Ότι χειρότερο σαν εταιρεία εδώ και 10 μέρες με χουν χωρίς τηλέφωνο Ίντερνετ και τηλεόραση και όλα αυτά μολις έκανα αναβάθμιση από το πρόγραμμα fiber 50 στο fiber 100 και σήμερα μου έρχεται λογαριασμός όπου με χρεώνουν παραπάνω λόγο του Καινούργιου συμβολαίου το οποίο από τη στιγμή που ενεργοποιήθηκε δεν έχω παροχές
10 μέρες και αντί να μου μειώσουν το λογαριασμό μου τον στέλνουν αυξημένο ΝΤΡΟΠΗ ΣΑΣ ΕΙΣΑΣΤΕ ΟΤΙ ΧΕΙΡΟΤΕΡΟ
Ότι χειρότερο σαν εταιρεία εδώ και 10 μέρες με χουν χωρίς τηλέφωνο Ίντερνετ και τηλεόραση και όλα αυτά μολις έκανα αναβάθμιση από το πρόγραμμα fiber 50 στο fiber 100 και σήμερα μου έρχεται λογαριασμός όπου με χρεώνουν παραπάνω λόγο του Καινούργιου συμβολαίου το οποίο από τη στιγμή που ενεργοποιήθηκε δεν έχω παροχές
”10 μέρες και αντί να μου μειώσουν το λογαριασμό μου τον στέλνουν αυξημένο ΝΤΡΟΠΗ ΣΑΣ ΕΙΣΑΣΤΕ ΟΤΙ ΧΕΙΡΟΤΕΡΟ