Έχω απραγγείλει από τις 15/4/25 και με κοροιδεύουν εδώ και 6 μήνες μεγάλη απατεώνες
Nova Αξιολογήσεις πελατών
Πληροφορίες για Nova:
Χρειάζεσαι ψηφιακή τηλεόραση, fiber Internet & τηλεφωνία όλα σε ένα; Επίλεξε το δικό σου πρόγραμμα EON μόνο με 30€ το μήνα. Τώρα τα έχεις όλα από τη Nova!
Μετάβαση στον ιστοτόπο
Ότι χειρότερο, τόσο από εξυπηρέτηση οσο και παροχή υπηρεσιών.
”απαραδεκτη απλα ζηταμε την διακοπη των υπηρεσιων και απλα εκδιδουν τιμολογια και δεν κοβουν την υπηρεσια. καμια εξυπηρετηση και φυσικα δεν αναταποκρινονται ουτε τηλεφωνικα ουτε και γραπτα. προσπαθουμε απο τον οκτωβριο να διακοψουμε την συνδεση και εχει φτασει φεβρουαριοσ και ζητανε να πληρωσουμε παρολο που δεν χρησιμοποιουμε τισ υπηρεσιεσ τουσ πια.
”Ασχετοι οσο δεν παει. Τους παιρνεις τηλεφωνο παντα “απασχολημενοι” συνδεση ιντερνετ αθλια εξυπηρετηση πελατων αθλια
”Στα καναλια δεν εχει μεγκα ουτε αντ1 αλλα την τιμη την αφηνουν ιδιοι. Απαραδεχτοι σε ολους τους τομεις!
Μακριά. Μεγάλη απάτη. Όλα καλά μέχρι να υπογράψεις. Μετά αντί για σύνδεση στο ίντερνετ,σε συνδέουν με τα αρ……. Τους
”0,1 ΚΒ/s ταχύτητα στο ίντερνετ κάθε βράδυ από 20.30 έως 23.00”. όχι σε κάποιο βουνό αλλά στο κέντρο της Αθήνας και σε όροφο όχι σε υπόγειο. Ληστρική εταιρεία. Λαμόγια κλέφτες. Έχω βαρεθεί να παίρνω στο τεχνικό τμήμα και να ακούω: “υπάρχει τεχνικό πρόβλημα στην περιοχή σας και εργαζόμαστε πάνω σε αυτό”. Εδώ και χρόνια η ίδια απάντηση και φυσικά δεν έχει γίνει τίποτε. Εντός λίγων ημερών αλλαγή εταιρείας.
”Απαράδεκτη απλά. Σύνδεση INTERNET στο σπίτι αναβαθμίστηκε από 24 σε 100Mbps τον Αυγ.23 και από τότε καθημερινά ο ROUTER κάνει 5 έως 10 επανεκκινήσεις. Ήρθε τεχνικός της εταιρίας ο οποίος διαπίστωσε ο ίδιος το πρόβλημα και ανέφερε την ανάγκη αντικατάστασης του ROUTER, ο οποίος περέμεινε ο ίδιος παρά την αναβάθμιση της γραμμής και είναι ηλικίας 4 ετών. Παρόλα αυτά οι εκπρόσωποι της εταιρίας στο τηλέφωνο μου δήλωσαν ότι ο ROUTER είναι ΟΚ και δεν υπάρχει πρόθεση αντικατάστασής του, για το πρόβλημα λύθηκε με απομακρυσμένη ενέργεια;;;;. Να γελάς ή να κλαις. Θα το βρουν μπροστά τους. Θα λήξει το συμβόλαιο που θα πάει….
”Εν έτει 2024 πλέον είναι αστείο όποιος χρησιμοποιεί nova πραγματικά είμαι δυσαρεστημένη09 και απογοητευμένη και με την εξυπηρέτηση αλλά και με τις δυνατότητες του ίντερνετ , το συνιστώ ανεπιφύλακτα όποιος χρησιμοποιεί nova να αλλάξει και να πάει σε άλλη εταιρεία.
”Εν έτει 2024 πλέον είναι αστείο όποιος χρησιμοποιεί nova πραγματικά είμαι δυσαρεστημένος και απογοητευμένος και με την εξυπηρέτηση αλλά και με τις δυνατότητες του ίντερνετ , το συνιστώ ανεπιφύλακτα όποιος χρησιμοποιεί nova να αλλάξει και να πάει σε άλλη εταιρεία.
