Σήμερα επισήμως άλλαξα εταιρία και μεταφέρθηκα στην COSMOTE με τεράστια χαρά . Η Nova ήταν μακράν η χειρότερη εμπειρία μου μέχρι τώρα από θέμα internet ,σήματος οπότε και σπατάλη χρημάτων χωρίς καμία έκπτωση ως προς την ανανέωση μου . Το μεγαλύτερο όμως πρόβλημα υπήρξε μετά τον θάνατο του μπαμπά μου όταν μετέφερα τα χαρτιά μου στην υποφαινόμενη εταιρία ώστε να γίνει η αλλαγή ονόματος του λογαριασμού με την τεράστια ακόλουθη καθυστέρηση των 6 μηνών και ως αποτέλεσμα έλαβα την απάντηση “τα χάσαμε“ . Αυτή ηταν η δικαιολογία ζητώντας μου να τα φέρω και 3η φορά. Λυπάμαι πολύ για τα χρήματα που σπατάλησα όλα αυτά τα χρόνια.
Σήμερα επισήμως άλλαξα εταιρία και μεταφέρθηκα στην COSMOTE με τεράστια χαρά . Η Nova ήταν μακράν η χειρότερη εμπειρία μου μέχρι τώρα από θέμα internet ,σήματος οπότε και σπατάλη χρημάτων χωρίς καμία έκπτωση ως προς την ανανέωση μου . Το μεγαλύτερο όμως πρόβλημα υπήρξε μετά τον θάνατο του μπαμπά μου όταν μετέφερα τα χαρτιά μου στην υποφαινόμενη εταιρία ώστε να γίνει η αλλαγή ονόματος του λογαριασμού με την τεράστια ακόλουθη καθυστέρηση των 6 μηνών και ως αποτέλεσμα έλαβα την απάντηση “τα χάσαμε“ . Αυτή ηταν η δικαιολογία ζητώντας μου να τα φέρω και 3η φορά. Λυπάμαι πολύ για τα χρήματα που σπατάλησα όλα αυτά τα χρόνια.
”