Nova Αξιολογήσεις πελατών

Βαθμολογία 1.3 από 834 κριτικές

Στοιχεία εταιρίας

Πληροφορίες για Nova:

Χρειάζεσαι ψηφιακή τηλεόραση, fiber Internet & τηλεφωνία όλα σε ένα; Επίλεξε το δικό σου πρόγραμμα EON μόνο με 30€ το μήνα. Τώρα τα έχεις όλα από τη Nova!

Μετάβαση στον ιστοτόπο
Βαθμολογήστε την επιχείρηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

834 κριτικές για “Nova

  1. Αθανάσιος Α.

    Ότι χειρότερο, μακριά , έχει 15 μέρες που μου λύνουν το πρόβλημα

  2. Άγγελος Π.

    Δεν έχω ίντερνετ απο χθες το απόγευμα. Η @NovaGreece μας είπε θα έρθει τεχνικός σήμερα (20/07) από τις 2 το μεσημέρι μέχρι τις 5. Δεν εμφανίστηκε ποτέ κανείς, η απάντησή τους ήταν δεν ξέρουμε που πήγε ο τεχνικός, θα σας ενημερώσουμε με νέο μήνυμα και ραντεβού. Ντροπή σας.

  3. Αλμπινα Β.

    Ο χειρότερος πάροχος για ιντερνετ που υπαρχει. Εχω εδω και 2 μηνες πρόβλημα με το ιντερνετ περνω τηλέφωνο ολη την ωρα για να επιλυθεί το θεμα και ολο ναι μου λενε και τιποτα δεν γινετε πραγματικα. Οι χειρότεροι .

  4. Μαρία Κ.

    Η χειρότερη εταιρία με διαφορά
    Αποφασίσαμε να πάμε στην cosmote γιατί προφανώς είχαμε τρομερό πρόβλημα με το Ίντερνετ κόλλαγε όλη την ώρα και στην ουσία δίναμε τσάμπα λεφτά
    Αφού κάναμε την αλλαγή μας έστειλαν ένα χαρτί ότι μένει ένα υπόλοιπο 200€ περίπου χωρίς λόγο και αιτία ενώ πληρώναμε κανονικά την συνδρομή
    Ξεκινήσαμε να τα δίνουμε λίγα λίγα γιατί εκείνη την περίοδο είχαμε οικονομικό θέμα και μετά από κάποιους μήνες μας πήραν τηλέφωνο και μας απείλησαν με μηνύσεις αν δεν εξοφλήσουμε το ποσο άμεσα
    Ειλικρινά μόνο να γελάσω μπορούσα με αυτά που άκουσα
    Μακριά από τέτοιες εταιρίες δεν αξίζουν ούτε 1€ από εσάς

  5. Kostas T.

    Μακριά θα χτυπάτε το κεφάλι σας

  6. Κατερίνα Χ.

    Η χειρότερη εταιρεία σταθερής τηλεφωνίας και ίντερνετ που έχω γνωρίσει ποτέ.
    Συνεχόμενες βλάβες σε γραμμή επιχείρησης… Και καμία εξυπηρέτηση επίλυσης από το τεχνικό τμήμα!
    Μακριά

  7. Dimitra E.

    Απαραδεκτή εταιρεία.. Εδώ και μια εβδομάδα έχω πρόβλημα με το ίντερνετ..3 μέρες χωρίς σταθερό πλέον και ενώ έχω ενημερώσει ότι είναι άμεση ανάγκη για επίλυση του προβλήματος λόγω του ότι στο σπίτι υπάρχει ασθενής που χρειάζεται ανά πάσα στιγμή το σταθερό για να επικοινωνήσουμε με νοσοκομείο ο ένας με στέλνει στον άλλον… Μακριά από την NOVA. Μόνο τα χρήματα να περνούν και τίποτα άλλο..Η αγανάκτηση είναι μεγάλη πλέον και η απογοήτευση ακόμα μεγαλύτερη…

  8. Π.Κ Π.

    Από τότε που εξαγόρασε την wind οι τιμές συνεχώς αυξάνονται ενώ οι παροχές γίνονται χειρότερες…

  9. ΕΛΕΝΗ Μ.

