Κωτσόβολος Αξιολογήσεις πελατών

Βαθμολογία 1.5 από 1140 κριτικές

Στοιχεία εταιρίας

Πληροφορίες για Κωτσόβολος:

ΚΩΤΣΟΒΟΛΟΣ - Εικόνα, Ήχος, Computing, Smartphones, Gaming, Κλιματισμός, Λευκές Συσκευές, Οικιακές Συσκευές, Προσωπική Φροντίδα

Μετάβαση στον ιστοτόπο
Βαθμολογήστε την επιχείρηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

1.140 κριτικές για “Κωτσόβολος

  1. Sofia V.

    Αισχρή αντιμετώπιση. Κάλεσα πριν μια εβδομάδα και έκλεισα ραντεβού για σήμερα 25/7/25 για ανακύκλωση συσκευής. Πήρα άδεια . Έλαβα Μάιλ ότι σήμερα θα έρθουν στο διάστημα 15:25-17:25. Δεν ήρθε κανείς. Κάλεσα στον Κωτσόβολο και με ενημέρωσαν ότι ο οδηγός πάτησε άρνηση παραλαβης….από μόνος του. Και οι τρεις κυρίες που μίλησαν με ενημέρωσαν ότι δεν μπορεί να γίνει κάτι. Ζήτησα να μιλήσω με υπεύθυνο και αρνήθηκαν. Μου έλεγαν ο οδηγός φταίει…. Καμμία διάθεση για εξυπηρέτηση. Μην ασχοληθειτε

  2. ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΑ Τ.

    Κλιματιστικό με άμεση παράδοση 3 ως 5 ημέρες έκανε 15 μέρες να έρθει και μου άλλαζαν τα ραντεβού λίγο πριν. Με δέσμευαν , άφηνα τις δουλειές μου και τελευταία στιγμή μου άλλαζαν ημερομηνία παραδοσης. Κι η εγκατάσταση θέλει αλλες 3 μερες τώρα!! Οι κοπέλες στο τηλέφωνο εξυπηρετικές και ο ψυκτικός αλλά από κάποιον πωλητή έγινε το λάθος και τρώμε τρομερή ταλαιπωρία!!! Ποτέ ξανά!!!

  3. Χρυσούλα Γ.

    Αφού έκλεισα την παραγγελία… Χαχαχα άρχισαν τα παρατράγουδα. Κάνεις στα τηλέφωνα. Αγενή απάντηση όταν το σήκωσαν. Μετατόπιση ραντεβού τελευταία στιγμή και εγώ να χάνω μεροκάματο και φυσικά κάνεις δεν ξέρει τίποτα και η ανευθυνότητα και η αγένεια σε όλο της το μεγαλείο. Οπότε αν θέλετε μπλεξίματα και να μην κάνετε την δουλειά σας… Προτίμηστε κωτσόβολο.

  4. Triantafyllos S.

    Αγορά ψυγείου και παραλαβή με τεράστιο χτύπημα στα πλάγια.
    Τηλέφωνο στην εταιρεία και η προσφορά τους ήταν…70€. Μάλιστα. 70€.
    Άρνηση προσφοράς και επιλογή αντικατάστασης.
    Παραλαβή αντικατάστασης και χωρίς καμία έκπληξη, δεν δουλεύει το ψυγείο.
    Τηλέφωνο για άλλη μια φορά στην εταιρεία τονίζοντας ότι υπάρχει και ένα μωρό στο σπίτι να στείλουν τεχνικό άμεσα.
    Η απάντηση τους ήταν πως θα με καλέσει συνεργάτης τους να κλείσουμε ραντεβού.
    Ακόμα περιμένω τηλέφωνο. Συγχαρητήρια.

    Απο σχόλια και άλλων παθόντων, βλέπω να μας κουνάτε μαντήλι και καλά θα κάνετε.

  5. Ελενη Μ.

    Πολύ κακή εξηπηρετγσω στο τηλ στα κεντρικά Ενώ πήγα σε φυσικό κατάστημα με πήραν τηλέφωνο για μία καλύτερη προσφορά εν τέλει ήταν μία κοροϊδία και από τα κεντρικά μου είπαν ότι τα πράγματα είναι ετοιμοπαράδοτα ενώ στην πραγματικότητα τίποτα δεν είναι εξαρχής τους είχα πει ότι βιαζόμουνα

  6. Μαρίνα Α.

