Πήγα στο plaisio στα Χανιά για να φτιάξω το κινητό iPhone 13 στο οποίο μαύρισε η οθόνη στα καλα καθούμενα…
Nova Αξιολογήσεις πελατών
Πληροφορίες για Nova:
Χρειάζεσαι ψηφιακή τηλεόραση, fiber Internet & τηλεφωνία όλα σε ένα; Επίλεξε το δικό σου πρόγραμμα EON μόνο με 30€ το μήνα. Τώρα τα έχεις όλα από τη Nova!
Μετάβαση στον ιστοτόπο
Τον 8/2022 αγόρασα το EON+ 24μηνης διάρκειας,όπως προκύπτει και από την σύμβαση που μου έστειλαν με email για να υπογράψω.
”Τρεις μήνες ΠΡΙΝ τη λήξη της 24μηνης δέσμευσής μου,επικοινώνησε μαζί μου τηλεφωνικά συνεργάτης τους,προτείνοντάς μου την ανανέωση του προγράμματος με τους ίδιους όρους,ΧΩΡΙΣ να μου αναφέρει πότε λήγει η σύμβαση και μέχρι πότε έχω το περιθώριο να ανανεώσω.
Θεωρόντας ότι εντός λίγων ημερών θα έληγε η σύμβαση, συμφώνησα στην ανανέωση.
Φυσικά,τώρα που θέλησα να διακόψω τη σύνδεση-είμαι ήδη συνδρομήτρια Cosmote και πλέον έχω πρόσβαση στα κανάλια NovaSprots για τα οποία και μόνο έγινα συνδρομήτρια τη της NOVA-αντιλήφθηκα το λόγο της εκ του πονηρού επικοινωνίας τους 3 μήνες νωρίτερα.ΓΙΑΤΙ ΤΟΝ ΑΥΓΟΥΣΤΟ ΕΙΧΕ ΑΝΑΚΟΙΝΩΘΕΙ Η ΠΡΟΒΟΛΗ NOVASPORTS ΣΤΗΝ COSMOTE
ΤΡΑΓΙΚΟΙ! Είναι δυνατόν στην εποχή μας να κάνουν 25 μέρες να μου κλείσουν ραντεβού με τεχνικό, για να έρθει να κάνει την οριζόντια εγκατάσταση οπτικής ίνας (δουλειά 20 λεπτών το πολύ, αφού η κάθετη υπάρχει ήδη από τον ΟΤΕ εδώ και καιρό);;; Σημειωτέον ότι είμαι συνδρομητής χρόνια και ζήτησα απλά αναβάθμιση σε 100άρα με οπτική. Συν ότι τις πρώτες 15 μέρες καθυστερούσαν να μου στείλουν το νέο συμβόλαιο, με γελοίες δικαιολογίες ότι είχαν γραμμένο λάθος το email μου!! Ενώ επίσης τις τελευταίες 11 μέρες που έχω αποδεχτεί το συμβόλαιο, δεν έχω ΚΑΜΙΑ απολύτως επικοινωνία από μέρους τους! Κανείς δεν ξέρει αν και πότε θα προχωρήσει το αίτημά μου δηλαδή… Μιλάμε για ταλαιπωρία και μάλιστα χωρίς τελειωμό όπως φαίνεται…
”Αυτοί που βάζουν 4,5 αστέρια εδώ μέσα είναι σίγουρα ΒΑΛΤΟΙ Μιλάμε η χειρότερη εταιρεία με διάφορα τρεις αριθμούς έχω και ευτυχώς Τελειώνουν τα συμβόλαια και φεύγω μακριά μακριά μακριά μακριά μακριά
”Οχι ένα αστέρι αλλά ούτε το ένα εκατοστό του αστεριού δεν τους αξίζει! Παιδιά μακριά… Έχω το φθηνότερο πακέτο τηλεόρασης και εδώ και 6 μήνες μου έκοψαν τα VIASAT προγράμματα. Τους παίρνω στο 13700 και 13800 και ο αυτόματος μου ζητάει το τηλεφωνό μου. τους δίνω τηλέφωνο και μου λέει ότι δεν είμαι συνδρομητής τους στο στεθερό και κινητό, ενώ αναφέρω ότι έχω μόνο NOVA κανάλια. Ένας φαύλος κύκλος! Τα νεύρα που πήγαν στην κορυφή του Ολύμπου!!!
”Είναι απαράδεκτοι! Δεν βγάζω και ούτε πρόκειται να βγάλω άκρη. Έχω ενημερώσει τον δικήγόρο της νομικής προστασίας μου και…… εύχομαι να απαλλαχθώ από αυτούς!!!