    Μείον γιατί δεν έχετε ρε παιδιά στα αστέρια; γιατί αυτό της αξίζει. Είμαστε εταιρικοί πελάτες, έχουμε επιχείρηση και το 24αρι δεν απέδιδε ούτε 2mbps. Κάναμε αίτηση για αναβάθμιση της ταχύτητας εδώ και ένα μήνα και ακόμη περιμένουμε πότε θα έρθει ο τεχνικός για να αλλάξει το μόντεμ. Σε επικοινωνία που είχαμε με την εταιρεία και το υποκατάστημα στην πόλη μας, νίπτουν τας χείρας τους και το ένα τμήμα επιρρίπτει ευθύνες και αναμένει το άλλο τμήμα, χωρίς, σε καμία περίπτωση, να μπορούν να μας δώσουν ημερομηνία ολοκλήρωσης των απαραίτητων ενεργειών. Και μιλάμε για εταιρικό και όχι οικιακό πελάτη. Μακριά από την εταιρεία αυτή, ό,τι χειρότερο!

  10. Μαρία Π.

    Απαράδεκτοι και παράνομοι! Η εταιρία κάνει αυτό το διάστημα εργασίες τοποθέτησης οπτικής ίνας στην περιοχή που διαμένουμε και οι εργάτες τους καθημερινά μπαίνουν στις αυλές των 2 οικογενειακών σπιτιών μας και κάνουν χρήση του νερού και της βρύσης όποτε θέλουν! Και ενώ τους έκανα παρατήρηση, συνέχισαν να κάνουν χρήση και στις 2 βρύσες που έχουμε καθημερινά, με αποκορύφωμα σήμερα όπου παράτησαν τη βρύση του ποτιστικού ανοιχτή και πλημμύρισαν τα παρτέρια και ο δρόμος. Μάλλον δεν έχετε καταλάβει ότι ΔΕΝ ΕΙΜΑΣΤΕ ΧΟΡΗΓΟΙ ΣΑΣ

  11. Ότι χειρότερο υπάρχει τρεις μήνες είμαι χωρίς ίντερνετ και η απάντηση είναι ότι έχω 100 μέχρι την πρίζα και η μέτρησης που μου ζητάγανε ενσύρματα ήταν 27 και η σημερινή απάντηση είναι ότι εκλέχθηκε η γραμμή και λειτουργεί κανονικά και αν έχω πρόβλημα να επικοινωνήσω ξανά λες και δεν έχουμε κάτι άλλο να κάνουμε.
    Μακριά

  12. Ηλίας Τ.

    Είχα την ατυχία να μου συμβεί βλάβη στο ίντερνετ. Ειμαι ήδη 5 μέρες χωρίς ίντερνετ. Τους παίρνω τηλέφωνο και με αναγκάζουν να τους λέω τα ίδια πράγματα. Μου έρχεται μήνυμα ότι η βλάβη λύθηκε αλλά δεν αλλάζει τίποτα. Τους ξανά παίρνω τηλέφωνο και γίνεται το ίδια πράγμα ξανά ξανά. Αρνούνται να στείλουν τεχνικό γιατί προφανώς Τους κοστίζει παραπάνω. Το αστείο είναι ότι μου έχουν στείλει και 3 router για να διορθωθεί η βλάβη. Κάτι που δείχνει πόση έλλειψη οργάνωσης έχουν.

  13. Β. Β.

