Nova Αξιολογήσεις πελατών

Βαθμολογία 1.27 από 785 κριτικές

Στοιχεία εταιρίας

Πληροφορίες για Nova:

Χρειάζεσαι ψηφιακή τηλεόραση, fiber Internet & τηλεφωνία όλα σε ένα; Επίλεξε το δικό σου πρόγραμμα EON μόνο με 30€ το μήνα. Τώρα τα έχεις όλα από τη Nova!

Μετάβαση στον ιστοτόπο
Βαθμολογήστε την επιχείρηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

785 κριτικές για “Nova

  1. Χρυσουλα Μ.

    Ότι χειρότερο σαν εταιρεία εδώ και 10 μέρες με χουν χωρίς τηλέφωνο Ίντερνετ και τηλεόραση και όλα αυτά μολις έκανα αναβάθμιση από το πρόγραμμα fiber 50 στο fiber 100 και σήμερα μου έρχεται λογαριασμός όπου με χρεώνουν παραπάνω λόγο του Καινούργιου συμβολαίου το οποίο από τη στιγμή που ενεργοποιήθηκε δεν έχω παροχές
    10 μέρες και αντί να μου μειώσουν το λογαριασμό μου τον στέλνουν αυξημένο ΝΤΡΟΠΗ ΣΑΣ ΕΙΣΑΣΤΕ ΟΤΙ ΧΕΙΡΟΤΕΡΟ

  2. Δημήτρης Κ.

    Κινητά, σταθερά και ίντερνετ στην εταιρεία Nova με το απόλυτα εκπαιδευμένο προσωπικό, το οποίο δεν ξέρει που πάνε τα τέσσερα.
    Έχεις πρόβλημα με το ρουτερ (που μέχρι εχθές δεν είχες) γιατί έχει καεί λόγω αυξομειώσεων ρεύματος και σου λένε ότι θα στείλουν τεχνικό να έρθει στο σπίτι σου μέσα και μάλιστα μόνο πρωί λες κι εμείς καθόμαστε. Τι λες ρε μεγάλε που το είδες γραμμένο αυτό να μπαίνεις στα σπίτια του κόσμου; με ποιο δικαίωμα; Είναι λέει η τακτική της εταιρείας τέτοια.
    ΑΠΑΓΟΡΕΎΕΤΑΙ να μπει στο σπίτι σου καθενός ο κάθε τυχάρπαστος τεχνικός της κάθε τέτοιας εταιρείας.

    Ενώ μπορεί να διορθωθεί το οτιδήποτε με τηλεφωνική συνομιλία σε απειλούν με τέτοιο τρόπο.

  3. ΝΙΚΟΛΑΟΣ Π.

    Απαράδεκτη τεχνική υποστήριξη. Μόνο πρωινές ώρες μπορούν λες και εμείς καθόμαστε σπίτι και τούς περιμένουμε. Πείτε το μάς από την αρχή πού ξεκινάμε την συνεργασία μας να μην υπογράψουμε συμβόλαιο . Απαράδεκτη και η συμπεριφορά υπαλλήλων του τεχνικού τμήματος. μηδέν θέλει όχι ένα αστέρι Μόνο τους λογαριασμούς κοιτάτε εάν λήγουν. Τους πελάτες όμως που αυτοί σας πληρώνουν τους έχετε στο περιθώριο . Δυστυχώς είμαι πάρα μα πάρα πολύ απογοητευμένος από την τεχνική υποστήριξη . Δεν πρόκειται να ασχοληθώ ποτέ ξανά με την συγκεκριμένη εταιρεία . Δυστυχώς . Δυο μήνες πελάτης είμαι και είναι τραγικό για μια εταιρία τέτοιου βεληνεκούς .

  4. Βάνα Λ.

