Είσαστε απατεώνες...από το 2021 η τράπεζα Πειραιώς που συνεργάζεται λένε στην μάνα μου χρωστάνε τα παιδιά σας θα σας πάρουνε…
Nova Αξιολογήσεις πελατών
Πληροφορίες για Nova:
Χρειάζεσαι ψηφιακή τηλεόραση, fiber Internet & τηλεφωνία όλα σε ένα; Επίλεξε το δικό σου πρόγραμμα EON μόνο με 30€ το μήνα. Τώρα τα έχεις όλα από τη Nova!
Μετάβαση στον ιστοτόπο
ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΗ ΕΤΑΙΡΙΑ!! Δεν έχω λόγια να περιγράψω το ποσό απαράδεκτοι είναι. Έχουμε βλάβη από 23/12/24 και είμαστε χωρίς ίντερνετ από τις 18/1/25. Δεν μπορούν να συνεννοηθούν με τον ΟΤΕ για να διορθωθεί η βλάβη. Τα λεφτά τους όμως ξέρουν να τα ζητάνε, λέγοντας πως μόλις αποκατασταθεί η βλάβη θα γίνει πιστωτικός ο λογαριασμός. Είναι ο,το χειρότερο!! Μακριά όλοι!! Δεν ξέρουν να απαντήσουν για την επίλυση του προβλήματος. Έχουν καταντήσει κουραστικοί !!!
”Θα περασει τεχνικος στις 31 του μηνα, κανεις δεν ηρθε… ειναι θεμα της δεη λενε μετα …… θα περασει τεχνικος στις 7 του μηνα λενε ξανα, κανεις δεν ηρθε…. ειναι θεμα της δεη λενε παλι, χαχαχα
”Μας εχουν πανω απο δεκα μερες που μας δουλευουν και μας παιζουν ετσι και ιντερνετ δεν εχουμε και αυτοι δεν κανουν τιποτα μονο μας κλεινουν ραντεβου για να μην εμφανιστει κανεις στο τελος και γιατι δεν ηρθε ο τεχνικος κανεις δεν ξερει να απαντησει.
Ειμαι πολλα χρονια πελατης, εχω 6 γραμμες μαζι τους και απο την στιγμη που ενωθηκαν με την wind, τουλαχιστον σε εμενα εχουν ξεκινησε ολα τα προβληματα, απο τα πιο απλα, δεν στελνουν λογαριασμο η παει σε αλλη διευθυνση μεχρι τα σοβαρα που δεν εχουμε ιντερνετ και αυτοι μας κοροιδευουν με μηνυματα και πανω απο 10 μερες τωρα δεν εχουν κανει ακομα τιποτα.
Δέχτηκα να κάνω χρήση του voucher για οπτική ίνα, που εγκαταστάθηκε στις 2 Φεβρουαρίου. Από τότε έχουμε πρόβλημα με το internet και χαμηλό σήμα. Έχω επικοινωνήσει 2 φορές με το τεχνικό τμήμα και μία φορά γραπτώς και η απάντηση είναι ότι ίσως δεν είναι στη σωστή θέση το router… ίσως χρειάζεται extender… Σε ένα σπίτι 85 τετραγωνικών! Όπου ο λογαριασμός για την οπτική ίνα μετά από 2 χρόνια διπλασιάζεται! Εννοείται δεν θα δώσουν λύση, εννοείται ότι για μια ακόμη φορά είμαστε εξαπατημένοι.
”Είστε ένα 0 κι εγώ χαζός που σας επέλεξα ενώ το ήξερα κι έκανα το νέο unlimited προγράμμα στην εταιρεία σας που έχει αλλάξει 3 βφορες όνομα – 10 αστέρια έχετε από μένα
”Απλά δεν μπορώ να βάλω λιγότερο γιαυτο και έβαλα ένα . Δεν έχουμε ποτέ σήμα , το ίντερνετ ανύπαρκτο , το τηλέφωνο δεν ακούγετε και η τηλεόραση δεν μπορεί να δείξει ποτέ τίποτα αφού δεν υπάρχει ίντερνετ . Η εξυπηρέτηση τραγική και η τεχνική υποστήριξη δεν έχει λόγο ύπαρξης , ακόμα και στα καταστήματα τους αγενέστατοι και με ύφος πολλών καρδιναλίων μόνο όταν παίρνουν για προσφορές ξέρουν να συμπεριφέρονται.
