Σε ότι αφορά τη σύνδεση που ειχα στο νομό Αττικής είμαι σχετικά ευχαριστημένος,πολύ αρνητικά όμως το app για android κινητό…
Nova Αξιολογήσεις πελατών
Πληροφορίες για Nova:
Χρειάζεσαι ψηφιακή τηλεόραση, fiber Internet & τηλεφωνία όλα σε ένα; Επίλεξε το δικό σου πρόγραμμα EON μόνο με 30€ το μήνα. Τώρα τα έχεις όλα από τη Nova!
Μετάβαση στον ιστοτόπο
Δελεαστικές οι τιμές για τις παροχές τους.
”Απαράδεκτη τηλεόραση. Κάθεσαι να απολαύσεις μια ταινία ή οτιδήποτε άλλο θέλεις και χάνεται συνέχεια το σήμα, η τηλεόραση γίνεται μαύρη και… αρχίζεις και φορτώνεις.
Παίρνεις τις βλάβες ( τα παιδιά όλα πολύ καλά και εξυπηρετικά) αλλά το πρόβλημα δεν λύνεται ποτέ. Αναγκάστηκα να γυρίσω στον παλιό μου πάροχο ( Cosmote) ,ακριβό αλλά σίγουρο.
Γράφτηκα στην NOVA πριν ένα μήνα. Προσπάθησα να κάνω NOVA account αλλά εδώ και ένα μήνα έχω μιλήσει πάνω από 10 φορές με εκπροσώπους, έχω πάει 2 φορές στο κατάστημα της NOVA, έχω περάσει πάνω από 3 ώρες σε Online chat, έχω παραπεμφθεί από το 13800 στο 13700 μόνο για να μου πουν ότι πρέπει να μιλήσω με το 13800 και γενικά έχω διασκεδάσει απίστευτα με όλη αυτή την διαδικασία που μετά από ένα μήνα δεν έχει προχωρήσει το παραμικρό. Σήμερα, μετά από 50 λεπτά σε online chat μου είπαν να καλέσω το 13700 χωρίς χρέωση. Το κάλεσα και άκουσα ένα μήνυμα να καλέσω το 13800 με χρέωση…
”Αυτή δεν είναι υπηρεσία εξυπηρέτησης πελατών, είναι υπηρεσία ταλαιπωρίας. Το κάνουν επαγγελματικά και πιο καλά και από το παλιό Δημόσιο!
Απαράδεκτοι μου κλέψανε το κινητό τους ζήτησα πλήρη ενημέρωση για την διαδιακασία. Ξεχάσανε να μου πούνε ότι όταν θα αγοράσω την sim θα πρέπει να είμαι για 48 ώρες δίπλα σε ένα τηλέφωνο για να γίνει επιβεβαίωση στοιχείων. Δηλαδή εγώ δεν πρέπει να βγώ απο το σπίτι και να περιμένω.Αφού στο καταστημα που αγόρασα την sim έδωσα την ταυτότητα μου και ήμουν η ίδια εκεί.Επειδή την περίοδο του κορωνοιου παρατηρήθηκαν φαινόμενα που σας εξαπάτησαν διότι σας έδειχναν πλαστές ταυτότητες δεν φταίμε εμείς.Προφανώς οι κακοπληρωμένοι υπάλληλοι σας εργάζονται σε συνθήκες πίεσης για αυτό συμβαίνουν αυτά. Μην ζητάτε μόνο χρήματα δώστε και τις σωστές υπηρεσίες. Εγω γιατί να χρεωθώ αυτες τις δυο μέρες με το πάγιο?Λήγει το συμβόλαιο και σας αποχαιρετώ.
”Ησασταν, είσθε και θα παραμείνετε η χειρότερη εταιρεία. Κοιτάξτε να εκπαιδεύσετε το προσωπικό σας διότι είσθε όλοι απαράδεκτοι.
