Κωτσόβολος Αξιολογήσεις πελατών

Βαθμολογία 1.53 από 938 κριτικές

Στοιχεία εταιρίας

Πληροφορίες για Κωτσόβολος:

ΚΩΤΣΟΒΟΛΟΣ - Εικόνα, Ήχος, Computing, Smartphones, Gaming, Κλιματισμός, Λευκές Συσκευές, Οικιακές Συσκευές, Προσωπική Φροντίδα

Μετάβαση στον ιστοτόπο
Βαθμολογήστε την επιχείρηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

938 κριτικές για “Κωτσόβολος

  1. Δημήτρης Κ.

    καμια τεχνικη υποστηριξη. πηρα ψηγειο και πληρωσα ειπλεον για total support. πριν τη ληξη τησ εγγυησησ κατι χαλασε. οταν επικοινωνησα εστειλαν τεχνικο απο συνεργαζομενη εταιρια ο οποιοσ λαμαβανε οδηγιεσ απο τον προισταμενο του με βιντεοκλησεισ για να του πει τι να κανει. το αποτελεσμα ειναι να εχει ερθει αυτοσ και αλλοι τεχνικοι 9 φορεσ και καθε φορα το χαλουσανε περισσοτερο μεχρι που αχρηστευτηκε!!! το επισκευαζουν υποτιθεται εδω και 8 μηνεσ μεχρι που εληξε η εγγυηση και τωρα δεν επισκευαζεται πλεον (οπωσ ειπε ο τελευταιοσ τεχνικοσ ) με τοσεσ ζημιεσ που εκαναν και ο κωτσοβολοσ δε φερει καμια ευθυνη τωρα γιατι ειναι εκτοσ εγγυησησ. απλα το πετασ

  2. Γεωργία Γ.

    Για χρόνια πελάτες
    Ένα μεγάλο παράπονο για το συνεργείο που μας τοποθέτησε στο εξοχικό κλιματιστικό (ούτε αγγαρεία να έκαναν)
    Δεύτερο παράπονο για την μεταφορά στο διαμέρισμα μεγάλου ψυγείου που μας έγδαρε το ξύλινο πάτωμα ο μεταφορέας
    Και τώρα η (ξεφτίλα)!
    Για 42€!!!
    Παραγγελία 16/4/2025 και μέχρι προχθές 6/6/2925 που ακυρώσαμε τελικά την παραγγελία μας κορόιδευαν!!
    Τόσο χάλια είναι πλέον..
    Με τα χιλιάρικα είσαστε οκ στις παραδόσεις
    Ευτυχώς υπάρχουν πολλές επιλογές από σοβαρές εταιρίες.

  3. Μαρία Γ.

    Εξυπηρέτηση μηδέν στο κατάστημά Καλλιθέας η υπάλληλος κοιτούσε το ινσταγκρμ του γκομενου της αντι να κάνει γρήγορα την δουλεία της

  4. Απαράδεκτοι το λιγότερο για να μην πω τίποτα άλλο!Εχω κάνει 4 φορές παραγγελία από το ίντερνετ με πλάνο δόσεων από την tbi εγκρίνεται και τις 4 φορές αλλά από τον Κωτσόβολο δεν έβρισκαν την παραγγελία και μου έλεγαν να την κάνουμε μαζί τηλεφωνικά με την δική τους τράπεζα την alpha !ΕΝΑ θα πω μακριά από αυτούς;ειρωνεύονταν κιόλας!ξανά λέω 4 δάνεια με έγκριση και δεν έβρισκαν την παραγγελία!!!ντροπη με τους κλέφτες!

  5. Παναγιώτης Ε.

    Θέλω να πω συγχαρητήρια στους υπαλλήλους στο Κατάστημα της Α.Τούμπας στη Λαμπράκη και μάλιστα ακόμα πιο εξειδικευμένα στον Κύριο Χ που μ’ εξυπηρέτησε άψογα, γρήγορα, με ειλικρινή βοήθεια στο να επιλέξω αυτό που ήθελα ως κλιματιστικό!!!!

  6. ΓΕΩΡΓΊΑ Γ.

