Κρατάνε τα δέματα πόσες μέρες , 3 φορές έχει τύχει να να παραλάβω από αυτούς και κάθε φορά υπάρχει αργοπορία
Κωτσόβολος Αξιολογήσεις πελατών
Πληροφορίες για Κωτσόβολος:
ΚΩΤΣΟΒΟΛΟΣ - Εικόνα, Ήχος, Computing, Smartphones, Gaming, Κλιματισμός, Λευκές Συσκευές, Οικιακές Συσκευές, Προσωπική Φροντίδα
Μετάβαση στον ιστοτόπο
Άθλια εξυπηρέτηση. Πρακτικά αδύνατο να επικοινωνήσεις τηλεφωνικά, αγόρασα προβληματικό προϊόν και δεν υπάρχει τρόπος αντικατάστασης. Επίσης, λόγω έλλειψης προσωπικού , περιμένεις πάνω από 15 λεπτά στην ουρά στα ταμεία ή για να ασχοληθεί μαζί σου ο ταλαίπωρος υπάλληλος. Επιπλέον, οι τιμές του είναι υψηλότερες από άλλα καταστήματα. Πήγα μόνο για συγκεκριμένο προϊόν σε προσφορά, που αποδείχθηκε προβληματικό.
”Μην κανετε προ παραγγελιες αμαα δεν μπορειτε να αντααπεξλθετε ! ενααας μηνας καααι ακομα να ερθει το προιον μου
”Εξυπηρετήθηκα από το κατάστημα στο Top parks Θεσσαλονίκης και η εξυπηρέτηση ήταν εξαιρετική οφείλω να ομολογήσω. Βέβαια λόγω του ότι το σπίτι ήταν υπό κατασκευή έπρεπε να αλλάξω την μέρα παράδοσης και ενώ το τηλεφωνικό κέντρο επιβεβαίωσε πως θα γίνει η αλλαγή, δεν τα κατάφερε και τα πράγματα ήρθαν στην αρχική ημερομηνία και γύρισαν πίσω, πάλι το φυσικό κατάστημα έβγαλε το φίδι από την τρύπα (και ευχαριστώ πολύ!) και όλα πήγαιναν καλά, αλλά χωρίς να με ρωτήσει κάποιος αν έχω Viber το θεώρησαν δεδομένο και έστειλαν το time slot παράδοσης στο Viber(δεν έχω Viber) και έπρεπε να τρέχω να προλάβω τους μεταφορείς οι οποίοι με πήραν αφού φτάσαν στο σπίτι για να μην έχω πάλι περιπέτειες.
”Η παράδοση των συσκευών είναι περιπετειώδης αν αλλάξει κάτι στα πλάνα σας.
Πριν από 1 χρόνο περίπου αγόρασα A/C από τον Κωτσόβολο στα Ιωάννινα αξίας 1500 ευρώ το οποίο είχε δωρεάν εγκατάσταση! Με πήρε λοιπόν τηλέφωνο ο τεχνικός για να έρθει για την εγκατάσταση και κλείσαμε το ραντεβού. Ήρθε κύριος στην ώρα του αλλά μόλις είδε τον χώρο μου λέει πως επειδή θα χρειαστεί πολύ σωλήνα η εγκατάσταση θα κοστίσει 500 ευρώ!!!!!! Μέχρι 3 μέτρα η εγκατάσταση είναι δωρεάν. Στην περίπτωσή μου χρειάστηκε επιπλέον 1 μέτρο τον οποία και μου χρέωσε 500 ευρώ! Τα πλήρωσα καθότι χάπατο και δεν ήξερα τι σημαίνει δωρεάν εγκατάσταση! Και δεν κράτησα την απόδειξη (αν μου έκοψε, καθόλου δεν θυμάμαι). Για τον συγκεκριμένο τεχνικό έχουν γίνει παράπονα και από άλλους καταναλωτές όπως με ενημέρωσαν οι υπάλληλοι, αλλά από την διεύθυνση του καταστήματος σφυρίζουν κλέφτικα. ΚΑΡΤΕΛ!
”Απαράδεχτη εμπειρία. Επικοινώνησα τηλεφωνικά για να κάνω παραγγελία ενός προϊόντος που βρέθηκε σε κοντινό μου κατάστημα. Ξεκίνησε η διαδικασία για τις δόσεις και όλα έδειχναν να προχωρούν κανονικά. Είχα ενημερώσει ξεκάθαρα ότι λόγω βραδινής εργασίας μπορώ να επικοινωνώ μόνο μετά τις 18:30, αλλά με αγνοούσαν συνεχώς και με καλούσαν πρωί, παρότι το είχα αναφέρει επανειλημμένα.
