Πήγα στο plaisio στα Χανιά για να φτιάξω το κινητό iPhone 13 στο οποίο μαύρισε η οθόνη στα καλα καθούμενα…
Nova Αξιολογήσεις πελατών
Πληροφορίες για Nova:
Χρειάζεσαι ψηφιακή τηλεόραση, fiber Internet & τηλεφωνία όλα σε ένα; Επίλεξε το δικό σου πρόγραμμα EON μόνο με 30€ το μήνα. Τώρα τα έχεις όλα από τη Nova!
Μετάβαση στον ιστοτόπο
Η χειρότερη εταιρεία που υπάρχει. Δεν έχουν καν σήμα στα γραφεία τους με το ζόρι καταφέρνω να τους ακούσω στα τηλέφωνα που τους κάνω μπας και συνδέσουν την γραμμή, και τ αποτέλεσμα είναι να μην έχω Ίντερνετ ξαι να με απειλούν ότι αν φύγω θα πληρώσω . Αίσχος
”Η σύνδεση είναι χάλια!!!! Εχουμε διαρκώς αποσυνδέσεις!!!! ‘Εχουμε επικοινωνήσει άπειρες φορές. Ακόμα κι όταν έρχεται τεχνικός το πρόβλημα δεν επιλύεται! Συνεχώς reset, restart κλπ. Τραγικό!!!!
”Απλά δεν έχουν σήμα.
”Αν υπήρχε νόμος αυτή η εταιρεία δεν θα έπρεπε να έχει άδεια.
Ήδη ψάχνω άλλη εταιρεία
Είναι απαράδεκτοι εδώ και ένα μήνα έχω κάνει μετακόμιση την έδρα της επιχείρησης. Ήρθε ένας τεχνικός και επειδή υπήρχε πρόβλημα με τον ΟΤΕ δεν τελείωσε τη σύνδεση και μου είπε θα ξαναπεράσει. Δεν πέρασε ποτέ με αποτέλεσμα όταν παίρνω τηλέφωνο να πέφτει το ίντερνετ. Δεν έχω καλή γραμμή το 1/3 του μήνα πληρώνω 24αρα και πάνω από 10 mbps δεν έχει ανέβει. Επίσης μου έκλεισαν ραντεβού 10.00 με 13.00 31/08/2024 και ο τεχνικός δεν εμφανίστηκε μετά από 3 τηλέφωνα πότε. Η εταιρεία είναι για το ανάθεμα μην βάλετε ΝOVA.
”Α Π Α Ρ Α Δ Ε Κ Τ Ο Ι !!!!!!
”Χρεώνουν με το έτσι θέλω 2 ευρώ για internet μιας ημέρας. Εννοείται χωρίς να το ζητήσω.
Κάθε φορά τα ίδια και τα ίδια.
Έχω επικοινωνήσει άπειρες φορές μαζί τους, και η απάντηση είναι ότι γίνεται αυτοματοποιημένα η χρέωση και δεν μπορούν να κάνουν τίποτα.
Οι απόλυτοι απατεώνες!!!!
Μακριά!!!!!!
