Απαράδεκτοι έχασαν το διαβατήριο μου και σε δύο βδομαδες κανονικά πεταω για επαγγελματικούς λόγους!Θελω να επικοινωνήσω μαζί τους για να…
Κωτσόβολος Αξιολογήσεις πελατών
Πληροφορίες για Κωτσόβολος:
ΚΩΤΣΟΒΟΛΟΣ - Εικόνα, Ήχος, Computing, Smartphones, Gaming, Κλιματισμός, Λευκές Συσκευές, Οικιακές Συσκευές, Προσωπική Φροντίδα
Μετάβαση στον ιστοτόπο
Απαράδεκτη συμπεριφορά του προσωπικού.
”Ιδιαίτερα υπαλλήλου σε υψηλή θέση ο οποίος ήταν ευγενικά αγενής !
Aπαραδεκτοι!!!!
”Παρήγγειλα ένα πλυντήριο πιάτων από το κατάστημα Μεταμόρφωσης με τη συμφωνία όταν θα το φέρουν θα παραλάβουν το προηγούμενο. Το έφερανστην αρχη της εβδομαδας το συνεδεσαν στο τελος της και το παλιό πλυντήριο παραμένει ακομη στο σαλονι μου. Μας εστάλη μήνυμα ότι θα το παραλάβουν στο τέλος της επόμενης.ενης εβδομάδας . Σε επικοινωνία που είχα με τα κεντρικά ο υπάλληλος μου είπε ότι αναγνωρίζει το λάθος της εταιρείας αλλά η ημερομηνία παραλαβής του παλιού πλυντηρίου δεν πρόκειται να αλλάξει παρ’ ότι του εξήγησα ότι δεν μπορούμε να ζητάμε άδεια κάθε εβδομάδα από την εργασία μας για ένα πλυντήριο.
Η χειρότερη επιλογή που έκανα ήταν αγοράσω ηλεκτρική συσκευή από το Κωτσοβολο.
Είστε απαράδεκτη ότι χειρότερο στην εξυπηρέτηση και στα προϊόντα σας χαλασε το πλυντήριο ρούχων παω στο κατάστημα στην Κατερίνη τους λέω τι πρόβλημα που έχει την επόμενη μέρα στέλνουν ενα εξωτερικό συνεργάτη του κοτσωβολου περνει την πόρτα και μετα απο κι ξεκινά το μαρτηριο ουτε φωνή ούτε ακρόαση με στελουν μνμ ότι θα το κάνουν αντικατάσταση εδώ και 4 εβδομάδες με έχουν στο σήμερα αύριο μου στέλνουν μνμ ότι αύριο αποτης 00:08 με12:00 π. χ θα έρθουν και δεν έρχονταν ποτε τι να κάνω εγω τωρα?
”Ότι χειρότερο μπορείτε να κάνετε να ψωνίσετε από Κοτσοβολο αγόρασα ψυγείο ότι 6,μισή χρόνια με πρόσθετη εγγύηση 2+5δεν το αναγνωρίζει μου είπε να τό πετάξω και δεν το φτιάχνει μακριά από Κοτσοβολο
”Ότι χειρότερο στην εγκατάσταση κλιματιστικού.Εξωτερικοί συνεργάτες σε μένα προσωπικά ήρθαν δυο πιτσιρικάδες 25 χρόνων περίπου.Μου άνοιξαν τρύπες στον τοίχο κ μετά μου είπαν δε μπορούν να το αναλάβουν να καλέσω υδραυλικό να ανοίξει εκείνος την τρύπα κ μετά να ξαναέρθουν …Φυσικά ζήτησα επιστροφή χρημάτων για την εγκατάσταση κ αποζημίωση για τις φθορές στον τοίχο.Καλύτερα να προτιμήσετε δικό σας άνθρωπο με εμπειρία για την εγκατάσταση …Μακριά από εξωτερικό συνεργάτη
”Παρήγγειλα μία κάμερα που χρειαζόμουν άμεσα.