    Η χειρότερη εξυπηρέτηση!! Κοροιδΐα μόνο! Απαράδεκτο τηλεφωνικό κέντρο, δεν ξέρουν τι τους γίνεται!! Δεν σε βοηθά κανείς, ούτε στο κατάστημα, ο καθένας λέει άλλα για πρόβλημα που οι ίδιοι σου δημιούργησαν! Για ανακύκλωση συσκευών με έχουν 2 εβδομάδες να τους ψάχνουμε, στέλνουν μηνύματα πότε θα έρθουν και δεν εμφανίζονται καν. Του ψάχνουμε εμείς! Ακόμα έχουμε το ψυγείο στο σαλόνι. Αναργανωσια, κοροιδΐα, Τεμπελιά. Ό,τι χειρότερο! Ποτέ αγορά από εκεί!! Θα ταλαιπωρηθειτε!

  7. ΓΕΩΡΓΊΑ Γ.

    Απαράδεκτοι!Μακριά!Πήραμε ψυγείο το οποίο άφησαν στο σαλόνι για να μην “κουνηθεί” έξτρα το φρεο και χαλάσει..Το μετακίνησαμε μόνοι μας και σε 2 μέρες θα ερχόντουσαν να πάρουν το παλιό για ανακύκλωση, με μηνύματα για την ώρα άφιξης και όλα. Δεν ήρθαν ποτέ! Καλέσαμε για να μας πουν ότι δεν το είχαν σημειώσει να έρθουν και ότι θα έρθουν από εβδομάδα! Έρχεται η μέρα λοιπόν για να μας πάρουν να μας πουν ότι από τον 2ο όροφο δεν θα το κατεβάσουν με τα χέρια(ενώ το καινούριο το διπλάσιο μέγεθος με τα πόδια το ανέβασαν, και μας είχαν πει πως δεν θα υπάρξει θέμα)και να ζητήσουμε κλαρκ. Τον παρακαλούμε να έρθει να δει έστω αν κατεβαίνει, λέει Ναι, και δεν ήρθε ποτέ κανείς και ούτε μας ενημέρωσαν για το τι θα γίνει! Ξαναπήραμε εμείς σήμερα για να μας πουν ότι έπρεπε να το είχαν πάρει και τίποτα άλλο!

  8. Στάθης Κ.

    Το Σαββάτο 31/5/25 έκανα ηλεκτρονική παραγγελία με παραλαβή από το κατάστημα και μέχρι σήμερα Τετάρτη 4/6/25 δεν υπήρχε καμία εξέλιξη και αναγκάστηκα να την ακυρώσω. Την ίδια μέρα 4/6/25 κάνω την ίδια παραγγελία από το Public και είναι ήδη έτοιμη να πάω να την παραλάβω. Αυτά. Τίποτα άλλο.

  9. Aigli Drakou D.

    Απαράδεκτη εξυπηρέτηση
    Μην αγοράσετε από το κατάστημα αυτό εάν δεν θέλετε να ταλαιπωρηθείτε να σας πουν ψέματα και να μην σεβαστούν το χρόνο σας .

  10. Andreas L.

    Ο Κωτσοβολος με την υπηρεσία total support που υποτίθεται σου δίνει μια αξιοπιστία, σε κοροϊδεύει καθώς αδιαφορούν πλήρως για την επισκευή των συσκευών..
    Έχουμε επανειλημμένα ζητήσει επισκευή σε ένα πλυντήριο ρούχων και ο τεχνικός έχει έρθει δύο φορές να το επισκευάσει και πάλι το πληντυριο δεν λειτουργεί.
    Σε συνεχόμενες επικοινωνίες με την υπηρεσία και τα κεντρικά της εξυπηρέτησης, το πρόβλημα μας δεν λύνεται και μας ενημερώνουν ότι ο εξωτερικός συνεργάτης (τεχνικός) εχει κάνει αναφορά ελαττωματικής συσκευής πλην όμως επισκευάσιμης. Παρόλα αυτά επισκευή δεν έχει γίνει σωστά και ούτε αντικατάσταση προϊόντος όπως οφείλουν έπειτα από δύο αποτυχημένες προσπάθειες επισκευής.