Βάζω,4 αστέρια μόνο και μόνο για ένα παλικάρι που είχε τι φιλότιμο να με εξυπηρετήσει. Άγγελος Λ τι όνομα το μόνο παλικάρι που μετά από ώρα με εξυπηρέτησε, . Ναταλία Σ καπώς έτσι δηλαδή μου έκλεισε στα μούτρα το τηλέφωνο
”Απαράδεκτοι. Πληρώνουνε για σήμα και εξυπηρέτηση και δεν έχουμε τίποτα. Μην κάνει κάποιος το λάθος κι έρθει νόβα. Μόλις τελειώσει το συμβόλαιο έχω φύγει
”Μακράν η χειρότερη εταιρεία
”Εταιρεία δίχως φερεγγυότητα. Προσφορές που δεν ισχύουν! Μου έδωσαν πακέτο με τους πρώτους 6 μήνες με μηδενικό πάγιο και στον 2 μήνα ήρθε λογαριασμός 30 ευρω.. Με 300 δήθεν ταχύτητα και κολάει το ιντερνετ Αστεία πράγματα…
”Προσοχή..με πήραν 5 μηνες νωριτερα για ανανέωση συμβολαίου…με τα χιλια ζόρια συμφωνώ και το ανανεώνω…και η ανανεωση ξεκινα την ίδια στιγμή.στην ουσία χανω 5 μηνες απο το προηγούμενο πακέτο μου δλδ. Δεν μου το είπατε της λεω κ μου απαντα , κερδιζεται απο τα προνόμια του πακετου σας!!! Εγώ φταίω φυσικά,,προσεχετε μην την πατησετε
”Κατάρα και άνθεμα ,να κλησει η ετερεια και να μην ξανά ανοίξει.
”κλέφτες και απατεώνες !!!!! έχω 3 συνδέσεις ειμαι στο Νονα 25 χρόνια ξεκίνησα από το ΤΕΛΕΣΤΕΤ μηνιατικος λογαριασμός μου 51 ευρώ λοιπόν η γυναίκα μου έπρεπε να πάει νοσοκομείο για 5 μέρες και επειδή στο κινητό της δεν έχει ίντερνετ ζήτησα από Νονά εάν γίνεται να έχει ίντερνετ μας έδωσαν 2.5GB με 8.5 ευρώ .τελικά νοσοκομείο έχει δωρεάν wi-fi και μετά από 5 μέρες από τη σύνδεση πήρα στο Νονά και έκανα απενεργοποιση του πακέτου ίντερνετ στο προτω λογαριασμό που εκδόθηκε το ποσό ήταν 58.50 ευρώ Ο.Κ. πληρώνω σε μερικές μέρες λαμβάνω sms ο τι έγινε χρυσή ίντερνετ 0.01Mb κάνω τηλέφωνο στην Νονά 0.25 ευρώ αναφέρω για sms μου λένε ο τι μην ανησυχείτε είναι τεχνικό μήνυμα Ο.Κ. έρχεται 2ος λογ/ος κια Ζητάνε 2.13 ευρώ +6 φορές που πήρα 0.25
”Οι μεγαλύτεροι ξεφτίλες και κλέφτες. Είχαμε μια χαρά ρούτερ με πολύ καλό ίντερνετ, και μας χάλασε το καλώδιο και δε γινόταν να έρθει άλλο ξεχωριστά, οπότε μας έστειλαν καινούριο ρούτερ, το οποίο είναι ΑΘΛΙΟ. Κάθε μέρα πλέον μας πέφτει το ίντερνετ ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ 20 φορές και εγώ δουλεύω από το σπίτι! Οι ξεφτίλες λένε ότι για να φτιάξει το θέμα πρέπει να κάνουμε «αναβάθμιση» δηλαδή να μας πάρουν περισσότερα λεφτά και ΚΑΘΕ φορά λένε το ίδιο, αργούν να απαντήσουν, σε συνδέουν με 100 διαφορετικά τμήματα και τόσο καιρό δεν μπορούν να στείλουν ούτε έναν τεχνικό σπίτι και δεν κάνουν τίποτα! Μεγαλύτεροι ξεφτίλες και ζώα, δεν ξέρω ΚΑΝ πως λειτουργεί αυτή η άθλια εταιρία! ΜΑΚΡΙΑ!!!!