Τελικά, το προϊόν που είχα ζητήσει πουλήθηκε, παρόλο που είχαμε ήδη ξεκινήσει τη διαδικασία του συμβολαίου. Μου είπαν ότι θα το βρουν σε άλλο κατάστημα και θα σταλεί στο δικό μου — όμως και εκεί το ίδιο: ξαναπουλήθηκε πριν το παραλάβω. Το μόνο που είχε απομείνει ήταν ένα κομμάτι βιτρίνας, δηλαδή χρησιμοποιημένο.
Καμία συνέπεια, καμία σοβαρότητα, καμία επικοινωνία. Εγώ έπαιρνα τηλέφωνο για να ενημερωθώ, εκείνοι ποτέ δεν τηρούσαν τις ώρες που ζήτησα. Χάθηκε χρόνος, υπομονή και εμπιστοσύνη.
Πλήρης απογοήτευση από την εξυπηρέτηση πελατών και την οργάνωση του Κωτσόβολου. Δεν το περίμενα από τόσο μεγάλη εταιρεία. Μακριά!
”Αγοράσαμε κλιματιστικό 01/10/25, με δωρεάν εγκατάσταση υποτίθεται, στις 07/10/25 ήρθε συνεργείο να κάνει την εγκατάσταση κ αρνήθηκε να κάνει την τοποθέτηση επειδή η μονάδα θα έπρεπε να τοποθετηθεί στη ταράτσα,κ προφανώς τους ήταν πιο περίπλοκο!
”Το κλιματιστικό προορίζεται για παιδικό δωμάτιο, κ ούτε ξέρουμε πότε θα μπει κ εάν θα στείλουν άλλο συνεργείο!
Που είναι η δωρεάν εγκατάσταση;; Στα εύκολα μόνο;;
Μέχρι κ σήμερα απάντηση δεν έχουμε πάρει!
Αγοράσαμε πλυντήριο Bosch από το τηλ κέντρο μας αλλαζανε συνέχεια την ημέρα της παράδοσης μας το φέρανε δυο εβδομάδες μετά χωρίς να έχουν στείλει μυνημα για την ώρα που θα γίνει η παράδοση το τηλ κέντρο είναι συνέχεια απασχολημένο δεν μπορείς να πιάσεις γραμμή ποτέ τελικά μας φέρνουν πλυντήριο lg ενώ εμείς παραγγείλαμε Bosch στο τηλ κέντρο ο νεαρός είπε θα δώσει εντολή για να ακυρωθεί και να παραγγείλω ότι άλλο θέλω με παραπάνω χρήματα εννοείται κάτι που δεν έκανε ποτέ δεν με έχει πάρει κανεις πίσω για καμία ενημέρωση ένα μπάχαλο μόνο τα χρήματα ξέρουν να περνουν.
”Όλες μα όλες μου οι συσκευές είναι αγορασμενες από τον Κωτσόβολο,ποτέ μου δεν έλαβα ελλατωματικη συσκευή ,οπότε δεν έχω εμπειρία στο service,πάντα η παράδοση γινόταν άμεσα και στο σπίτι μου.26 χρόνια πελάτισσα .
”Πληρωμένο air-condition στις 8/10 με παράδοση από το κατάστημα Ξάνθης στις 14/10 το απόγευμα. Έχουμε 16/10 και δεν ξέρω πότε θα παραλάβω την παραγγελία μου. Δεν βρίσκω κανένα στο τηλεφωνικό τους κέντρο να ρωτήσω, είναι όλοι οι εκπρόσωποι κατελλημενοι κι εγώ έχω προπληρωσει 400 ευρώ για ένα προϊόν που δεν έχω. Απλά απαράδεκτο after sale. Για να μην πω ότι έχω ήδη ακυρώσει τον τεχνικό που θα μου το βάλει 2 φορές ήδη
”Απαράδεκτοι, άσχετα παιδάκια χωρίς εκπαίδευση. 1 μήνα περιμένω το laptop που αγόρασα και θα παραλάμβανα από το κατάστημα σε 3 μέρες. Πήρα 50 τηλ και άκρη δεν έβγαλα. Σήμερα πήγα από κει, τα έκανα λαμπόγυαλο απειλώντας με μηνύσεις…
”και το θέμα μου λύθηκε δια μαγείας (δυστυχώς δεν υπάρχει δυνατότητα για 0 αστέρια)
μακρυα η πλαον ακριβη αλυσιδα ηλεκτρικων συσκευων το ιδιο κλιματιστικο αλλου 40 ευρω λιγοτερο…..αγενεστατοι εξυπηρετηση και τηλεφωνικα και με μυνημα …στο εξησ τελευταια επιλογη και αν….
