Παναγιώτα Μ.


Review on Nova

  1. Παναγιώτα Μ.

    Έχω επισκεφθεί κατάστημα NOVA, αγόρασα νέα κάρτα με αριθμό που διέθετα από παλαιότερα. Έχω υπογράψει την αίτηση ενεργοποίησης κ ο υπάλληλος του φυσικού καταστήματος με ενημερώνει ότι την επόμενη ημέρα, θα δεχτώ κλήση από τη NOVA, προκειμένου για ενεργοποίηση της κάρτας.. Δύο ημέρες μετά, σήμερα που γράφω, έχω δεχτεί μόνο δύο sms από τη NOVA, π αναφέρουν αδυναμία να .. με βρουν..! Ο τηλ. αριθμός που δήλωσα, χρησιμοποιείται ως επαγγελματικός, πιθανές απωλεσθείσες κλήσεις, τις “καλώ πίσω”, αλλά κ αν δεν
    “χτυπήσει” έρχεται ειδοποίηση sms, σχετικά!
    Καμία ανάλογη ειδοποίηση δεν έλαβα το διήμερο..!
    Σε τηλ. επικοινωνία μαζί τους, μου δήλωσαν ευθαρσώς ότι εφόσον δεν με “βρήκαν”(!!), αρχειοθέτησαν την αίτηση, δεν μπορεί ν ενεργοποιηθεί πλέον
    κ πρέπει ν διαθέσω από τον πολύτιμο χρόνο μου κ να ίσως ξαναπληρώσω (?? αυτό δεν διευκρινίστηκε), ν ξαναμεταβώ στο φυσ. κατάστημα, ν ξανακάνω αίτηση.. Λόγω δυσχέρειας ν απουσιαζω από την εργασία μου, καν δεν γνωρίζω μπορώ ν επαναλάβω τις ενέργειες αυτές..
    Επίσης στο φυσ. κατάστημα δεν με ενημέρωσαν ότι υπάρχει τόσο σύντομη προθεσμία ενεργοποίησης της κάρτας.. Είμαι “καλή” πελάτισσα, τουλάχιστο από το 2016, κατόπιν αυτού σκέφτομαι ν αλλάξω εταιρεία..!!!

Επικοινωνία