ΕΥΑΓΓΕΛΙΑ Σ.


Review on Leroy Merlin

  1. ΕΥΑΓΓΕΛΙΑ Σ.

    Έδωσα πάνω από 3.000 ευρώ στην εταιρεία για ανακαίνιση μπάνιου, κουζίνας και χρώματα για τους τοίχους… Ο υπάλληλος που με εξυπηρέτησε για την παραγγελία των προϊόντων κουζίνας και μπάνιου ήταν ευγενέστατος και πολύ καταρτισμένος… Ωστόσο, τα προβλήματα στα υπόλοιπα ήταν τεράστια. Ξεκινάω με την κουζίνα: Ο υπάλληλος που ήρθε να την περάσει ήταν ΑΓΕΝΕΣΤΑΤΟΣ… Ένα παιδάκι 25-28 (;) χρονών που αλίμονο αν ήξερε να κάνει αυτή τη δουλειά μόνος του… Κι αυτό αποδείχτηκε, καθώς ο νεροχύτης πλημμύρισε, το αντιλήφθηκα μετά από δύο μέρες, όποτε και είχε ήδη φουσκώσει και λεκιάσει το ντουλάπι… Πέραν τούτου, πέρασε λάθος το σχεδίο… ενώ, το ντουλάπι-συρτάρι το είχα ζητήσει σε ένα συγκεκριμένο σημείο της κουζίνας, το έβαλε σε άλλο. Επίσης, στο τηλέφωνο είχαμε πει να βάλει πλακάκια στην προεξοχή μέχρι ένα σημείο και όχι μέχρι το παράθυρο (απόσταση 4 πλακιδίων)… όταν επέστρεψα στο σπίτι και το είδα από κοντά, του ζήτησα να βάλει και στο υπόλοιπο κενό, δηλαδή να κολλήσει τέσσερα επιπλέον πλακάκια, που σημαίνει δουλειά 10′ λεπτων… Με πολλή ΜΑΓΚΙΑ και ΜΕΓΑΛΗ ΙΔΕΑ για τον εαυτό του, άρχισε να πετάει τα εργαλεία μέσα στην τσάντα του και να τα μαζεύει, λέγοντας μου ότι στο τηλέφωνο του είχα πει όχι και ότι τώρα είχε σχολάσει και δε γινόταν!!! Του ζήτησα να έρθει άλλη μέρα και είπε θα μιλήσει με την εταιρεία κι αν του επιτρέψουν και όποτε του επιτρέψουν μπορεί και να ερχόταν… Μίλησα με τον υπεύθυνο αμέσως, τον έβαλα μάλιστα σε ανοιχτή ακρόαση, ξαφνικά του έφυγε η μαγκιά, δεν παρέλειψε ωστόσο να πει ψέματα ότι τάχα του μίλησα άσχημα και τελικά μου έβαλε 4 πλακάκια σε 5′ λεπτά.. Δε θα παραλείψω να πω ότι το μπάνιο μου το γέμισε κόλλες και λάσπη σε σημείο που μετά δεν μπορούσα να τα καθαρίσω… Τις επόμενες μέρες πλημμύρισε ο νεροχύτης… Τηλεφώνησα να έρθουν να το φτιάξουν… Μου είπαν δεν γίνεται άμεσα αυτό… Θα περιμένετε πάνω από μήνα …. Αυτό σημαίνει ότι πλήρωσα υδραυλικό για να έρθει να μου φτιάξει το σύστημα κάτω από το νεροχύτη… Μετά από 2 μήνες σχεδόν ήρθαν επιτέλους να αντικαταστήσουν το ντουλάπι και το λάθος ντουλάπι – συρτάρι… Ήρθε ο ίδιος “μάστορας”, γιατί μου είπαν ότι δε γινόταν αλλιώς…. Μίλησα μαζί του και κλέισαμε ένα ραντεβού για τις επόμενες ημέρες νωρίς το πρωί, στις 8.30 συγκεκριμένα, καθότι ήμουν απογευματινή στην εργασία μου… Εκείνη τη μέρα, πήγε 8.30, πήγε 9.00, πήγε 9.30, τον κάλεσα να δω που είναι και στις 9.30 πήγαινε ακόμα να φορτώσει από την εταιρεία τα πράγματα και να επιστρέψει δυτικά, για να ξεκινήσει τη δουλειά του… Του είπα ότι έχω χρόνο μέχρι τις 12.00 και ότι είχαμε κανονίσει νωρίς για να προλάβει ο ίδιος να τελειώσει… Η απάντηση ήταν “Και τι θέλεις να σου κάνω εγώ αν έχει κίνηση στο δρόμο…”. Μίλησα με τον υπέυθυνο του, ο οποίος φάνηκε να τον καλύπτει και να του δίνει δίκιο για όλα… Να τους χαίρεστε τέτοιους υπαλλήλους… Ειλικρινά… ήρθαν όλοι μαζί, ο υπάλληλος, ένας βοηθός και ο υπεύθυνος… στο τέλος με ειρωνεύτηκαν κιόλας για το πόσο γρήγοροι είναι, επειδή πρόλαβαν να τελείωσουν …. Πάμε στο μπάνιο… Μέσα από τη συσκευασία της βρύσης έλειπε η βάνα που ανοιγοκλείνει το ντουζ… Ο υδραυλικός το κατάλαβε όταν πέρασε τη βρύση και μετά… Πήγα στο κατάστημα και τους το ανέφερα… Μου είπαν “Α δε γίνεται, πρέπει να μας φέρετε πίσω την παλιά βρύση και να σας δώσουμε καινούρια… “. Δηλαδή να πληρώσω πάλι υδραυλικό να μου βγάλει την παλιά βρύση, να την πάω πίσω, να πάρω καινούρια και να πληρώσω πάλι υδραυλικό να μου την περάσει, επειδή αυτοί δεν ελέγχουν τα προϊόντα τους… Τελικά με φασαρία μου έδωσαν από μία άλλη βρύση τη βάνα από το ντουζ… Τα χρώματα… Παλιά και ξερά, πολύ χαμηλής ποιότητας, με αποτέλεσμα να μη στρώνουν στους τοίχους… Αγόρασα άλλα και το έβαψα ξανά… Όσο για το να μας δώσουν μια συμβουλή σχετικά με αυτό που ζητούσαμε, ούτε καν… μια πρόχειρη απάντηση “Ναι, ναι έτσι θα είναι”… Ίσα ίσα να πουλήσουμε και δε μας νοιάζει τίποτε άλλο …. ΔΕΝ ΠΡΟΚΕΙΤΑΙ ΝΑ ΠΕΡΑΣΩ ΞΑΝΑ ΟΥΤΕ ΑΠΟ ΕΞΩ!!

Επικοινωνία