  11. Απαράδεκτοι τρεις φορές μας γέλασαν για προϊόντα ανακύκλωσης,δύο ώρες περιμέναμε και ούτε καν μας ειδοποίησαν,ντροπή τους

  12. Γιαννης Γ.

    Αγόρασα πρόσφατα ένα ψυγείο LG από τον Κωτσόβολο και έμεινα απόλυτα ευχαριστημένος! Εξαιρετική εξυπηρέτηση από το προσωπικό, με βοήθησαν να διαλέξω το κατάλληλο μοντέλο σύμφωνα με τις ανάγκες μου. Η παράδοση έγινε στην ώρα της και η συσκευασία ήταν άψογη. Το ψυγείο λειτουργεί τέλεια, είναι αθόρυβο, ενεργειακά αποδοτικό και μοντέρνο. Πολύ καλή εμπειρία συνολικά – σίγουρα θα ξαναπροτιμήσω τον Κωτσόβολο για μελλοντικές αγορές μου. Συγχαρητήρια στην ομάδα!!!

  13. Anastasia K.

    Απίστευτη εξυπηρέτηση, μένω πάντα ευχαριστημένη!

  14. ΧΡΗΣΤΟΣ Π.

    Ότι χειρότερο υπάρχει, το μόνο τους νοιάζει είναι το χρήμα. Έδωσα 1600€ για ψυγείο γτ το παλιό μου χάλασε. Έγινε η παραγγελία Δευτέρα καθώς και η αποστολή του ψυγείου για σήμερα στις 2 και με παίρνει ο οδηγός 2:30 και μου λέει το ψυγείου ήταν χτυπημένο και δεν το φόρτωσα!! Δεν έχω ψυγείο 3 μέρες και αντί να μου το φέρουν το χτυπημένο να έχω ψυγείο μέχρι μα φέρουν ένα άλλο. Πραγματικά απαράδεκτοι, θα κινηθώ νομικά!!!

  15. Λήδα Κ.

    Απαράδεκτοι κι ανεύθυνο υπεύθυνοι όλοι. Ο Κωτσόβολος κατά βάση προσλαμβάνει υπαλλήλους που δεν έχουν καμία γνώση για τα προϊόντα που πουλάνε. Πιο γρήγορα εξυπηρετούμαι μόνη μου μέσω του site τους. Αλλά ακόμα και σε παραγγελία που έκανα μέσω wolt για φορτιστή υπολογιστή που χρειαζόμουν επειγόντως, στις 14.00 το μεσημέρι με ώρα παράδοσης 18.00 το απόγευμα, δέχτηκαν την παραγγελία κανονικά και την ακύρωσαν 30’ πριν την ώρα παράδοσης! Σε επικοινωνία με τον Κωτσόβολο , καμία απάντηση καμία επίλυση καμία ευθύνη… Η Wolt μου είπε ξεκάθαρα ότι ο Κωτσόβολος ακύρωσε την παραγγελία, στην εξυπηρέτηση πελατών του Κωτσόβολου, δεν ήξεραν τίποτα….

  16. Ότι χειρότερο μετά από 10 τηλέφωνο που έχω αγοράσει δεν μου κάνουν επιδόσεις στο τηλέφωνο μου που πήγα για επισκευή.τους το παρέδωσα όπως έγραψε ο τεχνικός τους σε άριστη κατάσταση και το έχουν βγάλει μέχρι και με χτύπημα στην οθόνη τηλέφωνο των 1300 ευρό εθναι απαράδεκτο το κατάστημα πελάτης πάνω από 10 χρόνια με τηλέφωνο και ταμπλετ όλα επώνυμα και να σου λένε ότι πει πει η αντιπροσωπεία εξυπηρέτηση στο απόλυτο μηδέν μακριά χαμένα λεφτά

  17. Γιάννης Φ.

    Είμαι πολύ ευχαριστημένος.. Το ψυγείο που παρήγγειλα ήρθε άμεσα.. Άψογη εξυπηρέτηση..

  18. Νικος Φ.