    Η εξυπηρέτηση στο κατάστημα επί της Κνωσσού άψογη,η υπάλληλος πρόθυμη να καταλάβει τι χρειαζόμαστε και ενήμερη για τα προϊόντα,μας βοήθησε.Καλες Εκπτωσεις!Η αλήθεια είναι πως αγχώθηκαμε για την παράδοση και λόγω των ημερών οι θερμοκρασίες υψηλές και είναι δύσκολα για όλους,εντέλει παραδόθηκαν γρήγορα σε 4 εργάσιμες και οι οδηγοί εξίσου εξυπηρετικοί! Λαμβάνοντας υπόψιν τον ανθρώπινο παράγοντα και εχοντας τις καλύτερες εντυπώσεις,η επόμενη μας αγορά θα είναι και πάλι Κωτσόβολος!

  7. Αναστασία Γ.

    Αγόρασα πλυντήριο πιάτων μαζί με την πρόσθετη εγγύηση total support 70 ευρώ. Σου πουλάνε την εγγύηση και την εκθειάζουν πόσο συμφέρουσα είναι και όταν έρθει η ώρα να τη χρειαστείς, βλέπεις πόσο άχρηστη είναι. Έκανα αναγγελία βλάβης 27/6/25, ο τεχνικός πέρασε στις 30/6/25, παρήγγειλε το ανταλλακτικό 1/7/25 κι ακόμα περιμένω. Υπάρχει όρος στην εγγύηση total support που λέει πως η επισκευή θα ολοκληρώνεται το αργότερο σε τέσσερις εβδομάδες, και αυτόν τον όρο επικαλούνται μέχρι να τελειώσει η προθεσμία, και εσύ είσαι χωρίς συσκευή. Η προθεσμία λήγει τη Δευτέρα 28/7/25, τηλεφωνώ, στέλνω mail και δεν κουνιέται τίποτα.

  8. Απαράδεκτοι είναι ότι ποιο επιεικές!! Με καύσωνα κοροϊδία στην παράδοση του ψυγείου μου που είχε εξοφληθεί. Καμία συνεννόηση μεταξύ τους, η τηλεφωνήτρια που εμφανώς δούλευε από το σπίτι της – ούτε γραφεία δεν έχει το χάλι τους- ρωτούσε εμένα εάν με κάλεσε ο οδηγός, ο οποίος δήλωσε ότι αρνήθηκα να παραλάβω χωρίς να έρθει και χωρίς κανένα τηλέφωνο. Όταν τελικά ακύρωσα την παραγγελία με ενημέρωσαν ότι θα επιστρέψουν τα χρήματα σε 14 ημέρες, σε αυτούς βέβαια πρέπει να εξοφλήσεις άμεσα. Ενημέρωσα και την ένωση καταναλωτών. Εδώ χρειάζεται κρατικός έλεγχος και να τους κλείσει, ταλαιπωρούν και κοροϊδεύουν τον κόσμο. Μακρια απο Κωτσόβολο, Ντροπή!!

  9. Christos Bampatsikos B.

    Σας παρακαλώ ακυρώστε την παραγγελία 1011901104 (ανακύκλωση συσκευών) με έχετε κοροϊδέψει 3 φορά σας έχω στείλει μηνύμα στο viber και έχω μιλήσει με την εξυπηρέτηση πελατών αλλά άκρη δεν έβγαλα.
    Τις συσκευές ανακυκλώσεις (παραλαβή) τις τακτοποίησα με άλλη εταιρία. Έχετε σοβαρό πρόβλημα επικοινωνίας, το τμήμα εξυπηρέτησης με τα αντίστοιχα τμήματα της εταιρίας σας και κατ΄ επέκταση με τους πελάτες σας.

  10. Γεώργιος Γ.

    Ένα μεγάλο χαλί σε αυτό που θέλει να λέγεται εταιρεία – στην βαθμολογία χείριστη εξυπηρέτηση αγορά πλυντηρίου ρούχων από τον Ιούνιο πάει ο τεχνικός βλέπει την εγκατάσταση ζητάει κάποια ανταλλακτικά πάει τελικά σήμερα και λέει θέλει και υδραυλικό να αλλάξει εγκατάσταση. Τα καταστήματα αυτά κλέβουν να χρήματα μας πληρώνοντας ο κόσμος
    για εγκατάσταση και το αποτέλεσμα να πληρώνουμε εκ νέου μάστορες να μας συνδέουν τις συσκευές και ου δε μία υπεύθυνη απάντηση απλά θα σας ειδοποιήσουμε και είναι η δεύτερη κλοπή που έγινε διότι πλήρωσα για εγκατάσταση και απεγκατάσταση κλιματιστικού και οι τεχνικοί μου πήραν +30€ συνοψίζοντας μην πληρώνετε αυτή την αλητεία και εσείς εταιρεία ΚΟΤΣΟΒΟΛΟΣ σταματήστε να κλέβετε τον κόσμο

  11. ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ Ξ.

