Είσαστε απατεώνες...από το 2021 η τράπεζα Πειραιώς που συνεργάζεται λένε στην μάνα μου χρωστάνε τα παιδιά σας θα σας πάρουνε…
Nova Αξιολογήσεις πελατών
Πληροφορίες για Nova:
Χρειάζεσαι ψηφιακή τηλεόραση, fiber Internet & τηλεφωνία όλα σε ένα; Επίλεξε το δικό σου πρόγραμμα EON μόνο με 30€ το μήνα. Τώρα τα έχεις όλα από τη Nova!
Μετάβαση στον ιστοτόπο
Είχα για χρόνια 24αρσ γραμμή.Ταχυτητα στα 19mbps.Μετα έπεσε στα 8-9.Μου είπαν ότι χάλασαν οι χαλκοσωλήνες του δικτύου.Οκ..Παμε στην οπτική ίνα 200mbps.Κ αρχίσαμε πάλι…Πριν μια βδομάδα δεν είχα τπτ ούτε σταθερο ούτε ίντερνετ!Μου είπαν βλάβη.Διορθωθηκε.Σημερα πάλι τα ίδια..Απάντηση;Μήπως κάποιος ακούμπησε κ χάλασε την οπτική ίνα;;!!Η οποία φυσικά είναι μέσα σε κανάλι!Μιλάμε για δράμα κατάσταση..Τώρα τι θέλουν να βάλω παραπάνω;;!!Μου φαίνεται θα πάω αλλού..
”Μας ειπαν οτι η 24αρα εχει θεμα στις χαλκοσωληνες κ ηταν ο λογος που επεσε η ταχυτητα στα 9mbps.Πηγα στην οπτικη ειναι κ 200αρα.Τη περασμενη βδομαδα δεν ειχα σταθερο κ ιντερνετ.Επανηλθε..Απο σημερα παλι τα ιδια!!Η αοαντηση;;Μηπως πειραξε καποιος το router κ χαλασε η οπτικη ινα;;;!!!!Δηλ.ειναι για γελια!!!
”Χειρότερη εταιρία
”Εδώ και αρκετές μέρες μεγάλο πρόβλημα με το ίντερνετ και δεν αλλάζει κάτι
Μπαίνεις live chat αναμονή πάνω από ώρα
Ειχα προβληματα με την cosmote ενω εχουμε το fiber 300 οπτικη ινα μεχρι το καλωδιο ειναι ολα οκ, ταχυτητα pings κτλ αλλα με το wifi εινια αθλια η κατασταση μετα απο πολυ προσπαθεια και επικοινωνια με κοσμοτε αλλαγη ρουτερ κτλ δεν εγινε τιποτα και αναγκαστηκα να αγορασω ρουτερ 100€ , ειχα νευριασει με τη κοσμοτε και εληγε το κινητο με φοβο λογω κριτικων εδωσα τα στοιχεια μου στο fiber100 εξ συνεργατης της νοβα, μου κανανε πολυ καλη προσφορα 21€ το unlimited τελικα εγινε η ενεργοποιηση και βλεπω οτι υπαρχει τεραστια διαφορα στο σημα & ειδικα στο ιντερνετ (και σε εσ και σε εξωτερικο χωρο) το μονο που μπορω να φανταστω ειναι οτι ειχε προβλημα η σιμ της κοσμοτε χαμηλο σημα-ταχυτητες- μεγαλη καταναλωση μπαταριασ, (πατρα) ελπιζω να ισχυει τα 21 ευρω που μου ειπαν και να μην δω τιποτα παραπανω.
”Αν υπήρχε υπό το μηδέν θα το έβαζα, επιεικώς τραγικοί και κλέφτες, με κρυφές υπέρογκες χρεώσεις, χωρίς φανερή ενημέρωση, με ψάξε ψάξε δεν θα το βρείς…….
”Μακρυαααααααα
Εδώ και μήνες ξαφνικά πρόβλημα που δεν επιδιορθώνεται. Κολλάει συνέχεια το ίντερνετ. Μια φταίει το ένα λένε μια το άλλο, κάνε επανεκκίνηση κάνε reset τελικά μετά από πολλές επικοινωνίες με την εξυπηρέτηση πελατών μου είπαν ότι επειδή είναι παλιές οι γραμμές δεν γίνεται συντήρηση από την νόβα και πως αν θέλω να κάνω αναβάθμιση στην γραμμή (κοινώς να πληρώνω παραπάνω) εφόσον έχω ακόμα ενεργό συμβόλαιο γιατί δεν γίνεται συντήρηση της γραμμής;;;; Έφυγα καρφί για την inalan που πληρώνουν και την ρήτρα της νόβα.
