ΧΡΗΣΤΟΣ Τ.


Review on ΕΛΤΑ Courier

  1. ΧΡΗΣΤΟΣ Τ.

    Ένα αστέρι επειδή δεν έχει μηδέν…Δέμα στο κέντρο διανομής Αθηνών από 6/12/24, σήμερα 20/12/24 κανείς δεν γνωρίζει, ούτε η τηλεφωνική εξυπηρέτηση των ΕΛΤΑ, πότε θα παραλάβω. Και αυτό ονομάζεται “ταχυμεταφορές”. Ντροπή για αυτούς που δημιουργούν το πρόβλημα και κρίμα για εμάς που τους ανεχόμαστε…

Review on Nova

  1. ΧΡΗΣΤΟΣ Τ.

    Απαράδεκτη απλά. Σύνδεση INTERNET στο σπίτι αναβαθμίστηκε από 24 σε 100Mbps τον Αυγ.23 και από τότε καθημερινά ο ROUTER κάνει 5 έως 10 επανεκκινήσεις. Ήρθε τεχνικός της εταιρίας ο οποίος διαπίστωσε ο ίδιος το πρόβλημα και ανέφερε την ανάγκη αντικατάστασης του ROUTER, ο οποίος περέμεινε ο ίδιος παρά την αναβάθμιση της γραμμής και είναι ηλικίας 4 ετών. Παρόλα αυτά οι εκπρόσωποι της εταιρίας στο τηλέφωνο μου δήλωσαν ότι ο ROUTER είναι ΟΚ και δεν υπάρχει πρόθεση αντικατάστασής του, για το πρόβλημα λύθηκε με απομακρυσμένη ενέργεια;;;;. Να γελάς ή να κλαις. Θα το βρουν μπροστά τους. Θα λήξει το συμβόλαιο που θα πάει….

Επικοινωνία