    Αγορά πλυντηρίου ρούχων whirlpool, με αγορά total support και ανακύκλωση της παλαιάς συσκευής.
    Απαράδεκτοι και ο τεχνικός εγκατάστασης και η υπηρεσία παραλαβής της παλαιάς συσκευής.
    Ημερομηνία αγοράς 05/07/2025

  12. Νικ Ν.

    Ούτε ένα αστέρι. Η υπηρεσία T/S ONE INSURANCE που αγοράσαμε για ένα πλυντήριο είναι απαράδεκτη. Ο πωλητής μιλούσε για άμεση αντικατάσταση σε περίπτωση αλλαγής του προϊόντος. Τώρα αφού μας είπαν ότι χρειάζεται αντικατάσταση μας πάνε από εβδομάδα σε εβδομάδα. Σήμερα μας είπαν ότι το ψάχνουν και χρειάζονται ένα μήνα. Απαράδεκτοι… Πεταμένα λεφτά..

  13. Emm B.

    Αγόρασα την τηλεόραση LG OLED55BX6LB (B1) με ενσωματωμένο σύστημα ήχου 40 W 2.2 ch. Χάλασε εντός της εγγύησης των 5 ετών και ο Κοτσοβολος μου πρότεινε ως «ισοδύναμο» αντικατάστασης τη B4 (LG OLED55B46LA), με μόνο 20 W 2.0 ch!

    Πρόκειται για ανοιχτή παραβίαση της σύμβασης (Άρθρο 2.Β), που απαιτεί «συσκευή των αυτών τεχνικών δυνατοτήτων».

    Αγόρασα τη B1 για τα ισχυρά, και ενσωματωμένα 40 W ηχεία της.

    Η επικοινωνία με το τμήμα υποστήριξης είναι χρονοβόρα και απογοητευτική, χωρίς πραγματική διάθεση να διευθετηθεί το ζήτημα.

    Δεν συστήνω σε κανέναν να βασιστεί στην υποτιθέμενη «Total Support» εγγύηση τους – κινδυνεύετε να πάρετε προϊόν κατώτερης κατηγορίας χωρίς καμία διευκρίνιση ή εναλλακτική λύση.

  14. ΚΑΣΙΑΝΗ Δ.

    Το προσωπικό στο κατάστημα Λάρισας είναι άψογο. Όλοι τους φιλικοί και ευγενικοί για να με βοηθήσουν σε ένα κλιματιστικό που πήρα και έπειτα άλλαξα γνώμη και πήρα άλλο. Πολλοί εξυπηρετικοί, μπράβο τους.

  15. Ότι χειρότερο σε εξυπηρέτηση και με μεγάλη καθυστέρηση Πρώτη και τελευταία φορά που κάνω αγορά από την εταιρεία

  16. George C.

    οτι χειροτερο να ψωνιζεισ απο εταιριεσ απροσωπεσ με παντελη αισθηση ενσυναισθησησ ντροπη αγορασθηκε κλιματιστικο απο υπ/μα σπατων μεταφερθηκε την 18/07/25 οικοθεν και προγραμματισαν τοποθετηση απο τεχνικο την πεμπτη 24/07 οταν τουσ ενημερωσα οτι προκειται για υπεργηρο ατομο με χρονιο αναπνευστικο προβλημα με σχεδον συνεχη υποστηριξη με ο2 νοσηλευθεισ δυο φορεσ το τελευταιο 2μηνο σε “αγια ολγα” και σωτηρια και αρα εχρηζε αμεσησ τοποθετησησ δυστυχωσ οι τρεισ προσπαθειεσ μου απεβησαν ακαρπεσ περιοχη λουτσα ονομα -μικρο- “πελατη” αβρααμ συμπερασμα μακρια απο απροσωπεσ και αναλγητεσ εταιριεσ τυπου κωτσοβολοσ

  17. Αλεξανδρα Κ.

    Απαράδεκτοι… για να πάρεις ένα προϊόν αξίας 1000€ με δόσεις σου ζητάνε δύο εγγυητές και στο τέλος σου λένε δεν μπορείς να το βάλεις με δώσεις λόγο ηλικίας στα 26 θεώρησε μικρός… βαριούνται να δουλέψουν και να σε εξυπηρετήσουν αγενέστατοι… ούτε απ’ έξω…

  18. ΗΛΙΑΣ Χ.

