Καταγγελία για Αδυναμία Πρόσβασης στο Διαδίκτυο σε Περιαγωγή και Πλημμελή Εξυπηρέτηση από ΠάροχοΜε την παρούσα επιθυμώ να καταγγείλω τον πάροχο…
Nova Αξιολογήσεις πελατών
Πληροφορίες για Nova:
Χρειάζεσαι ψηφιακή τηλεόραση, fiber Internet & τηλεφωνία όλα σε ένα; Επίλεξε το δικό σου πρόγραμμα EON μόνο με 30€ το μήνα. Τώρα τα έχεις όλα από τη Nova!
Μετάβαση στον ιστοτόπο
Σίγουρα θα αλλάξω πάροχο …..ήρθε τεχνικός για τοποθέτηση πιάτου και έχει τρυπήσει σωλήνα του νερού …. τρεις μέρες διαρροή … τηλέφωνα εξυπηρέτηση καμία μόνο μέσω μυνηματων στο nova.gr όπως καταλαβαίνετε αφού δεν ενδιαφέρονται να αποκαταστήσουν την ζημιά που εκανανθα φωνάξω υδραυλικό και θα πληρώσω και την διαρροή νερού στον γείτονα
”Πιθανόν νά έχετε τό χειρότερο σήμα indernet αν όχι στην Ευρώπη στην Ελλάδα σηγουρα για πολύ χάλια λέμε
”Απατεώνες.αλλο πόσο υπογραφής και αλλο σου φέρνουν στο λογαριασμό …απαράδεκτη
”Αξίζει μόνο η καρτοκινιτή για data απεριόριστα ,αλλιώς από εξυπηρέτηση άστα να πάνε και μην πέφτετε στη παγίδα των εταιρειών περί σταθερής γραμμής ίντερνετ. Όλες οι γραμμές ανήκουν στον ΟΤΕ και επόμενως στη Cosmote. Αν η Cosmote δεν έχει καλές γραμμές τηλεφώνου και ίντερνετ στο δρόμο σας μη βάλετε καθόλου σταθερό ίντερνετ. Από καμία εταιρεία.
”Μπορείτε να κάνετε Hot Σποτ το κινητό σας ως WiFI για ίντερνετ από οποία εταιρεία έχει καλό σήμα καρτοκινιτής στη περιοχή σας.
Με πήραν τηλέφωνο Σάββατο 15/3/25 για προσφορά. Τελικά ήθελα κάτι έξτρα και δεν μου έκανε καλύτερη τιμή. Η υπάλληλος τους με ρώτησε αν θέλω το συμβόλαιο με email η με κούριερ και της είπα με email. Μετά άλλαξε γνώμη και μου είπε ότι είναι καλύτερα να το στείλουν με κούριερ για να στείλουν μαζί και τον εξοπλισμό και συμφώνησα. Με ρώτησε ώρες διαθεσιμότητας και με διαβεβαίωσε ότι θα παραλάβω Τετάρτη 19/3/25 το απόγευμα. Φυσικά δεν παρέλαβα τίποτα και επικοινώνησα μαζί τους μέσω live chat την Παρασκευή 21/3/25. Η απάντηση τους είναι ότι άνοιξαν ticket και θα επικοινωνήσουν μαζί μου. Ξανά επικοινώνησα το Σάββατο 22/3/25 τα ίδια. Ξανά επικοινώνησα Τετάρτη 26/3/25 τα ίδια. Τελικά 26/3/25 ο κούριερ ήρθε μεσημέρι, χωρίς ενημέρωση και χωρίς τον εξοπλισμό!!! Είναι να τρελαίνεσαι!
”Απαράδεκτη απαδλραδεκτη εταιρεία.
”Απατεώνες
Μου πουλησαν ρουτερ με sim 4g internet.
Το πρωτο 3 μηνο ολα οκ, ξαφνικά χαλια καλυψη, χαλια ταχυτητα, το ίντερνετ επεφτε!!!!