    Γιατί τόσες αρνητικές κριτικές βρε παιδιά σε αυτή τη θεόσταλτη εταιρία; Είστε όλοι κακεντρεχείς Γέλασα όμως όταν πήρε το μάτι μου 5 αστέρια και απόρησα μέχρι να διαπιστώσω, διαβάζοντας τα χειρότερα σχόλια του χρήστη, ότι πρόκειται για λάθος Επειδή θα πρέπει να γράψω ολόκληρο τόμο για να κάνω εποικοδομητική κριτική και δεν έχω την ψυχραιμία αυτή τη στιγμή, ίσως επανέλθω σε δεύτερο χρόνο Το μόνο που μπορώ να κάνω για την ώρα είναι να τους καταραστώ για άλλη μια φορά γραπτώς γιατί τηλεφωνικώς τους ευχήθηκα πολλές φορές ΜΗ ΠΙΣΤΕΥΕΤΕ ΤΙΠΟΤΑ απ όσα σας λένε, ο τρόπος που ανατρέπονται όλα όσα σου έλεγαν μόλις τους πληρώσεις είναι σχεδόν σοκαριστικός Το πεντάχρονο ανιψάκι μου είναι πολύ πιο επαγγελματίας απ’ όλους τους μαζί Άντε και καλά ξεμπερδέματα σε όλους, περαστικά μας

  5. Βασίλης Σ.

    Η χειρότερη εταιρεία που υπάρχει…..! Άλλαξα από 24αρα γραμμή σε 100αρα 5g εδώ και ενάμιση μήνα και ΜΕΤΑΝΙΩΣΑ ΤΗΝ ΩΡΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΣΤΙΓΜΗ!!! Πρώτον δεν σου λέει κανείς ότι για gaming-streaming δεν κάνει (πρέπει να το ανακαλύψεις μόνος σου…..κατι σαν γρίφος)γιατί η γραμμή τους είναι για το π@@ς διότι μετά τις 4 το απόγευμα αρχίζει και γονατίζει η γραμμή τους με αποτέλεσμα να έχεις 220-800ms.Αρα για να είσαι ευχαριστημένος στην Nova 100 5g(που 5g δεν είναι….. άλλη συζήτηση αυτή) θα πρέπει να προσεύχεσαι από το μεσημέρι πριν σχολάσεις από την δουλειά να μην μπουν πολλοί στο δίκτυο μήπως και καταφέρουμε να παίξουμε λίγο online,σαν δεν ντρέπεστε, νομίζετε ότι όλοι είναι αμόρφωτοι και μπορείτε να τους λέτε παπατζες.

  6. Μαρια Βερρα Β.

    Άθλια εταιρεια!ζητάω να μου στείλουν λογαριασμό να πάω να πληρώσω δε μου στέλνουν πουθενά ούτε σε mail ούτε στο κινητό ούτε σπίτι και μετά σου κάνουν διακοπή!

  7. Παναγιώτης Μ.

    Δεν έχει καθόλου κάλο σήμα και πολύ ιρανική όταν επικινονης μαζί τους και ρότας γιατί έχεις διακοπές στο ίντερνετ

  8. Λιλα Π.

    Ντροπή! Απαράδεκτη εταιρεία είχα συμβόλαιο που έχει λήξει και συνεχίζουν χωρίς τη θέληση μας να το ανανεώνουν ενώ έχουμε αιτηθεί ήδη 3 φορές διακοπή. Πληρώνουμε χωρίς λόγο. Μακριά !!!

  9. Βασίλειος Σ.

    Απαράδεκτη συμπεριφορά. Μου απέστειλαν συμβόλαιο τηλεόρασης το οποίο δεν αιτήθηκα και προσπαθώ να λύσω το θέμα,αλλά χωρίς αποτέλεσμα. Είμαι πελάτης από την ίδρυση της εταιρείας και σκέπτομαι να διακόψω ακόμη πληρώνοντας και την ρήτρα.

  10. ΒΑΣΩ Κ.

    ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟΙ.
    2025 και σπίτι χωρίς τηλέφωνο και internet εδώ και δύο μήνες.
    Πληρώνω κανονικά τους λογαριασμούς.
    Αν μπορούσε να είναι αρνητική η βαθμολογία θα ήταν στον χαμηλότερο βαθμό.Μπορω να πω πολλά και σίγουρα θα είναι τα χειρότερα.
    Οι συνομιλίες καταγεγραμμένες.Κανεις δεν ασχολείται ομωσ όταν έχεις δίκιο.
    ΑΠΑΤΕΩΝΕΣ

  11. Νικολαος Κ.

    Χαλια εδω και πολυ καιρό χωρίς να μπορούν να το φτιάξουν .
    Συνεχείς αποσυνδέσεις με την ταχύτητα να κατεβαίνει στο 4 κλπ.
    ΧΑΛΙΑ

  12. Χειρότερη εταιρεία δεν υπάρχει χρόνια πελάτισσα τους και επειδή μου έτυχε ένα πρόβλημα σοβαρό υγείας δεν μου έδωσαν μια παράταση μέχρι τέλος Απριλίου όπου και θα μπορούσα να το πληρώσω μακριά από αύριο βονταφον

  13. Μας κοροϊδεύουν 50 ταχύτητα μου έταξαν και τελικά έχω 0.12 αλλά πληρώνουμε για 50 γραμμή… 70 ευρώ τον μήνα για κάτι που δεν υπάρχει……. έχω φωτογραφίες από speed test ώρα και ημερομηνία 12:20 με ταχύτητα που σκοτώνει…… θα σας παρακαλούσα να μου απαντήσετε….. τι ακριβώς φταίει…. το μόνο που μου είπατε είναι αδυναμία δικτύου….

  14. ΠΑΝΤΕΛΗΣ Κ.

    Ο πωλητής προκείμενου να κανει νεο συμβόλαιο μας τάραξε στο ψέμα και βρεθήκαμε να πληρώνουμε ρητρά στην προηγουμένη εταιρεία και όταν το ανάφερα μου είπαν δεν πειράζει μην το πληρώνεις

  15. Παρασκευή Δ.

    Μετάνιωσα την σύνδεση κινητού που έκανα
    Δεν έχω ποτε σήμα δεν έχω ποτε Ίντερνετ
    Αν μπορούσα δεν θα έβαζα ούτε ένα αστέρι
    Μήνες καλώ και δεν έχει επιλυθεί το πρόβλημα
    Αντίθετος κάθε μέρα και χειρότερα
    Δεν μου κάνει εντύπωση η τόσο χαμηλή βαθμολογία
    Και ενημερωτικα σας έχω κάνει καταγγελία και ελπίζω να μην είμαι η μόνη
    Τόσα χρόνια με κάρτα άλλης εταιρια και ήταν όλα άψογα
    Τα πιο πεταμένα χρήματα που έχω δώσει ποτε
    Ντροπή σας

  16. Βασίλης Ν.

    Απαράδεκτη πολιτική εταιρείας – ΑΠΑΤΕΩΝΕΣ !!! Ζήτησα διακοπή συμβολαίου πακέτου Τηλεόραση+τηλέφωνο που έχει ΗΔΗ ΛΗΞΕΙ μήνες τώρα και μου είπαν πως θα με παρουν τηλέφωνο μετα από 35 μέρες να με ρωτήσουν για ποιο λόγο κόβω την συνδρομή. Τέτοια απάτη δεν έχω ξαναδεί στην ζώη μου. Κάθε ευρώ στην NOVA είναι χρηματοδότηση μαφιόζων. Μετάνιωσα την στιγμή που έγινα πελάτης τους , σε δαίμονες να είχα πουλήσει την ψυχή μου , λιγότερες συνέπειες θα είχε … μακριά από NOVA …

  17. Σοφία Χ.