    Ίσως η χειρότερη εταιρεία, που έχω συνεργαστεί. Όταν υπέγραψα συμβόλαιο για κινητό και σταθερό με διαβεβαίωσαν, ότι όταν στην περιοχή κατοικίας μου μόλις καταστεί από τεχνικής άποψης δυνατή η γραμμή fiber -100 η αναβάθμιση θα είναι δωρεάν . Όταν αυτό έγινε πήγα σε ένα υποκατάστημα στο Ηράκλειο Κρήτης και ζήτησα την αναβάθμιση. Μου είπαν ότι πρέπει να υπογράψω ένα νέο συμβόλαιο χωρίς τίποτα περαιτέρω. Όταν ήρθε ο νέος λογαριασμός ήταν +5 ευρώ των προηγούμενων, όπως και κάθε επόμενος για δύο χρόνια . Όταν πήγα στο εν λόγω κατάστημα μου είπαν,ότι είναι λόγω την αναβάθμισης της γραμμής ίντερνετ. Ξεκίνησε μια συζήτηση λέγοντας , ότι εξαπατήθηκα. Μου είπαν αν θέλω μπορώ να φύγω από την εταιρεία αλλά θα έχω ένα “πέναλντι” (όπως είπαν χαρακτηριστικά) 120 ευρώ . Ήμουν τυπικός συνδρομητής σε όλα. Σε μια πληρωμή μέσω εφαρμογής αντί να πατήσω 55 ευρώ πάτησα κατά λάθος 25. Εγώ νόμιζα ότι είχα πληρώσει το λογαριασμό μου, έως ότου μου ήρθε μήνυμα για άμεση διακοπή των συνδέσεων. Όταν κατάλαβα, ότι είχα κάνει λάθος τους πλήρωσα και το υπόλοιπο. Φέρθηκαν σε ένα πελάτη τυπικό σαν εμένα σαν τον χειρότερο αφερέγγυο πελάτη. Αυτή ήταν η σταγόνα που ξεψύχησε το ποτήρι. Άλλαξα εταιρεία και στο κινητό και στο σταθερό. Μακριά από αυτή την εταιρεία . Ίσως μάθει από τα λάθη της και αλλάξει συμπεριφορά, όπως είχε γίνει στο παρελθόν με άλλες εταιρείες, που είχαν δύο επιλογές ή έκλειναν ή άλλαζαν συμπεριφορά.

  14. Η χειρότερη εταιρία στην Ελλάδα . Τραγικό σήμα στο ίντερνετ . Συνεχείς διακοπές . Ειδικά από την ώρα που έγινε ΝΟVA μακρυά .

  15. Αιμίλιος Π.

    Δεν έχω ίντερνετ 8 ώρες παίρνω τηλέφωνο βγαίνει αυτόματος ή απάντηση οι τεχνικοί φτιάχνουν τό πρόβλημα Νεάπολη Θεσσαλονίκης άγνωστο πότε θά έρθει βλέπω νά φεύγω

  16. Αλεξανδρος Κ.

    Κριμα που δεν εχει λιγοτερο απο ενα αστερι.
    Οτι χειροτερο σε κινητο, internet και σταθερο

    Μακρια… μια συμβουλη για οσους το σκεφτονται

  17. Μαλακο Μ.

    Πρήξει! Ζηταω από τον Απρίλιο διεκόπη! Με έχουν πρήξει στις προσφορες, τους απαντούσα ότι ΔΕΝ θέλω να ανανεώσω! Το τηλέφωνο και το ίντερνετ δεν βγήκαν ποτε σε φραγή όπως έλεγαν! Πάω Ιούλιο να δω τι γίνεται και με ενημέρωσαν πως πρέπει να υπογράψω την λήξη συμβασης- εννοείται πως παρόλο πως το προηγούμενο συμβόλαιο μου έληξε κανονικά τον Ιούνιο! Παρόλα αυτά ακόμα και σήμερα με καλούν να μου δώσουν καλύτερες προσφορές και ακόμα με ρωτάνε εάν θέλω να μετεγκατασταση υπηρεσίες καθώς φεύγω λόγο μετακόμισης. Στην ερώτηση μου, πότε! Θα κοπεί το ίντερνετ και το σταθερό ειναι άμεσα! Να τονίσω πως 1 εβδομάδα μετά την υπογραφή ούτε φραγή έγινε τίποτα! Ακόμα δηλαδή θα τους πληρώνω! Και φυσικά έχω και ρήτρα 7ε χωρίς να συνεναισω ποτε σε ανανεώσω του προγράμματος! Προσοχή! Αφερρεγγυη! Θα μπει άλλως ενοικιαστής στο σπίτι που μένω και ακόμα θα μ έρχονται σε εμένα λογαριασμοί!

  18. Μαρία Κ.