”Ότι χειρότερο, εν έτει 2024 Κολωνός ένα περπάτημα από το κέντρο της Ελλάδας 2.0 (κέντρο Αθήνας) πιάνουμε με τα βιας 12 mbps και εκλιπαρούμε για αναβάθμιση προγράμματος μήπως χρησιμοποιήσουμε το FTH voucher. Τίποτα, το να μεταπουλάς τις γραμμές του ΟΤΕ στοιχίζει τίποτα, το να κάνεις υποδομές κοστίζει προφανώς.
”Στο μόνο που είναι καλοί είναι ενώ εγώ τους επικοινωνώ συχνά πυκνά για το απαράδεκτο ιντερνετ να με παίρνουν άκυρες ώρες για να μου πουλήσουν (σε μένα που είμαι ήδη συνδρομητής Nova) ‘πακέτα’ κινητής.
η πιο απαραδεκτη εταιρια με διαφορα….. Μια βδομαδα χωρις τηλεφωνο και internet…. Το αυτοματοποιημενο συστημα τους ενημερωνει οτι η βλαβη εχει αποκατασταθει ψευδως….. Αδιαφοροι, μονο για την κονομα. μακρυα απο αυτους. Χωρια που εστω και μια μερα αν καθυστερησεις την πληρωμη θα αρχισουν τους εκβιασμους για φραγη κλπ… Επισσης οτι γλυτωνεις θεωρητικα σε μικροτερο παγιο , το πληρωνεις υπερδιπλασιο σε κοστη μεταφορας γραμμης σε αυθαιρετες ανανεωσεις διετιας κλπ…. Μακραν η χειροτερη εταιρια….
”Δεν υπάρχει! Απαράδεκτοι, ένα μηνά σε κοροϊδεύουν και από πάνω τα λεφτά τα θέλουν στην ωρα τους, την δουλειά όμως δεν μπορούν να την κάνουν. Μόνο προβλήματα στην σύνδεση, η τεχνική υποστήριξη ανύπαρκτη. Είμαι τόσο έξαλλη.
”Να σου κάνουν προσφορές ξέρουν πολύ καλά !
Ότι πιο χειρότερο η εξυπηρέτηση πελατών με έστειλε να αγοράσω κάποια παρελκόμενα του modem ότι φταίνε αυτά και καλα….και το πρόβλημα συνεχίζετε…μια είναι η λύση μακρυά από τη nova δεν έχουμε ίντερνετ 1 μήνα και μας κοροϊδεύουν
”Κάθε μέρα δυο φορές με παίρνουν τηλέφωνο από την nova για να κάνω συμβόλαιο με παραπλανητικές προσφορές Μας έχουν σπάσει τα νεύρα κάθε μεσημέρι 16:00-17:00 μας παίρνουν τηλέφωνο. Τους λέω να μην ξαναπάρουν αλλά αυτοί συνεχίζουν. Για να μιλήσεις με εκπρόσωπο του θέλουν 0,25€ , δηλαδή σε ενοχλούν και για να διαμαρτυρηθείς θέλουν λεφτά . ΑΛΗΤΕΣ
”Απαράδεκτοι!
”Τεχνική υποστήριξη ανύπαρκτη, διαρκή προβλήματα στη σύνδεση.
Μετά από 10+ μέρες χωρίς internet, μου έστειλαν καινουριο router,
και μετά από μια εβδομάδα δεν λειτουργεί το τηλέφωνο.
Οι “τεχνικοί” τους το μόνο που ξέρουν είναι: κάντε μια επανεκίνηση στο ρούτερ και αν το προβλημα συνεχίζει επαναφορά εργοστασιακών ρυθμίσεων!