Απαίσια εταιρεία αν μπορούσα να μη βάλω καθόλου αστέρι θα το έκανα. πέφτει το δίκτυο εδώ και καμιά εβδομάδα και ενω είμαστε στη χαλκίδα μας συδαίνουν με τεχνικό στη θεσσαλονίκη με αποτέλεσμα να μην έρχεται ποτέ είμαι εξαλη μαζί σας με την
”Πρώτη ευκαιρία θέλω να αλλάξω πάροχο απαράδεκτοι , 1 δυσαρεστημένος πελάτης =με 10
Η εξυπηρέτηση πελατών δεν εξυπηρετεί. Από τις 10 το βράδυ μέχρι τις 1 το βράδυ και δεν μπορούν να συνεννοηθούν μεταξύ και να δώσουν λύση στο πρόβλημα. Αν δε πάρεις το 5ψηφιο νούμερο σε χρεώνουν 10 ευρώ για 2 λεπτά!!!
”Απαράδεκτη σε όλα τα επίπεδα. Συνεχείς διακοπές του Ίντερνετ (ρουτερ 5G το οποίο δεν ανταποκρίνεται). Nova tv μέσω Ίντερνετ δεν είναι δυνατόν να παρακολουθήσεις για κανένα λόγο καθότι η εικόνα κολλάει συνεχώς, κάποιες φορές 1-2 δευτερόλεπτα και κάποιες άλλες παγώνει και δεν ξεκολλάει (πρέπει να αλλάζεις συνεχώς τα κανάλια). Τέλος, απαράδεκτη η εξυπηρέτηση πελατών καθώς, αν καταφέρεις μετά από μεγάλη προσπάθεια και αναμονή να επικοινωνήσεις μάτι τους, απλά δεν σου επιλύνουν το πρόβλημα και σε θέτουν σε αναμονή κλήσης από την εταιρεία από το αρμόδιο τμήμα η οποία είτε καθυστερεί μια με δυο ημέρες είτε δεν γίνεται ποτε.
”-5 αστέρια. Οι μόνοι χειρότεροι είναι η SkyTelecom. Ανύπαρκτη εξυπηρέτηση ή πολύ καθυστερημένη. Εργάζομαι από το σπίτι και ξαφνικά κάθε λίγα λεπτά, και οι 2 συσκευές που είναι συνδεδεμένες στο router αοσυνδέονται. Φυσικά, ποιοτική υπηρεσία και εξυπηρέτηση δεν θα βρείτε σε καμία εταιρεία παροχής internet γιατί στην Ελλάδα οι εν λόγω εταιρείες συνδθέτουν ένα ισχυρό οικονομικό καρτέλ.
”Και το ένα αστέρι είναι πολυ.
”Όλα κάτι κάνουν τις βραδινές ώρες και διακόπτουν την σύνδεση.
Ναι αλλά όλος ο κόσμος στο σπίτι του είναι κυρίως το βράδυ , δεν γίνεται να τον κόβουν έτσι χωρίς ουτε μια προειδοποίηση, κάποιοι δουλεύουμε μέσω ιντερνετ και μας καθυστερουν.
Η χειρότερη εταιρία που έχουμε συνεργαστεί…δεν μπορεί να ανταπεξέλθει στις υποχρεώσεις της, μεγάλη ταλαιπωρία, δεν υπήρχε ίντερνετ και το σήμα πολύ ασθενές…Μεγάλη απάτη…
”Ούτε καν το ένα αστέρι δεν αξίζετε, η χειρότερη πραγματικά, εδώ και ένα χρόνο δεν έχω Ίντερνετ ούτε σταθερό, μου είπανε να αλλάξω σύνδεση για καλύτερη, αλλάζω και είναι χειρότερη, ούτε σταθερό ούτε τηλέφωνο, δν πιάνει τπτ..
”Τον Ιουλιο τελειωσαν τα εργα για οπτικη ινα. Ηρθαν το Σεπτέμβριο για να κανουν την μελετη εντος της πολυκατοικιας για να κανουν επειτα την εγκατασταση. Περασαν 3 εβδομαδες ενδιαμεσα τους επερνα τηλεφωνο για να δω τι συμβαινει και μου ελεγαν πως υπήρχε ενα τεχνικο ζητημα στον 5ο οροφο και θα λυνόταν μεχρι 4 Οκτωβρίου. Μετα το περασα του χρονου τους ξανα πηρα τηλεφωνο για δεν φανηκε κανενα συνεργειο ως εκ τουτου, μου ειπαν πως εχει γινει συνελευση στην πολυκατοικια για να μην γινει καμια εργασια εντος της πολυκατοικιας. Επικοινωνησα με τον διαχειριστή και μου ειπε πως κατι τετοιο δεν εγινε ποτε. Δηλαδη τι να πω μεσα στο ψεμα και το μονο που κερδισαν ειναι να με χασουν απο πελατη τους. Συγχαρητηρια!!!
