Από Nova πήγα Vodafone. Στην Nova δεν είχα καλό σήμα γενικά παντού & αναγκάστηκα να φύγω μετά από 10 χρόνια.…
Κωτσόβολος Αξιολογήσεις πελατών
Πληροφορίες για Κωτσόβολος:
ΚΩΤΣΟΒΟΛΟΣ - Εικόνα, Ήχος, Computing, Smartphones, Gaming, Κλιματισμός, Λευκές Συσκευές, Οικιακές Συσκευές, Προσωπική Φροντίδα
Μετάβαση στον ιστοτόπο
ΠΡΟΣΟΧΗ! Αποφύγετε με καθε κόστος την οποιαδήποτε συναλλαγή με τη συγκεκριμένη “εταιρεία”. Έκανα ηλεκτρονική παραγγελία στις 22/9, δεν απέστειλαν ΠΟΤΕ το προιον, στις 30/9 ακυρωσα την παραγγελία και μου ειπαν πως το αργοτερο σε 10 ημερολογιακες μερες θα επιστρεψουν το ποσο (με τον ιδιο τροπο με τον οποιο καταβλήθηκε δηλαδη μέσω τραπέζης). 14/10 και ακομα τιποτα δεν ειχε επιστραφει. Επικοινωνω μαζι τους και μου λενε πως δεν εχουν κανει καν ακυρωση αλλα ΑΙΤΗΜΑ ΓΙΑ ΑΚΥΡΩΣΗ.
Κατόπιν οδηγιών του τμήματος εξυπηρέτησης, με ανάγκασαν να παω στο υποκατάστημα της οδού 62 Μαρτύρων στο Ηράκλειο Κρήτης.
Η προισταμενη εκει στις 14/10 με διαβεβαιωσε ψευδως οτι θα επεστρεφαν τα δεσμευμενα χρηματα αυθημερον κ θα με ειδοποιούσε μεσω τηλ. Δεν τηλεφωνησε ποτε. Χρηματα δεν επεστράφησαν.
”Πας να παραλάβεις τα πράγματα και παίρνεις μόνο το 1 γιατί το άλλο λένε την μια φορά ότι υπάρχει στο κατάστημα αλλά δεν την βρίσκουν και μετά από 5 λεπτά λένε ότι στην παραγγελία δεν εγκρίθηκε το προϊόν
”Ηλεκτρονική παραγγελία… άλλαζαν συνέχεια την ημέρα παράδοσης…σε άπειρες τηλεφωνικές επικοινωνίες με την επιχείρηση,κάθε εκπρόσωπος έλεγε άλλη δικαιολογία..το προϊόν είναι στην αποθήκη ή δεν ΠΑΡΑΔΩΘΗΚΕ στην κούριερ, ή έχει παραδωθεί στην κούριερ,ή δεν βρίσκουν πού είναι…έδωσαν κωδικό αιτήματος παραπόνων που δεν ίσχυε καν για να παρακολουθησουμε το αίτημα μας ..ασυνεννοησία,κανένας υπεύθυνος ,μπαλάκι ευθυνών γιατί όλοι οι “εκπρόσωποι”είναι ανώνυμοι και δεν φέρουν ευθύνη για ο,τι λένε…
”Μηδέν εξυπηρέτηση και στο τηλέφωνο και στα καταστήματα , περιμένω ένα μήνα για μια παραγγελία και σαφής απάντηση δεν έχω από πουθενά αλλά τα λεφτά ξέρουν να παίρνουν μέσα σε 2 λεπτά
”Η εξυπηρέτηση ήταν τέτοια από το τμήμα εξυπηρέτησης πελατών που θα τα πούμε και από κοντά στα δικαστήρια!
”Περιμένω εδώ και 1 εβδομάδα να παραλάβουν τον χαλασμένο ψυγειοκαταψυκτη μου. Μου έφεραν την καινούρια συσκευή κι ο οδηγός δεν είχε πάρει το δελτίο παραλαβής της παλιάς ενώ είχε κοπεί. Από το Σάββατο 4 Οκτωβρίου έχω μιλήσει άπειρες φορές μαζί τους κι ενώ μου λένε πως θα μιλήσουν με την αποθήκη και θα με ξαναπαρουν δεν ξαναπαιρνουν. Μου έκλεισαν ραντεβού για Τρίτη δεν ήρθε ποτέ. Μου έκλεισαν για σήμερα Παρασκευή πάλι δεν ήρθαν.
”Αγοράσαμε tv το Φεβλαρη του 25.Μετα από όλη την ταλαιπωρία που υποστηκαμε με ένα σωρό χαρτιά και υπογραφές λες και είμαστε εγκληματίες.Ευτυχως δεν μου ζητήσανε και το ποινικό μου μητρώο.Τον Αύγουστο του 25,υπέστη βλάβη.Πηγαμε στο κατάστημα 3 φορες και η απάντηση τους ήταν ότι το αίτημα μας έχει καταχωρηθει.Επιστρεψαμε από τις διακοπές μας στα μέση Σεπτέμβρη και λύση στο πρόβλημα μας δεν εχει δωθει.Σε συνεχή επικοινωνία μαζί μας,η απαντηση τους ήταν ότι μεσολάβησε Αυγουστος και ότι η εταιρία ήταν κλειστή.10 Οκτώβρη και το πρόβλημα μενει άλυτο από τις τις 11 Αυγούστου.Ποσες φορες ακόμη πρέπει να απευθυνθούμε στο κατάστημα για να δωθεί λύση στο πρόβλημα μας?Συγχαρητήρια για την εταιρία σας.Δεν ειστε για πουθενα.Απορω πως σας επιλέγει ο κόσμος για τις αγορές του
”Ελλιπής και ψευδή ενημέρωση για τη διαδικασία παράδοσης των προϊόντων, απούσα η τηλεφωνική εξυπηρέτηση πελατών.. Καμία απάντηση στα αιτήματα, ούτε μέσω τηλεφώνου, ούτε μέσω μειλ. Υποτίθεται ότι θα επιληφθουν το αίτημά μου και δεν επικοινωνησαν καν με την αποθήκη για τη δρομολόγηση της παράδοσης, παρά με πήρε ο μεταφορέας πρωι πρωι ενω ειχα αιτηθεί από την πληρωμή της παραγγελίας για συγκεκριμένη ώρα και μέρα παράδοσης. Αν δεν επικοινωνουσα μόνη μου, αν δεν είχε “ο άνθρωπος” τη διάθεση, την κατανόηση να βοηθήσει και με πολλή επιμονή ακόμα θα περίμενα.
