Πιο ελεεινή εταιρεία ταχυμεταφορών δεν υπάρχει. Έχω σταματήσει να συνεργάζομαι με καταστήματα που έστελναν με αυτούς. Το temu τους πέταξε…
Leroy Merlin Αξιολογήσεις πελατών
Πληροφορίες για Leroy Merlin:
Τοποθετώντας πάνω από κάθε αξία το σεβασμό στον άνθρωπο, αποστολή μας είναι να εμπνεύσουμε και να βοηθήσουμε κάθε κάτοικο, να κάνει πραγματικότητα οποιοδήποτε project έχει ονειρευτεί για να αναβαθμίσει το χώρο στον οποίο ζει. Φιλοξενούμε στα καταστήματά μας 14 τμήματα που μπορούν να υποστηρίξουν κάθε έργο ανακαίνισης, διαθέτουμε περισσότερα από 50.000 προϊόντα πάντα στις καλύτερες τιμές, προσφέρουμε υπηρεσίες όπως Τηλεφωνική παραγγελία, Παράδοση και Τοποθέτηση και τις υποστηρίζουμε με καταρτισμένους συνεργάτες εφοδιασμένους με ενθουσιασμό, τεχνογνωσία και εξειδικευμένες γνώσεις.
Μετάβαση στον ιστοτόπο
Τον προηγούμενο μήνα, έκανα μια κουζίνα στο Leroy merlin Θεσσαλονίκης. Την μικρή καθυστέρηση που υπήρξε στην τοποθέτηση αποζημίωσε η άριστη συμπεριφορά των 2 ανθρώπων που συνεργαστηκαμε. Του κου Γιώργου Μ, που ανέλαβε τον σχεδιασμό κ την δρομολόγησή της και του κου Στέλιου Σ, του υπεύθυνου για την τοποθέτηση της.
”Παρόλον τον φόρτο εργασίας τους, και οι δύο υπήρξαν πάντα ευγενέστατοι, καλοδιαθετοι κ πρόθυμοι να μ εξυπηρετήσουν, σε ο, τι κ αν χρειάστηκα! Τους θεωρώ πολύτιμους συνεργάτες για την εταιρία, για τη θετική εικόνα που εκπέμπουν στους πελάτες! Συγχαρητήρια για την επιλογή τους! Με τέτοιους Ανθρώπους, είναι χαρά να δημιουργείς!! Εννοείται ότι ήδη τους έχω συστήσει σε μια φίλη που θέλει να αλλάξει την κουζίνα της! Και δημόσια, τους ευχαριστώ πολύ για όλα!!
Έκανα μια παραγγελία την οποία και εξωφλησα απο 2/10 μα χρόνο παράδοσης μια εβδομάδα με 10 ημερες αλλα δυστυχως 14 ημέρες μετά με ενημέρωσαν ότι δεν έχουν στείλει ακόμη την παραγγελία μου. Επιπλέον δεν γνώριζαν και το ποτε θα σταλεί.
”Άθλια εξυπηρέτηση, δεν έχω ξανασυναντησει κατι τέτοιο.
Απαράδεκτο το τμήμα εξυπηρέτησης πελατών!!Καθυστέρηση ενημέρωσης παραγγελίας, αποκλειστικά ευθύνη της εταιρίας…όχι μόνο δεν ανέλαβε η εταιρία την ευθύνη, αλλά θρασυτατη και η αντιμετώπιση στην τηλ.επικοινωνια. Επιεικώς απαράδεκτοι!!
”Τηλεφώνησα 3 φορές μέσα σε 2 μέρες για να με ενημερώσουν για διαθεσιμότητα ενός κλιματιστικό αξίας 1200 ευρώ και αφού δεν με πήραν τηλ όπως μου είπαν, το πήρα από αλλού!!!
”Τα Leroy Merlin μου έστειλαν λάθος προϊόν με δική τους υπαιτιότητα και μου ζήτησαν να πληρώσω εγώ το κόστος για την επιστροφή του προϊόντος. Απαράδεκτοι. Είναι ντροπή. Αριθμός παραγγελίας 440903.
”Εξαιρετική συμπεριφορά και άψογη εξυπηρέτηση από τον διευθυντή του καταστήματος και των αρμόδιων υπαλλήλων στο κατάστημα του αεροδρομίου. Αξίζουν πολλά συγχαρητήρια
”Αγόρασα 5 κλιματιστικά και την τοποθέτηση τους από το κατάστημα αεροδρομίου αρχές Ιουλίου. Η προπληρωμένη τοποθέτηση έγινε, ένα μήνα αργότερα και μετά από επισκέψεις στο κατάστημα .Ο τοποθετητής ήρθε ώρες μετά το ραντεβού, απίστευτα βιαστικός, απαιτούσε επιπλέον χρήματα ακόμα και για λάθη που έκανε ο ίδιος. Λόγω της άρνησης μου, έγινε έξαλλος, ήταν προσβλητικός, αγενής και έκανε πολλές ζημιές στο σπίτι που μόλις είχα ανακαινίσει. Τα κλιματιστικά τα έβαλε όλα στραβά, ενώ εσωτερικά δεν έκανε καμμία σύνδεση με αποτέλεσμα να υπάρχει κίνδυνος μελλοντικής βλάβης.Άφησε τρύπες, τα καλώδια να κρέμονται και δεν καθάρισε τα μπάζα . Χρειάστηκε να ξοδέψω πολλά για επιδιορθώσεις, των ζημιών του. Μετά από 3 εβδομάδες έστειλαν άλλον που τα τοποθέτησε ίσια ενώ επέστρεψαν μέρος του κόστους τοποθέτησης.
”Η χειρότερη.
”Τελείως ανοργανωτη