”Ότι χειρότερο. Εχουμε 3 μήνες θέμα με τον ιντερνετ. Έχουν φέρει 2 τεχνικούς (μετά από 15 τηλέφωνα που τους περνάμε κάθε μερα) δεν έφτιαξαν ποτέ το πρόβλημα. Ακόμα να το φτιάξουν. Ξεφτίλες…. Λένε θα με ενημερώσουν για το τι θα γίνει στο μέλλον δεν με πήραν ποτέ.
”Καλησπερα ειμαι πελατης της NOVA WIND Εμενα με εξυπηρετει αψωγα….Προπληρωνω τα συμβολαια μου και μου δινουν αψογο ιντερνετ και τηλεφωνια. χαμηλο παγιο…Πρεπει να ψαχνεις τι συμβο΄λαια κανεις με αυτες τις εταιριες…Εμαθα οτι η NOVA WIND πωλουνται μαζι η τμηματικα θα χαρω να πουληθουν σε αμερικανικο fund και θα αποχωρησω απο τις εταιριες εαν πεσουν σε αραβικα χερια..Να τους το υπενθυμισω μεσα στην NOVA WIND..ΜΕΧΡΙ ΤΩΡΑ ΓΙΑ ΕΜΕΝΑ ΕΙΣΤΕ ΑΨΩΓΟΙ ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΕΙΑ ..ΚΑΙ ΔΕΝ ΣΥΜΦΩΝΩ ΜΕ ΚΑΠΟΙΑ ΑΛΛΑ ΣΧΟΛΙΑ ΠΕΛΑΤΩΝ . ΣΑΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ
”Ελεεινοί!!! Συμφωνώ με όλους όσους έγραψαν τα χειρότερα!!! Επιπρόσθετα το mega, ANT και Μακεδονία δεν είναι στη λίστα τον καναλιών. Δεν μας ενημέρωσαν ποτέ. Πήραμε τηλέφωνο να δούμε τι συμβαίνει και μας πρότειναν το μονο τρόπο που υπάρχει να τα βάλουμε στα αγαπημένα. Που ομως αυτο ειναι μια περίπλοκη διαδικασία. Και είμαστε πια εγκλωβισμένοι αφού αν φύγεις εχει ρήτρα!!!! Αυτός είναι ο ιδιωτικός τομέας!!! Άνετα θα μπορούσα να γράψω τα χειρότερα κοσμητικά επίθετα για την ταλαιπωρία που μας υποβάλουν κάθε μέρα!!!
”Πότε δεν λειτούργησε σωστά το eon smart box (κολλάει) ούτε το σταθερό λειτουργεί καλά
”6 μήνες τώρα στην τεχνική υποστήριξη με δουλεύουν οτι το πρόβλημα λύθηκε, αλλά αυτό χειροτέρευε. Πληρωνω τη νοβα χωρίς να μου προσφέρει τίποτε. Δεν βρέθηκε ενας υπεύθυνος άνθρωπος σ αυτη την εταιρεία να μου μιλήσει.
Τη Δευτέρα αλλάζω πάροχο φυσικά.
Εδω και εικοσι μερες <>να λυσουν προβλημα στη τηλεοραση που εχει παγωματα,κολληματα,μαυρο, αργη κινηση ποιοτητα εικονας . Νομίζω οτι πρεπει να εχω μιλησει με ολους τους τεχνικους τους πρωτοβαθμιους και δευτεροβαθμιους.Η γραμμη μου είναι 100αρα με τελεια αποδοση αφου παιζει 4κ βιντεο απο youtube χωρις ουτε ενα πιξελαρισμα. Εννοειτε οτι παω για διακοπη
”Κάκιστη εταιρεία…δυστυχώς παλεύω με αποσυνδέσεις καθημερινές και δεν αλλάζουν ούτε το router .Πλήρωσα τον 1 από τους 2 λογαριασμούς μέσω της εφαρμογής και μου ξεχρέωσε τον δεύτερο αντιβτου πρώτου που επέλεξα να πληρώσω με αποτέλεσμα να μου κάνουν φραγή και έχουν και το θράσος να μου ζητάνε και τα 7€ τέλη επανασύνδεσης
”Μακριά όλοι, μη συνεργαστειτε μαζί τους . Μη κάνετε το λάθος να βάλετε γραμμή στη Nova .