”ειναι αποριας αξιο το πως εξακολουθει να λειτουργει αυτη η εταιρια ”φαντασμα”…ποιος ξερει ποσα κοπροσκυλα κυβερνητικους ταιζει κ την αφηνουν ανοιχτη….6η μερα κ το κεντρο των γιαννιτσων χωρισ τηλεφωνο και ιντερνετ,το διανοηστε????????????με προβλεπομενη ισωσ ημερομηνια διορθωσης βλαβης στις……3/9/24!!!!!!! μιλαμε για αληταραδες ολκης,μ α κ ρ ι α !!!!! τα λεφτα που χανω για το οτι δεν μπορω να δουλεψω και να επικοινωνησω ποιοσ θα μου τα δωσει????ζωα ε ζωα,στον διαολο να πατε κ ακομα παραπερα
”Πληρώνουμε 24αρα σύνδεση στα 21€, που υποτίθεται πως δινει 2.4 mb/s πραγματικη ταχύτητα download, εδω και τρια χρόνια. Ημαστε 2χλμ από το τηλεφωνικό κέντρο της πολης του Ναυπλίου. Αλλα εδω απο αρχες του 2024, η ταχύτητα ειναι σταθερά στα 700mb/s, εξι φορές κατω αυτης που γραφει το συμβόλαιο. Όταν έκανα παράπονα στην Nova, μου ειπαν πως ειναι νόμιμο και λογικο να εχω ταχύτητα σαλιγκαριου και με έπρηξαν να πληρώσω σύνδεση για οπτικες ινες. Ολη η πόλη εχει το ιδιο πρόβλημα και την ιδια απάντηση. Απατεώνες. Μακρια
”Εδώ και 2 εβδομάδες έχουμε αποσυνδέσεις κ επαναλαμβανόμενα hard resets. Από 27/07/24 που έμεινε ΟΛΗ η περιοχή για 12 ώρες χωρίς υπηρεσίες, μέχρι και τώρα που σας γράφω, έχουμε αποσυνδέσεις και το ρούτερ κάνει μόνο του hard reset. Σα να μην έφταναν αυτά, όταν επανέλθει, τι σταθερό χτυπάει χωρίς να υπάρχει κλήση. Έχω καρκινοπαθουσα μητέρα και δεν κάνει να ταράζεται. Αυτό γίνεται πρωί/βράδυ ΣΥΝΕΧΕΙΑ. Οι “τεχνικοί” του 13700 μας κοροϊδεύουν. Ρούτερ δε μας αλλάζουν, τεχνικό δε στέλνουν, αλλά ο λογαριασμός έρχεται στην ώρα του. Έχω στείλει καταγγελία στην ΕΕΤΤ, αλλά δε νομίζω να γίνει τίποτα. ΚΑΡΤΈΛ. Πλέον δεν απαντούν
”Δεν έχουμε ποτέ Ίντερνετ και περνούμε συνεχώς τηλέφωνο και δεν μας εξυπηρετούν
”Ότι χειρότερο στη NOVA, στο Αμπελόκηποι. Το πρόβλημα ήρθε όταν τελείωσε το συμβόλαιο πριν το Απριλίου. Πήγα στο κατάστημα για να ανανεώσω το συμβόλαιο μου. Μου είπανε ότι πρέπει να φωνάξω ηλεκτρολόγος. Δύο φορές ήρθε Κ δικό του τεχνικό. Φτιάξανε το συμβόλαιο Κ μου δημιουργείσανε ακόμα ένα νούμερο. Όταν Ο τεχνικός είδε το συμβόλαιο μου είπε να πάω να κάνω ακύρωση στο συμβόλαιο επειδή τη ταχύτητα θα πέφτει από 100 στο 14 Κ δεν θα έχω ίντερνετ. Σε πολλές φορές ομιλία στο κατάστημα ένας υπάλληλος(ένα κορίτσι)μου είπε να πάω στη άλλη εταιρεία Κ όταν έρθει λογαριασμό από Νόβα να μην πληρώσω τίποτα. Μεταφέρθηκα στο Vodafone Μάιο Κ από τότε άρχισαν να έρθουν πολύ μεγάλη λογαριασμοί. Πριν μήνες ακύρωσα το σταθερό. Δεν μου έδωσαν χάρτη παρόλο που μου είπανε ότι το κάνανε.. πληρώνω τα λάθη τους
”Είχα αιτηθεί διακοπή συμβολαιου. Ωστόσο αποφάσισα να μην αλλάξω πάροχο, οπότε επικοινωνώ με το 13800 και ενημερώνω ότι δεν θέλω να γίνει διακοπή της σύνδεσης εν τέλη και ρωτάω αν πρέπει να κάνω κάποια ενέργεια. Μου απαντάνε πως όχι και ότι η κλήση αυτή αρκεί. Όπως μπορείτε να καταλάβετε έγινε η διακοπή του συμβολαίου χωρίς καμία ενημέρωση!!
