Απαράδεκτοι είναι ότι ποιο επιεικές!! Με καύσωνα κοροϊδία στην παράδοση του ψυγείου μου που είχε εξοφληθεί. Καμία συνεννόηση μεταξύ τους,…
Nova Αξιολογήσεις πελατών
Πληροφορίες για Nova:
Χρειάζεσαι ψηφιακή τηλεόραση, fiber Internet & τηλεφωνία όλα σε ένα; Επίλεξε το δικό σου πρόγραμμα EON μόνο με 30€ το μήνα. Τώρα τα έχεις όλα από τη Nova!
Μετάβαση στον ιστοτόπο
Η χειρότερη εταιρία με διαφορά! Τις μισές μέρες του μήνα δεν έχουμε καν ίντερνετ. Όπως και τώρα μετά από κάθε διακοπή ρεύματος το σήμα του ίντερνετ κάνει να έρθει τρεις μέρες!
”Απαράδεκτη εταιρεία ανεβάζει μονομερώς τα πάγια σε κλειστά συμφωνημένα 24μηνα συμβόλαια με δικαιολογία την ΕΛ.Σ.Α.Τ χωρίς καμία ενημέρωση και σε απειλή κιόλας όταν τούς λες ότι θα φύγεις επειδή αύξησαν μονομερώς το συμβόλαιο που έχεις συμφωνήσει. Από σήμα ότι χειρότερο και στο κινητό και στο σταθερό ποίο αργό και από την χελώνα. Πρέπει οπωσδήποτε να επιληφθεί ο συνήγορος του Πολίτη ή Καταναλωτή.
”Χειρότερη εταιρεία δεν υπάρχει πραγματικά. Μακριά.
”Τρισαθλια εταιρεία ούτε σημα ούτε ιντερνετ άχρηστοι κακώς έφυγα από cosmote
”Απαράδεκτη Εταιρεία. Τρεις μήνες έχω κάνει Αίτηση για οπτική ίνα. Έρχονται, κάνουν αυτοψία.Φευγουν ,ξανάρχονται μετά 1 μήνα.Παλι τίποτα! Ξαναπαίρνω τηλέφωνο.Κλεινω νέο ραντεβού. Δεν ερχονται ποτε.Μου στέλνουν Ρούπερτ στο σπίτι αλλά Οπτικη ίνα ακόμα δεν έχουν εγκαταστήσει!3 μήνες έκλεισαν και ακόμα να κάνουν την δουλειά τους.Μου κάνουν μόνο αναπάντητες για να εξαναγκάζει να τους παίρνω πίσω κ να χρεώνομαι!
”Η χειρότερη εταιρεία που υπάρχει. Πρέπει να επιληφθεί ο συνήγορος του πολίτη. Ανανεώνουν συμβόλαιο, απαντάς όχι και αυτοί προχωρούν και βάζουν ότι συμφώνησες και ανανεώνουν από μόνοι τους το συμβόλαιο. Χωρίς υπογραφή χωρίς τίποτα. προσοχή μεγάλη η εξυπηρέτηση πελατών έχει υπαλλήλους που κάνουν απάτες.
”Η χειρότερη εταιρία, δεν θα έπρεπε καν να υπάρχει, αν μπορούσα ν μην βάλω καν αστέρι δεν θα το επέλεγα τραγικοί 🤡
”Η χειρότερη εταιρεία κινητής τηλεφωνίας στην Ελλάδα. Το έχω μετανιώσει πικρά. Έκανα συμβόλαιο μαζί τους γιατί μου έδωσαν δώρο ένα κινητό και ένα ταμπλετ. Το κινητό ήταν προβληματικό από την πρώτη στιγμή. Από τον Σεπτέμβριο που έκανα το συμβόλαιο μέχρι και σήμερα,έξι μήνες μετά, με κοροϊδεύουν στέλνοντας το κινητό στην Αθήνα για επισκευή και ξαναφερνοντας το πίσω χωρίς να έχει σήμα πουθενά και να μη πιάνουν τα δεδομένα ποτέ και πουθενά.Ειναι η τρίτη φορά που το στέλνουν, μου άλλαξαν και την κάρτα sim και με στέλνουν από το 1 κατάστημα στο άλλο γιατί όπως λένε κανένας δεν είναι υπεύθυνος. Περιττό να πω ότι σήμα δεν έχει ούτε η παλιά συσκευή μου ακόμη και στο κέντρο της πόλης που μένω. Είναι όλοι τους τραγικοί!Μακριά!!!