”rιναι πολυ μα πολυ μ****** εκει στη nova.Αλλαξα το ρουτερ στα 300 και μετα απο 2 μερες βρηκαν οτι ηταν χαλασμενο.Την Πεμπτη το πρωι μου εστειλαν το νεο ρουτερ και μετα μου ελεγαν οτι θελει ο τεχνικος ελαχιστη χρεωση 10 ευρω.Με τα πολλα αφου εκανα φασαρια με πηραν τη Παεασκευη πρωι να μου στειλουν τεχνικο που θα ερθει λεει τη Δευτερα το πρωι 9-12 και δεν εφτανε μονο αυτο που με ταλεπορουν μια βδομαδα φτανει το μεσημερι και αλλο ρουτερ με τη κουριερ και μετα δε θα ξερωμε ποιο να βαλωμε απο τα 2.Και εχω και 2 κινητα και tv εον σε αυτους τους β**** και πληρωνω 65 ευρω το μηνα.Θεε μου που εμπλεξα με τοσο β**** αν ειναι δυνατον και ειμαι και χριστιανος και τη εχω φταιξει θεε μου.
”Δεν έχω λόγια να περιγράψω την αγένεια ενός τεχνικού υπαλλήλου , που με ένα τρυπάνι ήθελε να ανοίξει τρύπα όπου τον βόλευε ! Και να περάσει το καλώδιο στα κάγκελα λες και είναι χριστουγεννιάτικα λαμπάκια !
”Εκπαίδευση δεν περνάνε;;;;
Ότι χειρότερο. Από εξυπηρέτηση 0 δεν μπορείς να συνεννοηθείς κ από σήμα κ αυτό ότι χειρότερο. Απαράδεκτοι. Μην βάλει κανείς. Μόνο για σταθερό είναι καλά..τίποτα άλλο.λενε θα σε πάρουν τηλέφωνο και δεν παίρνουν ποτέ
”Μιλάμε για απαράδεκτη κατάσταση . Στην περιοχή μου μόνο nova και COSMOTE δίνουν 100αρα με οπτική ίνα μέχρι την πόρτα . Καθαρά και μόνο λόγω κόστους περί τα 12 ευρώ διαφορά αν μήνα επιλέξαμε εν τελεί την νόβα . Πρόβλημα με συνεχείς αποσυνδέσεις μου έχουν στείλει 4 φορές τεχνικό και κανείς δεν βρίσκει το πρόβλημα , όλα καλά . Ρωτάω αγανακτισμένος τον τελευταία καλέ μου άνθρωπε το πρόβλημα μου είναι αυτό και αυτό μπορεί να μην φταίει ή εταιρία να φταίει το σπίτι , το λάπτοπ , η εσωτερική καλωδίωση , ο Ερμής που είναι ανάδρομος . Μπορείς να με κατευθύνεις τι να ψάξω δεν γίνεται να έχω 30 αποσυνδέσεις την μέρα . Ε δεν με καθοδήγησε . Έφερα ηλεκτρολόγο και τεχνικό δικτύων το σπίτι είναι μια χαρά είναι καθαρά θέμα της εταιρίας μου είπαν . Περιμένω να τελειώσει το συμβόλαιο και γεια σας .
”1 αστερι γιατι δεν μπορω να βαλω 0…..απαραδεκτοι
”Η χειρότερη συνεργασία που είχα ποτέ
”Ένα τσίρκο με τσιράκια που πληρώνονται για να εξαπατούν και να κοροϊδεύουν τον κοσμακι παίζοντας με τα λεφτά του. Απλά μείνετε μακρυά.
”15 μέρες δεν εχουν σταθερό τηλέφωνο οι γονεις μου πολύ μεγάλης ηλικίας. Ειναι νεκρό. Δεν εχουν internet. Οταν επικοινωνησα με την nova μου ειπαν -πριν την Πρωτοχρονια- ότι θα παει συνεργειο την αλλη μερα να φτιαξουν την βλάβη. Ακομα περιμένουμε. Μετά τα απανωτά τηλεφωνα, μας είπαν ότι είναι βλάβη του ΟΤΕ κ θα παει συνεργείο στις 13 Ιανουαριου. Δεν ντρέπονται ? Δεν μπορω να επικοινωνήσω με τους ηλικιωμένους γονείς μου…η χειρότερη υπηρεσία . Παναθλιο internet. Ασε που δεν ξερουν τι τους γινεται στα καταστηματα πωλησεων. Πληρης αγνοια για ολα. Δεν εξυπηρετουν, δεν γνωριζουν . Υφάκι μεγαλογιατρου οι υπαλληλοι. Ασε που χρεωνουν κ πανακριβα.
”Θα ήθελα να ευχαριστήσω ιδιαιτέρως τον εξαίρετο τεχνικό σας Παναγιώτη Π ,για τον επαγγελματισμό και την αμεσότητα που υπέδειξε στη δουλεια του !!
”Πραγματικά ότι χειρότερο σε υπηρεσία! Ένα αίτημα υπαναχώρησης θέλησα να κάνω, έκανα έγκαιρα τη διαδικασία (την επόμενη κιόλας μέρα), πήγα στο ταχυδρομείο και το έστειλα με έξτρα χρέωση για να σταλεί άμεσα και τελικά δεν έκαναν τίποτα! Οταν επικοινώνησα τότε προχώρησαν στο αίτημα και πάλι όμως μου έκοψαν το σήμα στο τηλέφωνο χωρίς κανένα λόγο! Ταλαιπωρία για το τίποτα!