    Πολυ καλη εξυπηρετηση ευγενικοι και αριστοι

  19. Anastasia M.

    Πολύ καλή εξυπηρέτηση.

  20. Γεωργια Σ.

    Βάζω ένα αστέρι απλώς για ν σχολιάσω.

    Τηλεφωνώ πριν 2 μέρες για ανακύκλωση λευκών ειδών.
    Ενημερώνω ότι ο δρόμος είναι κεντρικός κι θ έχουν θέμα με την στάση, αλλά μπορεί ν μπει πιο μικρό φορτηγό στο γκαράζ.
    Δίνω κι ένα 2ωρο που μπορώ ν βρίσκομαι στον χώρο αυτόν,κι μου έρχεται ένα άκυρο μυνημα χθες για την ώρα!
    Λέω οκ…θ βρω άκρη!
    Πάω σήμερα το 2ωρο που μου έχουν γράψει,…περιμένω…περιμένω…περιμένω…κι κοντά στο τέλος του ραντεβού μου έρχεται ένα μεγάλο φορτηγό που εννοείται δεν έμπαινε ούτε στο γκαράζ ούτε μπορούσε ν παρκάρει λίγο στις εσοχές του δρόμου!!!!
    Ποτέ ξανά στον κωτσοβολο!!!!
    Οχι μόνο που δεν με εξυπηρετησε,αλλά βασικά δεν μπορούν ν συνεννοηθούν οι υπάλληλοι μεταξύ τους!!!!
    Πως μπορεί κάποιος ν ψωνίσει από αυτούς!
    Κρίμα τον χρόνο μου!!!

  21. Ε. Ν.

    Ειχα την ευχαρίστηση να με εξυπηρετήσει στο καταστιμα της Τσιμισκή Θεσσαλονίκης η νεαρα κυρια Χριστινα Π.
    Σε ολες μου τις ερωτησεις στα διαφορα εμπορευματα ητη ανεμιστηρες,
    αυτοματες μηχανες Nespresso και αλλα ηταν πληρως καταρτισμενη και δεν εδινε επιφανειακες απαντησεις.
    Σπανια να βρει κανεις τετοιους συνεργατες.
    Την ευχαριστω και παλλι.

  22. ΔΑΦΝΗ Μ.

    Απαράδεκτη αντιμετώπιση. Η Υπηρεσία total support είναι ένα έξτρα κόστος το οποίο είναι εντελώς άχρηστο. Είχα αγοράσει ψυγείο (& total support) πριν 2 χρόνια, χάλασε, έχω μείνει ήδη 3 μέρες χωρίς ψυγείο και περιμένω τον τεχνικό να με καλέσει (όταν μπορέσει) για να κλείσουμε ραντεβού να έρθει να το δει (όταν μπορέσει). Μια σκέτη κοροϊδία. Ποτέ ξανά. Τεράστιο λάθος.

  23. ΑΧΙΛΛΕΑΣ Π.

    Επιεικώς απαράδεκτοι για σοβαρή εταιρεία!
    Παραγγελία 1011186098 laptop για 9/5/2025 με αποστολή στο σπίτι και άμεση πληρωμή με πιστωτική κάρτα. Υποτίθεται ότι θα έφτανε σε δύο ημέρες αφού ήταν διαθέσιμο προς αποστολή. Στις 22/5/2025 και μετά από διαβεβαιώσεις ότι υπάρχει μια μικρή καθυστέρηση, όταν επικοινωνούσα με την εταιρεία, ο υπάλληλος τελικά με πληροφορεί ότι δεν υπάρχει πλέον το προϊόν παρά μόνο ένα εκθεσιακό κομμάτι που δεν μπορεί να αποσταλεί και ότι όλα οφείλονται σε λάθος του συστήματος! Προτείνει μάλιστα ή να αγοράσω κάτι άλλο ή τα χρήματα να μου επιστραφούν σε 10-20 μέρες!

  24. Αθανάσιος Δ.

    Καλή εξυπηρέτηση ευχαρηστημενος

  25. Μίλτος Κ.

    Πολύ καλή εξυπηρέτηση από το προσωπικό!!!!