Πήγα στο plaisio στα Χανιά για να φτιάξω το κινητό iPhone 13 στο οποίο μαύρισε η οθόνη στα καλα καθούμενα…
Nova Αξιολογήσεις πελατών
Πληροφορίες για Nova:
Χρειάζεσαι ψηφιακή τηλεόραση, fiber Internet & τηλεφωνία όλα σε ένα; Επίλεξε το δικό σου πρόγραμμα EON μόνο με 30€ το μήνα. Τώρα τα έχεις όλα από τη Nova!
Μετάβαση στον ιστοτόπο
Το ίντερνετ έχει μόνιμες αποσυνδέσεις, τύπου 10+ φορές την ημέρα. Δεν ξέρω πώς είναι δυνατόν να υπάρχει ακόμη η εταιρεία, η οποία πρακτικά ίντερνετ προσφέρει. Το πακέτο είναι των γονιών μου (εγώ είμαι στην Cosmote) αλλά μιας και είναι σε ηλικία που δεν μπορούν να ασχοληθούν, είπα να κάνω το καλό και να γράψω εγώ την κριτική.
”Εβαλα οπτική ίνα για καλυτερα αλλα μαντεψτε δυο εβδομάδες χωρίς ίντερνετ 21 κλείσεις για να επιλυθεί το πρόβλημα και ακομα εδω χωρίς ίντερνετ.
”Ενοχλο απο 2/8/2024____16/8/2024 Ελλάδα δεν θα παμε ποτε μπροστά.
Μου έστειλαν συμβόλαιο το οποίο δεν είχα συμφωνήσει και έπειτα επικοινώνησα μαζί τους και μου είπαν ότι το έχουν υπογραμμενο. Δηλαδή κάνουν πλαστογραφιες…!! Απατεώνες σκετοι..!
”Απαράδεκτοι! Με ενημέρωσαν λαθος για ακυρωτικά σταθερού (μου είπαν ότι είναι μικρότερο το ποσό), γιατί θα έκανα άλλο συμβόλαιο στο κινητό αν το ακύρωνα. Έκανα συμβόλαιο στο κινητό, δεν είχα καθόλου σήμα 4G κι ενώ επικοινώνησα αμέσως μαζί τους, μου είπαν να περιμένω να λάβω βεβαίωση για να γίνει ατελώς η ακύρωση και δεν απαντούσαν (έστελνα αιτήματα ηλεκτρονικά και έπαιρνα τηλ), μέχρι που αναγκάστηκα να κάνω ακύρωση 9 μέρες μετά και τότε είπαν ότι στην κινητή τηλεφωνία δε γίνεται ατελώς. Εντωμεταξύ τα ακυρωτικά πήγαν απο 50 ευρώ 135 , ενώ όταν ρώτησα τηλεφωνικά αν μεταβαλλονται έλεγαν όχι. Περιττό να πω ότι κάθε μέρα έπαιρνα τηλέφωνο και ο ένας με έστελνε μπαλάκι στον άλλο! Η γραμμή θα ακυρωθεί σε 2 μήνες, για να με χρεώνουν κι άλλα, ζήτησα άμεση ακύρωση και ακόμα δεν με κάλεσαν.. Μακρυά!!!!
”Κυριολεκτικα αθλια εταιρεια. Εκανα το μεγα λάθος να αποκτησω συμβολαιο με την εταιρεια και τωρα για να ξεμπερδεψω πρεπει να περασω τα πανδεινα. Οι τηλεφωνητές είναι αγενέστατοι, τα συμβολαια για να διακοπουν πρέπει να ξεζουμιστει πρώτα οικονομικα ο συνδρομητης, υπάρχουν χίλια δυο μικροπράγματα για να ρουφήξουν και τα τελευταία ΕΥΡΩ των συνδρομητών τους. Το μονο που τους ενδιαφερει ειναι το κέρδος χωρίς ομως την ανάλογη εξυπηρέτηση και παροχη υπηρεσιών. Πραγματικά οι ιθύνοντες της ετιαρείας είναι ο,τι πιο βρωμερό γλοιώδες και επρετοειδλες έχω δει σε ανθρωπόμορφα όντα. Ντροπή τυς και μακριά!!!