”Είστε η χειρότερη εταιρία και κοροϊδεύετε τον κόσμο ολο
”Πρόβλημα άλυτο απο 14/11/2024
”Σήμα που χάνεται διαρκώς ,έχουμε επιχείρηση κι έχουμε αγανακτήσει κι εμείς καθώς και οι πελάτες που καλούνε και δεν ακούν τι τους λεμε
Ντροπή
Από Της 26 αυγούστου αίτηση οπτικής ίνας 25 νοεμβρίου δεν έχουνε κάνει καμία κίνηση τους παίρνω τηλέφωνο και μου βρίσκουν δικαιολογίες θα έρθει ο τεχνικός θα έρθει ο τεχνικός 25 νοεμβρίου πύρα τηλέφωνο και μου λένε απορρίφθηκε η αίτηση θα σας πάρει ο τεχνικός να σας ενημερώσει χωρίς να μου πει το λόγο και τεχνικός δεν πάτησε ποτέ του η πολυκατοικία είδη έχει viber ο γείτονας μου άρα υπάρχει γραμμή και κουτί έτοιμο βέβαια πιστεύω ότι δεν τους συμφερε η προσφορά που μου είχανε δώσει και για αυτό και δεν το προχωρήσαμε γιατί τώρα έχουν ανέβει κατα 10 με 15€ παραπάνω οι σειρές της
”Μακριά από την Nova δεν έχει σήμα πουθενά άχρηστοι… ψάχνω να βρω σήμα για να μιλήσω η για ίντερνετ
”Αν είχε μηδέν θα το έβαζα. 2 εβδομάδες χωρίς ίντερνετ κατάστημα εστίασης. Κατάστημα με 20 άτομα προσωπικό χωρίς pos και τηλέφωνο. Διέκοψαν το ίντερνετ χωρίς προειδοποίηση για μια αναβάθμιση και δεν το επανέφεραν για δύο εβδομάδες. Στο τμήμα εξυπηρέτησης άσχετοι και στον κόσμο τους. Δεν ήξεραν τι τους γινόταν. Αναισθητοι μέχρι βλακειας. Απαράδεκτο για μια τέτοια εταιρεία. Μακριά.
”Στο κινητό σέρνεται το ίντερνετ και γενικά το σήμα είναι άθλιο σε πολλά σημεία.Θα κάνω υπομονή να περάσει τουλάχιστον ο ένας από τους δύο χρόνους συμβολαίου και αλλαγή εταιρίας άμεσα.
”οι χειροτεροι…έχουμε σουβλατζιδικο στο οποιο η δουλεια στηριζεται στο τηλεφωνο και στο ιντερνετ και δεν εχουμε 2 μήνες ουτε το ενα ουτε το άλλο.
”Καλούμε μας πετανε κατι δικαιολογίες στέλνουν τεχνικό ο οποιος τα βρίσκει ολα τελεια και εμεις εξακολουθουμε να πληρωνουμε!!!
6 μερεσ χωρίσ internet στο σπίτι (μην πιστεύετε σε προβλεπόμενουσ χρόνουσ αποκατάστασησ τησ βλάβησ που θα σασ πούνε)
”παναθλιο δίκτυο 5g, συνδέεται και αποσυνδέεται καθε τρεισ και λιγο (τουλάχιστον εκεί που μένω εγω, δεκα φορεσ χειρότερα από τον πάροχο που είχα πριν)
μακρια
”δεν βγαζεισ άκρη
αθλια εξυπηρέτηση
αγενήσ
Πιο χάλια εταιρεία δεν υπάρχει….δεν μπορεί ούτε στο μισό να φτάσει την cosmote ,έλεος πολύ λυπάμαι που κατέληξα σε αυτούς τους ανίδεους με ανεπάρκεια γνώσεων!!!!!Μακρυά από την εταιρία αυτή!!!!
”Καθόλου σήμα στο τηλέφωνο στον δεύτερο όροφο στο κέντρο του Ηρακλείου. Κακή εξυπηρέτηση. Ανύπαρκτη καλύτερα.
”Έχω μεγάλο πρόβλημα με το ίντερνετ. Με αποτέλεσμα να μην μπορώ να δω ούτε ταινία. Επίσης, δυσαρεστήθηκα που κατήργησαν το on-demand. Πήρα τηλέφωνο και η λύση ήταν επανεκκίνηση και να κάνω το wifi ενσύρματο.