Πρώτα είμαι χωρίς υπηρεσίες στο σπίτι απο 27/9/24 ως 22/10/24 που τελικά δούλεψε και δεύτερο είμαι πάλι χωρίς υπηρεσίες από 20/1/25 έως….1/2/25 που μου έστειλαν μήνυμα να πάω να παραλάβω ένα ρούτερ που δεν υπήρχε σε τρία διαφορετικά καταστήματα γιατί ήταν πολύ παλιό μοντέλο αυτό που θέλαν να μου δώσουν. Επικοινωνώντας με την εξυπηρέτηση πελατών μου είπαν ότι θα το στείλουν από Δευτέρα, γιατί σήμερα Σάββατο δεν μπορούν και σε δύο εργάσιμες ημέρες με κούριερ θα παραλάβω το παλιό μοντέλο και θα δουλέψει. Η χειρότερη εξυπηρέτηση, μεγάλη κοροϊδία, ραντεβού με τεχνικό, ραντεβού με τον ΟΤΕ αλλά τελικά τίποτα,οι υπηρεσίες δεν δούλεψαν ποτέ, αλλά οι λογαριασμοί έρχονται κανονικά. Χρεώνουν κανονικά χωρίς να παρέχουν υπηρεσίες……
”Παρόλο που είμαι στον ίδιο παροχο απο1996 οτα λέγονταν telestet τότε έχει αλλάξει πολλά ονόματα από τότε και τωρσ πλέον νοβα σκέφτομαι σοβαρά να αλλάξω παροχο γιατί οι προσφορές είναι τραγικές ζήτησα για 2 νούμερα από ταω3 που έχω που ανανεώνονται αναβάθμιση και δείχνουν 180 για το κάθε α ανεβάζουν ομως το παγιο 16 ευρώ στο ένα και 4 στο άλλο δηλ για τα επόμενα 2 χρόνια να πληρώσω 480 ευρώ παραπάνω και δείχνουν 360 πάτε καλά? Επίσης όταν τους είπα ότι το πακέτο που πληρώνω 38 ευτω σε νέο συνδρομητή το δίνουν 27 και να κάνουν έκπτωση λέει δε γινεται αφού δε γινεται πάω και εγώ και τ 4 στην κοσμοτε μετά από τόσα χρόνια εκεί Απαράδεκτοι
”Είμαι έξαλλη! Μένω Θεσσαλονίκη και έχω σπίτι έξω από τη Θεσσαλονίκη σε ένα χωριό! Το ίντερνετ εκεί δεν δουλεύει ποτέ , μετά από απανωτά αιτήματα και ελέγχους από τεχνικούς μου είπαν ότι οι γραμμές είναι από χαλκό και δεν μπορούν να κάνουν κάτι . Μου είπανε να βάλω ίντερνετ με σιμ δέχτηκα και μόλις έγινε το συμβόλαιο μου έστειλαν την σιμ χωρίς τον εξοπλισμό! Και εγώ να ξανά παίρνω τηλέφωνα να ξανά στέλνω αιτήματα για να στείλουν τον εξοπλισμό και κανένας να μην ξέρει τίποτα! Παίρνεις την εξυπηρέτηση σου λέει πάρε το τεχνικό τμήμα , παίρνεις το τεχνικό τμήμα σου λέει το τμήμα προσφορών παίρνεις εκεί σε στέλνει στην εξυπηρέτηση και μπαλάκι ! Ζώα ! Και εξυπηρέτηση με χρέωση ΚΛΕΦΤΕΣ
”Απαράδεκτη εξυπηρέτηση. Μου βγάλανε το λάδι. Ζήτησα να με συνδέσουν με άλλον συνάδελφο γιατί προφανώς δεν ήξερε η κυρία μια προσφορά συγκεκριμένη και μου απάντησε πως ‘’δεν υπάρχει άλλος στο τμήμα αυτό’’. Μπήκα άλλες 10 φορές στη φόρμα κ έκανα αίτηση για να με καλέσουν
”Απαράδεκτη το τελευταίο διάστημα φουσκομα στο λογαριασμό έλλειψη γνώσης Απαράδεκτο σερβις σε κατάστημα τής Καρδίτσας και έλλειψη γνώσης σκέφτομαι να αλλάξω πσροχο άμεσα
”699 476 7456
Είναι μακράν η χειρότερη εταιρία. Μην κάνετε το λάθος και κλείσετε συμβόλαιο
”Ήμουν πάνω από 5 χρόνια κ στο κατάστημα Τσιμισκή 52 με τη πωλήτρια Μ Νατάσα με πούλησε ένα νούμερο υποτίθεται για προσφορά στο άλλο κινητό μου με είπε δεν θα σε χρεώσει μόνο αν το ανοίξεις κ με χρεώσει μετά από 6 μήνες το νούμερο που δεν χρησιμοποίησα πότε. Θα πάω νομικά αλλά πρέπει να το ξέρουν οι πελάτες τη απάτη υπάρχει.