”Έκανα το λάθος και έκανα σύνδεση δύο ημέρες προσπαθώ να συνδέσω το eon tv και δεν βγάζω άκρη του πρενω τηλ η πρώτη μου το εκλεισε στα μούτρα η δεύτερη δεν μπορούσε να με ακούσει μου το ξανά κλείσανε και το μόνο τηλεφωνω που δέχτηκα ήταν για να αξιολογήσω την εξυπηρέτηση τους . περιμένω να λήξει το συμβόλαιο να την κανω..
”Από εχθές είχα πρόβλημα σύνδεσης, είχα απανωτές διακοπές internet.
Τους πήρα τηλέφωνο και προσπάθησαν να λύσουν το πρόβλημα.
Μέχρι σήμερα το πρωί, εξακολουθουσε η ίδια ιστορία.
Με πήραν τηλέφωνο και με ενημέρωσαν ότι θα στείλουν τεχνικό άμεσα.
Έτσι κι έγινε.
Το παιδί που ήρθε, τσέκαρε τα πάντα. Κατέβηκε κάτω και κοίταξε το κουτί, βρήκε το βραχυκύκλωμα, βρήκε ότι ένας πόλος ήταν εκτός, τα διόρθωσε όλα, γιατί ήθελε πραγματικά να βοηθήσει!
Κι όλα αυτά με χαμόγελο και καλή διάθεση!
Σ ευχαριστώ Γιάννη Σ!
Κι ευχαριστώ για την άμεση κι ευγενική ανταπόκριση όλων!
”Απαραδεκτοι αθλιοι ανοργανωτοι ΜΑΚΡΥΑΑΑ
”Άθλια εξυπηρέτηση. Μακάρι να μπορούσα να βάλω 0 αστέρια. Συνεχείς επικοινωνίες μέσω της ηλεκτρονικής τους φόρμας τις οποίες τις έβρισκαν συνεχώς με ελλιπή στοιχεία μόνο και μόνο για να καθυστερήσουν την απόδοση των επιστρεφόμενων χρημάτων. Με παρέπεμψαν σε κατάστημα οι οποίοι βλέπουν στο σύστημα επιστροφή ποσού 43€ που συνάδει με τους λογαριασμούς που μου έστειλαν και αυτοί ισχυρίζονται πως το ποσό προς επιστροφή είναι μόνο 3,42€.
”Οτι χειροτερο …. μακρια … μην μπλεξετε με αυτη την απατη.
”Συνεχως διακοπες στο ιντερνετ και στο σταθερο.
Πανω απο 30 επανεκκινησεις καθε μερα !!!
3 φορες ηρθαν τεχνικοι , αλλαξα καλωδια , αλλαξα ρουτερ …
αλλα τα ιδια χαλια.
Για μερικες μερες εστρωσε αφου καναν κατι απο τα κεντρικα τους,
αλλα παλι τα ιδια !!!
Μακρια !!!!
Ότι χειρότερο σε ίντερνετ και το σήμα επίσης. Περιμένω να λήξει το συμβόλαιο για να αλλάξω εταιρια
”Έχω μείνει παρά πολύ ικανοποιημένη και από τις παροχές της (σήμα και τα λοιπά ) αλλά και από την εξυπηρέτηση
”Μέσα στο σπίτι, 3ος όροφος σε κεντρικό δρόμο της Θεσσαλονίκης και έχει πολύ κακό σήμα. Πάω από δωμάτιο σε δωμάτιο μήπως και πιάσει καλύτερα… Απαράδεκτο. Αν δεν γίνει κάποια αισθητή βελτίωση στις υπηρεσίες σας δεν θα ανανεώσω Συμβόλαιο.
”Άθλιοι! Απο τότε που ολοκληρώθηκε η συγχώνευση με την Wind, η Nova έγινε το χειρότερο δίκτυο με την χειρότερη εξυπηρέτηση είτε τηλεφωνικά ή ακόμη και στα καταστήματα!