”Πας να παραλάβεις τα πράγματα και παίρνεις μόνο το 1 γιατί το άλλο λένε την μια φορά ότι υπάρχει στο κατάστημα αλλά δεν την βρίσκουν και μετά από 5 λεπτά λένε ότι στην παραγγελία δεν εγκρίθηκε το προϊόν
”Ηλεκτρονική παραγγελία… άλλαζαν συνέχεια την ημέρα παράδοσης…σε άπειρες τηλεφωνικές επικοινωνίες με την επιχείρηση,κάθε εκπρόσωπος έλεγε άλλη δικαιολογία..το προϊόν είναι στην αποθήκη ή δεν ΠΑΡΑΔΩΘΗΚΕ στην κούριερ, ή έχει παραδωθεί στην κούριερ,ή δεν βρίσκουν πού είναι…έδωσαν κωδικό αιτήματος παραπόνων που δεν ίσχυε καν για να παρακολουθησουμε το αίτημα μας ..ασυνεννοησία,κανένας υπεύθυνος ,μπαλάκι ευθυνών γιατί όλοι οι “εκπρόσωποι”είναι ανώνυμοι και δεν φέρουν ευθύνη για ο,τι λένε…
”Μηδέν εξυπηρέτηση και στο τηλέφωνο και στα καταστήματα , περιμένω ένα μήνα για μια παραγγελία και σαφής απάντηση δεν έχω από πουθενά αλλά τα λεφτά ξέρουν να παίρνουν μέσα σε 2 λεπτά
”Η εξυπηρέτηση ήταν τέτοια από το τμήμα εξυπηρέτησης πελατών που θα τα πούμε και από κοντά στα δικαστήρια!
”Περιμένω εδώ και 1 εβδομάδα να παραλάβουν τον χαλασμένο ψυγειοκαταψυκτη μου. Μου έφεραν την καινούρια συσκευή κι ο οδηγός δεν είχε πάρει το δελτίο παραλαβής της παλιάς ενώ είχε κοπεί. Από το Σάββατο 4 Οκτωβρίου έχω μιλήσει άπειρες φορές μαζί τους κι ενώ μου λένε πως θα μιλήσουν με την αποθήκη και θα με ξαναπαρουν δεν ξαναπαιρνουν. Μου έκλεισαν ραντεβού για Τρίτη δεν ήρθε ποτέ. Μου έκλεισαν για σήμερα Παρασκευή πάλι δεν ήρθαν.
”Αγοράσαμε tv το Φεβλαρη του 25.Μετα από όλη την ταλαιπωρία που υποστηκαμε με ένα σωρό χαρτιά και υπογραφές λες και είμαστε εγκληματίες.Ευτυχως δεν μου ζητήσανε και το ποινικό μου μητρώο.Τον Αύγουστο του 25,υπέστη βλάβη.Πηγαμε στο κατάστημα 3 φορες και η απάντηση τους ήταν ότι το αίτημα μας έχει καταχωρηθει.Επιστρεψαμε από τις διακοπές μας στα μέση Σεπτέμβρη και λύση στο πρόβλημα μας δεν εχει δωθει.Σε συνεχή επικοινωνία μαζί μας,η απαντηση τους ήταν ότι μεσολάβησε Αυγουστος και ότι η εταιρία ήταν κλειστή.10 Οκτώβρη και το πρόβλημα μενει άλυτο από τις τις 11 Αυγούστου.Ποσες φορες ακόμη πρέπει να απευθυνθούμε στο κατάστημα για να δωθεί λύση στο πρόβλημα μας?Συγχαρητήρια για την εταιρία σας.Δεν ειστε για πουθενα.Απορω πως σας επιλέγει ο κόσμος για τις αγορές του
”Ελλιπής και ψευδή ενημέρωση για τη διαδικασία παράδοσης των προϊόντων, απούσα η τηλεφωνική εξυπηρέτηση πελατών.. Καμία απάντηση στα αιτήματα, ούτε μέσω τηλεφώνου, ούτε μέσω μειλ. Υποτίθεται ότι θα επιληφθουν το αίτημά μου και δεν επικοινωνησαν καν με την αποθήκη για τη δρομολόγηση της παράδοσης, παρά με πήρε ο μεταφορέας πρωι πρωι ενω ειχα αιτηθεί από την πληρωμή της παραγγελίας για συγκεκριμένη ώρα και μέρα παράδοσης. Αν δεν επικοινωνουσα μόνη μου, αν δεν είχε “ο άνθρωπος” τη διάθεση, την κατανόηση να βοηθήσει και με πολλή επιμονή ακόμα θα περίμενα.