”Απατεώνες! Με χρέωναν παραπάνω 20€+/μήνα αντί για την δήθεν προσφορά στα 11€/μήνα για unlimited data & calls στο υπάρχον πρόγραμμα που ήταν ήδη υπερ-κοστολογημένο γιατί δεν ήταν πλέον σε κάποιο 24μηνο “συμβόλαιο”, με είχαν για 1 ολόκληρο μήνα χωρίς σταθερό τηλέφωνο/internet λόγω βλάβης. Έτσι πήρα την απόφαση κι έκανα μεταφορά σε άλλη εταιρεία και με έβαλαν και πλήρωσα ρήτρα στον πλήρη λογαριασμό που περιείχε σταθερό+ιντερνετ+κινητό (λογαριασμούς 4 μηνών + κάποια ευρώ παραπάνω, οπότε περίπου 220€) και παρόλα αυτά δεν έκοψαν το κινητό και μου ήρθε καινούργιος λογαριασμός, κι ενώ το είχα πει στον υπάλληλο τους που με πήρε τηλέφωνο για να με αποτρέψει πως τελικά δεν ήθελα να κρατήσω ούτε το κινητό. Μόνη λύση φαίνεται πλέον η καταγγελία στην ΕΕΤΤ! Μακριά τους, δεν είχα τέτοια προβλήματα με τους προκάτοχους (Wind & Tellas).
”Απαράδεκτη!
”Η wind πραγματικα εξαιρετικη.
Η τηλ.εξυπηρετηση σου λενε αλλα αντι αλλων!
Αλλα ο ενας αλλα ο αλλος.
Μακριά!!!!!!!!!!!!
Εχω παρει 10 φορες και ακρη δεν εβλαλα.
Από τον Σεπτέμβριο έχει πέσει μια κεραία στην περιοχή μου και δεν έχω σήμα και ίντερνετ.Ακομα δεν την έχουν φτιάξει.Εχω κάνει δεκάδες τηλέφωνα και παράπονα διαδικτυακά και δεν γίνεται τίποτα.Οι υπάλληλοι με παίρνουν τηλέφωνο να με καθησυχάσουν ενώ το πρόβλημα παραμένει.Αισχος.Τρισαθλια αντιμετώπιση.Και αν διακόψω μόνο το συμβόλαιο μου όχι τα υπόλοιπα της οικογένειας μου πληρώνω πρόστιμο 140 ευρώ. δεν υπήρχε περίπτωση να έκανα συμβόλαιο αν γνώριζα αυτή την συμπεριφορά τους .
”Μακριά!!! Ό,τι χειρότερο μπορείς να κάνεις!!! Έχω τεχνικό πρόβλημα εδώ καιρό, από τον Δεκέμβριο προσπαθώ να συνεννοηθώ απλά για να έρθει τεχνικός στο σπίτι. Όταν ήρθε ο τεχνικός με συμβούλεψαν αλλάξει ο καλωδίωση έπειτα να ενημερώσω την εταιρεία για να συνδεθώ με το δίκτυο, παίρνω την εταιρεία στο τεχνικό τμήμα και απλά κάνουν το κορόιδο, δεν μπορώ να συνεννοηθώ λες και μιλάω με εξωγήινους. Όλα τα παραπάνω με δική μου χρέωση!
”Η χειρότερη εξυπηρέτηση που είχα ποτέ στη ζωή μου. Όσο για τους ανθρώπους που σε πιέζουν να κλείσεις συμβόλαιο είναι αγενέστατοι. Μακριά, μην περάσετε ούτε απ’έξω!!!
Απο το καλοκαιρι ταλαιπουρουμασται με την γελοια εταιρια με δυο σταθερες τηλεφωνικες γραμμες να λειτουργου οποτε θελουν.Πραγματικα μην ανανεωνεται συμβολαια εστω και αν η προσφορα ειναι για 1€ μπας και κλεισει η γ…..η.
”Ένα μεγάλο ευχαριστώ για την …..αδιαφορία που εισέπραξα.
”Δεν έχω λόγια
Απαράδεκτη εξυπηρέτηση.
”Μείναμε 5 μέρες χωρίς σταθερο τηλέφωνο κάθε μέρα μιλούσαμε με 3 διαφορετικές υπαλλήλους της εταιρίας και δεν μπορούσαν να βρουν λύση.
Έστειλαν τον τεχνικό να αλλάξει το Ρούτερ και αυτό που έφερε ήταν χαλασμένο.
Πήγα σε κατάστημα στην Σερρεςκαι ο υπάλληλος επι 5 λεπτα μιλούσε με μια φίλη του για τις εκδηλώσεις του χορευτικού του για το επόμενο Σαββατοκυριακο
Άλλαξα εταιρία εν τέλη και σώθηκα.