    Εξυπηρέτηση από τον κύριο Σπύρο Κ άψογη, μπράβο στον υπάλληλο

  19. ΣΤΕΛΙΟΣ Π.

    ντροπή ντροπή 15 μέρες περιμένω τον τεχνικό για το κλιματιστικό που δεν δούλεψε ούτε μία μέρα, και πάντα ευγενέστατη στο τηλέφωνο αλλά εξυπηρέτηση κάκιστη, και μάλιστα είναι και ασφαλισμένο από την εταιρία. ούτε από έξω ξανά

  20. ΛΙ Μ.

    Κάνουν πολλά λάθη, άλλα λένε άλλα κάνουν, απρόσωποι, κάνενας δεν αναλαμβάνει την ευθύνη των λαθών τους παραμόνο κρύβονται πίσω απο ένα τηλεφωνικό κέντρο που τις περισσότερες φορές δεν ξέρουν τι τους γίνετε, ασυνεπής μέχρι αηδίας, σε στήνουν στα ραντεβού που οι ίδιοι σου κλείνουν με μια δικαιολογία που πραγματικά σε εξοργήζει. Μου έχουν κλείσει 3-4 ραντέβου και ένω περίμενα κάθε φορά τουλάχιστον 2 ώρες το φορτηγό ποτέ δεν ερχόταν και ποτέ δεν ειδοποιούσαν…, όταν έπερνα τηλέφωνο μετά το δύοωρο φυσικά πάντα το φταίξιμο ήταν στο οδηγό.
    Ωραία επιχείρηση, να ξανασυνεργαστούμε μαζί τους. Σαν δεν ντρέπονται.

  21. Ό,τι χειρότερο και σαν εταιρία και σαν προσωπικό και σαν μηχανήματα… Έγινε εγκατάσταση καινούργιου κλιματιστικού το οποίο δε δούλεψε ποτέ κατόπιν ελέγχων…Το προσωπικό αδιάφορο ως προς την εξυπηρέτηση και εδώ και δύο εβδομάδες περιμένετε και περιμένετε και μιλήστε με τον αντιπρόσωπο του μηχανήματος…Ο τεχνικός που έκανε την εγκατάσταση άφησε ένα χώρο μέσα στη σκόνη και την άμμο χωρίς να ενημερώσει να καλύψουμε προσωπικά αντικείμενα… Ερασιτέχνες και απαράδεκτοι γενικά στο σύνολο

  22. Foteinou T.

    Ότι χηροτερο εξυπηρέτηση σκατα δούλεμα κανόνηκο είμαστε και καλοί πελάτες τώρα μακριά

  23. Δημοσθένης Π.

    Η υπηρεσία εγγυήσεων απαράδεκτη. Θυμίζει πολύ « κακιά Δημόσια υπηρεσία.» Μεγάλη καθυστέρηση, χωρίς ενημέρωση με τους συμβεβλημένους τεχνικούς να σε αντιμετωπίζουν ότι κάνουν αγγαρεία. Αυτό που είναι για γέλια είναι ότι μου είπαν είμαστε μέσα στα πλαίσια της εξυπηρέτησης. Δηλαδή εντός 28 ημερών από την ημέρα που θα βρεθεί η βλάβη ,θα λυθεί το πρόβλημα. Έχεις ψυγείο, κουζίνα, πλυντήριο, ε τότε θα περιμένεις δύο μήνες.
    Δηλαδή μια καλοστημένη κομπίνα για να παίρνουν τα λεφτά της εγγύησης.

  24. Ειρήνη Τ.

    Μακριάαααα…αγοράσαμε φούρνο αξίας 1.289€ της εταιρείας Samsung ήταν ελαττωματικός αχρησιμοποίητος εντός εγγύησης και αρνούνται να τον επισκευάσουν παρόλο που κανονικά πρέπει να γίνει αντικατάσταση !

  25. Spanos Ioannis S.

    Απαραδεκτη π[ολιτικη του Κωτσοβολος να διαθέτεις τοσα χρηματα για να αποκτησεις ενα μηχανημα για την εργασια σου να τους ενημερωνεις οτι ααπο το συγκεκριμενο μηχανημα ζεις και εργαζεσαι και να σου λενε ενα μεσο την καλοκαιρινης σεζον οτι πρεπει να σταματησεις να δουλευεις επειδη το μηχανημα σου θα καθυστερησει στο να γινει η επιδιορθωση του ΄η αντικατασταση του . ειναι εντελως ασχημο κμαι αντιεπαγγελματικο