”Είχα καινούργια αναβάθμιση σύνδεσης με τηλεόραση και με καθοδήγησαν σωστά με live chat.
”48 ολοκληρεσ ωρεσ για ενεργοποιηση νεασ σιμ μετα απο κλοπη και ακομα περίμενω χωρισ κινητο…. αγνωστο το ποτε θα συνδεθω..
”ου μπλέξεισ
Την Παρασκευή 03/01/25 πήγα στο κατάστημα του νέου κόσμου για να αλλάξω την κάρτα sim σε e-sim. Αφού έγινε η αίτηση μου είπαν ότι σε 2-4 ώρες θα ενεργοποιηθεί η νέα κάρτα. Μετά από 24 ώρες ξανά πήγα στο κατάστημα αφού δεν είχε ενεργοποιηθεί και μου είπαν το εξής: το αίτημα είναι σε επεξεργασία και επειδή πήγα Παρασκευή μεσημέρι και μετά είναι Σάββατο και μετά είναι αργία θα το δουν από Τρίτη 7/125. Ενώ στην Vodafone το ίδιο αίτημα ενεργοποιήθηκε σε μια ώρα
”Είστε απαράδεκτοι
”Έχει εδώ και τρεις μέρες που παίρνουμε τηλέφωνο να αλλάξετε το σημείο που έχετε βάλει τα κουτιά Και μας γράφετε κανονικά.
Η πόρτα ανοίγει μέχρι τη μέση
Όλοι στην πολυκατοικία διαμαρτύρονται Και περισσότεροι έχουμε χτυπήσει το πρόσωπο μας στην πόρτα,
Όταν ανοίξατε την πόρτα δεν είδα το ότι δεν ανοίγει;
Μας λέτε θα έρθουμε στις 8…
Έχω μια γιαγιά με κινητικά προβλήματα η οποία χτύπησε στην πόρτα εξαιτίας σας ,σας έχει πάρει πόσα τηλέφωνα και αντί να βοηθήσετε μιλάτε και άσχημα από πάνω ντροπή σας.
Θα επρεπε να ντρεπεστε σας πληρωνω χρυσο και για 12 ευρω κοβετε το τηλεφωνο ντροπη σας
”Σήμερα επισήμως άλλαξα εταιρία και μεταφέρθηκα στην COSMOTE με τεράστια χαρά . Η Nova ήταν μακράν η χειρότερη εμπειρία μου μέχρι τώρα από θέμα internet ,σήματος οπότε και σπατάλη χρημάτων χωρίς καμία έκπτωση ως προς την ανανέωση μου . Το μεγαλύτερο όμως πρόβλημα υπήρξε μετά τον θάνατο του μπαμπά μου όταν μετέφερα τα χαρτιά μου στην υποφαινόμενη εταιρία ώστε να γίνει η αλλαγή ονόματος του λογαριασμού με την τεράστια ακόλουθη καθυστέρηση των 6 μηνών και ως αποτέλεσμα έλαβα την απάντηση “τα χάσαμε“ . Αυτή ηταν η δικαιολογία ζητώντας μου να τα φέρω και 3η φορά. Λυπάμαι πολύ για τα χρήματα που σπατάλησα όλα αυτά τα χρόνια.
”Όταν ειτανε wind είχε από παντού καλό σήμα,σαν nova είναι το χειρότερο σήμα κινητής τηλεφωνίας.
”Κρίμα γιατί μετά από 20 χρόνια θα αναγκαστώ να φύγω.
Δύο φορές αίτηση αντε για
”Η χειρότερη εταιρεία!
”Το καλοκαίρι μετά από τόσα χρόνια πελάτης τους ενεργοποιησαν αυτόματα χωρίς να το γνωρίζω ίντερνετ με 512ΚΒ 😂 με χρέωση 2,5€ το οποίο προφανώς καταναλώνεται σε λιγότερο από 1 λεπτό σερφαρισμα….με αποτέλεσμα μέχρι να το πάρω είδηση να έχει φτάσει το ποσό 80€…εν έτει 2024 που με 20€ έχεις απεριόριστο ίντερνετ… Η απόλυτη κοροϊδία… Και τώρα ήρθε το κερασάκι στην τούρτα… κάλεσα στο 1535 για να κλείσω ραντεβού σε δημόσιο νοσοκομείο και με χρεωσε 15€ χωρίς να ενημερώσει για τις τεράστιες χρεώσεις… συμπέρασμα αν κάποιος δεν έχει cosmote αλλά Nova για να κλείσει ραντεβού πρέπει να χρεώνεται!!
Προσοχή με αυτή την εταιρεία, προφανώς προσπαθεί να μπαλωσει τα σπασμένα στη πλάτη των πελατών της!