”Μετά από πέντε ημέρες, κι αφού είχε γίνει κανονικά η παραγγελία πήρα τηλέφωνο για να δω την εξέλιξη.
Τελικά δεν υπήρχε απόθεμα.
Και τη συγκεκριμένη κάμερα επειδή υπήρχε μόνο ένα κομμάτι σε δύο εταιρίες (η μία εκ των οποίων ο κωτσόβολος) δεν την πρόλαβα στο άλλο κατάστημα.
Α πα ρά δε κτοι.
Εξαίρεση το κατάστημα Μυτιλήνης που είναι πάντα ευγενικοί, πρόθυμοι και συνεπείς.
Απαράδεκτοι. Δηλώνουν 3-5 εργάσιμες μέρες για την παράδοση και μετά από 10 μέρες αναμονής ακόμη δεν ξέρουν πότε θα παραδώσουν! Δεν είναι αξιόπιστοι. Ενώ όλοι στην τηλεφωνική εξυπηρέτηση είναι ευγενικοί και θέλουν να βοηθήσουν, εκτός από το να πουν “έχετε δίκιο” δεν μπορούν να κάνουν τίποτα άλλο! Η μεταφορική με την οποία συνεργάζονται δηλώνει ότι δεν ξέρει πότε θα παραδώσει… Είναι δυνατόν;
”Μόνο μία φράση – μακριά από Κωτσόβολο!
Δεν θα αγορασω ποτε χανα απο σας ουτε κανενας απο τον κυκλο μου. Αγορασα ενα καταραμενο πλυντηριο απο εδω δεν ηρθαυε 2 βδομαδες να το συνδεσεται. Επερνα τρεισ μερες τηλ και μου ελεγαν οτι μου εγγυουνταν προσωπικα οτι θα με επερνλ ω την δεν με πηραν ποτε. Αγαναχτησα εφερα υδραθλικο δικο μου και ηταν ελατωματικο δεν επερνε ρεθμα δεν ανοιχε ποτε απο οταν ηρθε αλλα δεν το παιρνεται πισω γιατι το ανοιξα λετε χωρις… να μπορεσο να το χρισιμοποιησω ουτε μια φορα ειστε απαραδεχτοι
”Ουτε για μισό αστέρι δεν είστε… Είστε απαράδεκτοι κλείστε το καλύτερα… Έχω εδώ και 1 μήνα που περιμένω να έρθει τεχνικός να δει το πλυντήριο.. Έχω πάρει 5 φορές τηλ δεν ξέρουν τι τους γίνεται.. Δεν μπορούν καν να σου δώσουν μια σαφή απαντήση… Στο κατάστημα που πήγα από κοντά αυτός που ήταν εκεί για αυτά τα θέματα δεν ήξερε καν να με εξυπηρετήσει… Σου λένε και καλά για εγγύηση τν πληρώνεις και δεν μπορούν να σε εξυπηρετήσουν… Και το ένα αστερι πολύ είναι…. Αι στο καλό κουράσατε..
”Μόνο μια λέξη απαράδεκτοι.Αγόρασα πλυντήριο ρούχων το έφεραν σπασμένο το πήραν άμεσα και μετά από δύο μέρες τους πήρα εγώ τηλέφωνο και μου είπαν ότι το πλυντήριο έχει εξαντληθεί και θα πρέπει να κάνω αίτημα αλλαγής παρόμοιας συσκευής.Η οποία βέβαια δεν εγκρίνεται άμεσα παράλληλα εγώ είμαι χωρίς πλυντήριο ,θυμηθείτε το μήνυμα ότι σε λίγες ώρες το προιόν είναι στο χώρο σας φυσικά είναι ψέμα . Ζήτησα τηλεφωνική επικοινωνία με τον προιστάμενό τους και φυσικά δεν είναι ακόμη υπαρκτή διότι κρύβονται πίσω από νεαρές κοπέλες στο τηλεφωνικό κέντρο που δεν μπορούν να κάνουν τίποτα . Βέβαια έχω κάνει το λάθος και τους έχω εξοφλήσει.Φυσικά και θα κινηθώ νομικά διότι έχω ταλαιπωρηθεί πάρα πολύ.