Πρωτη διαγνωση πως ξεπερασα τα διαθέσιμα mb του μηνα και μου χαμηλωσαν αυτοματα την ταχύτητα…… ΨΕΕΕΕΕΕΜΑΤΑ!
Ουτε που το ανεφεραν ο αν εκανα το συμβολαιο.
Δευτερη διαγνωση πως αντιμετωπιζουν προβλημα με την κεραια τους.
Τριτη διαγνωση πως εχω λαθος δηλωμενη οδο.
Τεταρτη και τελικη διαγνωση: δεν εχω καλυψη στην οδο που βρισκομαι, αρα εξαρχης δεν επρεπαι να μου προτείνουν αυτο το πακετο, δεν μπορουν να με βοηθησουν με κατι αλλο εκτος απο ενσύρματο με 24αρα γραμμη(που ειχα και αλλαξα γιατι πιανει εως 10mbps μονο).
Ζητησα διακοπη και μου ειπαν πως εχω μονο 7 μηνες στο συμβόλαιο αρα θα πληρωσω ρητρα. Φυσικά και αρνουμαι!!!!!
Ότι χειρότερο δεν έχει κάτω από το μηδέν να την βαθμολογήσεις ή σύνδεση κόβεται συνέχεια είχα πάρει τηλέφωνο πριν κάτι μήνες άκρη δεν βγάζεις πρέπει να είναι η χειρότερη στον πλανήτη
”Απογοητευτική εξυπηρέτηση! Το Ίντερνετ στο σπίτι έκανε συνέχεια διακοπές και η ταχύτητα ήταν τόσο μικρή που όταν συνδέονταν 2 συσκευές μαζί η μία κολλούσε! Πήρα τηλέφωνο για να εντοπίσουν το πρόβλημα και να το διορθώσουν έστειλαν τεχνικό στις 11/12/2024, ο οποίος είπε ότι πρόβλημα ήταν στο ρούτερ και θα μου έστελναν άμεσα καινούργιο ρούτερ. Σήμερα είναι 24/03/2025 και το ρούτερ δεν έχει έρθει, δεν έχει επικοινωνήσει κάνεις από τοτε από την Nova για να λυθεί το πρόβλημα και πήρα σήμερα πάλι τηλέφωνο να τους ρωτήσω γιατί δεν έχει αποσταλεί το ρούτερ. Μάντεψτε!! Η κοπέλα στην εξυπηρέτηση δεν έβρισκε πουθενά την ειδοποίηση του τεχνικού για νέο ρούτερ και η μόνη λύση που μου έδινε ήταν πάλι η ίδια διαδικασία, να περιμένω πάλι για τεχνικό και για νέο πόρισμα! Μπράβο Nova, τρομερή οργάνωση!
”Δεν έχω καθόλου ιντερνετ. Προσπαθώ να μπω έστω στο google και δεν μου ανοίγει. Η χειρότερη εταιρία ιντερνετ που είχα ποτε .
”Απαράδεκτοι!! Πολλές διακοπές σύνδεσης και κάποιες από αυτές πολύωρες.
”Το χειρότερο internet που έχω βάλει ever.!!
”Ήρθε στο σπίτι εκπρόσωπος της nova και προκειμένου να με πείσει να πάω στην εταιρεία μου είπε τόσα ψέματα που δεν μπορώ να το πιστέψω,ένας απατεώνας και εκτός αυτού το internet το χειρότερο που μπορούσα να έχω,τώρα εξαιτίας του έχω μπλέξει και έχω χάσει την ηρεμία μου, μην τους πιστεύετε,είναι ψεύτες και δεν μπορώ να αποδείξω διότι δεν έχει καταγραφεί η συζήτηση αφού ήταν στο σπίτι,ανάθεμα την ώρα που τον έβαλα στο σπίτι μου
”οτι χειρότερο σε εταιρεια τηλεφωνίας
”Με άφησαν απο 31 /01 εως 18/3 χωρις τηλεφωνο και με internet με πολλαπλες αποσυνδεσεις λογω τεχνικού προβλήματις της περιοχης για το οποίο δεν ηταν αυτοί υπευθυνοι όπως είπαν . Βέβαια στην περιοχη καμία αλλαη εταιρεία δεν είχε πρόβλημα. Απο την ημέρα της βλάβης εμε επαρναν ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΑ για να αλλαξω την συνδεση απο χαλκο σε οπτικες ίνες και ανανεωση για αλλους 24 μήνες. Στην αρχη εξηγούσα ευγενικά ότι δεν ενδιαφέρομαι ν.