    Πλήρως δυσαρεστημενη με την εταιρεία. Συνεχεις διακοπες του ίντερνετ, παρακολουθώ μεταπτυχιακό εξ αποστάσεως και λόγω κακής ποιότητας παροχής υπηρεσιών (διακοπηκε το ίντερνετ για αρκετη ωρα)έχασα την εξέταση μου και είμαι αναγκασμένη να την ξαναπληρωσ και φυσικά η εταιρεία το μόνο που έκανε ήταν να μου στείλει μια βεβαίωση ότι όντως εκείνη τη μν ώρα δεν είχα ίντερνετ

  19. Η χειρότερη όλων με διαφορά.
    Έχει πόσο καιρό που πέφτει το ίντερνετ για ΜΙΣΗ ωρα τουλάχιστον, σχεδόν ΚΑΘΕ μέρα!
    Από τα 22 ευρώ τον μήνα που δίνω, ούτε τα 10 δεν αξίζουν.
    Και έχπυν και θράσος, παρα τα τηλεφωνα που χω κανει, να στέλνουν κανονικά τους λογαριασμούς δίχως καν πίστωση. αίσχος

  20. Σήμερα έχουμε 06/07/3024 και από τις 12/05/2024 που έγινε η αίτηση για 2η σύνδεση φουλ πακέτο όλο sms πως έρχεται ο τεχνικός κτλ κτλ. Είναι απατεώνες ψεύτες και άχρηστοι. Η γραμμή ανήκει σε ΑΜΕΑ 75%. Σε έναν μήνα θα αλλάξει πάροχο φυσικά. Υπεύθυνος να μιλήσει δεν έχει υπάρξει θα κινηθούμε νομικά ΜΑΚΡΙΑ από την ΝΟVA. Θα ενημερωθεί και το τμήμα καταγγελιών στο gov.gr

  21. Ανθή Τ.

    Άθλιο σήμα τόσο κινητής όσο και ίντερνετ . Ο, τι και αν έκανα, καμία γιατρέ.

  22. Παπανδρέου Μ.

    Το 1 αστέρι μπαίνει για να μπορέσω να σχολιάσω πόσο απαράδεκτη εταιρεία είναι…ένα μηνα χωρίς τηλέφωνο δεν μας στέλνουν τεχνικό .ένα μήνα με συνεχη τηλέφωνα στην εξυπηρέτηση πελατών που το μόνο που σου λένε ειναι να κάνεις reset το router..ακόμα και στην αίτηση για διακοπή συμβολαίου μας ταλαιπωρούν.

  23. ΦΕΛΕΚΗ Μ.

    Το 1 αστέρι μπαίνει απλά για να μου επιτραπεί να σχολιάσω ούτε αυτό δεν αξίζει.Ενα μήνα χωρίς τηλέφωνο και μετά από άπειρα τηλέφωνα στην εταιρεία και άπειρα reset στο router μας έκλεισαν ραντεβού να έρθει τεχνικός κ ο τεχνικός μας παίρνει τηλέφωνο την ώρα του ραντεβού και λέει δεν χρειάζεται να έρθω το router σας έχει πρόβλημα πηγαίνετε σε κάποιο κατάστημα να πάρετε και θα είναι μια χαρά το έχω τσεκαρει από εδώ.παμε παίρνουμε καινούργιο router πάλι δεν έχουμε τηλέφωνο…καλούμε ξανά και μας λένε τα “ρομπότ” που έχουν για εξυπηρέτηση πελατών κάντε reset στο router σας.και η ταλαιπωρία μας συνεχίζεται…..και εννοείται το αίτημα για ακυρώση συμβολαίου έχει γίνει ήδη!!!!!