”Αγόρασα πλυντήριο ρούχων και η εξυπηρέτηση που είχα από την κ. Β. Λ. ήταν άριστη. Ευγενέστατη, με γνώσεις στο αντικείμενο, χαμογελαστή, ανθρώπινη, ότι ακριβώς χρειάζεται μια επιχείρηση για να πάει μπροστά και αυτούς τους υπαλλήλους πρέπει να τους προσέχει ιδιαίτερα.
”Κάλεσα στο τηλέφωνικο κέντρο για να ρωτήσω πόσες μέρες είναι για την αλλαγή προϊόντος που μου έκαναν δώρο στο γάμο.Μετα από συνεννόηση του εκπροσώπου με τον ανώτερο του (φαντάζομαι) η απαντήση ήταν 10 μέρες χωρίς να έχει ενημερωθεί ο αγοραστής π το είχε πάρει 4 μέρες πριν το γάμο…Πριν προλάβω να ρωτήσω αυτό π ήθελα η κοπέλα μου το έκλεισε στα μούτρα..Καλεσα πίσω απάντησε άλλος εκπρόσωπος και ξεκίνησε η συνομιλία και πάλι κ όταν ρώτησα γίνετε η αγορά ενός δώρου γάμου δεν θα έπρεπε να υπάρχει κ η σχετική ενημέρωση για την αλλαγή .Ειναι παράλογο ποιος ξυπνά την επόμενη του γάμου κ ανοίγει οοολα τα δώρα?λες κ ξέρω πίσω από κάθε χαρτί τι υπάρχει κ από π είναι αγορασμένο.. Ντροπή παιδιά βάλτε το δώρο σαν λίστα ν μπορεί ο κόσμος να κάνει αγορά αυτό π επιθυμεί.
”ekana παραγγελια στισ 8 αυγουστου ενα πλυντηριο ρουχων candy και την ιδια μερα εκανα παραγγελια την συνδεση του πλυντηριου ρουχων με την παραδοση του… πληρωσα παραπανω γιατι επελεξα ημερομηνια και ωρα παραδοσησ στισ 16 αυγουστου 11-13 .
”η παραγγελιεσ δεν ηρθαν ποτε….καλεσα στην εξυπηρετηση και μου ειπαν οτι δεν ξερουν γιατι εγινε αυτο και μου ειπε η κοπελα οτι θα το κανονισει η ιδια να ερθουν οι παραγγελιεσ μαζι την ημερα που παλι θα ζητησω.ζητησα λοιπον σημερα στισ 13-15 το μεσημερι.ηρθε το πλυντηριο αλλα δεν ηξεραν αυτοι που το εφεραν τιποτα για συνδεση..δεν ειχαν λεει εντολη.η κοπελα που μου μιλησε μου εδωσε μαλιστα το ονομα και το μαιλ τησ για να ειμαι ησυχη…καλεσα λοιπον και δεν υπηρχε αυτο το ονομα μου ειπε μια αλλη.μου ειπε οτι δεν ξερει παλι γιατι δεν εγινε σωστα το ραντεβου
απο τισ καλυτερεσ εξυπηρετησεισ που ειχα. εψαχνα ψυγειο για το σπιτι μου και η κυρια γεωργια με βοηθησε σε οτι χρειαζομουν. με ενημερωσε για ολεσ τισ συσκευεσ. τυπικοι στο ραντεβου.
”Απίστευτη ταλαιπωρία, με αφησαν χωρις κουζίνα και ψυγείο μέσα στο καλοκαίρι περιμένοντας να αντικαταστησουν χτυπημένα προϊόντα. Ασυνεννοησία, ανευθυνότητα, και ίσως στόχο να κρατήσω τα χτυπημένα. Δήθεν από 8 ως 18 Αυγούστου δεν μπορεί να βρεθεί λύση.Εχασα όλες τις διακοπές μου χωρίς ηλεκτρικές συσκευές και τώρα που φεύγω μου είπαν να τα φέρουν αφού φύγω….