”Η χειρότερη εταιρεία στην Ελλάδα, μου ανέβασαν την τιμή του λογαριασμού μου ενώ μου είχαν υποσχεθεί ότι δεν θα το κάνουν (προφανώς για να με πάρουν πελάτη) και την τελευταία φορά το κάνανε χωρίς καν να με ενημερώσουν
”15 μέρες ήμουν χωρίς σταθερό τηλέφωνο και ίντερνετ σε εργασία επείγουσας ανάγκης ενώ ήμουν συνδρομητής 5 τηλεφώνων ( 2 σταθερά και 3 κινητά ) επί 15 χρόνια !! Ραντεβού μπαλάκι από τεχνικό της NOVA σε ΟΤΕ κ πάλι από την αρχή , χωρίς αποτέλεσμα !!
”Έτσι αν και υπάλληλοι της εταιρείας υπήρχαν εξαιρετικοί , η αξιοπιστία κλονίστηκε για μένα και προτίμησα να φύγω στο τηλέφωνο αυτό για αρχή τουλάχιστον κ έπεται και συνέχεια , με τη λήξη των συμβολαίων ….
Απαράδεκτη η τόση καθυστέρηση αποκατάστασης της βλάβης και για τόσες μέρες , με κανένα σεβασμό της κρισιμότητας του επαγγέλματος μου ….
Μόνο λόγια δήθεν κατανόησης και συνεχή ραντεβού χωρίς ουσία ….
Αν οι βλάβες όλες χρειάζονται τον ΟΤΕ γιατί να μην έχουμε COSMOTE ( στα σταθερά τουλάχιστον ) αλλά κ στα κινητά το σήμα είναι σαφώς καλύτερο
Κρίμα ί
Καλύτερα με σήματα καπνού
”Η πιο απαράδεκτη εταιρεία στον ελληνικό χώρο. Σε κάνουν πελάτη σε 10 λεπτά και μετά το customer service είναι ανύπαρκτο. Αν θέλεις να φύγεις από αυτούς σε τραβολογάνε μήνες, σου ζητάνε εκατό πράγματα, στα καταστήματα σου δίνουν λάθος πληροφορίες και μετά σε καλούν να πληρώσεις τα σπασμένα. Είναι τραγικοί, κάποιος πρέπει να τους πάει στα δικαστήρια
”κλεινουν την συνομιλια χωρις να σου απαντησουν μιλανε ειρωνικα και δεν απαντατνε σε αυτα που ρωτας πραγματικα θα παω να ακυρωσω το συμβολαιο μου μονο και μονο για την αγενη συμπεριφορα τους ! λυπαμαι οτι χειροτερο
”Στο παρελθόν έχω εξυπηρετηθεί πολύ καλά, σήμερα η κυρία που με εξυπηρέτησε ήταν αγενής καθώς έκλεισε την συνομιλία χωρίς να με έχει απαντήσει ουσιαστικά, αλλα την ρώτησα αλλα μου απάντησε και μου είπε να απευθυνθώ σε κατάστημα, ξανα άνοιξα την συνομιλία και απάντησε με μηχανογραφημενες κινήσεις, μια ώρα συνομιλια απάντηση σε καθε ερώτηση μου ανα 10 λεπτά
”καλησπερα και απο μενα .. ναι οντος η χειροτερη εταιρια wind- nova αλαξε ο μανωλιος και εβαλε τα ρουχα αλιως. βλεπω την διαφημιση και ανεβενει το αιμα στο κεφαλι μου. και δεν φτανει οτι δεν ειναι καλη αν την διακοψειςεχουν το θρασος και σου ζητανε και ρητρα. παιδια μακρυα απο nova- wind