”Με άφησαν χωρίς σταθερό και Ίντερνετ μέσα του Αυγούστου.
Με διαφορα η χειρότερη από τις τρεις «μεγάλες»
Μετά από τηλ ραντεβού ήρθαν για τοποθέτηση οπτικών ινών…πρώτα η μηχανικός Μ Χριστίνα..στην ώρα της ευγενέστατη κατατοπιστική…σήμερα 20-8-24 κλεισμένο ραντεβού(Αμφιάλη Κερατσίνι)για να περασουν τα καλώδια 08.00 πρωί δύο εξαίρετοι κύριοι Κυριάκος και Βασίλης..δούλεψαν ακατάπαυστα μέχρι 14.00 το μεσημέρι…
”…και τι έκπληξη 14.20 ( δεν το περιμέναμε) ήρθαν για τη σύνδεση δύο νέοι Δημήτρης και Κώστας (δουλεύουν ακόμα 17.40) συγχαρητήρια για την επιλογή των ανθρώπων που έχετε επιλέξει για συνεργάτες σας….γνώσεις, ευγένεια, καθαριότητα, σεβασμός και άψογη συμπεριφορά απέναντί μας…μπράβο στην εταιρία σας για την συνέπεια που την χαρακτηρίζει απέναντι σε όλους εμάς..(Λίτσα Νιαρχάκου-Μυρμιγγίδου πρ.υπεύθυνη Δημοσίων Σχέσεων Υπουργ. Δημοσ. Τάξης)
Ό,τι χειρότερο μου έχει συμβεί!! Αφού ταλαιπωρούμαι ενάμιση μήνα για να αποκτήσω τις παροχές για τις οποίες υπέγραψα το συμβόλαιο, με ενημερώνουν ότι θα χρεωθώ και τις υπηρεσίες του τεχνικού που ήρθε για να συνδέσει ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ το internet που ΥΠΟΤΙΘΕΤΑΙ ότι αγόρασα!!! Φιλική συμβουλή. ΜΗΝ το δοκιμάσετε!!!
”Σε 2 χρονια που θα ληξουν τα συμβολαια που κανανε τωρα με τις προσφορες τις τηλεορασεις και τα κινιτα ολοι θα φυγουν. Χειροτερη εταιρια που εχω κανει συμβολαιο. Σε τιποτα δεν ειναι σωστη μονο να τα παιρνουν ξερουν. Εναν λογαριασμο δεν εχω πληρωσει χωρις να εχω καποιο προβλημα και ειναι καθαρα απο την υπουλη ενημερωση που κανουν. ΜΑΚΡΙΑ!!!
”Η εταιρία πλαισιώνεται από άσχετους, άχρηστους και ψεύτες. Μακριά!!!
”Πολλά χρόνια συνδρομητής της nova αλλά δεν πάει άλλο. Πληρώνω 60 ευρώ 2 τηλέφωνα nova με 100 ίντερνετ που Φτάνει τα 40 και 50 ίντερνετ που Φτάνει τα 20. Μακριά από τη nova . Καλύτερα 5 ευρώ παραπάνω και cosmote
”Από 25 Ιουλίου δεν έχουμε Σταθερο και Ιντερνετ και κάθε μέρα λένε ότι χρειάζονται άλλη 1 βδομάδα.Σκετη κοροϊδία.Μονο φραγή κάνουν και ανεύθυνοι και αδιάφοροι για το ότι τίποτα δεν δουλεύει.
”