”Ψεύτες και απατεώνες….
”Το προϊόν που αγόρασα ήταν πιο χάλια και από Κινέζικο προϊόν .
Το πήγα πίσω για αλλαγή και ΔΕΝ μου κάνανε .
Ξεφτίλες….
Και τους το άφησα εκεί να το βλέπουν οι γιούφτοι….
Περίμενα σήμερα 14/08/25 για μια παραλαβή ανακύκλωσης . Το ραντεβού είχε κλειστεί προ 15 ημερών . Χθες είχα ειδοποιηθεί με sms από την εταιρεία να περιμένω από τις 13.16 έως τις 17.16 . Στις 17.02 τηλεφώνησα και μου ανακοίνωσαν ότι δεν θα έλθει τελικά . Χωρίς καμία ειδοποίηση προηγουμένως από την εταιρεία .
”Ακόμα θα περίμενα … Το ίδιο έγινε και σε φιλική μου οικογένεια πριν ένα μήνα . Αφού δεν μπορείτε να υποστηρίξετε την υπηρεσία τι την έχετε και μας ταλαιπωρείτε;
Δεν σας ενδιαφέρει που εκτίθεστε ?
Κλέφτες, απρόσωποι,απατεονεσ και πολλά άλλα που δεν είναι πρέπον να δημοσιευθούν δημόσια.Δευτερη φορά ψωνίζω σε αυτό το κατάστημα,και δεύτερη φορά απογοητεύομαι.Απορω πωσ ακόμα κάποιος δεν έχει κινηθεί δικαστικά σε αυτά τα καθάρματα.
”Σκεφτείτε πολύ πριν προβείτε σε αγορά.
Γιατί αν προκύψει πρόβλημα δεν θα ΤΟ ΛΥΣΟΥΝ.
Απαράδεκτοι, γθατι δεν είναι αποτελεσματικοί.
Ευγενείς οι υπάλληλοι αλλά αποτέλεσμα μηδέν.
Ενημερώνουν και ενημερώνουν και ενη.ερώνουν αλλά δεν λύνουν ΤΙΠΟΤΑ.
Και η τεχνική υπηρεσία αυθάδεις όλοι. Κάνουν διάγνωση τηλεφωνικά και αρνούνται να έρθουν σπίτι να διαπιστώσουν και διορθώσουν το πρόβλημα.
ΑΠΕΛΠΙΣΤΙΚΟ.
”Οι μεταφορείς έφεραν τη συσκευή, καταψύκτη μπαούλο, στη πόρτα του διαμερίσματος, κλείνοντας και την πρόσβαση στους υπόλοιπους χώρους, ζήτησα να το ανοίξουν και να το μεταφέρουν στο χώρο της αποθήκης και, αφού πρώτα εξασφάλισαν την υπογραφή παραλαβής μου έφυγαν τρέχοντας, αφήνοντας τη κλειστή συσκευή στην πόρτα και ούτε πήραν τον παλιό καταψύκτη για ανακύκλωση. Φυσικά τον επέστρεψα. Στο κατάστημα Παγκρατίου ζήτησα να ολοκληρωθεί η επιστροφή και να μη ξαναπάω διότι είμαι εγχειρισμένη, η κυρία στο Ταμείο αγνόησε το πρόβλημά μου και μου είπε ψυχρά ” σας εξηγώ ότι…” Εντάξει, δεν είστε το μόνο κατάστημα και λίγη ενσυναίσθηση θα βοηθούσε, .
”Σήμερα επικοινώνησα με το τμήμα εξυπηρέτησης πελατών για μία κουζίνα που περιμένω να έρθει από το εξωτερικό. Μίλησα με τον κ. Κ Σταύρο. Ευγενέστατος, πρόθυμος, κατατοπιστικος! Μου έλυσε όποια απορία είχα! Οι μετοχές της εταιρείας με τέτοιους εργαζόμενους ανεβαίνουν κατακόρυφα! Για αυτό, εργαζόμενοι σαν τον κ. Κ που εμφανώς αγαπούν αυτό που κάνουν και φροντίζουν η εμπειρία του πελάτη να είναι άριστη, πρέπει να αναγνωρίζεται η αξία τους και να αμείβονται αναλόγως!