”Χρόνια τώρα με τη NOVA κάθε 2 με 3 μήνες μένω χωρίς internet για 15 με 20 ημέρες.Μου στέλνουν αυτοματοποιημενα μηνύματα ότι θα;έρθουν έξω να ελέγξουν τη γραμμή μετά μυ στέλνουν ότι λύθηκε φυσικά δεν έχω internet μετά μου κλείνουν ραντεβού για να ερθει μέσα να ελέγξει τεχνικός χάνω τη δουλειά μου κλεινομαι μέσα έρχεται πάλι δεν λύνεται καλώ πάλι και ξαναρχίζει το ίδιο από την αρχή.Τελευταια πρόβλημα από 01 02 25 έως σήμερα .Θα αλλάξω παροχο και φυσικά δεν πρόκειται ΞΑΝΑ να πληρώσω το λογαριασμό που θα έρθει για σταθερό και internet που μισό μήνα δεν έχω. Τι να πω παραπάνω. Έχω κάνει απίστευτη υπομονή.Α και στα τηλ λένε ψέματα ότι έρχονται έξω και τσεκάρουν και όταν τους λέω ότι δεν έχει έρθει ποτέ κανένας τα ρίχνουν στον ΟΤΕ
”Από τις χειρότερες εταιρείες κινητής! Η εξυπηρέτηση είναι απλά απαράδεκτη και σαν εταιρεία τους νοιάζει μόνο η τσέπη τους! Είχαν βγάλει προσφορά για Black Friday σύνδεση σταθερής ίντερνετ και δώρο τηλεόραση 55αρα για να δελεάσουν τον κόσμο να αγοράσει με την προϋπόθεση να πάνε και το κινητό τους και μόλις υπέγραφες ξεκινούσαν τη χρέωση στο κινητό (που είναι το εύκολο κομμάτι) να σε δεσμεύσουν και τις υπόλοιπες παροχές (σταθερό, ίντερνετ και συσκευή) δε τα έδιναν ποτέ! Οοταν λοιπόν θα τους καλούσες για διακοπή (εκτός του ότι δεν είναι καν εκπαιδευμένοι για το πώς να εξυπηρετήσουν έναν άνθρωπο και σε πετάνε σα μπαλάκι από τον έναν στον άλλον και πρέπει να τα λες συνέχεια από την αρχή) η αντιμετώπιση ήταν απαράδεκτη κ σε χρέωναν για τα πάντα είτε αυτό είναι η υποβάθμιση πακέτου είτε η διακοπή
”Αξίζουν θερμα συγχαρητήρια στην υπάλληλο του καταστήματος της οδού Ελ.Στρατιωτου στην Πάτρα, με τα αρχικά Ε.Τ,για την άψογη συμπεριφορά της, την άριστη κατάρτιση της και την ευσυνειδησια της!Τέτοιοι υπάλληλοι κοσμούν την εταιρεία σας!!!!! Ν.Π
”Ταλαιπωρία από αρχές Ιανουαρίου αποτέλεσμα μηδέν μας είπαν ότι θα έχουμε 100 ταχύτητα και έχουμε 12 μας κοροϊδεύουν κατάμουτρα η πιο αναξιόπιστη εταιρεία εάν υπήρχε-10 θα το έκανε
”εαν υπηρχε -5 θα το εβαζα. ταλαιπωρουμαι απο τον οκτωβριο του 2024 που εκανα το λαθοσ να βαλω νοβα οπτικη ινα στο σπιτι. ολο προβληματα με κερασακι στην τουρτα απο 07/02/2025 ωσ και τωρα που γραφω την κριτικη να μην εχω ουτε ιντερνετ ουτε τηλεφωνο και μετα απο επισκεψεισ 3 φορεσ τεχνικων τουσ. η τελευται επισκεψη σημερα 12/02/2025 που ενω ηδη ειχαν αντικαταστησει το ρουτερ ξαναεγραψε ο τεχνικοσ τουσ παλι αντικατασταση σε νοκια ρουτερ γιατι λεει η καμπινα ειναι νοκια. ελπιζω ναναι νοκια και οι σωληνεσ και τα σκαψιματα για την οπτικη. απλα και ασχετοι και απατεωνεσ. σημερα τουσ κατηγγειλα και την συμβαση και ηδη τους εχω καταγγειλει τρεισ φορεσ στη eett
”Απαράδεκτη εταιρεία και εξυπηρέτηση!