    Πωλήτρια της nova με το όνομα Αριστέα ήρθε σήμερα πάνω από 3 φορές στο σπίτι μου την κατέγραψαν οι κάμερες να πηγαινοέρχεται σε όλον τον κήπο χωρίς εμφανή λόγο εφόσον χτυπούσε το κουδούνι κ απουσιάζαμε.. όταν φτάσαμε μας περίμενε έξω από το σπίτι για να μας κάνει δήθεν προσφορά αλλά το μόνο που την ενδιάφερε ήταν οι άντρες του σπιτιού καθώς ήταν πολύ εκδηλωτική κ παιχνιδιαρα. Μάλλον η nova προσπαθεί με κάθε μέσο να πιάσει πελατακια

  18. Anastasia Μ.

    Η πιο άχρηστη εταιρεία στην Ελλάδα. Μείνετε μακρυά!!!!!

  19. Αγγελικη Ξ.

    Η χειρότερη εταιρεία ever! Εξυπηρέτηση μηδέν!

  20. Παύλος Π.

    Σήμερα επικοινώνησα με την εξυπηρέτηση πελατών για να ενημερώσω για ένα πρόβλημα σύνδεσης ίντερνετ ,με έκανε θετική εντύπωση η κυρία με την οποία επικοινώνησα για την ευγένεια για τον κατανοητό λόγο της αλλά και για την άμεση εξυπηρέτηση. Ζήτησα να μου πει το όνομα της γιατί νομίζω ότι είναι υποχρέωση μου να τονίσω τα θετικά μιας εταιρείας μέσω των υπαλλήλων της ! Είναι η κ.Α !

  21. Ioannis P.

    Ότι χειρότερο μακριά έκανα αίτημα μετά από 3 μήνες και δεν έχω σταθερό ίντερνετ . Το σήμα στο κινητό χάνετε δια το θέμα μακριά

  22. A. M.

    Η κατάσταση με τη Nova έχει γίνει ανυπόφορη. Συνεχείς βλάβες στη σταθερή γραμμή τηλεφώνου ίντερνετ, αλλεπάλληλες επικοινωνίες, επισκέψεις χωρίς αποτέλεσμα τεχνικών στο κοινόχρηστο κουτί της πολυκατοικίας, στην τηλεφωνική επικοινωνία αοριστίες και μόνο. Επίσης, ένα χρόνιο πρόβλημα το οποίο φυσικά δεν επιλύθηκε ποτέ, η μη αναγνώριση κλήσεων στο σταθερό. Περιστασιακά, μια κλήση στις 15, μπορεί και να δώσει αναγνώριση.
    Προφανώς, λόγω συμβολαίου θα πρέπει να πληρώσω ρήτρα αν διακόψω, αλλά οι υπηρεσίες τους είναι ανεπαρκείς…

  23. Ιωάννης Τ.

    Απατεώνες, είχα κλειστό συμβόλαιο με σταθερή τιμή για δύο χρόνια και στον ένα χρόνο μου έκαναν αύξηση, αφού αθέτησαν το συμβόλαιο το διέκοψα και τώρα ζητάνε και ρήτρα

  24. ΣΤΑΘΗΣ Π.

    Απαράδεκτοι πληρώνω 100 γραμμή κ κάνει συνέχεια αποσυνδέσεις οτι χειρότερο κυκλοφορε!!!Με έβαλαν να πάρω wifi mesh κ πάλι χαλια το internet!!!Έχει πρόβλημα το ρούτερ κ δεν το αλλάζουν!!!

  25. Ιωάννης Ρ.

    Απλά απαράδεκτοι. Μακριά.
    Κάναμε συμβόλαιο για 100 άρα γραμμή
    και το αποτέλεσμα χαμηλές ταχύτητες και πολύωρες διακοπές.
    Το τεχνικό τμήμα μας είπε ότι υπάρχει ανεφικτοτητα και ότι με δίκτυο χαλκού δεν θα πετύχετε ταχύτητες πάνω από 24 Mbps.
    Τώρα που άλλαξα πάροχο μου ζητάνε ρήτρα ενώ αυτοί δεν μπορούν να μου παρέχουν αυτό που υπογράφουν.
    Αν δεν μπορείτε Κύριοι να το λέτε
    από την αρχή και μην παραπλανάτε
    τον κόσμο.
    Απατεώνες!!!!!