”Ελένη Κούρου
Απαράδεκτη .Σε προηγούμενη αγορά μου στείλανε ανειδίκευτους εγκαταστάτες κλιματιστικού συνδέοντας το κλιματιστικό να δουλεύει όταν ανοίγει ο θερμοστάτης του καλοριφέρ .παρόλα αυτά έδωσα μια δεύτερη ευκαιρία στην επιχείρηση λέγοντας ότι ίσως ήταν τυχαίο το περιστατικό .στην τωρινή μου αγορά η πωλήτρια με Παρότρυνε να πληρώσω 20 € Παραπάνω προκειμένου με την αγορά του κλιματιστικού να γίνει ταυτόχρονη παράδοση και εγκατάσταση του .αφού περίμενα 12 μέρες να μου παραδοθεί το προϊόν το έφερε ένας άσχετος έχοντας το τοποθετήσει κάθετα .(Πράγμα που
”απαγορεύεται για τον compressorα ο οποίος περιέχει μέσα του λάδιαΚαι μπορούν να καταστήσουν το προϊόν άχρηστο) ρωτώντας το πότε θα έρθει ο τεχνικός να το περάσει μου είπε ότι με κοροϊδέψανε και δεν πρόκειται να γίνει κάτι τέτοιο άμεσα προτείνοντας
Καλησπέρα σας είχα μια παραλαβή ενός πλυντηρίου στις 11.08.2025 από 14:00εως16:00 η ώρα στις 11:30 η ώρα στις 11.08.2025 λαμβάνω ένα μυνημα μέσω βαιπερ ότι η παραλαβή αλλάζει πάω στο κατάστημα ΕΥΟΣΜΟΥ ΣΤΙΝ θεσσσαλονικη όπου είχα κάνει παραγγελεια και η υπεύθυνη πέρνει τηλ δεν γνωρίζω που και μου μεταφέρει χίλια συγνώμη αλλά κάποιος άλλαξε ΤΙΝ παραγγελία χωρίς να ξέρει η κυρία ποιο άτομο ήταν και δυστυχώς δεν μπορώ να κάνω κάτι εννοείται ότι ακυρώθηκε η παραγγελίες πήγα στο welcome store στους αμπελοκηποι θεσσαλονικη και σε 3ωρες παρέλαβα το πλυντήριο σας ευχαριστώ για την εξυπηρέτηση Κωτσόβολος
”Η χειρότερη συνεργασία που είχα!!!! Μακριά από αυτή την εταιρεία!!!
”στις 10/7 αγορασα απο το καταστημα της ηλιουπολης της επαγογικες εστιες τησ haier. χρησιμοποιηθηκαν κανα δυο φορες και μετα χαλασαν. στισ 24/7 καλεσα στη haier και μου ειπαν πωσ θα δηλωσουν την βλαβη και σε 2-3 μερεσ θα με παρει τεχνικος να ερθει να δει τι σημβαινει. 4 μερες αργοτερα πηρα εγω παλι τηλεφωνο, μου εδωσαν ενα κωδικο να καλεσω στην κωτσοβολος αφου αυτοι ειναι υπευθυνη για την τεχνικη υποστηρηξη τησ haier. να μην σας λεω τις υπολοιπες λεπτομεριες και το με ποση μαγαλη αδιαφορια μου μιλουσαν στο τηλεφωνικο κεντρο…. ενα φα σας πω, εχουμε 8/8 και ακομα δεν εχω την παραμικρη ιδεα ποτε θα φτιαηουν τισ εστιες…. και ποτε θα μπορεσουμε να φαμε μαγειρευτω φαγητο. ποτε ξανα κωτσοβος!!!!!!!!!!!
”