”Πλήρης απογοήτευσή ! Είμαι ήδη ένα μήνα χωρίς τηλεφωνική σύνδεση και θα συνεχιστεί δυστυχώς ! Απαιτείται αλλαγή εξωτερικού καλωδίου και με πάνε από δεκαπενθήμερο σε δεκαπενθήμερο ! Παρόλα τα συνεχή τηλεφωνήματα μου για αποκατάσταση της ζημιάς, η απάντηση, του Τεχνικού τμήματος, είναι ότι εξαρτάται από τον εργολάβο του ΟΤΕ ! Και αναρωτιέμαι, την Nova, γιατί την πληρώνω ! Ποιες οι υποχρεώσεις της εταιρίας απέναντι στον πελάτη ! Ποιες λύσεις δίνει στα προβλήματα και για ποια εξυπηρέτηση μιλάμε ! Απαράδεκτη, αναξιόπιστη εταιρία ! Ό,τι χειρότερο στον κλάδο !
”Δυστυχώς είναι ότι χειρότερο υπάρχει σε τηλεφωνία και από τεχνικής άποψης αλλά και από εξυπηρέτηση πελατών. Έχει πολύ ανταγωνιστικά πακέτα αλλά είναι ότι χειρότερο υπάρχει . Δυστυχώς έκανα και εγώ το λάθος να πάω σε αυτήν την εταιρεία ….σήμα ανύπαρκτο ακόμα και στο κέντρο της Αθήνας το ίντερνετ σέρνεται …και βέβαια το τεχνικό τμήμα προσπαθεί αλλά δεν . Σκέτη απογοήτευση .
”Χαίρομαι που επιτέλους υπάρχει ανταγωνισμός στη κινητή τηλεφωνία.να συγχαρώ την υπάλληλο στο κατάστημα της θηβας για την ευγενια και την καλή γνώση του αντικειμένου. Η σύνδεση έγινε πολύ εύκολα σε λίγη ώρα
”απαραδεκτοι!!
”ανύπαρκτη εξυπηρέτηση αγενεία σε όλο της το μεγαλείο!! νομίζουν ότι κοροϊδεύουν τον κόσμο! καμμία σαφή απάντηση μόνο κλέψιμο και κοροϊδία.
οτι χειροτερο υπαρχει σε εξυπηρετηση και παρεχομενεσ υπηρεσιεσ….μακριααααααααα
ότι και να πω είναι πολύ λίγο σε αυτό που ζούμε χωρίς ίντερνετ και τηλέφωνο ένα μήνα ενώ έχουμε κάνει αναβάθμιση σε οπτική ίνα…. απογοητευση
απαραδεκτοι
αγενεισ
οτι χειροτερο
Όποιος σκέφτεται να κάνει συμβόλαιο να φύγει μακριά 200 χλμ από αυτούς. Έχω συμβόλαιο από το 10 μπορεί και πιο πριν. Έκανα και TV το 19. 11 Ιουλίου Έκανα αίτηση ακύρωσης τής TV. Ποτέ δεν διέκοψαν την παροχή και κάθε μήνα που τούς ρωτούσα τι θα γίνει άλλα λόγια εκτός από την ουσία. Μου ζήτησαν να στείλω στο τσατ το έγγραφο ακύρωσης…το έστειλα 3 φορές και κανένας δεν μπορεί να το βρει.. πέμπτη 23 Γενάρη πήγα στο κατάστημα που Έκανα την ακύρωση με το έγγραφο ,μίλησε ο υπάλληλος με τα κεντρικά και μου είπαν ότι θα μ απαντήσουν σε 48 ώρες. Πέρασαν 75 τούς ξαναπήρα σήμερα Δευτέρα 27 Γενάρη και με ρωτούσαν πότε Έκανα την αίτηση ακύρωσης γιατί δε φαίνεται στο σύστημα…τρελάθηκα…7 μήνες με έχουν χρεώσει Χ 30 ευρώ 210 ευρώ για κάτι που ζήτησα εγγράφως να μην έχω….ΜΑΚΡΙΆ ΜΑΚΡΙΑ ΜΑΚΡΙΑ
”Δεν έχω ξαναδεί τόσο μεγάλο χάλι ξανά ταχύτητες 5g 4-5mbps αποσυνδέσεις στα καλά καθούμενα πάνω από 1 χρόνο δεν έχει αλλάξει τίποτα μονο για έξτρα υπηρεσίες ξέρουν να ενοχλούν για να διορθώσουν κάτι από το μαύρο χάλι που πουλάνε ούτε κουβέντα. πριν 15 χρόνια είχα διπλάσιες ταχύτητες από άλλους παρόχους
”!μπράβο πολύ καλή εξυπηρέτηση
”