Με μη λειτουργικό router 10ετίας, παρακαλάμε να μας το αλλάξουν απο τη στιγμή που ανανεώσαμε το συμβόλαιο και αδιαφορούν με υφάκι. Η απάντησή τους “δεν το έχει εγκρίνει το τμήμα βλαβών”! Να εγκρίνει τη βλάβη στο κεφάλι σου ρε στούρνε!
Μακριά!
”Θλιβερή παροχή υπηρεσιών mobile internet στην περιοχή Αγιος Κωνσταντίνος Λοκριδος. Σήμα που χάνεται διαρκώς με διακοπή οποιασδήποτε υπηρεσίας χρησιμοποιεί κανείς τη συγκεκριμένη στιγμή. Ποτε ξανά κινητή nova.
”Απαράδεκτοι μέσα στην τουριστική σεζόν μένω από ίντερνετ και με κοροϊδεύουν δεν έρχεται ούτε καν τεχνικός να το φτιάξει χωρίς pos.
”Απαράδεκτοι
Μεγάλη μούντζα, ή αλλιώς το μεγαλύτερο φάσκελο όπου βλέπω NOVA, πρώην Forthnet, Filmnet, πρώην WIND πρώην TIM πρώην ΤΕΛΛΑΣ πρώην TELESTET !
”Άθλια εξυπηρέτηση από το μηχανισμό του προσωπικού,
ανειδίκευτοι τεχνικοί, ανειδίκευτοι υπάλληλοι στο τηλεφωνικό κέντρο – άθλια συμπεριφορά !
ανειδίκευτο προσωπικό στο τμήμα διατήρησης πελατών ,
ανειδίκευτο προσωπικό στο τμήμα ακυρώσεων,
ανειδίκευτο προσωπικό στο τμήμα προσφορών!
Πράγματι, είναι ντροπή και αίσχος
Πολύ κακό σήμα και μέσα στο σπίτι το κινητό έπρεπε να πάρω τουλάχιστον τρεις φορές για να βρω σήμα και να είμαι σε συγκεκριμένα σημεία στο σπίτι. Από την άλλη οι γονείς μου που είχαν το Ίντερνετ ποτέ σταθερό πάντα έπεφτε έχανε το σήμα και πάνω από 10 επανεκκινήσεις την ημέρα η εταιρεία από την άλλη αφού έστειλε τους τεχνικούς η απάντηση τους ήταν δεν φταίμε εμείς αλλά το κουτί της Vodafone αν θυμάμαι καλά….
”Αθλια εταιρεια. Εβαλα 100αρα εχω 30 στο σπιτι, δεν λειτουργει το τηλεφωνο και παλευω 4 μηνες ενω πληρωνω να ακυρωσω το συμβολαιο. Οι υπαλληλοι στα τηλεφωνικα κεντρα δεν ξερουν τι τους γινεται, στο chat τους πρεπει να περιμενεις 15 λεπτα για καθε απαντηση. Τραγικες καταστασεις τριτοκοσμικης χωρας. ΜΕΙΝΕΤΕ ΜΑΚΡΙΑ !!!
”Καλημέρα σας είμαστε 15 χρόνια πελάτες δεν είχαμε ποτέ ποτέ πρόβλημα. Τελευταία είχε πρόβλημα το καλώδιο έσπασε 2 φορές για όσους ξέρουν. Σε τρεις εργάσιμες είχαμε σήμα!!! Ευχαριστούμε όλα τα παιδιά που εργάζονται για όλους εμάς!!!