”Τραγική εξυπηρέτηση! Τρώω 30-40 λεπτά το μήνα στο τηλέφωνο με τους εκπροσώπους τους!
”Η χειρότερη εταιρία που έχω συνεργαστεί.
”Έχω απευθυνθεί στο συνήγορο του καταναλωτή.
Απατεώνες…λένε τα μισά από αυτά που ισχύουν…μην σας ξεγελάει η μικρή διαφορά των 3-4 ευρώ στον λογαριασμό από την cosmote… αναξιόπιστοι…
”η νόβα δεν είναι καθόλου καλή επιχείρηση.. χαλια ίντερνετ-χανεται γενικα το σημα-δεν παιζει στην νοβα ο αντ1 μεγκα-πηρα καινουργιο κινητο τισ νοκια που ειχατε σε προσφορα..μαζι με το galaxy a15.
”επισησ το προσωπικό στην νοβα τισ σαλαμινασ φανερωμενησ!!δεν εξυπηρετεί, ειρωνευονται τον πελαρη , μιλανε αποτομα..καθολου ευγενεια!!πραγματικα θελω να διακοψω !!μονο να τα περνάτε ειστε!!0 εξυπηρετηση!!απο τισ χειροτερεσ επιχειρήσεισ!!!
Απαράδεκτοι όλοι επιεικως άσχετοι ο ένας ρίχνει το μπαλάκι στον άλλον και νομίζουν ότι μπορούν να κοροϊδέψουν τον κόσμο! Γ. και Κ. απαράδεκτες και ακατάλληλες για την θέση τους ! Επιφυλάσσομαι να κινηθώ νομικά!
”Απαράδεχτοι δεν μπορούν να λύσουν ένα πρόβλημα με ένα καλώδιο εδώ και 7 μέρες περίπου…
Είχα κανονικά ίντερνετ και επειδή δεν έπιανα 100 και έπιανα 60 μου το έκοψαν χωρίς να με ενημερώσουν Επικοινώνησα με την εξυπηρέτηση πελατών και ήταν λες και τα έλεγα στον γείτονα, δεν μου δίνουν ίντερνετ ούτε το βασικό για να κάνω την δουλειά μου, (αυτό που μου έδιναν δηλαδή) γιατί περιμένουν να έρθει ο τεχνικός να αλλάξει το καλώδιο για να μου βάλουν το ίντερνετ. Δεν ξέρουν ούτε οι ίδιοι πότε θα έρθει ο τεχνικός και μέχρι να έρθει ο τεχνικός ένας θεός ξέρει πότε θα έρθει, εμείς δεν θα έχουμε ίντερνετ..είμαι 13 χρόνια πελάτης και με την πρώτη ευκαιρία έχω φύγει και από τους δύο λογαριασμούς!!
Και κάτι τελευταίο τους παίρνω εδώ και μια εβδομάδα και με πάνε από αύριο σε αύριο…
”Πλήρως απογοητευμένη… Περιμένω να περάσει ο χρόνος για να λήξει το συμβόλαιο κ να φύγω από αυτήν την εταιρεία. Έχω πάρει 100 τηλεφ, λύση στο πρόβλημα κανένα, κ 0 βοήθεια κ εξυπηρέτηση… Τσιμπάνε κόσμο κ μετά ούτε που τους ενδιαφέρει εάν είμαστε ικανοποιημένοι κ είναι κ αγενείς οι περισσότεροι στην εξυπηρέτηση..
”παναθλια εξυπηρετηση πελατων
”Με την nova έχω απογοητευτεί πλήρως με 5 γραμμές κινητών και 2 σταθερών περιμένω την λήξει εαν αντέξω να φύγω μακριά μετά από πολλα παράπονα που έχω καταβάλει στην nova και πενήντα τηλεφωνικά παράπονα δεν έχει αλλάξει τίποτα ειστε απαράδεκτοι και κοροϊδεύετε τον κόσμο
”