”Εχω αγοράσει πλυντήριο πιάτων Miele περίπου 1400 ευρώ. Η υπηρεσία total support κοστολογήθηκε 164,9 λόγω της αξίας του πλυντήριο. Λίγο πριν λήξει η 5ετης εγγύηση υπήρξε πρόβλημα . Επικοινώνησα μαζί τους και μου έστειλαν συνεργάτη τους στη Θεσσαλονίκη. Αυτός απλά το κοίταξε και άκουσε τι του περιέγραψα. Δεν έκανε απολύτως τίποτα. Έκανε διάγνωση ότι ήταν ο αφαλάτωτης. Του ξέφυγε οτι “ είναι μεγάλο το κόστος, θα το καλύψει ο Κωτσόβολος ?” Από τότε ακόμη περιμένω . Κοντεύουν 3 μήνες . Εχω μιλήσει με ΟΛΟΥΣ απο το τηλεφωνικό κέντρο. Όλοι τους ευγενέστατοι με διαβεβαιώνουν ότι θα ενημερώσουν τον υπεύθυνο . Φυσικά ΕΛΗΞΕ η εγγυηση . Γιατί πέρασαν οι μέρες. Και εγώ ακόμη περιμένω . Φυσικά ξανά στείλαν τον Θεσσαλονικιό συνεργάτη αλλά πάλι τα ίδια μου είπε και αυτός. Οι άνθρωποι είναι ΑΠΑΤΕΩΝΕΣ !!!
”H ανακύκλωση συσκευών ΔΕΝ δουλεύει. Περιμένω μια βδομάδα, και ο Οδηγός χαλαρός και ήρθε ώρα που ΔΕΝ είχαμε κανονίσει και επειδή έλειπα στη δουλειά με πάει μέρα μέρα με χαλαρό στυλ χωρίς να τον επηρεάζει και τόσο. Τύπου “αύριο φίλε, τελικά σήμερα είμαι στα βόρεια”, δεν μπορώ. Δεν είναι υπηρεσία αυτό. Είναι ότι κάτσει όπως σου κάτσει και καλή σου τύχη. Πετάξτε τις συσκευές σας, ανακύκλωση από Κωτσόβολο είναι απλά χαμένος χρόνος και ενέργεια. Επίσης δεν σηκώνουνε ποτέ τηλέφωνα στην ανακύκλωση, και υπάρχει πάντα αυτόματο μύνημα θα σας καλέσουμε πίσω…..καλή συννενόηση.
”Δουλεύουν το σύστημα ”κράχτες”… Παραπάνω απ’ τα μισά προϊόντα που εμφανίζονται σε πραγματικά καλές τιμές, τελικά δεν υπάρχουν. Η εταιρεία δεν στέλνει προϊόντα απ’ το ένα κατάστημα στο άλλο, για να εξυπηρετεί τον πελάτη, ούτε μες στην Αθήνα. Τηλεφωνικό κέντρο, χειρότερο κι από δημόσια υπηρεσία. Και το καλύτερο… Πήγα στο κατάστημα να δω μήπως βγάλω άκρη και ο υπεύθυνος (ό,τι ήταν τελοσπάντων), τσακωνόταν με τους υπαλλήλους, λες και είναι σε κερκίδα αγώνα τοπικού. Η εξυπηρέτηση σε άλλο level… Κρίμα…
”Είναι μεγάλω κρίμα που δεν έχει σέρβις. Πουλήσανε ένα εκθεσιακό μικροκυμάτων που δεν είχε μέσα το μικα και μεγατρον. Ούτε τεχνικός ούτε βοήθεια ούτε τίποτα. Απαράδεκτο. Ποτε ξανά αγορά από κότσοβολο. Και το ένα αστέρι πολύ είναι.
”Έχω παραγγείλει από 26 Σεπτεμβριου και δεν έχω παραλάβει ακόμη
”Τους καλώ και με παίρνουν πίσω, με συνδέουν στην αναμονή και χάνεται η κλήση.Θελω να ακυρώσω παραγγελία και δε μπορώ να επικοινωνήσω με κανέναν
ΕΛΕΟΣ!!!!
Απαράδεκτη,από 25/7/25 έχω πάει το τηλέφωνο μου για επισκευή με εγγύηση πληρωμένη έξτρα έχει πάει 6/10/25 και ακόμα δεν έχω τηλέφωνο, από Αύγουστο μου είπαν θα είναι έτοιμο
”Μακριά πλήρωσα το total support Kai όταν έπαθε κάτι η συσκευή μετά από ένα μήνα αγοράς ήρθαν σπίτι και με βάλανε να πληρώσω για κάτι που είχα είδη πλήρωση
”