  24. Zoslin C.

    Και το ένα αστεράκι που έβαλα και πολύ τους είναι! Μετά από 10 χρόνια ως ενεργός πελάτης με άψογο ιστορικό πληρωμών , με φουσκωμένους λογαριασμούς λόγω έντονης επαγγελματικής ζωής, όχι απλά δεν θέλω να τους ξαναδώ στα μάτια μου , θα τους χρεώσω , αφήνοντας τον τελευταίο παχυλό λογαριασμό απλήρωτο για να μάθουν να λειτουργούν εκβιαστικά! Μετά από επαγγελματικό ταξιδι στο Μονακό το οποίο δεν ανήκει στην ευρωπαϊκή ένωση όποτε υπάρχουν τρομερά υψηλές χρεώσεις roaming και πακέτων περιαγωγής , να φανταστείτε τα 500MB φεύγουν για πλάκα σε 20 λεπτά, αναγκάστηκα να αγοράσω πολλά
    Πακέτα περιαγωγής λογω προβληματος Ίντερνετ κατά την διάρκεια παραμονής μου στο ξενοδοχείο. Και αυτό γιατί για κακή μου τύχη το Ίντερνετ στο δωμάτιο μου ήταν ανύπαρκτο και το service τραγικό. Κατά χρεώθηκα εις γνώση μου και πλήρως συνειδητά πολλά πακέτα περιαγωγής για να μπορω να μιλάω με την οικογένεια μου και τους πελάτες μου , έχασα και αρκετές δουλειές να σημειωθεί. Το τμήμα ασφαλείας της NOVA θεωρώντας ότι ίσως έχω πέσει θύμα απάτης έκλεισε όλα τα δεδομένα και την γραμμή τηλεφώνου μου και ενώ η ίδια πήρα τηλέφωνο και τους εξήγησα την κατάσταση , μου είπανε σαν δικαιολογία ότι για δικό μου καλό .. πρέπει να πληρώσω άμεσα λογαριασμό που δεν έχει λήξει τις τάξεως των 175 ευρώ συν 500 ευρώ ατιμολογητα ( το νέο τιμολόγιο θα εκδοθεί στις 11 Ιουλίου ) προκειμένου να αποσύρουν την φραγή . Με έχουν αφήσει χωρίς τηλέφωνο και Ίντερνετ και αυτό είναι καθαρός εκβιασμός και παράνομη πράξη! Όσες φορές και αν πήρα τηλέφωνο το δίκιο μου δεν το βρήκα και επιμένουν στον άκυρο εκβιαστικό τρόπο τους, ή πληρώνεις ατιμολογητο ποσό με το έτσι θέλω η μείνε χωρίς τηλέφωνο … Παρόλο που θα γίνει ζημιά στην δουλειά μου , θα πάω σε άλλη εταιρεία φυσικά και θα αλλάξω και Νουμερο μιας και δεν δικαιούμαι φορητότητα αριθμού από την στιγμή που υπάρχει φραγή. Ας τους μείνει το χρέος λοιπόν !!

  25. Sophia M.

    Ένώ είχα κάνει ανανέωση συμβολαίου τον Δεκέμβριο σε κατάστημα Nova, συνέχιζα να λαμβάνω καθημερινά τηλεφωνήματα από εκπροσώπους της εταιρείας για νέο συμβόλαιο…Κάπου τον Μάρτιο ανακάλυψα οτι το συμβόλαιο που έχω ΥΠΟΓΡΑΨΕΙ δεν φαίνεται πουθενα καταχωρημένο στο σύστημα τους. Ο υπάλληλος που με εξυπηρέτησε στο κατάστημα, μου είπε πως βλέπει οτι έχω υπογράψει αλλά δεν μπορεί να μου πει την ακριβή ημερομηνία γιατι είναι εμπιστευτική πληροφορία…Τη στιγμή που για να με εξυπηρετήσουν για οτιδήποτε ζητούνε όλα μου τα στοιχεία για εξακρίβωση, αυτό ξαφνικά είναι απόρρητο….Αφού υποτίθεται οτι λύθηκε αυτό και καταχωρήθηκε το συμβολαιό μου στο σύστημα, βλέπω οτι η χρέωση είναι αλλη από αυτή που έχω υπογράψει. Και μου λένε τώρα οτι έχω αποδεχθεί άλλες χρεώσεις τον Μάρτιο, ενώ εγώ τον Μάρτιο απλά επικοινώνησα για να συνεννοηθώ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ το συμβολαιό μου…ΑΙΣΧΟΣ! Τα συμβολαια αποτελούν νομικά εγγραφα. Δεν μπορούν να χάνονται και μετα να λέμε οτι θέλουμε. ΔΕΝ ΠΡΟΚΕΙΤΑΙ ΝΑ ΤΟΥ ΞΑΝΑΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΗΣΩ ΠΟΤΕ.