Σήμερα το πρωι δεν ειχα καθόλου και ιντερνετ και αναγκάστηκα να δουλευω με HOTSPOT απο το κινητο μου το οποίο ευτυχως δεν ειναι στην nova. Το μεσημερι εγινε ενας τεράστιος τηλεφωνικός καβγας στην προσπάθεια να με πεισουν να αναβαθμίσω και μαλλον πείσατηκαν οτι δεν θα το κανω και ως δια μαγείας η γραμμη εφτιαξε ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟΙ
Απαράδεκτοι για να μην χρησιμοποιήσω χειρότερο χαρακτηρισμό όπως θα πρεπε. Πληρώνεις και στον αγώνα που θες να δεις ενώ παιζεται σου μικραίνουν την εικόνα θέασης στην οθόνη και σου βάζουν διαφημίσεις;;; Δεν υπάρχει αυτό πουθενά, ούτε σε δωρεάν προβολές σε κανάλια δεν το κάνουν αυτό, όχι σε συνδρομητική που τους πληρώνεις…Μιλάμε για αλητεία….
”Η χειρότερη σύνδεση internet που είχα ποτέ στη ζωή μου.
”Μετα από 3 χρόνια συνεργασίας με την συγκεκριμένη εταιρία η σύνδεση ξεκίνησε να πέρνει τον κατήφορο με την εταιρία να αδυνατεί να επιλύσει τα τεχνικά θέματα αλλά δείχνοντας και ότι δεν θέλουν καν να ασχοληθούν.
Φανταστείτε ότι εδώ και ένα χρόνο το ίντερνετ αποσυνδέεται γύρω στις 20 φορές + τη μέρα για μ περίπου 15’ και όποτε καλείς την εταιρία να σου λένε απλά να κάνεις restart το ρουτερ xD.
Το πιο αστείο απολα είναι ότι αμέσως μετά από 3 μέρες που έκανα μεταφορά τη γραμμή από τη nova στον οτε μου έστειλαν προεξωδικαστικη επιστολή για 60€ υπόλοιπο και ότι αν δε το πληρώσω θα κινηθούν νομικά.
Κανενας σεβασμός στον πελάτη και σε απειλούν από πάνω.
Αυτά από μένα μακριά!!
απλα απαραδεκτοιιι!!!!
”μετα απο τοσα χρονια πελατισσα θα αποχωρησω! πριν την οπτικη ινα ειχα μια χαρα δικτυο! τι το θελααα!!!! δεν λειτουργει καμια συσκευη και ο ενασ ριχνει το μπαλακι στον αλλον !!! 1,5 μηνα τωρα πληρωνω λογαριασμουσ χωρισ να εχω ιχνοσ δικτυου!!! καλω καθε μερα στο 13700 και μου λενε αφου αναβουν τα λαμπακια στο ρουτερ δεν τιθεται τεχνικο θεμα ! τουσ λεω δεν προκειται να κλεισω το τηλ αν δεν βρω το δικιο μου. εν τελη η κοροιδια τουσ δεν εχει ορια .. εκαναν εναν σχετικο αιτημα στο να ερθει τεχνικοσ και μετα απο 3ο λεπτα καλεσαν τον συζυγο μου και του ειπαν οτι δεν υπαρχει τεχνικο προβλημα ,και οτι δεν προκειται να προγραμματιστει κανενα ραντεβου.
