Η χειρότερη εταιρεία τηλεπικοινωνιών. Έχω σταθερό και 4 κινητά στη nova και ήθελα και το 5ο κινητό να μεταφέρω στο free to go και έχω κάνει αίτηση πριν μία εβδομάδα κάθε μέρα με κοροϊδεύουνε και λένε ότι σε λίγο θα ενεργοποιήσουν τη sim κάρτα και μέχρι στιγμή δεν έχει γίνει απολύτως τίποτα. Ντροπή σας ψεύτηδες
”