”Δεν πιάνω σήμα
”Χάλια μαύρα
Κρίμα και είχε καλή προσφορά
Πίσω στην Κοσμοτε και ας ελπίσουμε ότι θα βρω κάποιο οικονομικό πρόγραμμα γιατί τα έχει φτάσει και αυτή η εταιρία στον θεο
Ήμαστε χρόνια συνεργάτες έχουμε σταθερό, internet και συμβόλαια τηλεφώνων. Το internet που έχω είναι 100 γραμμή όταν το έχω συνδεδεμένο με καλώδιο πιάνει γύρω στο 95 mbps αλλά το ασύρματο είναι πραγματικά άθλιο επάνω από το ρούτερ δεν ξεπερνάει τα 40 mbps και σε κάποια σημεία του σπιτιού δεν πιάνει καθόλου το σήμα και δεν είναι και πολύ μεγάλο τους ζητήσαμε να αλλάξουν το ρούτερ γιατί είναι ένα πολύ παλιό και μας είπαν ότι δεν γίνεται ενώ ανανέωσα το συμβόλαιο μαζί της
”Ζήτησα να βάλω aeon tv μέσω δορυφορικού πιάτου.Ηρθε ο τεχνικός τους αμίλητος,νευριασμένος, δεν του άρεσε εκεί που έπρεπε να τοποθετηθεί το πιάτο, με άφησε με μία τρύπα στον τοίχο και έφυγε..Κατόπιν τούτου προσπάθησα να επικοινωνήσω με την εταιρεία κανένας δεν μου έδωσε σημασία και φυσικά έκανα υπαναχώρηση στην αίτησή μου. ΠΟΤΕ ΞΑΝΑ!!!!!!
”Έχω επισκεφθεί κατάστημα NOVA, αγόρασα νέα κάρτα με αριθμό που διέθετα από παλαιότερα. Έχω υπογράψει την αίτηση ενεργοποίησης κ ο υπάλληλος του φυσικού καταστήματος με ενημερώνει ότι την επόμενη ημέρα, θα δεχτώ κλήση από τη NOVA, προκειμένου για ενεργοποίηση της κάρτας.. Δύο ημέρες μετά, σήμερα που γράφω, έχω δεχτεί μόνο δύο sms από τη NOVA, π αναφέρουν αδυναμία να .. με βρουν..! Ο τηλ. αριθμός που δήλωσα, χρησιμοποιείται ως επαγγελματικός, πιθανές απωλεσθείσες κλήσεις, τις “καλώ πίσω”, αλλά κ αν δεν
”“χτυπήσει” έρχεται ειδοποίηση sms, σχετικά!
Καμία ανάλογη ειδοποίηση δεν έλαβα το διήμερο..!
Σε τηλ. επικοινωνία μαζί τους, μου δήλωσαν ευθαρσώς ότι εφόσον δεν με “βρήκαν”(!!), αρχειοθέτησαν την αίτηση, δεν μπορεί ν ενεργοποιηθεί πλέον
κ πρέπει ν διαθέσω από τον πολύτιμο χρόνο μου κ να ίσως ξαναπληρώσω (?? αυτό δεν διευκρινίστηκε), ν ξαναμεταβώ στο φυσ. κατάστημα, ν ξανακάνω αίτηση.. Λόγω δυσχέρειας ν απουσιαζω από την εργασία μου, καν δεν γνωρίζω μπορώ ν επαναλάβω τις ενέργειες αυτές..
Επίσης στο φυσ. κατάστημα δεν με ενημέρωσαν ότι υπάρχει τόσο σύντομη προθεσμία ενεργοποίησης της κάρτας.. Είμαι “καλή” πελάτισσα, τουλάχιστο από το 2016, κατόπιν αυτού σκέφτομαι ν αλλάξω εταιρεία..!!!
Έχει αποκολληθεί το καλώδιο της οπτικής ίνας, κρέμεται στον διάδρομο της πολυκατοικίας, επικοινώνησα μαζί τους, με βάλανε σε μια διαδικασία να στέλνω φωτό, να εξηγώ και να ξανά εξηγώ, μου είπαν ότι θα με πάρουν για ραντεβού, έχει περάσει μια εβδομάδα με δέκα μέρες, τίποτα…επιεικώς απαράδεκτοι. Και οι άλλοι ιδιοκτήτες διαμαρτύρονται, βλέπουν τα χάλια αλλά η εταιρεία στον κόσμο της.
”