κατα τα αλλα μου λενε σπασ το συμβολαιο και πληρωνεισ 273 ευρω !!!! ουτεε κανννν ομωσ.
αντίο νοβαααααα
Αν θέλετε να κλείσετε την επιχείρηση σας , κάντε σύνδεση σε αυτούς τους απατεώνες.
”Τραγικοί!!!!
”Πήραν για να κλείσουν συμβόλαιο με το voucher του κράτους για 500αρα γραμμή κ ενώ έχουν στείλει το ρούτερ εδώ και δύο μήνες δεν έρχονται για εγκατάσταση. Τα χρήματα βέβαια του voucher τα τσεπωσαν. Έχω κάνει πάνω από 20 προσπάθειες ο ένας με στέλνει στον άλλο, ψέματα… υποσχέσεις…κ τίποτα άλλο… Απαράδεκτοι, απογοητευτικοι… Μακρυά!!! Ντροπή σας!!
Οι χειρότερη εταιρεία στο ίντερνετ αλλά και στο τιλεφωνο δεν θα τους ξανά επέλεγα με τίποτα πολύ αγενής οι εξυπηρέτηση πελατών περιμένω να λήξει το συμβόλαιο να φύγω το ίντερνετ πέφτει συνέχεια διαφημίζουν 300 γραμμή με οπτική ίνα στην Περιοχή μου και όταν τους περνώ τηλέφωνο μου λένε ότι δεν καλύπτει την οδό που βρίσκομαι .Οσο για το σήμα το κινητό είναι Άθλιο πήρα την εξυπηρέτηση πελατών και μου λένε ότι χάλασε οι κεραία από τον Δεκέμβριο και έχουμε φτάσει Μάρτιο και ακόμα δεν την έφτιαξαν μου ανέβασαν το λογαριασμό με 0,50 λεπτά πάνω χωρίς καμιά ειδοποίηση και μου λένε άμα δεν σου αρέσει άλλαξε εταιρία δεν το συστήνω σε κανένα μόλις μου λήξει το συμβόλαιο δεν θέλω να ξανά ακούσω για αυτή την εταιρεία άμα υπήρξε 0 Αστέρια με αυτά θα σας είχα βαθμολογήσει δεν αξίζετε παραπάνω
”Ότι χειρότερο δεν ξέρουν την δουλειά τους. 1,5 μήνα χωρίς ίντερνετ Κ συνεχίζουμε. Ο λογαριασμός έρχεται κανονικά βέβαια δεν τους νοιάζει. Ξαφνικά έχω πρόβλημα με την γραμμή του σπιτιού μου το οποίο για κάποιον λόγο δεν φτιάχνεται και ο τεχνικός έρχεται όταν λείπω ( αν έρχεται) περιμετρικά του κτιρίου. Μετά τηλέφωνο στην εταιρεία και άντε βγάλε άκρη.Βάζω ένα αστέρι γιατί δεν μπορώ να βάλω -1.
”Λυπάμαι που βάζω ένα, γιατί ήθελα να βάλω μηδέν !!!!
”Δεν δίνεται η δυνατότητα για μηδέν ως εκ τούτου το ένα αστέρι!!!
”20 μέρες χωρίς ίντερνετ και τηλέφωνο λόγω κάποιας βλάβης που δεν θεώρησαν σημαντικό να μας ενημερώσουν. Αλλά ο λογαριασμός ήρθε κανονικά να τον πληρώσουμε στην ουσία για τις υπολοιπες 9 μέρες που είχαμε τηλέφωνο .. πολύ λογικό ..
”Προσοχή όταν σας πάρουν τηλέφωνο η’ στείλουν μήνυμα (εμφανίζεται σαν Nova Store) λένε ότι λήγει σύντομα το συμβόλαιο με σκοπό να το ανανεώσετε πολύ νωρίτερα με πολύ αυξημένα πάγια!
”Παράνομες αυξήσεις παγίων
”