”Πραγματοποίησα συμβόλαιο για Internet (οπτική ίνα), υποτίθεται θα με καλούσε ο τεχνικός να κλείσουμε ραντεβού, και φυσικά δε με κάλεσε ποτε! Ήρθε απλώς ένα αυτοματοποιημένο μήνυμα ότι έχει οριστεί πραγματοποίηση επίσκεψης στις 04/02/25 και ώρες 11:30-14:30, ώρες που φυσικά βρίσκομαι στην εργασία μου, όπως και η πλειονότητα του κόσμου. Επικοινώνησα με το 13700, με παρέπεμψαν στο 13800, τους εξήγησα ότι δεν μπορώ να παραβρίσκομαι στον χώρο κατοικίας μου διότι εργάζομαι τις ώρες που όρισαν, ορίσαμε νέο ραντεβού για την 07/02/2025 και ώρες 14:30-17:30, και φυσικά όχι μόνο δεν ήρθε ο τεχνικός για τη σύνδεση, αλλά ούτε καν έκανε τον κόπο να με ενημερώσει να μην περιμένω άδικα. Έκανα εκ νέου παράπονα και στο τηλεφωνικό κέντρο και στο υποκατάστημα, αλλά τίποτα!
Μου πούλησαν πακέτο για σταθερό και ίντερνετ 5G , ήρθαν έκαναν την εγκατάσταση και απόντος 29/1 προσπαθώ να κάνω λήξη του συμβολαίου μου διότι η μέγιστη ταχύτητα (όπως αναφέρει στο δελτίο επίσκεψης ο τεχνικός) είναι 2,5 mbps. Είναι 11/2 και ακόμη προσπαθώ να βγάλω άκρη με την εταιρεία.
”Χάλια εταιρία . Στους αγώνες live στα αθλητικά κανάλια και cosmote και nova παγώνει και κολαει ‘ή και χάνει το σήμα του . Η απάντηση από την τεχνική υποστήριξη είναι ότι επειδή είναι live streaming και έχει μεγάλη τηλεθέαση συμβαίνει αυτό . Οπότε λύση 0!!!!!! Μην πάτε nova . Στην cosmote δεν συμβαίνει αυτό πρ ότι δείχνει τους αγώνες live . Στη nova λες και βλέπεις από πειρατικό sight . Αίσχος !!!!!
”Απαράδεκτοι, μετά από δυο μήνες ακόμα δεν έχω μπορέσει να συνεννοηθώ με την τεχνική υποστήριξη τι μπάχαλο είναι αυτό απορώ πως έχουν ακόμα πελάτες,
Δύο μήνες χωρίς ίντερνετ και σε κάθε τηλεφώνημα μαθαίνω ότι έχω διαφορετική βλάβη , κακοπληρωμένοι υπάλληλοι είναι φυσικό να προσφέρουν κακές υπηρεσίες.
Επειδή από κάτω με ρωτάτε ημερομηνία, δεν έχω μία έχω πολλές θα σας γράψω τις τελευταίες 30/01/2025, 31/01/2025/, 4/02/2025,05/02/2025 09/,02/2025
”10/02/2025 είναι οι ημερομηνίες που δεν με εξυπηρέτησε η εταιρία.
Η χειρότερη εταιρεία όλων..στον ίδιο μήνα μου έχει πέσει δύο φορές το ίντερνετ για ώρες με τη δικαιολογία ότι υπάρχει πρόβλημα στην περιοχή το τελευταίο τρίμηνο 5 φορές για πανω απο τρεις ώρες σταθερό ίντερνετ και tv και τους πληρώνουμε και 65€ το μήνα
”