Είχα αιτηθεί διακοπή συμβολαιου. Ωστόσο αποφάσισα να μην αλλάξω πάροχο, οπότε επικοινωνώ με το 13800 και ενημερώνω ότι δεν θέλω να γίνει διακοπή της σύνδεσης εν τέλη και ρωτάω αν πρέπει να κάνω κάποια ενέργεια. Μου απαντάνε πως όχι και ότι η κλήση αυτή αρκεί. Όπως μπορείτε να καταλάβετε έγινε η διακοπή του συμβολαίου χωρίς καμία ενημέρωση!!
Με άφησαν χωρίς σταθερό και Ίντερνετ μέσα του Αυγούστου.
Με διαφορα η χειρότερη από τις τρεις «μεγάλες»
Είχα αιτηθεί διακοπή συμβολαιου. Ωστόσο αποφάσισα να μην αλλάξω πάροχο, οπότε επικοινωνώ με το 13800 και ενημερώνω ότι δεν θέλω να γίνει διακοπή της σύνδεσης εν τέλη και ρωτάω αν πρέπει να κάνω κάποια ενέργεια. Μου απαντάνε πως όχι και ότι η κλήση αυτή αρκεί. Όπως μπορείτε να καταλάβετε έγινε η διακοπή του συμβολαίου χωρίς καμία ενημέρωση!!
”Με άφησαν χωρίς σταθερό και Ίντερνετ μέσα του Αυγούστου.
Με διαφορα η χειρότερη από τις τρεις «μεγάλες»