Αν μπορουσα θα έβαζα -5 αστέρια
Το λιγότερο που μπορώ να πω είναι ότι είναι η χειρότερη εταιρεία που υπάρχει!!!Με πήραν τηλέφωνο για να τους προτείνω άλλο ένα αριθμό,έβαλα άλλο ένα τηλέφωνο λοιπόν στο πρόγραμμα το οικογενειακό που είχα και ξαφνικά μου έρχεται να πληρώσω 30€ παραπάνω λέγοντας μου ότι τα 30€ είναι επειδή αντί για 2 λογαριασμούς (2RF δηλαδή)θα μου έρχεται ενημέρωση σε ένα και ότι δεν ενημερώνουν γι αυτό τηλεφωνικά!!!!!!Ενω η μόνη συζήτηση πουωειχα με τον κύριο ηταν για την προσφορά του 3ου αριθμού χωρίς να αναφερθούμε σε κατι άλλο!!!Είσαστε απαράδεκτοι και κλέβετε τον κόσμο!!!!!Ντροπή σας!!!!
”Για τα μπάζα ότι χειρότερο έχω δει σε ίντερνετ!!!
”Δεν υπάρχουν λέξεις στην ελληνική γλώσσα, που θα μπορούσες να τη χαρακτηρίζεις ως εταιρία, λυπάμαι όσους την επιλέγουν και κάνουν συμβόλαια μαζί της. Για δεύτερη φορά την επέλεξα και το μετάνιωσα, δεν ξέρουν τι τους γίνετε
”ΑΠΑΡΆΔΕΚΤΟΙ!!!! ΔΕΝ ΕΧΩ ΛΌΓΙΑ!!!
”Εδώ και ένα μήνα είμαστε χωρίς σταθερό τηλέφωνο. Μας είπαν ότι το πρόβλημα έχει η συσκευή μας, αγοράσαμε άλλη. 10 ημέρες ζητάμε να ρθει ένας τεχνικός, ο τεχνικός προσπαθεί να λύσει το πρόβλημα από το κινητό με πολλά νεύρα. Έδειχνε ότι τον ενοχλεί η προφορά μου, στο τέλος μου έκλεισε το τηλέφωνο.
Θα ήθελα πολύ η εταιρεία να μου απαντήσει σε μία ερώτηση, εμείς έχουμε δικαιώματα;;; Ντροπή…..
το ιντερνετ απο 24 γραμμη εδινε 3-9 ταχυτητα μια επιανε μια καθολου. στην αρχη μ ειπανε αν θελω 50 αρα σε ενα μηνα πχ γινεται αλλαγη ετσι χωρισ αλλο συμβολαιο κλπ 2 χρονων αλλα δεν ισχυε.
”καθε φορα που καλουσαμε για επιλυση μασ εστελναν απο τον εναν στν αλλον και δεν εκαναν και τπτ για να επιλυθει το ζητημα. δεν την προτεινω σε κανεναν!!!
Mε χρεώνει στο τηλέφωνο 35 κλίσεις και βλέπω τις κλήσεις που έκανε ότι είναι μόνο 9 τόσα χρόνια ήμουνα στη wind τέτοιο πρόβλημα δεν είχα έχουν κάνει την απατεωνιά επάγγελμα της γυναίκας μου που έχει συμβόλαιο την έχουνε χρεώσει κάτι πενηντάρικα δήθεν πήρε μήνυμα το άνοιξε και χρεώθηκε — όσο μπορείτε πιο μακριά
”Δεν υπάρχει πιο ανεπαρκής και καθυστερημένη εταιρεία, εδώ και πέντε (5) ημέρες είμαι χωρίς τηλέφωνο και ίντερνετ λόγω του ότι επέστρεψαν τον εξοπλισμό πίσω, έχω κάνει αίτηση φορητότητας από τις 23 Αυγούστου και ακόμα δεν έχει προχωρήσει σε αντίθεση με την κοσμοτέ η οποία έκοψε την παροχή αμέσως. Ήδη μετάνιωσα και σκέφτομαι να επιστρέψω με όποιο κόστος. Προσπαθώ να επικοινωνήσω πέντε ημέρες και με στέλνουν όπου να ναι, ακόμα και τα καταστήματα δεν ξέρουν τι τους γίνεται.
”