Απαράδεκτοι όλοι
Οτι πιο χειροτερο κυκλοφορει στην επικοινωνια.Εκανα το λαθος και συνεδεσα ενα σταθερο και δυο κινητα καθε μηνα περιμενω να πληρωσω 47 ευρω δηλαδη τα παγια,αλλα ο λογαριασμος ερχεται πανω απο 55 ευρω με καθε ειδους δικαιολογιες.Μια ελεγαν οτι μου στελνουν πενταψηφια και στο πρωτο λογαριασμο με χρεωσαν 78 ευρω και αφου εκανα φραγη να μη λαμβανω πενταψηφια τωρα μου λενε οτι καθυστερησα το λογαριασμο (χωρις να με ειδοποιησουν οτι θα μπει φραγη σε μια μερα) για μια μερα εβαλαν φραγη 7 ευρω συν ΦΠΑ,επισης μου ειπαν οτι χρεωθηκα τηλεφωνητη που δεν εχω 2 ευρω για αναπαντητη που μου εκανε καποιος.
”Απαίσια εταιρία, μου ζητάνε 123€ για να ακυρώσω το συμβόλαιο για μια παροχή που δεν μου έδωσαν ποτέ, μου είχαν υποσχεθεί ότι δεν θα μεινω χωρίς Ίντερνετ και τώρα θα βγάλω μια βδομάδα χωρίς σύνδεση , η εξυπηρέτηση πελατών είναι πιο άθλια από κάθε εταιρία και αντί να φροντίσουν αυτά που υπόσχονται να τα δίνουν αυτήν την στιγμή θα μείνω όμηρος σε μια εταιρία γιατί ζητάει τριψήφιο αριθμό σε χρήματα που δεν τους αξίζουν , αν πιστευτέ ότι το να αλλάξετε από COSMOTE η κάτι άλλο και να πάτε σε NOVA απλά μην το κάνετε , μόνο απογοήτευση με όποιον και να μιλήσεις που μα εργάζεται σε nova και καθόλου πρόθυμοι να φτιάξουν όντως το πρόβλημα.
”Απαράδεκτοι αγενείς καί ότι άλλο υπάρχει για αυτή την εταιρεία.ειμαι χωρίς τηλέφωνο και ίντερνετ μία εβδομάδα καί ακόμα ψάχνουν τό πρόβλημα.και τώρα που θά τελειώσει ο πληρωμένος μήνας θά τό κόψουν όπως πάντα για να πάρουν 7ευρ επανασύνδεση.. ντροπή
”Οι άνθρωποι είναι απατεώνες. Εξαπατουν υπερήλικες και ανανεώνουν συμβόλαια χωρίς την θέληση τους. Προσοχή!!!!! Άκρως αγενείς οι εργαζόμενοι.
”Μείνετε μακρυά! Ο,τι χειρότερο.
η χειρότερη υπηρεσία από όλες τις εταιρείες, κοροϊδεύουν τον κόσμο κάθε 20 μέρες, δεν έχω ίντερνετ, με χρέωσαν 50 για 24, δεν δούλεψε και δεν έχω ίντερνετ ή τηλέφωνο, ντροπή
”πληρωσα το δεκεμβριο 23 στις 11-1-2024 και μου εκοψαν το τηλεφωνο.
”πληηρωσα στις 19-1-2024 το ιδιο ποσο και απεστειλα την αποδειξη τηης πρωτης πληρωμης στο λογιστηριο της NOVA.
ΠΕΡΙΜΕΝΝΩ ΑΠΑΝΤΗΣΗ
Μακριά!!!! Κόπηκε η σύνδεση σταθερού και Ίντερνετ την 1η μέρα που έγινε παροχος μου η συγκεκριμένη εταιρεία. Τεχνική υποστήριξη ΜΗΔΕΝ! ΝΤΡΟΠΗ!!!!
”Απαράδεκτη εταιρία. Μετακομισαμε στο πατρικό μου όπου προϋπήρχε η σύνδεση και κάθε λίγο πέφτει το internet και οι ταχύτητες είναι τόσο χαμηλές για τα σημερινά δεδομένα!!!! Μόλις λήξει το συμβόλαιο.. . γεια σας!!!!
”Κακή εξυπηρέτηση πελατών στον τομέα των πωλήσεων, απο τα καταστήματα μέχρι την κεντρική εξυπηρέτηση. Αποκρύπτουν πληροφορίες για τα συμβόλαια και προσπαθούν να εξαπατήσουν τον κόσμο. Μολις κάνεις συμβόλαιο σταματούν να ασχολούνται με τις ανάγκες του πελάτη και τυχόν ζητήματα που μπορεί να αντιμετωπίζει.
”Υποστήριξη για κλάματα.
”2 μέρες προσπαθώ να βρω γιατί δεν έχω Ίντερνετ. Το ψάχνουν ακόμα. Τεχνικός άφαντος.