”Εχω αγοράσει πλυντήριο πιάτων Miele περίπου 1400 ευρώ. Η υπηρεσία total support κοστολογήθηκε 164,9 λόγω της αξίας του πλυντήριο. Λίγο πριν λήξει η 5ετης εγγύηση υπήρξε πρόβλημα . Επικοινώνησα μαζί τους και μου έστειλαν συνεργάτη τους στη Θεσσαλονίκη. Αυτός απλά το κοίταξε και άκουσε τι του περιέγραψα. Δεν έκανε απολύτως τίποτα. Έκανε διάγνωση ότι ήταν ο αφαλάτωτης. Του ξέφυγε οτι “ είναι μεγάλο το κόστος, θα το καλύψει ο Κωτσόβολος ?” Από τότε ακόμη περιμένω . Κοντεύουν 3 μήνες . Εχω μιλήσει με ΟΛΟΥΣ απο το τηλεφωνικό κέντρο. Όλοι τους ευγενέστατοι με διαβεβαιώνουν ότι θα ενημερώσουν τον υπεύθυνο . Φυσικά ΕΛΗΞΕ η εγγυηση . Γιατί πέρασαν οι μέρες. Και εγώ ακόμη περιμένω . Φυσικά ξανά στείλαν τον Θεσσαλονικιό συνεργάτη αλλά πάλι τα ίδια μου είπε και αυτός. Οι άνθρωποι είναι ΑΠΑΤΕΩΝΕΣ !!!
”H ανακύκλωση συσκευών ΔΕΝ δουλεύει. Περιμένω μια βδομάδα, και ο Οδηγός χαλαρός και ήρθε ώρα που ΔΕΝ είχαμε κανονίσει και επειδή έλειπα στη δουλειά με πάει μέρα μέρα με χαλαρό στυλ χωρίς να τον επηρεάζει και τόσο. Τύπου “αύριο φίλε, τελικά σήμερα είμαι στα βόρεια”, δεν μπορώ. Δεν είναι υπηρεσία αυτό. Είναι ότι κάτσει όπως σου κάτσει και καλή σου τύχη. Πετάξτε τις συσκευές σας, ανακύκλωση από Κωτσόβολο είναι απλά χαμένος χρόνος και ενέργεια. Επίσης δεν σηκώνουνε ποτέ τηλέφωνα στην ανακύκλωση, και υπάρχει πάντα αυτόματο μύνημα θα σας καλέσουμε πίσω…..καλή συννενόηση.
”Δουλεύουν το σύστημα ”κράχτες”… Παραπάνω απ’ τα μισά προϊόντα που εμφανίζονται σε πραγματικά καλές τιμές, τελικά δεν υπάρχουν. Η εταιρεία δεν στέλνει προϊόντα απ’ το ένα κατάστημα στο άλλο, για να εξυπηρετεί τον πελάτη, ούτε μες στην Αθήνα. Τηλεφωνικό κέντρο, χειρότερο κι από δημόσια υπηρεσία. Και το καλύτερο… Πήγα στο κατάστημα να δω μήπως βγάλω άκρη και ο υπεύθυνος (ό,τι ήταν τελοσπάντων), τσακωνόταν με τους υπαλλήλους, λες και είναι σε κερκίδα αγώνα τοπικού. Η εξυπηρέτηση σε άλλο level… Κρίμα…
”Είναι μεγάλω κρίμα που δεν έχει σέρβις. Πουλήσανε ένα εκθεσιακό μικροκυμάτων που δεν είχε μέσα το μικα και μεγατρον. Ούτε τεχνικός ούτε βοήθεια ούτε τίποτα. Απαράδεκτο. Ποτε ξανά αγορά από κότσοβολο. Και το ένα αστέρι πολύ είναι.
”Έχω παραγγείλει από 26 Σεπτεμβριου και δεν έχω παραλάβει ακόμη
”Τους καλώ και με παίρνουν πίσω, με συνδέουν στην αναμονή και χάνεται η κλήση.Θελω να ακυρώσω παραγγελία και δε μπορώ να επικοινωνήσω με κανέναν
ΕΛΕΟΣ!!!!
Απαράδεκτη,από 25/7/25 έχω πάει το τηλέφωνο μου για επισκευή με εγγύηση πληρωμένη έξτρα έχει πάει 6/10/25 και ακόμα δεν έχω τηλέφωνο, από Αύγουστο μου είπαν θα είναι έτοιμο
”Μακριά πλήρωσα το total support Kai όταν έπαθε κάτι η συσκευή μετά από ένα μήνα αγοράς ήρθαν σπίτι και με βάλανε να πληρώσω για κάτι που είχα είδη πλήρωση
”