Κωτσόβολος Αξιολογήσεις πελατών

Βαθμολογία 1.53 από 934 κριτικές

Στοιχεία εταιρίας

Πληροφορίες για Κωτσόβολος:

ΚΩΤΣΟΒΟΛΟΣ - Εικόνα, Ήχος, Computing, Smartphones, Gaming, Κλιματισμός, Λευκές Συσκευές, Οικιακές Συσκευές, Προσωπική Φροντίδα

Μετάβαση στον ιστοτόπο
Βαθμολογήστε την επιχείρηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

934 κριτικές για “Κωτσόβολος

  1. Αλεξανδρα Κ.

    Απαράδεκτοι… για να πάρεις ένα προϊόν αξίας 1000€ με δόσεις σου ζητάνε δύο εγγυητές και στο τέλος σου λένε δεν μπορείς να το βάλεις με δώσεις λόγο ηλικίας στα 26 θεώρησε μικρός… βαριούνται να δουλέψουν και να σε εξυπηρετήσουν αγενέστατοι… ούτε απ’ έξω…

  2. ΗΛΙΑΣ Χ.

    Εξυπηρέτηση από τον κύριο Σπύρο Κ άψογη, μπράβο στον υπάλληλο

  3. ΣΤΕΛΙΟΣ Π.

    ντροπή ντροπή 15 μέρες περιμένω τον τεχνικό για το κλιματιστικό που δεν δούλεψε ούτε μία μέρα, και πάντα ευγενέστατη στο τηλέφωνο αλλά εξυπηρέτηση κάκιστη, και μάλιστα είναι και ασφαλισμένο από την εταιρία. ούτε από έξω ξανά

  4. ΛΙ Μ.

    Κάνουν πολλά λάθη, άλλα λένε άλλα κάνουν, απρόσωποι, κάνενας δεν αναλαμβάνει την ευθύνη των λαθών τους παραμόνο κρύβονται πίσω απο ένα τηλεφωνικό κέντρο που τις περισσότερες φορές δεν ξέρουν τι τους γίνετε, ασυνεπής μέχρι αηδίας, σε στήνουν στα ραντεβού που οι ίδιοι σου κλείνουν με μια δικαιολογία που πραγματικά σε εξοργήζει. Μου έχουν κλείσει 3-4 ραντέβου και ένω περίμενα κάθε φορά τουλάχιστον 2 ώρες το φορτηγό ποτέ δεν ερχόταν και ποτέ δεν ειδοποιούσαν…, όταν έπερνα τηλέφωνο μετά το δύοωρο φυσικά πάντα το φταίξιμο ήταν στο οδηγό.
    Ωραία επιχείρηση, να ξανασυνεργαστούμε μαζί τους. Σαν δεν ντρέπονται.

  5. Ό,τι χειρότερο και σαν εταιρία και σαν προσωπικό και σαν μηχανήματα… Έγινε εγκατάσταση καινούργιου κλιματιστικού το οποίο δε δούλεψε ποτέ κατόπιν ελέγχων…Το προσωπικό αδιάφορο ως προς την εξυπηρέτηση και εδώ και δύο εβδομάδες περιμένετε και περιμένετε και μιλήστε με τον αντιπρόσωπο του μηχανήματος…Ο τεχνικός που έκανε την εγκατάσταση άφησε ένα χώρο μέσα στη σκόνη και την άμμο χωρίς να ενημερώσει να καλύψουμε προσωπικά αντικείμενα… Ερασιτέχνες και απαράδεκτοι γενικά στο σύνολο

  6. Foteinou T.

    Ότι χηροτερο εξυπηρέτηση σκατα δούλεμα κανόνηκο είμαστε και καλοί πελάτες τώρα μακριά

  7. Δημοσθένης Π.

    Η υπηρεσία εγγυήσεων απαράδεκτη. Θυμίζει πολύ « κακιά Δημόσια υπηρεσία.» Μεγάλη καθυστέρηση, χωρίς ενημέρωση με τους συμβεβλημένους τεχνικούς να σε αντιμετωπίζουν ότι κάνουν αγγαρεία. Αυτό που είναι για γέλια είναι ότι μου είπαν είμαστε μέσα στα πλαίσια της εξυπηρέτησης. Δηλαδή εντός 28 ημερών από την ημέρα που θα βρεθεί η βλάβη ,θα λυθεί το πρόβλημα. Έχεις ψυγείο, κουζίνα, πλυντήριο, ε τότε θα περιμένεις δύο μήνες.
    Δηλαδή μια καλοστημένη κομπίνα για να παίρνουν τα λεφτά της εγγύησης.

  8. Ειρήνη Τ.

    Μακριάαααα…αγοράσαμε φούρνο αξίας 1.289€ της εταιρείας Samsung ήταν ελαττωματικός αχρησιμοποίητος εντός εγγύησης και αρνούνται να τον επισκευάσουν παρόλο που κανονικά πρέπει να γίνει αντικατάσταση !

  9. Spanos Ioannis S.

    Απαραδεκτη π[ολιτικη του Κωτσοβολος να διαθέτεις τοσα χρηματα για να αποκτησεις ενα μηχανημα για την εργασια σου να τους ενημερωνεις οτι ααπο το συγκεκριμενο μηχανημα ζεις και εργαζεσαι και να σου λενε ενα μεσο την καλοκαιρινης σεζον οτι πρεπει να σταματησεις να δουλευεις επειδη το μηχανημα σου θα καθυστερησει στο να γινει η επιδιορθωση του ΄η αντικατασταση του . ειναι εντελως ασχημο κμαι αντιεπαγγελματικο